Grey's Anatomy

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Nyx » ons jun 10, 2009 22:29

5x24
Jag håller med om allt vad Ankh sa här innan! Här har man fruktat under hela säsongen att Izzie ska dö och så helt plötsligt står Georges liv på spel dessutom!! Jag har just sett och är helt omskakad och förstörd. Får de göra så här? Och får Miranda Bailey vara så bra som hon är? Jag tycker att det var en fantastisk uppryckning som den här säsongen gjorde! Gärna mer Owen och Mary McDonnell. Och jag vill gärna att både Izzie och George överlever men mina farhågor är, liksom Ankh, att George inte överlever. :cry:

I need a hug. :emo:

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » tor jun 11, 2009 1:23

Nyx skrev:5x24
Jag håller med om allt vad Ankh sa här innan! Här har man fruktat under hela säsongen att Izzie ska dö och så helt plötsligt står Georges liv på spel dessutom!! Jag har just sett och är helt omskakad och förstörd. Får de göra så här? Och får Miranda Bailey vara så bra som hon är? Jag tycker att det var en fantastisk uppryckning som den här säsongen gjorde! Gärna mer Owen och Mary McDonnell. Och jag vill gärna att både Izzie och George överlever men mina farhågor är, liksom Ankh, att George inte överlever. :cry:

I need a hug. :emo:


:monsterhug:
Jag har sett om slutet några gånger nu, likaså Baileys "We're all scared!"-scen, och det är lika fantastiskt varje gång. 24 september nu tack.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Spuffy » lör okt 17, 2009 23:36

Jag har gett mig på att se Grey's Anatomy nu, och älskade det från första stund, och har fortsatt älska det genom de två första säsongerna.
3.01:
Don’t take it personally. It’s the doctor thing. Four years of high school, four years of college, four years of med school. By the time we graduate we’re in our late 20s and we’ve never done anything except go to school and think about science. Time stops. We’re socially retarded.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav HeY » sön okt 18, 2009 0:54

Åh, de två första säsongerna är underbara! S3 också, men sedan tappar den i andra halvan. Jag hatade den nästan ett tag i andra halvan faktiskt - men jag ska inte säga varför. S4 är ganska "mellow". Den smyger sig fram lite, och efter ett tag så försvinner den där bittra smaken från s3 och jag kände "Åhhh! Idag kmr Greys" igen på fredagarna. Jag gillar verkligen s4 finalen!
Säsong 5 svänger. Upp och ner, upp och ner. Fantastisk avslutning! Säsong 6 är hittills intressant, men jag hade hoppats på mer faktiskt.
Så överlag har du en fortsatt bra serie att se fram emot, dock inte lika "consistent" i kvalité som de två första säsongerna.

(edit) Vill förresten säga ngt om senaste avsnittet också, som jag såg innan:
(spoiler 6x05 + lite karaktärs om framtiden) Jag undrar hur det kommer bli utan Izzie i sjukhuset. Jag hoppas hon inte är borta alla avsnitt på rad, för Heigl ska ju inte vara med i 5 avsnitt i säsongen pga någon filminspelning. Men fem avsnitt i rad utan Izzie kommer bli riktigt tomt - jag har ju alltid tyckt om Izzie! Om Pompeo kan vara med alla avsnitt höggravid tkr jag Heigl borde klara av två jobb - så det så!

Annars vet jag inte vad jag tkr om Mercy West. De försöker föra serien in i en "ny era". Det har pratats om att ABC tänker sig Greys som något långvarigt, som ER, med "revolving doors". Men om jag gillar de som ska "ta över" vet jag inte vad jag tycker. Jag vill inte se vårat gamla interns-gäng försvinna, en efter en - förmodligen Izzie här näst. Det har faktiskt känts lite tomt utan George.
(/edit)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » lör feb 06, 2010 1:29

6x13
Känsla! Jag gillar't :)
Det känns som om de försöker gå in lite mer i karaktärerna nu, vilket jag har saknat lite. Jag vill ha GA hjärta blandat med hjärtattacker, precis som jag minns det från början!

Och detta sägs nog inte tillräckligt: Sandra Oh :lovebunnier: :lovebunny:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » lör feb 06, 2010 1:45

Det var något citat som jag tyckte var så klockrent i 6x13, vad var det nudå...

Just ja!

"stop crying on my ass" :D (eller något liknande). Håller med dig, HeY, Sandra Oh fick verkligen glänsa där på slutet.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HeY » lör feb 06, 2010 2:18

Hahaha, jaaa, så kul!! :D
Lexie är alltid bra tycker jag! Hon hade en klockren replik förra veckan också (okej, "stop crying on my ass" vad inte hennes, men hon orsakade repliken). Hennes tal om hur hennes sex med Alex var bra för miljön för att de gjort det förr: "It's like recycling!" :D

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » lör feb 06, 2010 11:32

HeY skrev:Hahaha, jaaa, så kul!! :D
Lexie är alltid bra tycker jag! Hon hade en klockren replik förra veckan också (okej, "stop crying on my ass" vad inte hennes, men hon orsakade repliken). Hennes tal om hur hennes sex med Alex var bra för miljön för att de gjort det förr: "It's like recycling!" :D



Just ja! :D Och hennes gråt nu över alla fina sexskador hon brukade få av Mark.. Det gjorde ont i hjärtat när hon grät där i hissen. Skådespelerskan är faktiskt en av de bättre i serien.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » tis mar 16, 2010 22:10

Jag vill bara säga en sak om 6x17 (det som kom i fredags, jag har glömt att skriva tidigare bara)

DR BAILEY!! :lovebunny: :D I sitt esse! Gud vad rolig hon var, bara bäst jämt. :D
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HeY » ons mar 17, 2010 1:33

Jaaa, hon är bäst!!!!
Fast min hjärna är för trög för att förstå vad du menar med "i sitt esse" just nu :rolleyes:

Dock: stackars Callie! Hennes min när Arizona sade att hon aldrig vill ha barn :(

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Amanja » ons mar 17, 2010 19:56

6x17 Jag vill att Sloan och little Grey ska bli ihop igen :(
Användarvisningsbild
Amanja
Minion
 
Inlägg: 126
Blev medlem: 26 jan 2010
Ort: Uppsala

Inläggav Tinwiel » ons mar 17, 2010 23:07

HeY, jag menade att Dr Bailey var bara bäst. I toppform kan man säga. :) (allt med vaxningen och middagen med andre doktorn var både hysteriskt roligt och gripande. Skådisen är bäst i hela serien och karaktären också).
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HeY » tor mar 18, 2010 0:40

Yes!! I agree :)

(edit) Jag förstod för övrigt vad du syftade på - det är snarare uttrycket "I sitt esse" jag inte förstår :rolleyes: (/edit)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » sön maj 16, 2010 2:41

Det är kanske fel tråd, men den känns rätt:

Private Practice 3x23
Jösses! Är det tillåtet att göra så här?
Jag grät som en fontän (vad gråter man som? jag kunde inte komma på något bra! "liten flicka" är ju vanligt, men jag kände mig feministisk)! Dell! Aj! Varför!? Och hans dotter! Jösses...

Förra året tyckte jag att säsong 2 av PP nästan varje vecka var bättre än Grey's Anatomy säsong 5. Men sen blev ju Greys sådär fantastiskt, som det kan vara när de verkligen försöker, med de sista avsnitten där och verkligen en sjukt bra säsongsavslutning; jag glömde nästan bort att jag nog faktiskt gillar PP bättre nuförtiden. Men nu när Greys puttrar fram på det där sättet igen som jag tycker det kan göra ibland, och vilket det har gjort ett tag, så kan jag säkerligen säga att denna säsongen av PP absolut har engagerat och huggit mig i hjärtat mer än Greys har gjort. Det kvittar vad GA gör med sin final nästa vecka - jag tror inte den vrider om mitt hjärta som denna gjorde (eller förra säsongen av GA för den delen). Och av att döma av trailern för GAs avslutning, verkar de ha blivit för fokuserade på såpan igen. (spoiler trailen 6x23/24) Pistolman som går lös i sjukhuset. Seriously!?

Och för att säga någon om denna veckans Greys också, som jag tycker lämnade lite dålig eftersmak: Varför har de gjort Owen så unlikable? Varför är Teddy lika intressant som en vägg? Varför skulle de bryta upp Mark och Lexie och sedan skapa något som faktiskt börjar funka med Alex och Lexie för att sedan, förmodligen, knuffa ihop Mark och Lexie igen? Jag tycker det känns onödigt. Man hade kunnat göra något bättre med Alex istället - han förtjänar mer än att Lexie ska springa tillbaka till Mark så fort han kommer på att han faktiskt älskar henne. Varför är Meredith med så lite? Och är det bara jag, eller har serien verkligen tappat mycket av sitt hjärta utan Izzie och George? Jag tror inte serien klarat av att tappa båda, inte ännu iaf.
Jag ogillar inte Greys, inte alls. Men jag avskyr när det känns som om manusförfattarna inte tänker igenom vad de faktiskt håller på med. Och jag hatar när draman blir för mycket såpa, och "men den måste bli det när den hållit på så många är" är bara en dum ursäkt för fattigt med kreativitet hos författarna.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Buffster » sön maj 16, 2010 18:07

Nu var det ett tag sen jag skrev något om Grey's. Fortfarande bästa "att se när man är riktigt ledsen"-serien.

(spoiler fram till 6.22) Jag saknar inte Izzie överhuvudtaget. Det var alldeles för längesen hon var en bra och intressant karaktär för att jag ska sakna henne. De hade verkligen lyckas förstöra henne helt där på slutet. Sen var hon väl aldrig någon större favorit hos mig egentligen.

George däremot saknar jag. Han var ju knappt med alls på slutet och det känns som om han försvann ur serien långt innan han försvann ur serien. Men honom saknar jag verkligen.

På det stora hela så älskar jag fortfarande serien. Hela historien med Marks dotter är det enda som jag verkligen har stört mig på den senaste säsongen. Den typen av storylines fungerar aldrig och manusförfattarna borde veta bättre. Det hade inte fungerat även om dottern hade varit bra, men nu var hon dessutom sjukt irriterande och då var det en katastrof.

Lexie, Karev och Mark tycker jag är hur bra som helst. Jag önskar att jag kunde förklara vad exakt det är med Lexie som jag tycker så mycket om (utöver att jag identifierar mig väldigt mycket med henne väldigt ofta). Jag tror att det kan vara att hon är på ett sätt som jag tycker att väldigt få kvinnliga tvseriekaraktärer tillåts vara. Och jag älskar henne. Jag tycker så synd om henne nu som måste välja mellan seriens två finaste killar (och då menar jag inte snyggaste, Derek är snyggast men galet tråkig). Själv hade jag nog haft svårt att släppa det Mark sa men i slutändan valt Karev. Fast Mark och Lexie var ju galet fina tillsammans. Så jag vet helt enkelt inte. Jag hade velat ha båda.

Det allra bästa med de senaste avsnitten har varit att Karev har fått chansen att skina. Jag hade nästan glömt att han brukade vara min favoritkaraktär. Han var så trist när han var med Izzie, men nu är han tillbaka till sitt vanliga fantastiska jag.

När det gäller Owen så vet jag inte riktigt. Jag kan hålla med om att de kanske har gjort honom på gränsen till för osympatisk. Men å andra sidan så tycker att han, Christina och Teddy är väldigt bra. Jag har lite svårt att ogilla Owen faktiskt. Känns mer som en fruktansvärt svår situation för alla tre inblandande.

Jag älskar Grey’s.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav HeY » sön maj 16, 2010 18:26

Izzie har alltid varit en av mina favoriter. Jag vet inte varför, jag bara tyckte om henne. Katherine Heigl är jag lite svag för helt enkelt och när Izzie var som bäst var hon verkligen bäst! Men jo, George saknar jag nog mer än Izzie. Jag identifierade alltid så med George och det är svårt att han blev så utstött av manusförfattarna. Lexie gillar jag också väldigt mycket, och jag tycker det är tråkigt att romansen mellan George och Lexie aldrig fick komma till något - och nu aldrig kan. Suck.

Jag gillar inte Mark/Alex/Lexie triangeln, för jag tycker den kunde genomföras bättre. Mitt största problem är nog att jag tycker de kan dra ut den mer. Lexie och Alex ihop gillar jag faktiskt, och tycker att de kan vänta lite med att knuffa ihop Lexie och Mark. Jag har en känsla av att i finalen kommer Mark slip and fall into Lexie's ladyparts.

Jag har inte haft något problem alls med Christina/Owen/Teddy tidigare. Nu, dock, när jag har börjat få svårt för Owen och börjat störa mig lite på Teddy har det dock blivit svårare. Jag kan inte förstå, alls, hur Owen ens kan tveka med att välja Christina före Teddy.

Vad jag vill ha mer av är Meredith. Jag saknar Merediths cynism. Det är kul att hon är glad, men hon kan fortfarande vara cynisk! Och det jag har saknat de senaste avsnitten har varit de roliga one-liners som Greys ofta har (som "your heart lives in your vagina!").

Jag älskar också Grey's Anatomy. Och det är verkligen en serie som får mig att må bra, kanske har jag bara varit i fel humör de senaste avsnitten?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Buffster » sön maj 16, 2010 20:38

HeY skrev:Jag kan inte förstå, alls, hur Owen ens kan tveka med att välja Christina före Teddy.

På ett sätt håller jag verkligen med dig. Christina är en fantastisk människa och hon är nog egentligen den enda karaktär som jag älskade från avsnitt ett och aldrig har tappat intresset för. Samtidigt förstår jag att det inte är helt lätt för Owen på grund av att han och Teddy har så mycket historia. Plus att vissa saker, som att Christina slänger ur sig att hon aldrig vill ha barn utan en tanke på vad Owen tänker om det, gör att jag förstår att han kanske tvekar lite.

Sen måste jag säga att det ändå fanns en hel del kemi mellan Christina och Avery den där gången. Så jag skulle inte vara helt emot det. Jag gillar Avery. Hittills mest för att han är snygg, men om han fick mer tid så tror jag att han skulle kunna bli en riktigt bra karaktär.

Alla dom andra från Mercy West är galet trista. Han den där som var elak mot Izzie är värst. Jag kommer aldrig att förstå varför man skriver in en så ofattbart tråkig och irriterande karaktär i en serie.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav HippieSpellan » mån maj 17, 2010 1:02

jag tycker att derek är en av de minst attraherande personerna i serien, och avery är egentligen enda eyecandy på manliga sidan. Owen är bara tråkig och bör försvinna, ta tillbaka george! Har aldrig gillat Owen, men jag tyckte omTeddynär hon försvarade sig själv i något avsnitt sen inför Christina "jag kan också vara snabb utan dig men jag är här för att lära DIG"

Jag gillar att de inte har släppt babyfrågan mellan arizona och callie och inte bara tog ett avsnitt och sen inget mer. Jag är stort calliefan! det är hon och bailysom är mina absoluta favoriter, jag är så glad attbailey har fått lite annat att tänka på
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher
 
Inlägg: 6631
Blev medlem: 24 mar 2007
Ort: The best place EVER

Inläggav Tinwiel » mån maj 17, 2010 1:09

Bailey, Lexie och Christina är nog mina favoriter. Bailey äger i allt hon gör och Lexie, ja Lexie är smart, snygg, mänsklig och skådespelerskan lyckas med att vara "levande" i varje scen. Talented girl. Yang är... Yang. Tjejerna sparkar rumpa i Greys. Mark och Alex är bitvis bäst de med. Avery må vara mest eyecandy men han har ju visat sig vara mer än så i vissa scener också, så han är lovande (till att vara mer än ögongodis alltså). Håller med om kemin mellan honom och Christina. George borde komma tillbaks men med tanke på att han gick och dog så är det ju svårt. Var de tvungen att döda honom? Kunde han inte bara fått vara soldat i några år och sen komma tillbaks? Så dumt.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HeY » fre maj 21, 2010 16:44

HeY skrev: (spoiler trailen 6x23/24) Pistolman som går lös i sjukhuset. Seriously!?


I'm stupid.

6x23-24
OMFG! :eek:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » fre maj 21, 2010 17:09

Ja shit. Idag var det åka av kan man säga.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HippieSpellan » mån maj 24, 2010 22:23

ja, först så var det bones som fick mig att gråta, sen greys, då var det 45 minuter avkonstanta tårar
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher
 
Inlägg: 6631
Blev medlem: 24 mar 2007
Ort: The best place EVER

Inläggav HeY » sön maj 30, 2010 2:44

How amazing is this scene?



Chandra Wilson :lovebunnier:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » sön maj 30, 2010 12:36

Dr Bailey! :lovebunny: Chandra borde få varenda tv-skådespelarpris som finns.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HeY » tis jun 01, 2010 0:42

Ja verkligen! Att hon inte vunnit en Emmy ännu är ett brott!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Nyx » ons jun 09, 2010 22:06

Gah! Kunde kanal 5 inte ha visat 6x23 och sen 6x24 direkt efter? Hur ska jag nu kunna sova? :eek:

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Inläggav dansdansdans » lör sep 25, 2010 12:04

roligt att alla bad boys har skäggstubb. det borde någon skriva en artikel om ;)

jag tycker det var ett okej avsnitt. fast det de går igenom har de tagit upp på ett bra sätt. så en himla bra säsongsöppning med tanke på vad som hände.

dock trodde jag att de bytt ut Lexie-skådisen. hon såg konstig ut??
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav HeY » lör sep 25, 2010 12:58

dansdansdans skrev:roligt att alla bad boys har skäggstubb. det borde någon skriva en artikel om ;)

jag tycker det var ett okej avsnitt. fast det de går igenom har de tagit upp på ett bra sätt. så en himla bra säsongsöppning med tanke på vad som hände.

dock trodde jag att de bytt ut Lexie-skådisen. hon såg konstig ut??


Konstig? Inte vad jag kunde se. Hon har färgat tillbaka håret mörkt, that's about it :)

Jag tyckte det var en riktigt bra säsongsavslutning! Jag föredrar alltid emotionell karaktärsdrama framför massor av saker som händer överallt [action].

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav dansdansdans » lör sep 25, 2010 13:06

näe det var inte hårfärgen. hon såg himla.. plastikopererad ut. nånting var det iaf. hmm
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav HeY » lör sep 25, 2010 13:34

I didn't notice. Hon kanske har gått ner i vikt (om hon har några kilo att förlora) och smalnat lite mer i ansiktet? I vilket fall tycker jag att Lexie var riktigt bra i avsnittet. Och Christina. Och Bailey. Som det brukar vara, med andra ord.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron