Queer as Folk

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav adolvsson » mån dec 12, 2005 0:59

Tinwiel skrev:Men jag har näsdukar hemma. Jag köper alltid när jag är förkyld, sen så använder jag inte upp hela storpacket, och så glömmer jag bort att jag har hemma, och köper nytt nästa gång jag är förkyld... Så det ligger paket lite här och var, det gäller bara att hitta dom. Lite skattletning kan man säga att det blir. Fast utan det egentliga skatten. Bara näsdukar, not as fun..

Relevant? Kanske inte, men viktigt! Vad använder du för näsdukar? Jag kör med Euroshopper, 15-pack för 9 kronor. Mjuka och väldigt skonsamma mot näsan (eller var man nu använder dom, skulle jag kunna säga om jag var en person som sa sådana saker, men nu är jag ju inte det så då får det bli inom parantes istället). Finns i den lokala ICA-butiken. Go get!

Det här inlägget är inte sponsrat av Euroshopper eller ICA, utan visar helt enkelt bara på adolvssons officiella stöd av produkten.

Det här inlägget producerades i samarbete med Cooboobies buffyforum.se.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » mån dec 12, 2005 1:05

adolvsson skrev:
Tinwiel skrev:Men jag har näsdukar hemma. Jag köper alltid när jag är förkyld, sen så använder jag inte upp hela storpacket, och så glömmer jag bort att jag har hemma, och köper nytt nästa gång jag är förkyld... Så det ligger paket lite här och var, det gäller bara att hitta dom. Lite skattletning kan man säga att det blir. Fast utan det egentliga skatten. Bara näsdukar, not as fun..

Relevant? Kanske inte, men viktigt! Vad använder du för näsdukar? Jag kör med Euroshopper, 15-pack för 9 kronor. Mjuka och väldigt skonsamma mot näsan (eller var man nu använder dom, skulle jag kunna säga om jag var en person som sa sådana saker, men nu är jag ju inte det så då får det bli inom parantes istället). Finns i den lokala ICA-butiken. Go get!

Det här inlägget är inte sponsrat av Euroshopper eller ICA, utan visar helt enkelt bara på adolvssons officiella stöd av produkten.

Det här inlägget producerades i samarbete med Cooboobies buffyforum.se.


Euroshopper är säkert helt ok. Dom är ju billiga ialla fall. :) Jag har en blandning av många olika märken i min samling, "erika", "lambi", och faktiskt även "kleenex". Kleenexen är nog bäst för dom har så små förpackningar, bra att ta med sig..

Det är bra att du är kreativ och kan komma på andra användningar för näsdukar än att torka näsan, adolvsson. Kreativitet ska ju vara en positiv egenskap sägs det ju, du kan ju använda det i jobbansökningar osv. Eh. ;)



QAF 2x03
Emmet: You know, I may be a slut. But at least I'm an honest slut. so find someone else to put the starch in your pants.

Haha! :D Roligt!
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tam » mån dec 12, 2005 2:48

Queer as folk säsong 4 är skitbra. Sett 8 avsnitt. Egentligen först nu jag tycker serien är riktigt bra. Men riktigt bra är det sannerligen nu.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7630
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Tinwiel » mån dec 12, 2005 20:05

QAF 2x08

Vad orolig jag blev att det skulle bli nåt mellan Justin och den där collegegrabben, jag är en total Brian & Justin-shipper numera. Nooo, don't take away my favourite relationship, at least not yet! Grr! Hmm, får se vad som händer, finns en risk för att det kan bli en fortsättning på det.. Eller var det bara en uppvisning i hur Justin numera har blivit som Brian?
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » mån dec 12, 2005 21:06

QAF 2x09

Jag älskade det här avsnittet! Drama! Humor! Dialogen kändes genomtänkt hela avsnittet igenom. Skrattade högt då Ted stod utanför Melanie och Lindseys port och hela gänget retades med honom. Haha...

Och ja. Brian är förjävla vacker. 8)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Ai » mån dec 12, 2005 22:23

Tinwiel skrev:Och ja. Brian är förjävla vacker. 8)


Så jag kan få lite hjälp med att fylla pronografitråden med Gale nu? :twisted:

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Tinwiel » mån dec 12, 2005 22:39

Ai skrev:
Tinwiel skrev:Och ja. Brian är förjävla vacker. 8)


Så jag kan få lite hjälp med att fylla pronografitråden med Gale nu? :twisted:


självklart. Jag hittade en helt underbar bild på honom, men det gick inte så bra att länka. Jag ska försöka på ett annat sätt..

Förresten, har du alla fem säsonger på datorn till utdelning, eller måste jag försöka få tag på resten på annat sätt?
Senast redigerad av Tinwiel mån dec 12, 2005 22:41, redigerad totalt 1 gång.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Ai » mån dec 12, 2005 22:40

Jag har alla fem. Kopplar upp mig nu.

Edit: Jösses - det ser ut som om jag hårdbevakat tråden om man tittar på tiderna på inläggena. Det var en ren händelse! :P

Ang. bilden. Jag har ett konto på photobucket.com. Där lägger jag in bilder och sen är det inget problem att länka.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Tam » tis dec 13, 2005 19:04

För första gången sen piloten är jag en bit besviken på QaF efter avslutningen s4.
Även om Gale Harold är rätt snygg t o m i cykelhjälm. Flatorna var rätt jobbiga, Ted rätt tråkig och Emmet är inte lika gullig när han har kortklippt på sidorna. Vet inte varför vissa blir jobbiga och vissa först då blir intressanta när ett skepp kommer lastat med trubbel. Störde mig hursomhelst på en hel del små scener sista två. Har antagligen bara druckit för lite kaffe men så var det. Brian och Justin hade en hel del handling men inga särskilt magiska ögonblick. Men det är fortfarande bra. Kommer Justin att dra till Hollywood? Undrar så. Tycker f ö mycket om Hunter också. Kul kille.
Ändå bästa säsongen hittills. Serien är riktigt bra och har höjt sig nivå efter nivå sen början. Ser nu mycket fram emot 5x01. Dom har haft väldigt bra öppningsavsnitt både s 2, 3 & 4 och jag ser ingen orsak det skulle ändras nu.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7630
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Tam » tis dec 13, 2005 21:14

Queer as folk 5.01-5.02
Alla mina klagomål nyss var bara tönteri från min sida.
Mel ser så trött ut men hon är så tuff ändå. Inte ett dugg jobbig. Håller på henne mot Michael, om dom nu måste bråka. Ted - tråkig är det sista han var i dom här. Och Emmet är ju ett gull.
Och B&J. Fint par. Gillar hur Justin inte ville tillbaka till Pittsburgh men han lyckades inte stanna borta, som hur Brian inte fick sitt New York-jobb s1. Visst är det fint med "jag väljer bort storstaden och dess under för att stanna med dig, min älskade" men jag har länge saknat "kan bara inte fly från den här jävla stan."
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7630
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Ai » tis dec 13, 2005 21:18

Tam skrev:Queer as folk 5.01-5.02
Alla mina klagomål nyss var bara tönteri från min sida.


:lovebunny:

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Tinwiel » ons dec 14, 2005 2:20

QAF 2x14

Puh! Var lite (mycket) orolig för Justin där, satt och svor åt att han var så dum. Trodde att han skulle bli våldtagen eller börja bli fast i knarket eller nåt liknande. Jävla slibbo till chef! :evil: Bra val, gå hem till Brian istället och make some sweet löööv. :)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tam » ons dec 14, 2005 6:25

QaF 5x10
Explosionen. Jag har typ hjärtklappning, massor av tårar. Hu, det var hemskt hur bra kaoset var. Måste ta en cigg eller tre för att lugna ner mig innan jag fortsätter.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7630
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Ai » ons dec 14, 2005 6:57

Tam skrev:QaF 5x10
Explosionen. Jag har typ hjärtklappning, massor av tårar. Hu, det var hemskt hur bra kaoset var. Måste ta en cigg eller tre för att lugna ner mig innan jag fortsätter.


Jag älskar det avsnittet!

Jag som inte är ett dugg romantisk blir helt förstörd av slutet! När jag har mina omtittar av hela serien och kommer till partier där Brian är extra jävlig blir det som ett sug efter slutscenen. Han sliter hjärtat ur kroppen på mig!
Senast redigerad av Ai ons dec 14, 2005 15:19, redigerad totalt 1 gång.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Tinwiel » ons dec 14, 2005 17:04

QAF 2x16

Vilken fin "present" Brian gav Justin... :rolleyes: Alltså hur den mannens tankebanor går ibland, det är ett mysterium. Och Justin går och blir förälskad i Violin Boy, hmf. Konstigt hur det mest är Justins och Brians förehavanden som engagerar mig, Mikey, Ted och Emmet (jo,ok, bryr mig lite om Emmet ändå) bryr jag mig inte lika mycket om. Mikey var himla gullig i början, men nu tycker jag att han har blivit tråkigare. Emmet däremot blir bara charmigare och charmigare. Geishakostymen... haha.. :D
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » ons dec 14, 2005 20:21

QAF 2x18

The Cure! Underbar låt. :)

Hur lyckas Justin se sådär sårbar ut? Duktig skådis. Förstår att han hellre vill vara med den där violinisten, men jag hoppas inte att det tar slut mellan honom och Brian.. Favourite relationship, you know.. Brian, skärp dig nu, jag vet att du kan vara gullig när du vill, du bara fånar dig och spelar hård och kall för att inte behöva beröras själv.

Oj, hobbypsykolog, moi. ;)


Ai, har du möjligtvis några soundtracks till serien också? Dom spelar många bra låtar i slutet av varje avsnitt, me want. :) (inte just The Cure, för den har jag redan, men även andra bra låtar har spelats.. )
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Ai » ons dec 14, 2005 20:36

Tin: Nope. Men jag har sett torrents lite här och var så det går nog att hitta om man letar.

Du känner väl igen Ethan? Buffykoppling! :D

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Tinwiel » ons dec 14, 2005 20:58

Ai skrev:Tin: Nope. Men jag har sett torrents lite här och var så det går nog att hitta om man letar.

Du känner väl igen Ethan? Buffykoppling! :D


Nä, det gjorde jag faktiskt inte, men nu när jag tänker efter så...

Ett Buffy-ex? :) Om man nu kan kalla det ex.. Jag kommer inte ihåg vad han heter eller vilka avsnitt det gäller, men jag kommer ihåg ungefär vad som hände.. men jag är säker på att det finns andra här som vet vad han heter. :)

Jag får leta torrents då. Den fanns inte på pirate bay i alla fall. Om nån skulle se en soundtrack-torrent, please länka?
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Ai » ons dec 14, 2005 21:25

Scott Hope i säsong tre.

Kul grej:

BtVS CWDP :

HOLDEN: [...] Scott Hope said you were gay.

BUFFY: What? I dated that ringworm.

HOLDEN: He says that about every girl he breaks up with. And then last year, big surprise, he comes out.

Fab Filippo spelade Ethan Gold samtidigt.

Egen tråd! Nu har vi ställt till det på tre personer... :D

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Tinwiel » ons dec 14, 2005 22:06

Ja just ja, det kommer jag ihåg nu, jag såg ju CWDP bara häromdan.. :D


Hade för mig att det var säsong 3, och anslutning till att Angel kommer tillbaks men jag hittade inte hans namn i dom kortfattade,lättöverskådliga avsnitts-guiderna, och orkade inte leta på djupet efter det..

En egen tråd! Wohoo!

Soundtrackletandet går dåligt, har bara hittat för säsong 5 än, och nån samlingsplatta med mest discolåtar på. Jag vill ju ha låtarna som spelas under eftertexterna...

2x19 = dansmix av Plenty med Sarah Mclachlan. :lovebunny:
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Ai » ons dec 14, 2005 22:22

Jag ska kolla runt lite med.

Edit: http://isohunt.com/torrents.php?ihq=queer+as+folk&ext=&op=and&ihs1=18&iho1=d&iht=2
Funkar den?

Edit2: Ser mest ut att vara en massa 80 och 90 tals disco. Men det kan ju också vara kul. Efter ett par öl.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Tinwiel » ons dec 14, 2005 23:18

Tack så mycket, Ai. Jag hittade den också, men trackern verkar inte funka.. Synd. Fast det var inte riktigt den musiken jag hade tänkt mig ändå, så det gör inte så mycket.

2x20

Dansmix av Björks Human behaviour!

Resten av avsnittet: Men, men, men... :( Fast det kanske är bra för Justin ändå, så jag ska väl inte sura alltför mycket. Sen så viskade ju en fågel i mitt öra om nåt, jag ska inte säga vad. ;) Det här var inte lika bra som förra säsongsavslutningen, men hur toppar man det egentligen? Himla tur att man kan se säsongspremiären på s3 direkt och slipper vänta flera månader.

Förresten, gjordes det bara fem säsonger eller ska det göras fler?
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav carre » ons dec 14, 2005 23:21

Tinwiel skrev:Dansmix av Björks Human behaviour!


intressant... QAF kanske är något att se... ;)
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

Inläggav Tam » ons dec 14, 2005 23:27

Bara ett avsnitt kvar nu. Bitterljuvt. QaF har varit en finfin kompanjon under December och jag kommer sakna den. Kunde inte bara slå igång avsnittet utan att först ta ett ögonblick att skriva "nu ska jag se sista." Med sin blandning av humor, heartbreak, cynism, sympati, snygga karaktärer och bögsex har den verkligen fått en speciell plats i mitt hjärta. En shout-out till Ai som marknadsförde serien så väl och generöst delade med sig av den. Taking a moment... and I'm done. 1-2-3-4-5-6!
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7630
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Ai » ons dec 14, 2005 23:28

Tinwiel skrev:Förresten, gjordes det bara fem säsonger eller ska det göras fler?


Nope. Sorry. Bara fem.

*fnissar* Mentala flashar till: "När börjar en ny säsong av Buffy?", "När kommer säsong åtta?" och favoriten: "Jag har hört att dom börjat spela in en ny säsong!"

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Ai » ons dec 14, 2005 23:30

Tam skrev: En shout-out till Ai som marknadsförde serien så väl och generöst delade med sig av den.


No prob!

Kom tillbaka och skriv en rec när du sett det!

Tam skrev:QaF har varit en finfin kompanjon under December och jag kommer sakna den.


Du får göra som jag. Ta ett djupt andetag efter sista eftertexterna och sen starta om pilotavsnittet...

Jag har kommit till det stadiet att jag ser om serien under olika "teman", typ en underrubrik till serien. Det stora "Temat" blir ju naturligtvis "The Education of Brian Kinney".

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Tinwiel » ons dec 14, 2005 23:53

Ai skrev:
Tinwiel skrev:Förresten, gjordes det bara fem säsonger eller ska det göras fler?


Nope. Sorry. Bara fem.

*fnissar* Mentala flashar till: "När börjar en ny säsong av Buffy?", "När kommer säsong åtta?" och favoriten: "Jag har hört att dom börjat spela in en ny säsong!"


Haha! Är du säker på det, jag har läst på internet att det finns fler säsonger.. ;)

Ett tillägg till min avsnittsspoiler ovan (2x20)
Emmet och Ted? Njaaaa, tycker inte att dom har någon kemi alls. Antingen så får dom fixa lite kemi eller så kan dom strunta i den flörten och gå vidare..
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » ons dec 14, 2005 23:56

ey skrev:
Tinwiel skrev:Dansmix av Björks Human behaviour!


intressant... QAF kanske är något att se... ;)


Jag tror att du skulle gilla serien, ey. Den är rätt kinky. Ähum. Nu menar jag inte att du har kinky smak, jag säger bara att du nog skulle gilla den. Jag gillar den. Jag vet inte vad det säger om mig.. ;)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Ai » ons dec 14, 2005 23:58

Det säger att du har smak, Tin! Och jag har svårt att se att nån skulle kunna ogilla serien. Sålänge man inte är totalt homofobisk iofs.
Senast redigerad av Ai ons dec 14, 2005 23:59, redigerad totalt 1 gång.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav carre » ons dec 14, 2005 23:59

Tinwiel skrev:Jag tror att du skulle gilla serien, ey. Den är rätt kinky. Ähum. Nu menar jag inte att du har kinky smak, jag säger bara att du nog skulle gilla den. Jag gillar den. Jag vet inte vad det säger om mig.. ;)


när har jag gett sken av att vara kinky, NÄR?! ;)
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron