Grey's Anatomy

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Kirko » tis feb 07, 2006 18:12

Nu är jag förvirrad. Det har alltså varit ett recap-avsnitt efter avsnitt 12, så nu är nummeringarna på avsnitten olika beroende på om amn räknar det eller inte.

Jag har sett avsnitt 2.13 den som börjar och slutar i badrummet med hunden utanför men de 2.14 avsnitt jag fått ner var det 2.13 jag redan sett, och jag vågar inte titta på avsnitt 2.15 för att se om det egentligen är avsnitt 2.14...

Är det någon vänlig själ som kan skriva ner den första scenen på avsnitt 2.14 och 2.15 (alltså om man INTE räknar med recapen), så jag inte behöver spoila hela avsnittet för mig själv? (Gjorde det med med sista säsongen av Six feet under och kommer aldrig att förlåta mig själv...)
Bite me!
Användarvisningsbild
Kirko
Minion
 
Inlägg: 198
Blev medlem: 29 apr 2005
Ort: Stockholm (nuförtiden)

Inläggav AKS » tis feb 07, 2006 20:14

Well, får Grey's inga nya tittare efter detta så vet inte jag:

After fumbling its post-Super Bowl broadcast of "Alias" in 2003, ABC had much better luck this time with "Grey's Anatomy." The show, which aired about 15 minutes after the game's end nationwide, drew 38.1 million viewers, the best for a post-Bowl show since the 2001 premiere of "Survivor: The Australian Outback" on CBS.

The "Grey's" episode was also the most-watched entertainment program on all of TV since the "Friends" finale in May 2004.


http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_ma ... 1|,00.html
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Gordo » ons feb 08, 2006 7:43

AKS skrev:Well, får Grey's inga nya tittare efter detta så vet inte jag:

After fumbling its post-Super Bowl broadcast of "Alias" in 2003, ABC had much better luck this time with "Grey's Anatomy." The show, which aired about 15 minutes after the game's end nationwide, drew 38.1 million viewers, the best for a post-Bowl show since the 2001 premiere of "Survivor: The Australian Outback" on CBS.

The "Grey's" episode was also the most-watched entertainment program on all of TV since the "Friends" finale in May 2004.


http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_ma ... 1|,00.html

Härligt!

Jag vet i och för sig ingenting om hur det går för serien och om det har varit risk för nerläggning men det kan ju inte skada med sådan här uppmärksamhet
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav Glorificus » ons feb 08, 2006 14:38

2x16
Haha, jag hade glömt att Christina Ricci skulle vara med i det här avsnittet, så när Yang och Alex öppnade ambulansdörrarna blev jag lika förvånad som de såg ut - jag väntade mig nästan att de också skulle säga "Christina Ricci..!" högt. :D

Det här avsnittet var över så snabbt, jag var inte beredd på att det skulle sluta mitt i all spänning. Och spännande var det, olidligt spännande när Alex sprang genom korridor efter korridor för att varna alla. Mycket effektfullt att de inte sa vad det var rätt ut förrän långt in i spänningen.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Peppe » ons feb 08, 2006 18:31

Glorificus skrev:2x16
Haha, jag hade glömt att Christina Ricci skulle vara med i det här avsnittet, så när Yang och Alex öppnade ambulansdörrarna blev jag lika förvånad som de såg ut - jag väntade mig nästan att de också skulle säga "Christina Ricci..!" högt. :D

Det här avsnittet var över så snabbt, jag var inte beredd på att det skulle sluta mitt i all spänning. Och spännande var det, olidligt spännande när Alex sprang genom korridor efter korridor för att varna alla. Mycket effektfullt att de inte sa vad det var rätt ut förrän långt in i spänningen.

Är det inte 2x17? jag tror jag läste om fel avsnitt eller så har jag fått hjärnsläpp igen ;)
Användarvisningsbild
Peppe
Scooby
 
Inlägg: 518
Blev medlem: 27 apr 2005
Ort: Uppsala

Inläggav Glorificus » ons feb 08, 2006 18:43

Peppe skrev:
Glorificus skrev:2x16
Haha, jag hade glömt att Christina Ricci skulle vara med i det här avsnittet, så när Yang och Alex öppnade ambulansdörrarna blev jag lika förvånad som de såg ut - jag väntade mig nästan att de också skulle säga "Christina Ricci..!" högt. :D

Det här avsnittet var över så snabbt, jag var inte beredd på att det skulle sluta mitt i all spänning. Och spännande var det, olidligt spännande när Alex sprang genom korridor efter korridor för att varna alla. Mycket effektfullt att de inte sa vad det var rätt ut förrän långt in i spänningen.

