America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Spuffy » sön okt 03, 2010 8:50

Nooo vad trist! Det skippar jag.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav Matt » tor okt 14, 2010 21:21

BNTM6 Finalen
Han lyckades säga rätt namn. Grattis!
Tiffany vann och det var helt rätt. Trodde att engelska folket skulle rösta på Joy. Kul att ha fel ibland.
Tyckte det var jobbigt att lyssna på Tiffanys dialekt/brytning, men kolla på hennes foton, inte ett enda dåligt.
Annars tyckte jag Charlotte var charmigast
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav AKS » lör okt 16, 2010 10:29

NZNTM har börjat komma ut väldigt tidigt på tvtorrents de senaste gångerna. Senaste avsnittet kom ut igår = rätt dag. Jag kollade dock inte förrän idag eftersom det inte brukar vara nån idé. Kul att nån lägger upp avsnitten snabbare i alla fall...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Matt » tor okt 21, 2010 23:05

Mad Men
4x13
Jävligt roligt att tjejen som vägrade klippa av sig håret i ANTM var med.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Spuffy » tor nov 18, 2010 23:34

Jag försöker hitta första säsongen av NZNTM åt en kompis, men på mina sidor verkar folk ha slutat dela ut det... Någon som kan tipsa om var jag hittar igen det?

Och vad tyckte ni förresten om finalen av NZTM, och senaste av ANTM?
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav AKS » tor nov 18, 2010 23:41

Nej, vet tyvärr inte. Har ju inte lyckats hitta den själv och nu när vinnaren dök upp i S2 så känns det inte aktuellt längre.

NZNTM S2: Well, det fanns ju bara en enda person som skulle ens ha liten chans i modellvärlden och hon vann. Alltså Danielle. uppenbart att hon var den som skulle vinna. Elza må kunna posera, men girl is not pretty. Inte ens model-ugly-pretty. Och det faktum att Courtenay hängde med så länge gör mig tveksam till om jag vill investera tid i S3. Some fug people in this show...

Senaste ANTM 15.11?: Chelsea? Really? Den uppenbara topp 2 var Ann och Jane. Chelsea förstår jag inte alls. Jag hade t.o.m. föredragit Kayla i topp 2...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Spuffy » tor nov 18, 2010 23:49

Jag lovar, s1 var så SJUUUUKT mkt bättre! Men, NZNTM s2: Tur att Danielle vann åtminstone. Men det har känts som att hon var den enda möjliga vinnaren sen långt tillbaka, att även domarna hade bestämt sig...

ANTM 15.11: Jag hoppas verkligen Anne vinner skiten. Jag har inte gillat Chelsey så mycket, men hon har verkligen kämpat för sin plats, hon kan alltid mest om alla och sånt. Fast det räcker ju inte för att göra henne till en bra modell. Jag hade hellre sett någon av de två andra där. Jag har gillat Kayla från början och rätt långt in i tävlingen, men hon har tyvärr sjunkit för mig. Jane har däremot stigit. Någon jag hoppades på ända in i det sista (alltså tills hon åkte ut) var Esther, jag tyckte hon var otroligt vacker och lovande. Dessvärre lyckades hon inte så bra på bilderna, men tyckte det fanns andra som borde åkt ut tidigare än vad hon gjorde. Anne är dock otrolig, och jag tycker det märks att hon jobbar på att visa mer personlighet och yadayada. Över huvud taget ang säsongen tycker jag verkligen de ryckt upp sig. Bättre folk inblandade, bättre priser, bättre tävlande.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav AKS » tor nov 18, 2010 23:51

Ja, det folk som är inblandat är otroligt. Hur lyckades de med detta i 15.e säsongen liksom? Men det gör det mer intressant och denna topp 4 var ju helt okej, även om jag inte helt håller med om ena halvan av topp 2..
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Spuffy » tor nov 18, 2010 23:52

Jag läste en teori någonstans om att Tyra har en massa kidnappade hundar i en garderob någonstans. Kändes som en av de troligare förklaringarna.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav AKS » tor nov 18, 2010 23:55

AKS skrev:Ang. ANTM: Eftersom de redan nu efterlyset "the next top model" så lär det bli en ny cycle redan till våren. Trevligt, säger jag. Frågan är hur många säsonger de kan göra innan folk blir less? Tio-elva kanske?


Jag den 9 december 2005. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav eynosh » tor nov 18, 2010 23:59

AKS skrev:
AKS skrev:Ang. ANTM: Eftersom de redan nu efterlyset "the next top model" så lär det bli en ny cycle redan till våren. Trevligt, säger jag. Frågan är hur många säsonger de kan göra innan folk blir less? Tio-elva kanske?


Jag den 9 december 2005. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...

Tv-folkets behov av unga, smala och transexuella kvinnor kan inte förringas.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav Spuffy » fre nov 19, 2010 0:00

Hahahaha underbart!

eynosh: de unga mödrarna ska man inte glömma heller, det är viktigt att visa att de också kan vara modeller.

edit: och de som bott på gatan! kan också vara modeller! Och överklasstjejer som pluggar jättehårt kan också vara modeller!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav eynosh » fre nov 19, 2010 0:01

milfs!
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav HeY » fre nov 19, 2010 22:41

Det här har väl dock varit den minst sedda säsongen av ANTM nånsin? Avsnitten kommer knappt upp i 3 miljoner, men demon är väl bra fortf. antar jag. Men jag tror inte det blir så många fler cycles om siffrorna fortsätter sjunka lika drastiskt. Dock skulle det inte förvåna mig om de satsar på 20 elr nåt :D

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Matt » fre dec 03, 2010 8:43

ANTM 15x13
Föga förvånande. Spännande att se om Ann verkligen kan slå nu
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav HeY » lör dec 04, 2010 16:25

5x13
Föga förvånansvärt att Ann vann. Jag var så otroligt säker på Chelsea, eftersom hon verkligen känns som det typen av tråkiga tjejer som brukar vinna, men snabbt glömmas. Jag trodde Ann var alldeles för "knäpp" för att vinna i Tyras ögon. Men tack! Jag har tyckt att hon varit bäst sedan day 1 och hennes social skills har verkligen växt - kan tänka mig att det kan gå riktigt bra för henne om hon fortsätter utvecklas i commercial delen. High Fashion är hon ju redan, utan att ens försöka.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav WillowGirl » tis jan 18, 2011 0:46

Inga av modellerna lyckas ju göra karriär? Inte ens vinnarna.
Fast det hindrar inte programmet från att vara underhållande (ibland iallafall) :)
Användarvisningsbild
WillowGirl
Minion
 
Inlägg: 137
Blev medlem: 29 nov 2010

Inläggav AKS » tis jan 18, 2011 8:08

Elyse (C1) har väl haft en helt okej karriär på så sätt att hon kan livnära sig på det i alla fall...? Och från andra länders versioner, t ex AusNTM, har det kommit fler som klarar sig (en med internationell karriär, och minst en på hemmaplan som hade kunnat få en internationell karriär om hon velat) och Ksenia(?) från ryska versionen har det gått riktigt bra för. Men jo, inte är det så att de är garanterade en karriär direkt... :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tinwiel » tis jan 18, 2011 11:15

Jag tror att en av tjejerna för några säsonger sedan i US-versionen har lyckats få en karriär. Molly Sue, hette hon så? Det ironiska var att hon åkte ut ganska tidigt...
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Matt » tor feb 24, 2011 19:47

Säsong 16
Fan vad spännande
Inte riktligt
men lite spännande.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav eriked » tor feb 24, 2011 19:54

:D

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Spuffy » tor feb 24, 2011 20:05

16.01:
Stackars, stackars, stackars de som fick höra att de gått vidare och jublade och var hur glada som helst, men sen fick veta att de INTE gjorde det. Det fick man ju inte se förstås. Man ska glömma det och fokusera på att det var jätteroligt för de som "åkt ut" att få veta att de gått vidare. Men de andra... fy så elakt mot dem.

Kanske var det fler ganska lovande tjejer redan från början än vad det brukar, men ingen stack ut redan från början som Ann gjorde förra året. Många "vardagssnygga" men ingen "wow, modell"-tjej. Men det återstår ju att se, brukar ju ta ett tag för dem att komma igång.

Superrolig inledning av avsnittet dock, när Tyra härmade de typiska antm-tjejerna. Är ju precis sådär de brukar vara. Fast tycker hon borde tagit några fler typer också.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav Matt » tor feb 24, 2011 21:23

16x01
Var det inte inhyrda de som fick beskedet att de skulle få vara med då?
Var väldigt många jättestöta tjejer. Men nej ingen stod ut som Ann men att jämföra med henne är nog orrätvist.
Kommer sitta klistrad den här säsongen också.
Hannah favoriten så här långt.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Spuffy » tor feb 24, 2011 22:04

16.01
Jag trodde det först, men tänkte att de isf borde ha sagt det, just för att man inte skulle tycka det var så hemskt... Men de kanske gjorde det? Grejade med mat samtidigt, så lyssnade inte supernoga. Hoppas det var så.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav HeY » lör feb 26, 2011 3:06

Jag tror de var inhyrda. Tyra sade ju att de kastade ut casting week helt och att tjejerna redan var valda men att hon ska, öhm, "punka" (hur gör man punk'd till ett verb?) dem. Fast de sade aldrig att de andra var fejk, men jag tänker tolka de så för det är alldeles för hemskt annars. Plus att man lätt skulle kunna stämma CW för ett sånt "skämt" - se bara vad som hände i med vinnaren i... var det Australien? När de sade fel vinnare och sen "oopps!". Tror iaf inte de skulle våga riskera att lura riktiga deltagare sådär.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » ons mar 02, 2011 21:35

16.01: Jag fick en favorit sen första sekunden jag såg henne: Britanni - trailer park girl. :) Om det håller i sig får vi se, tyckte hennes tänder var lite konstiga till exempel, men jag gillade henne.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Spuffy » ons mar 02, 2011 22:55

AKS skrev:16.01: Jag fick en favorit sen första sekunden jag såg henne: Britanni - trailer park girl. :) Om det håller i sig får vi se, tyckte hennes tänder var lite konstiga till exempel, men jag gillade henne.

Ja, hon var ju riktigt grym på catwalken och hade ett bra foto. Fast hon var ändå ingen som bara "PAOW" för mig, önskade det skulle vara någon som förra årets Anne, fast kanske är det att hoppas för mycket. När jag funderade lite kom jag hur som helst på att min favvo nog är hon hippietjejen som hade fotot där hon var i mitten bland flera tjejer och man bara såg henne. Hannah hette hon nog. Fast Brittani var också bra. Och hon den där Mikaela hade grymma käkben, men av någon anledning fick jag för mig att jag inte gillade henne. Och så var nog en eller ett par av blondinerna bra också. Jag längtar till makeoveravsnittet, hoppas det är nästa eller senast nästa vecka!!!!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav Matt » tor mar 03, 2011 1:05

Fan kommer inte ihåg vem det var
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav AKS » tor mar 03, 2011 8:09

Hon var runner up till "best photo"...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Matt » tor mar 03, 2011 21:49

ja det är lite Ree Dolly över Brittani
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron