America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav AKS » tor mar 03, 2011 21:55

Ja, litegrann kanske. Och så är hon ju trailer park girl! :) Hon är fortfarande min favorit efter andra avsnittet dessutom.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Matt » tor mar 03, 2011 22:14

Hoppas på make over avsnitt nästa
tycker alla avsnitt ska vara make over
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Tinwiel » fre mar 04, 2011 2:45

Matt skrev:Hoppas på make over avsnitt nästa
tycker alla avsnitt ska vara make over


Jag håller med. :D
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Spuffy » lör mar 05, 2011 21:23

Ifall någon av er som hänger i den här tråden inte kollar den allmänna realityserietråden så vill jag passa på att även här tipsa om Face Off, tävlingsserie mellan specialeffektsmakeupartister. Sex avsnitt ute hittills, de gör riktigt coola grejer!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav Matt » sön mar 06, 2011 0:15

Eh, men är det med top modeller där?
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Spuffy » sön mar 06, 2011 0:43

En del himla snygga modeller faktiskt. Och de har varit nakna!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav HeY » tor apr 28, 2011 11:18

Ni har säkert redan hört, men ANTM har såklart blivit upplockad för nästa säsong också - trots att tittarsiffrorna aldrig varit så låga. Men för att försöka boosta serien kommer höstsäsongen för första gången vara en "all-star" säsong. Det vill säga, istället för nya modeller kommer de ta tillbaka favoriter från tidigare cycles för att tävla än en gång för titeln. Det kan ju bli spännande! Jag förmodar dock att det betyder favoriter från senare säsonger - de tidigare är väl förmodligen för gamla?
Vårsäsongen kommer vara en normal säsong.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tor apr 28, 2011 11:34

Bra med en ny idé! Jag har sett de senaste två säsongerna och det behövs verkligen ett nytt upplägg eller några säsongers paus. Där har de i alla fall sett till att jag ger nästa säsong en chans fast att jag tänkt sluta se igen.

Önskningar:
1) Att de faktiskt väljer tidigare favoriter och inte tidigare bitches och shit stirrers.
2) Att de väljer ut de med mest potential och inte försöker göra ett statement (i denna säsong var/är ju Kasia med, 26 år gammal, what?!)
3) Att min favorit, hon med Aspergers, kommer tillbaka.

(edit) Ser nu att Heather i punkt 3 ovan är 25 år gammal. Så nej, nu vill jag inte ha med henne längre. Det är inte realistiskt med modeller som ska slå igenom vid 25. Tacka vet jag AusNTM där de är mellan 16 och 20 år gamla. (/edit)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Matt » tor apr 28, 2011 22:55

Fan vad cool
Can't wait.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Matt » tor maj 19, 2011 22:49

ANTM 16X12 Finalen
Rätt tjej vann. Sa jag inte det eller Spuffy?
Men Molly vann mig över efter hon blivit tvåa och sa att det första hon skulle göra var att take a nap and eat a pulled pork sandwich.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav AKS » fre maj 20, 2011 14:38

ANTM 16 Finalen:

Jag vill bara påpeka att då en massa av er (eller två) sa att ingen stod ut i första avsnittet så nämnde jag Britanni på en gång!! :D Så för mig vann helt klart rätt person om man ser till overall package, men Molly tog fan en del jävligt grymma foton. Första ANTM-finalen på år och dag då jag faktiskt tror att både vinnaren och runner up kan få en karriär!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tinwiel » fre maj 20, 2011 14:57

Jag höll också på vinnaren, så jag är nöjd. :)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Spuffy » fre maj 20, 2011 16:06

Jag också, tycker hon har varit den absolut bästa under säsongen, även om Molly också tagit snygga bilder nu på slutet.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav Matt » tor jun 16, 2011 18:32

Nya zelands nästa top model säsong 3 har börjat :)
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav AKS » fre jun 17, 2011 17:33

Efter förra säsongens FUG i NZTM hade jag inte tänkt se denna säsong. Men nu kom jag på att jag ju har sommarlov och all tid i världen så... vi kör på. :) hade det varit under höstterminen eller så så hade jag skippat.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » tis jun 21, 2011 23:32

NZNTM 3.01: Jag är positivt överraskad även om tjejerna var väldigt lika varandra i photoshooten. Men alla ser ut som modeller. Alla är inte snygga, men det behöver de ju inte vara heller. Men ingen ser ut som Courtenay förra säsongen = ful och inte modellig eller tvillingarna = alldeles för vardagliga.

Så, positivt överraskad av i alla fall första fotona. Kan bli vad som helst nästa vecka och det var ett problem att alla var så lika varandra, men vi får se. Mer intressanta ansikten än förra säsongen i alla fall.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Matt » tis jul 05, 2011 22:07

Det värsta som finns är när säsong 7 och Britains next top model har börjat och ingen har laddat upp avsnittet.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav AKS » tis jul 05, 2011 22:08

Jag känner samma sak fast för mig gäller det Project Runway Australia. Come on, people!!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Matt » tis jul 05, 2011 22:19

Det har jag aldrig kollat. Kan ju inte vara lika bra om inte Tim Gunn är med
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav AKS » tis jul 05, 2011 23:32

Nej, men jag tycker ändå att det har varit ganska bra. Bra talang.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tinwiel » ons jul 06, 2011 15:08

Eller SYTYCD Canada. Det finns tre avsnitt sända, ett av dem från förra veckan och två den här veckan men finns nada på nätet. Då har jag ändå kollat releasesidor också. Nada, niet, nuthin.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » tis aug 16, 2011 18:20

Gah! Varför tar AusNTM alltid så lång tid på sig att komma ut? Jag vill se nu!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Matt » tis aug 16, 2011 19:01

Så jäkla jobbigt nu. AuNTM, BNTM och NZNTM går samtidigt. Svårt att hålla isär tjejerna.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Spuffy » tis aug 16, 2011 19:32

Ja, det är sjuuukt irriterande att AusNTM inte kommer... Jag gillar BNTM just nu, men NZNTM är jag lite besviken på den här säsongen. Längtar efter AusNTM och BNTM men inte efter NZNTM.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav AKS » tis aug 16, 2011 21:14

Jag tycker NZNTM är bättre än förra säsongen. Nu finns det i alla fall mer än två potentiella modeller med i leken fortfarande.

BNTM har jag aldrig sett, men av det jag läser på TwoP så verkar denna säsong vara långt ifrån uppskattad av många (i alla fall av de som skriver i Aus och NZ). Kommer inte att ge mig på en till NTM dock. Hade det inte varit allstar av ANTM så hade jag inte sett den heller, men nu blir det så då den än dyker upp.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Spuffy » tis aug 16, 2011 21:34

Ja, jag tycker NZTM har tjejer som är rätt bra. Problemet är att jag inte bryr mig så mycket om vem som åker ut/vinner som jag vill göra. Hejar dock på (spoiler NZTM 3.10) Bianca. Inte så oväntat kanske.

BNTM brukar inte vara så bra, förutom säsong 5 då de hade en av mina alla-länder-alla-säsonger-favoriter. Den här säsongen tycker jag dock det finns ett par bra tjejer. Dessutom gillar jag Elle.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav AKS » tis aug 16, 2011 22:36

Jag håller nog med dig om NZTM faktiskt. Men för mig känns det fortfarande underhållande trots att jag inte bryr mig helt vem som vinner.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Spuffy » ons aug 17, 2011 13:18

AusNTM 7.02:
Hm. Jag tyckte det var ett konstigt avsnitt. Hade hemskt gärna sett att de visat lite mindre av hur de sprang på affärer/firade i Paris, och istället visat mer av när de bedömde fotona. Men konstigast av allt: att Simone var bland de fem sista på slutet? De hade ju inte sagt något negativt om hennes foto alls (av det man fick se alltså). Hade de istället haft Cassy bland de fem sista hade jag inte haft någon aning. Jag antar att domarna väl sa en massa negativt om Simones foto egentligen, men att det klipptes bort. Sjukt konstigt klippt.

Min favorit håller i sig från första avsnittet: Izzy! Blir superspännande att se henne efter att makeoveravsnittet (som jag hoppas kommer snart, och att hon inte åker ut innan dess). Men det är verkligen många som är grymma. Andra jag gillar: Madeleine och Elizabeth! Och Alissandra och Neo (fast blev lite besviken på Neo under fotograferingen faktiskt). Och Cassy (även om hon nog inte är så bra, men hon är så gullig)... Rachel verkade bra, innan de visade hennes foto hade jag ingen aning om vem hon var, men hon kan nog vara grym. Samma med Montana, men hon verkade inte jobba så bra på fotograferingen. Äsch, jag gillar typ alla. Utom Amelia av någon anledning. Har väl inte varit något fel på henne alls egentligen, men jag har något emot henne. Inte så förtjust i Annaliese heller, eller Tayah. Att Caroline skulle ha attitydsproblem var inte särskilt oväntat.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav Spuffy » ons aug 17, 2011 14:50

Satte mig och kollade igenom alla tjejernas bilder från fotograferingen i AusNTM 7.02 på deras hemsida och rangordnade enligt vilka bilder jag tyckte var bäst, med bäst först:
Izzy, Madeline, Caroline, Alissandra, Yolanda, Neo, Cassandra, Simone, Amelia, Jess, Hazel, Elizabeth, Rachel, Montana, Sarah, Tayah, Annaliese, Georgia, Shannon, Lauren
Här är alla bilderna i den ordning jag tycker! OBS! SPOILER BILDERNA AusNTM 7.02!!! LÄNK.
Vissa är jag väldigt velig mellan hur de ska vara ordnade, men ungefär sådär iaf!

Insett att jag nog inte gillar Jess så mycket, för glömmer HELA tiden bort vem hon är. En annan grej jag insett är att jag inte tyckte Neo var så bra som jag trodde på bilden, för det är framför alltklänningen som gör att bilden är häftig, och det var ju fotografen som sa åt henne precis hur hon skulle göra med den. Hon själv är inte så imponerande just där tycker jag, känns lite tom i blicken.

Yayy för att så många av tjejerna är så bra! AusNTM är verkligen den bästa av de olika ländernas serier!!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav AKS » ons aug 17, 2011 19:53

AusNTM 7.02:

Wow! AusNTM vet verkligen vad de håller på med! Många otroligt duktiga tjejer. Vilken photoshoot... Jag håller med dig, Spuffy, om många i toppen, men för mig så var hakan nere vid golvet då jag såg Yolandas foto. Glad att det blev så bra för hon blev tidigt min favorit under detta avsnitt. Så hon är definitivt i topp för mig följt av Montana. Fantatiskt ansikte för modellande och hon har en massa att tjäna på mer erfarenhet tror jag.

Tror inte att call out order var bäst-->sämst. Tror de slumpande det denna gång, för precis som du säger så finns det inget vett och sans med ordningen. Neo som fick "extraordinary" eller nåt sånt hamnade ju i mitten.

Detta har potential att bli den bästa NTM-säsongen nånsin. Jag överdriver inte heller.

Länk till fotona:
http://www.rtvgames.com/showpost.php?p= ... ostcount=1

(edit) Har nu fått veta att min favorit är 22 år gammal. Gillar inte det... [spoiler]Känns som för sent att starta en modellkarriär tyvärr. (/edit)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron