Realityserier (Survivor, American Idol m.fl.)

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav brat » sön maj 15, 2011 13:25

Tinwiel skrev:Jag är också glad! Surprise! ;) Jag föredrar också det gamla konceptet och så är Mary Murphy tillbaks, jag har saknat henne. Tycker att hon är en bra domare när hon håller sig borta från vinet/pillrena (nej, det här har inte stått på nätet någonstans, jag kanske bara är ute och cyklar men jag tycker att hon har sett påverkad av något de senaste säsongerna och det är därför hon har varit så överdriven). Hon har i alla fall haft cancer plus varit ute och turnerat med en ballroomshow men nu verkar hon vara tillbaks som jurymedlem. Yay! Nu kanske det kan bli lite roligt igen, att ha Mia där varje vecka var både en snoozefest och ibland rent obehagligt.

Det ska bli så kul att se vilka dansare som kommer med, jag hoppas på ett bra år. Förra året var lite konstigt men vi fick i alla fall Lauren Froderman (som jag tycker är en grym dansare), Kent Boyd (bra dansare, massor med potential) och så fick vi för några få veckor se Alex dansa.

Indeed! Lauren, Kent och Alex. Vet man om Alex ska försöka igen i säsong 8?
Och angående Mary känns det som att jag inte uppskattade henne som hon förtjänade förrän hon försvann. Låter bra att hon ska komma tillbaka, med det sagt kommer jag säkert ändå att gnälla när hon börjar skrika för mycket, hihi Hoppas på några riktigt bra Travis-, Wade- och Mia-koreografier... iiiieh :D
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Tinwiel » sön maj 15, 2011 13:46

Jag vet inget om Alex faktiskt. Jag hoppas också att Mia kommer tillbaks som koreograf, hon är ju fantastiskt som det (inte som jurymedlem dock). Och gulle-Travis! :lovebunny:

Wade... :drool: Den mannen är så... :drool: Hans koreografier brukar vara hit or miss för mig. Antingen jättebra eller så "que?".

http://www.youtube.com/watch?v=CnDzC44Rb54

(Season 8 preview)

Varför säger de alltid att de har bättre dansare än förra säsonger? Det stämmer ju inte. Det är bara PR-tjafs.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » sön maj 15, 2011 13:48

Ja, jag tänkte också på det alldeles nyss. De har inte bättre och bättre dansare per år, men ja, ja... Det är ju PR som sagt.

Och jag hoppas också att den gamla scenen återkommer, kan inte fatta att det har envisats med att ha kvar den nya så länge. Det är uppenbart att känslan inte alls blir densamma med den scenen.

Men nu då jag hör att det i alla fall i början blir en återgång till gamla konceptet så kommer jag definitivt att ge säsongen en chans. Bring it on! :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav brat » tis jul 12, 2011 22:03

Så hur långt har ni kommit i SYTYCD S8? I Sverige har vi just fått veta topp20. Tror att det finns några guldkorn där.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Tinwiel » ons jul 13, 2011 15:38

2 of 14 voted off har jag sett.

Jag har inte kommenterat något än.. Det finns några saker jag var jättepepp över i början av säsongen, nu är jag inte så pepp. Jag vill inte vara en party pooper men jag vet inte vad producenterna sysslar med, de gör inte det som är bäst för tävlingen i alla fall. Jag hoppas mer på SYTYCD Canada just nu.

Spoiler hittills SYTYCD US - Hannas gnäll.
Jag var lite besviken i början när 9 av 10 tjejer var jazz/contemporary och så fanns det EN ballroomtjej. Inga ballroomkillar alls (men det var lite mera variation på killsidan, de hade några hiphopdansare, en stepp och en broadway) Nigel och juryn börjar första veckan med att inte rösta ut någon alls för att de inte kunde bestämma sig, vafan, och istället ha ett bottom 3 (varför inte bottom 4 om man nu ska hålla på och ändra regler? Puckon...). I bottom 3 hamnar då Nick och Iveta, och fastän jag trodde att de inte skulle rösta ut den enda ballroomtjejen och Nick, killen som hade så mycket potential (hade varit helt osynlig under auditions och dyker upp i topp20 och visar sig vara jättesöt, charmig, INTE contemporary utan istället stepp och crosstrained med bla contemporary. Jag var jättenyfiken på vad han skulle göra). Istället behåller de Ryan, som varit väldigt blek hittills under säsongen plus hade ett dåligt solo och Ricky, som visserligen hade ett bra solo men inte haft så mycket utstrålning under sina routines och dessutom är samma genre som nästan alla andra i tävlingen i år. TRÅK! Missy hade mer attityd än Ryan och jag hade hellre velat ha kvar henne i så fall (men helst Iveta). Sådär går det när Nigel håller på och ändrar regler och sedan inte tänker efter och röstar ut fel personer eller inte fattar vilka personer publiken vill ha kvar. Jag fattar att Iveta inte kanske var bra på hiphop och sånt men med henne kanske vi hade fått några bra ballroom routines istället för de vi har nu. Ballroom i SYTYCD US blir bara sämre och sämre, det blir alltmer jazz/contemporary med några enstaka ballroom-steg. Jag kommer ihåg de fantastiska partnerdanser som Brandon/Janette, Chelsie/vilken som helst, Lacey/vilken som helst, Heidi/Benji gjorde tidigare. Så går det när de bara tar in contemporarydansare i tonåren så att de måste förenkla koreografin så mycket att det inte längre är ballroom. Och sen får dansarna massa beröm! VAFAN. Jag är ingen expert men jag ser ju själv när inte är någon hög standard på dansen! Hiphopen är samma sak. Förenklad "lyrical" hiphop som i stort sett är contemporary. Kan vi får se något lite mera hardhitting någon gång? Jag fattar att de inte kan ta in Shane Sparks längre för att han varit en stygg pojke, men någon annan än Nappytabs måste väl finnas? Jag gillar många av deras routines men de är lite hit or miss för mig. Antingen är det grymt bra eller bara slätstruket. Jag vill se lite tuffare hiphop, nu är nästan alla nummer contemporary, jazz eller lyrical hiphop, plus något fumligt ballroomnummer eller ett ballroomnummer som det är mest contemporary i ändå. HMF!!

Så nu känner jag mig väldigt oengagerad. Jag var fundersam över förra säsongen men i slutändan fanns tillräckligt många nummer jag gillade och Lauren och Kent var stora personligheter och bra dansare. Den här säsongen så åkte Nick ut redan i början och vissa av mina andra favoriter har inte riktigt presterat som jag velat. Sasha gillar jag fortfarande men hon har en jättetråkig partner. Melanie och Marko hejade jag på i början men Melanie dansar lite för mjukt i vissa genrer, jag skulle vilja ha lite mera sharpness i hennes rörelser. Marko är lite vobblig. INGEN av dess par har haft något annat än contemporary, jazz och lyrical hip hop än. Hela glöden saknas för alla par. Tadd är sjukt söt och han har gjort bra ifrån sig så honom hejar jag på också.


Nu.. gnäll över. Jag gnäller för att jag bryr mig, för att det här har varit min favoritserie under flera år nu och jag ser hur fel det blir och fattar inte att producenterna inte ser själva att de tar fel beslut. Jag vet att när performance shows börjar i Canada så kommer jag gnälla över det också, för att Jean Marc och de flesta andra domare där är hemska (sådär så att jag måste skruva ner ljudet) men de har i alla fall variation på sina dansare och jag hoppas på roligare hiphop och ballroom-nummer där.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » ons jul 13, 2011 21:30

brat: Jag vet att du ser SYTYCD på vanlig tv. Om du skulle kunna tänka dig att ladda ner så rekommenderar jag Canada-versionen. Jag har sett en performance show och hittills så är den myyycket bätttre än US, som (se mitt gnäll) har varit väldigt slätstruken i år. Spola förbi domarna bara. :) Canada har ett roligt gäng dansare i år!
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » tor jul 14, 2011 1:58

Tinwirl: So true i upplägget två steg ovan! Jag håller med dig i allt du säger! :(
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tinwiel » tor jul 14, 2011 10:30

Ja. Det är så synd för det finns många talangfulla dansare där ute men potentialen både hos dessa (som deltagare) och programmet under de senare säsongerna går förlorade. Om du fortfarande har lite sug kvar efter SYTYCD, se Canada. Men sätt på mute när Jean-Marc pratar (och resten av juryn, och kanske Leah, programledaren). Förra säsongens Canada var väldigt konstig. Först så röstar de ut en av de bästa (och snyggaste) manliga dansarna första result show. Jag blev vansinnig. Resten av säsongen hade också sina konstiga jury- och producentkrumbukter när vissa personer som presterade undermåligt ändå hölls kvar i tävlingen. Men han som vann, Denys och runner up, Amanda, var grymt duktiga och båda var värdiga vinnare. Denys var min favorit redan från audition då han gjorde ett underbart paso doble-solo. Han var skicklig, hade utstrålning och hade dessutom en lite lågmäld rysk personlighet, så olik den bubbliga tonårspersonligheten de flesta andra i SYTYCD har. Loved him!

Det här året har en manlig hiphop-dansare jag tror att du skulle gilla - Boneless. Han har sån känsla och verkar vara världens gulligaste. :)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav brat » mån jul 18, 2011 12:36

SYTYCD 8x07
Det är många dansare jag gillar så än så länge gillar jag säsongen (plus Travis och Pasha och Robert!). Men första konstiga saken har redan hänt, när 20 skulle bli 18 så skickade de inte hem någon. Det är fegt och dessutom orättvist då folket faktiskt krävt att något av de tre paren som fick minst röster ska åka ut och då är det inte upp till juryn att ignorera det bara för att det råkar vara deras favoriter eller något. Det är mycket numera som känns manipulerat (typ vilka som blir par, vilka danser de får). Har tänkt de senaste säsongerna att det vore bättre om juryn tappade all sin makt när topp20 var utsedd. Även om man inte håller med rösterna så är det iaf majoriteten som bestämmer då.

Mina favoriter från auditions och Vegas är Marko och Melanie, samt Jess... är svag för söta broadwaykillar. Jag tyckte att alla de gjorde en mycket bra första tävlingsvecka, kanske inte helt oväntat då M/M fick Travis och Jess fick broadway, att Jess ändå hamnade i botten hade jag inte väntat mig. Sedan seglade Iveta och Nick upp som favoriter när man fick se dem i deras egna stilar då topp20 avslöjades och det förstärktes gånger hundra av deras inledande quick step.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Rombat » tis aug 09, 2011 19:00

Slängde på teven när jag satt hundvakt och kunde inte sluta titta på Tool Academy. Skiten träffade nog en nerv, för jag har nog aldrig varit så vansinnigt arg på folk på TV. Hälften av deltagarna vänstrade konstant och den andra hälften åt massiva mängder skit. Och sen nån jävla hobbypsykolog som ska verka medlidande när ett stackars våp blir dumpat och totalt förödmjukat av sin totalt narcissistiska pojkvän i TV, medan samtidigt hon placerar sig rätt för kameran och de klipper in snyftig musik och intervjuer med alla inblandade. Nice work ethic.

"Buhuhu... jag vill att hon ändrar på hur hon är..." "Buhuhu, jag vill ändra på hur jag är..." "Buhuhu, jag vill sluta vara otrogen..."

DET ÄR INTE SÅ JÄVLA SVÅRT, ERA FÖRBANNADE NOLLOR! AAAAAAAARGH! TA ANSVAR FÖR ERA EGNA JÄVLA HANDLINGAR, ERA ÄCKLIGA JÄVLA PUNDHUVUDEN!

Sorry, var tvungen att kommunicera min avsky någonstans. Det jävligaste är att om det skulle dyka upp på teve igen så skulle jag fortsätta titta. Och det är inte skadeglädje heller, för det var genuint synd om ett par av de där dörrmattorna som dragit med sina pojkvänner/flickvänner/fruar/makar till ett Tv-program. Har väl med det där med att titta på olyckor att göra.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav Tinwiel » tis aug 09, 2011 22:26

Välkommen in i tråden, Rombat. :D Jag har aldrig sett Tool academy men om jag gjorde det skulle jag säkert vara lika arg som du.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » ons aug 10, 2011 18:54

Nej, jag har inte heller sett. Glad över det. :)

AusNTM har startat! Hoppas de fortsätter på den inslagna vägen med hög kvalitet på tjejer i rätt ålder för faktisk karriär. Fast att det är nytt produktionsbolag känns inte så kul. (Har avsnittet på nedladdning nu, men inte sett än.)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Spuffy » tor aug 11, 2011 23:18

Vaaaarför har inte AusNTM kommit på tvtorrents än??? Eller ngn annan sida som inte är bitmetv??? Eller har ni något tips på någon där det kommit ut? Och när jag ändå är arg över det: varför tar det alltid sån HIMLA tid för Britain and Irelands NTM att komma ut??? Bahh.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav AKS » tor aug 11, 2011 23:20

Titta här, vet inte om de funkar dock:
http://isohunt.com/torrents/next+top+mo ... 1=5&iho1=d
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Spuffy » tor aug 11, 2011 23:23

Haha. Kul. Varit inne och sökt på isohunt ca 100000 ggr. Dock tagit för givet att det visats i datumordning, iom att de överst på listan var i sådan ordning, och bläddrade inte längre ner. Det var fel. Idiotjag.

Tack!!!!!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav AKS » tor aug 11, 2011 23:31

:) Varsågod!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Glorificus » lör aug 13, 2011 17:33

Jag har Survivor-abstinens... men nu kollade jag och ser att s23 börjar 14 september! Yay! :extas:

Och TAR s19 börjar 26 september! :popcorn:
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav AKS » lör aug 13, 2011 17:44

Yay! Älskar mina kvalitetsrealitys eftersom de är så lättittade och hjärnan kan vara avstängd samtidigt som jag känner att jag faktiskt ser nåt av värde!

(Det gäller förutom de två som nämns ovan även Project Runway, Australia's Next Top Model, Top Chef och några till.)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav brat » sön aug 21, 2011 13:20

Nu känner mig mig redo att komma med ett utlåtande om SYTYCD säsong 8. :) Jag är inte lika investerad som jag varit i tidigare säsonger, jag bryr mig mindre vem som vinner. Men som underhållning är det fortfarande jättebra tv, det är roligt att se så mycket fantastisk dans!

Två av topp 10 utröstade (8x17)
Det var jättemånga bra nummer när topp 10 dansade och roligt att se allstars igen (Pasha! Twitch! Robert! ...och tjejerna också förstås :P förutom Comfort som jag aldrig kommer att förstå) och NPH <3. Mina favoriter den här veckan var Clarices Bollywood med Robert samt Jess Tookey-contemporary med Kathryn. Det är klart, visst hade jag velat att Clarice fick vara kvar nu när hon imponerade den här veckan men det är som domarna sa, alla är jättebra och någon måste åka ut. Jag ser fram emot resten av säsongen eftersom alla som är kvar också är bra.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Tinwiel » mån aug 22, 2011 12:36

brat: Tänk att man aldrig ska tröttna på att se Pasha dansa ballroom. Inte bara är han förjävla vacker men han dansar med sådan intensitet och fokus fullkomligt inriktad på sin partner. Skulle tro att alla heterotjejer (och några gaytjejer också) skulle vilja dansa med honom. Sigh... JAG vill i alla fall. :D Det är lite synd bara att det behövs allstars för att fånga mitt intresse, för att jag är så pass uttråkad av de andra deltagarna. Jag håller fast vid mitt tidigare omdöme om säsongen. Den är min sämsta säsong hittills. :( Vad roligt att se Chelsie förresten! Den tjejen är fantastisk. Du har ett nummer med Mark Kanemura-godis att se fram emot också (ja, en liten spoiler). Nomnom.

Kul fakta, om du inte vet om det redan, men Sasha har varit en av Adam Lamberts turnedansare.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Spuffy » ons aug 24, 2011 17:30

Skriver här med, för den här kan vara rolig att se även för de som inte ser Glee.

Har någon av er sett The Glee Project? Det är en tävlingsserie där vinnaren får en roll på (åtminstone) 7 avsnitt i Glee. De tävlande är asgrymma varenda en och JAG ÄLSKAR DET!!! Avsnitten är uppbyggda på så vis att de börjar med en gemensam sång som de tävlande förberett, där en gästdomare ur Glee-casten utser vinnaren som sen får lite extra utrymme i den gemensamma musikvideon som görs. Efter musikvideon väljs de tre som presterat sämst under veckan ut till att sjunga var sin låt inför Ryan Murphy själv, som sen väljer vem som åker ut.

Spoiler finalen s1: Hurra! Damian! Jag tyckte han skulle åka ut alldeles i början, samtidigt som jag hela tiden höll tummarna för honom för att han var så gullig. Sen växte han mer och mer och mer och mer. Cameron var länge min favorit, men när det kom fram att han inte kunde tänka sig att kyssa någon i sin roll så tyckte jag inte han skulle få vinna, även om han var FANTASTISK på alla sätt och vis - jag vill ha lite romans och pussar i Glee!! Marissa var också väldigt bra och framför allt snygg, blev väldigt förvånad avsnittet hon åkte ut. Trodde faktiskt att Alex skulle vinna finalen, men samtidigt som han kändes perfekt för Glee så kändes han ändå inte NY för serien, utan som en korsning av Kurt och Mercedes. Damian och Sam är nog mer "nya" (Lindsay kändes mkt som en Rachel-typ av roll). Hejade dock inte alls på Sam, hade allra helst sett Cameron och Damian eller utifrån de här fyra: Damian och Alex som vinnare. Men Sam finns inte redan i serien, så förstår att han vann.

ALLA var helt hysteriskt bra, och jag tror att många av dem skulle göra jättebra och intressanta karaktärer i Glee, även de som åkte ut tidigt. Ser fram emot s3 av Glee! Och s2 av The Glee Project också!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav Glorificus » tor aug 25, 2011 2:32

Jag har blivit lite spoilad om resultatet av The Glee Project, men jag ska ändå kolla in serien. 8)

Weeee! Bara tre veckor tills premiären av Survivor s23 nu... och jag hade ingen aning om det här: (spoiler deltagare) Två veteraner är med den här säsongen också! Coach! Ozzy! Video :extas:
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav AKS » tor aug 25, 2011 7:14

Wow, så kul!! Ett ganska bra drag för att få upp engagemanget direkt, då det alltid är lite trögt i början av säsongerna där man inte vet vem en enda person är.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Glorificus » tor aug 25, 2011 16:57

Mm, precis. I en promo säger dessutom en av de nya deltagarna att han är (spoiler deltagare) "Russell Hantz' nephew". :D
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav AKS » tor aug 25, 2011 17:04

Hoppas att han blir en överraskning genom att inte vara ett dugg lik honom! :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav brat » sön sep 04, 2011 14:34

Två av sex utröstade (SYTYCD 8x21)
Riktigt bra vecka! Mina favoriter var:
Melanie och Twitch! med sin dungeon dragon
Sasha och Kent! med sin väggdans
Caitlyn och Pasha! med sin sexiga dans
Det var tjejernas kväll för mig (och allstarkillarnas :D). Mina favoriter i tävlingen är fortfarande Melanie och Marko dock, och roligt att Tadd och Sasha gjorde dem sällskap till finalen. Men det var faktiskt inte förrän Sashas solo den här veckan som jag förstod hypen kring henne, har en känsla av att hon kan vinna.


Rock the ballet med Bad boys of dance var också jättebra. De var tydligen i Stockholm i april i år, spola tillbaka tiden please?

Men allra mest älskade jag Kent och Laurens repris av Travis fina Collide. <3 Sötpluttar! En romantisk tonårsdansfilm med Kent och Lauren, yes/yes?

Har jag sagt att jag har sett Twitch live? Jepp. Twitch. Live. Med LXD.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Glorificus » sön sep 04, 2011 19:34

brat skrev:Har jag sagt att jag har sett Twitch live? Jepp. Twitch. Live. Med LXD.

Haha, var det han som snurrade och voltade runt så snabbt att han inte gick att fota? :D
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav brat » sön sep 04, 2011 19:51

Hihi, nä. Vad det var för omänsklig varelse vet jag inte.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav sfinx » sön sep 04, 2011 20:23

Det här är inte bla bla bla tråden... :) Oops.
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Inläggav Tam » mån sep 05, 2011 21:31

Idol har börjat rätt tamt detta år.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]

cron