Är det inte 2x17? jag tror jag läste om fel avsnitt eller så har jag fått hjärnsläpp igen ;)


Som det pratas om tidigare i tråden så är vissa filer felmärkta p.g.a specialavsnittet som visades... det räknas inte som ett avsnitt, så det här senaste var 2x16.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Peppe » ons feb 08, 2006 19:27

Glorificus skrev:
Peppe skrev:
Glorificus skrev:2x16
Haha, jag hade glömt att Christina Ricci skulle vara med i det här avsnittet, så när Yang och Alex öppnade ambulansdörrarna blev jag lika förvånad som de såg ut - jag väntade mig nästan att de också skulle säga "Christina Ricci..!" högt. :D

Det här avsnittet var över så snabbt, jag var inte beredd på att det skulle sluta mitt i all spänning. Och spännande var det, olidligt spännande när Alex sprang genom korridor efter korridor för att varna alla. Mycket effektfullt att de inte sa vad det var rätt ut förrän långt in i spänningen.

Är det inte 2x17? jag tror jag läste om fel avsnitt eller så har jag fått hjärnsläpp igen ;)


Som det pratas om tidigare i tråden så är vissa filer felmärkta p.g.a specialavsnittet som visades... det räknas inte som ett avsnitt, så det här senaste var 2x16.

Jaha... det irritera mig lite smått, men tur att jag inte tycker om Grey's Anatomy så mycket, klantig miss av de som lägger upp torrentsen :evil:
Användarvisningsbild
Peppe
Scooby
 
Inlägg: 518
Blev medlem: 27 apr 2005
Ort: Uppsala

Inläggav Illyria » mån feb 13, 2006 11:36

2.17
Såklart att det inte kan sluta helt lyckligt, bomben sprängdes, när Meredith höll på att lämna rummet precis efter bombkillen gått tänkte jag att hon borde hålla sig så långt borta som möjligt och sen sprängdes den.

Tur att Baileys man inte dog, det hade varit lite väl mycket, jag tyckte tom det var lite för mycket att han råkade ut för en bilocklycka och behövde hjärnopereras i rummet bredvid bomben... hade väl räckt om han inte hade kunnat komma till sjukhuset.

Och det var inte Derek i rummet med Meredith och bomben,, de ger oss verkligen så lite som möjligt av sånt. Han letar sen efter henne och så kommer Addison istället... Verkar ju som om han kommer stanna med henne nu även efter detta.

Alex och Izzie vill jag verkligen inte se ihop. Bra att Christina Ricci inte bara var med i ett avsnitt utan faktiskt fick en uppföljning här. Snyggt sammanknutet med duschscenen mot slutet, som i Georges dröm fast ändå inte. Det var bra/okej avsnitt, det med bomben var spännande, Meredith som säger att George och Izzie ska få bo kvar i huset om hon dör, men annars inte så mycket annat. De ger oss för lite med Meredith och Derek!

Undra hur många av tittarna från Superbowl som hängde med och såg detta?
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Off » mån feb 13, 2006 20:16

2x17

Suveränt avsnitt! Kan inte bestämma mig för om jag hellre hade sett att Baileys man dog. Kände mig smått besviken när hjärtat började slå igen. Jag kanske är ensam om det här men jag gillar Alex och Izzies scener tillsammans. Jag ser gärna att det blir någor riktigt mellan dem.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav Peppe » mån feb 13, 2006 21:43

2x17
Det var bra att dom sprängde någon men bombkillen var väl ändå lite uppenbart... och onödigt.
Slutade alltför lyckligt också, men det var ändå ett mycket bra avsnitt för att vara Grey's Anatomy, precis som förra, så nu får jag lite mer sug att se det.
Användarvisningsbild
Peppe
Scooby
 
Inlägg: 518
Blev medlem: 27 apr 2005
Ort: Uppsala

Inläggav Gordo » tis feb 14, 2006 22:26

2x17

Jag tyckte att detta var ett underbart avsnitt! Jag är rödgråten och vill se mer på en gång!

Jag är verkligen glad att Mirandas man överlevde, hade blivit för mycket för mig annars.

Det var så mycket fint i detta avsnitt. Att George hjälpte Miranda och att hon ska döpa barnet efter honom. Att Burke och Christina är så fina tillsammans. Att Derek och Meredith fortfarande älskar varandra men förstår att de inte kan vara med varandra. Att Izzys, Georges och Merediths vänskap är så självklar.


Underbart! Jag älskar den här serien!
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » mån feb 20, 2006 17:08

2.18 McSteamy har helt rätt om Derek, bara han pratade med Meredith så slår Derek ner honom, Addison var inte lika intressant. Och så visar det sig att det var mer mellan Mark och Addison och hon ljuger om det, det kommer bli sista spiken i kistan när Derek får reda på det? Hoppas. Addison verkar ju vilja ha Mark också, perfekt lösning.

Georges crush på Meredith kan jag inte ser mer än som en crush, hur kommer det här sluta nu? Jag vill inte se dem ihop och jag vill inte se George sårad, vilket är vad jag tror kommer hända. Fast det kanske är lika bra att detta händer, så han kan komma över sin crush.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav AKS » mån feb 20, 2006 18:57

2.18 Grey's har hittat fotfästet igen... Det tredje riktigt bra avsnittet på raken.

McSteamy var... woo. Shit alltså, om jag var Addison så skulle det inte finnas nån tvekan med tanke på hur Shephard behandlar henne. (Jag förstår honom också, men det hade varit snällast av honom att aldrig bli ihop med henne igen.) Fast hon måste ju ha lämnat McSteamy också för McDreamy så hon måste ha det ganska bad för Shephard. Ingen lätt situation direkt.

Meredith... Nej, din elaka flicka!! Detta kommer defintivt sluta med att hon sårar Georges käsnlor.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Gordo » mån feb 20, 2006 21:28

Jag tycker om Grey så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen!

2x18

Jag vill inte ha en sårad George och jag vill inte ha ett förhållande mellan George och Meredith, jag vill inte att deras vänskap ska förändras för den har varit så fin.

Det blir spännande att se om McSteamy kommer att stanna kvar i serien, han gör ju onekligen allt ganska intressant och förvirrat. Hur bra var det inte när Richard frågade om Derek hade "put his whole weight behind the puch"?

De två scenerna mellan Preston och Chrsistina i det här avsnittet var så bra att jag bara mös. Först deras dans och sedan Presteon lilla utbrott, underbart!

Jag trodde att detta avsnitt skulle bli det första på länge då jag inte grät men så blev det inte. När George höll sitt lilla kärleksförklarande tal till Meredith kom de.
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav Glorificus » tis feb 21, 2006 1:17

2x18
Ännu ett mycket bra avsnitt!!
Whoa, George! :D Så trodde jag inte det skulle gå. Det är ju rätt tydligt att Meredith behöver vara nära vem som helst nu - jag var lite rädd för att det skulle bli McSteamy. Men som ni säger bådar det här inte så gott för Merediths och Georges vänskap. Fast det blir kul att se de andras reaktioner i nästa avsnitt.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav AKS » tis feb 21, 2006 8:34

Grey's fortsätter att klå Desperate Housewives:

For the second straight week, ABC's young-doctors-in-love drama "Grey's Anatomy" beat its Sunday-night lead-in, the heretofore indomitable "Desperate Housewives," in the ratings on Sunday (Feb. 19). The show's feat is all the more impressive for having taken place opposite heavier-than-usual competition from NBC's coverage of the Winter Olympics.

"Grey's Anatomy" gathered about 24.3 million viewers on Sunday, continuing a run of big audiences that began with its post-Super Bowl broadcast on Feb. 5. That episode brought in close to 38 million people, the most for the post-game program in five years.


http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_ma ... 1|,00.html
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Gordo » tis feb 21, 2006 9:30

AKS skrev:Grey's fortsätter att klå Desperate Housewives:

For the second straight week, ABC's young-doctors-in-love drama "Grey's Anatomy" beat its Sunday-night lead-in, the heretofore indomitable "Desperate Housewives," in the ratings on Sunday (Feb. 19). The show's feat is all the more impressive for having taken place opposite heavier-than-usual competition from NBC's coverage of the Winter Olympics.

"Grey's Anatomy" gathered about 24.3 million viewers on Sunday, continuing a run of big audiences that began with its post-Super Bowl broadcast on Feb. 5. That episode brought in close to 38 million people, the most for the post-game program in five years.


http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_ma ... 1|,00.html

Sånt här gör mig glad :)
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav Gordo » ons feb 22, 2006 11:06

- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav carre » ons feb 22, 2006 12:06

yey!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

Inläggav Illyria » mån feb 27, 2006 9:05

2.19 Ett avsnitt med George VO istället för Meredith, ett steg framåt. Och precis som Izzíe väljer jag Georges sida, ett väldigt enkelt val. Trevligt att se Izzie ignorera Alex också, gillar Denny mycket mer.

Ett so so avsnitt annars. Lite segt att titta på men det var väl okej. Ärligt talat bryr jag mig inte om Addison har fått gift ek eller ej på sig. Hade velat se mer McSteamy också. Tyvärr var inte Meredith/Derek-scenen på slutet lika bra som den kunnat vara, för just nu ligger Meredith på många minus. Äntligen kan George lämna Meredith bakom sig ivarjefall. Härligt att Burke erbjöd George att sova där.

Izzie är ju på Georges sida, hur ska det gå att bo i samma hus som Meredith nu när George har lämnat?
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Off » mån feb 27, 2006 22:11

2x19

Härligt att han slutade ta skit och stack därifrån. Meredith är nog det största egot i världshistorien. Suveränt med en tv-serie där jag får hata huvudrollskaraktären.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav Gordo » mån feb 27, 2006 22:33

Off skrev:2x19

Härligt att han slutade ta skit och stack därifrån. Meredith är nog det största egot i världshistorien. Suveränt med en tv-serie där jag får hata huvudrollskaraktären.

Hon må vara ett ego men jag tycker att hon är fantastisk ändå! Visst tycket jag jättesynd om George men samtisigt, vad hade han väntat sig? Att hon skulle komma över Derek bara för att han sa att han älskade henne? Snälla! Sedan kan ju inte hon rå för att hon inte vet vad hon vill.

Men visst var det jättebra att George stack nu, skulle ha blivit för mycket om han stannat kvar och förlåtit henne på en gång.

Christina och Preston är så bra tillsammans just nu!

I det stora hela kanske inte ett toppenavsnitt men det är ju Grey och jag älskar Grey!
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav Gordo » tis mar 21, 2006 10:28

2x21

Go izzie, go izzie, go, go izzie! Fan vad bra att Alex är dumpad! Jag tyckte iofs lite synd om honom när han fick sitt lilla utbrott mot George men mest tyckte jag att det var bra.

Jag tycker att hela Meredith/Derek/Addison-situationen är lite smärtsam. Något måste hända där snart för just nu är det bara jobbigt.

Christina och Burke är så söta!
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » tis mar 21, 2006 15:56

2.21 Tråkigt, mediokert mellanavsnitt. Det enda underhållande var när George och Cristina brottades på toaletten.

Fem avsnitt kvar av säsongen, borde de inte hitta på något speciellt mot slutet?
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav The Buffster » mån maj 01, 2006 15:39

Har kommit bort lite från Grey's Anatomy men idag när jag märkte att jag saknade ett Homicide säsong 3 avsnitt och var tvungen att ladda ner så såg jag ett avsnitt, 2.11, och nu vill jag definitivt ha mer. Det här var så fruktansvärt bra tyckte jag. Sentimental som jag är så grät jag endel. Izzie har inte varit en favorit hittills men hon var väldigt, väldigt bra här. "When Derek broke up with you I never once said you're better off without him, it's not supportive it's condescending. I was there, all I ever am is there for you guys and the one time I need you... ", det känndes. Och stackaren när hon fick ansvaret för barnet som ändå skulle dö. Vilket för mig till Addison. Jag älskar när karaktärer som skulle vara så lätta att bara hata görs så här bra. Addison är lätt en av mina favoriter. Gillade även Christina och hennes patient (Rosanna Arquette är givetvis alltid uppskattad). Mycket bra. Ska nog se 2.12 nu.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav carre » ons maj 03, 2006 8:32

s2e23
hmm, sådär avsnitt. jag gillar christinas och burkes förhållande, skönt att inte alla är jättetrassliga hela tiden. blev inte så förvånad när derek blev arg när han såg meredith... undrar om han kommer fram till att han fortfarande vill ha henne nu? jag vet inte vad jag skulle tycka om det om jag ska vara ärlig.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

Inläggav poser » mån maj 08, 2006 12:05

John Cho!

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav Gordo » mån maj 08, 2006 21:31

2x24

Jävla Derek!!

Bra avsnitt! Skönt att Meredith och George börjar närma sig varandra igen och jag gillar Izzie och Danny och Christina och Burke och Meredith och vetrinären. Åh, jag älskar Grey!

Jävla Derek!
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav Gordo » mån maj 15, 2006 21:27

2x25

Helt jäkla fantastiskt! Jag älskar Grey's! Längtar tills imorgon
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav Glorificus » tis maj 16, 2006 3:11

Gordo skrev:2x25

Helt jäkla fantastiskt! Jag älskar Grey's! Längtar tills imorgon

Ja, det är galet bra att man slipper vänta längre. :)

2x25
Nu känner man riktig kemi mellan Meredith och Derek igen... Addisons utbrott inför alla blev mer pinsamt än jag trodde (jag: "iiih"). Och jag blir så... stolt över Katie Heigl, hon är så bra som Izzie!!
Spännande nu...

Kul att se ännu en skådespelare från Veronica Mars också.. för det var väl den galne detektiven Vinnie som var den jobbigt pratige typen...
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron