Veronica Mars 2: Marsipaner, förena eder!

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Illyria » tor dec 08, 2005 18:16

AKS skrev:Spekulation om kommande avsnitt (som jag är helt ospoilad för, förutom en spoiler som nog alla vet om att en karaktär kommer att försvinna ur serien):
Jag sätter 100 kr på att det är Duncan som kommer att försvinna ur serien. Varför? Han har nu en dotter och han vet att Megs pappa är psykopat. = Han kommer att sno sin dotter och rymma iväg med henne, never to be seen again. Förhoppningsvis. :)

Även om jag mest av allt önskar att det är Jackie så är Duncan en god tvåa, han är ju inte direkt en favoritkaraktär... Det scenariot låter ganska troligt också.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav madskellig » tor dec 08, 2005 18:32

Snabb fråga (ursäkta om detta tagits upp förr) har sett några avsnitt av S1 av Veronica Mars, tänkte köpa den men såg ingen R2 utgåva... någon som vet om det är en på gång? Annars köper jag den nog ändå som R1, måste liks köpa en regionsfri DVD snart :)
"I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care."

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad
 
Inlägg: 2168
Blev medlem: 14 aug 2005
Ort: Umeå

Inläggav Illyria » tor dec 08, 2005 18:41

Vad jag vet finns det inga nyheter om en R2-utgåva ännu. Köp R1:an och se hela underbara säsong 1. :)
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Rombat » tor dec 08, 2005 20:40

AKS skrev:Jag sätter 100 kr på att det är Duncan som kommer att försvinna ur serien. Varför? Han har nu en dotter och han vet att Megs pappa är psykopat. = Han kommer att sno sin dotter och rymma iväg med henne, never to be seen again. Förhoppningsvis. :)


Spoiler s1 och 2x10
Fast vi vet ju hur duktig Duncan är på att rymma. Han var då inte bort länge i s1. Fast det är väl tvivelaktigt att Keith skulle hjälpa Herr och Fru Barnmishandel.

Edit: Spoiler 2x10 THE TODD!

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav The Buffster » tor dec 08, 2005 21:38

2.10 Säger samma som Rombat, THE TODD!

Gillade det här avsnittet mycket. Faktiskt. Fast om man jämför med dom bättre säsong 1 avsnitten däribland An Echolls Family Christmas så kommer det inte i närheten tyvärr.

Att Meg dog, särskilt efter det att hon hade sagt som hon gjorde till Veronica var alldeles för uppenbart. Hade inget emot Meg är gravid twisten det här däremot tyckte jag var lite trist.

Mycket Keith, bra. Hans scener med Logan var jävligt bra. Och Logan. LOGAN!!!!!! Förlåt, men jag vad kan man göra när man är kär.

När det gäller spekulationer om vem som kommer försvinna så låter AKS teori om Duncan trolig. Bort med Duncan! (Håller med Illyria att det vore ännu bättre med Jackie, men det känns inte troligt.)

Rättegången var givetvis extremt mycket 12 Angry Men. 11 mot 1 till en början, sen vänds det osv. En favoritfilm och det är alltid roligt med filmhyllningar/referenser. Fast fallet var bara halv intressant. Får se om det blir mer om det senare.

Och till sist. Wallace! Hade inte riktigt insett hur mycket jag saknat honom. Underbart att han är tillbaka.

EDIT: Såg just att avsnittet hette One Angry Veronica. Bra titel.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav AKS » tor dec 08, 2005 21:49

Ah! Nu gick titeln upp för mig. Jag har betonat fel och läst den som, ungefär: "Look at her, she's one angry woman!" Ja, fast "one angry Veronica" då. Fast den ska ju läsas som 12 Angry Men -- 1 Angry Veronica. Skönt eftersom jag var så störd på titeln efter att mes-Veronica (jämfört med förra säsongen) liksom knappt reagerade påp att Duncan gjort Meg med barn, vetat om det osv osv. Vadå "angry"? Snarare One Accepting Veronica. Men nu är det hela löst.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Peppe » tor dec 08, 2005 21:55

2x10
Helt ok avsnitt, men jag tyckte mest att rättegången var tråkig för
jag känner inte att jag behöver en sämre version av 12 Angry Men i Veronica Mars, Keiths fall var något intressantare.
Men avsnittets höjdpunkt var Wallace, det har märkts att han har saknats på senaste tiden och riktigt skönt att han är tillbaka.
Tycker även det är lite småskönt att bli av med Meg, jag tycker hon var ganska tråkig även om fallet med hennes familj gick för några veckor sen.
Hoppas på AKS teori om Duncan, han var stel och tråkig i det här avsnittet :/
Användarvisningsbild
Peppe
Scooby
 
Inlägg: 518
Blev medlem: 27 apr 2005
Ort: Uppsala

Inläggav The Buffster » tor dec 08, 2005 22:13

Peppe skrev:2x10
Hoppas på AKS teori om Duncan, han var stel och tråkig i det här avsnittet :/

Duncan är alltid stel och tråkig ;) .

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav adolvsson » tor dec 08, 2005 22:50

2x10:
Ah, det obligatoriska juryrumavsnittet. Och jag ska väl på en gång erkänna att jag är svag för dom, speciellt sen jag såg 12 Angry Men, som är en av mina favoriter. Vad jag framför allt gillade, var att det inte var precis samma upplägg som i andra juryrumavsnitt. Jag hade väntat mig Veronica skulle vara den enda avvikaren, därför att hon med sitt superdetektivsinne lagt märke till någon knivig detalj, men istället är det den coola tanten i andra hörnet som börjar protestera, och ändå dröjer det innan Veronica hänger på. Det var uppfriskande att se.

Det var också uppfriskande att Keith fick detektiva på egen hand. Hoppas förresten att det finns en plats för Leo i serien, i framtiden. Jag gillar grabben, det erkänner jag.

Kanske borde jag insett att Megs liv låg pyrt till, men det gjorde jag inte. Åtminstone inte så kvickt, så dödsbudet kom ändå som en överraskning. När jag ser på film och TV kan jag rätt lätt hamna såpass inne i storyn att jag inte tänker på sådana där uppenbara saker. Det är en rätt trevlig egenskap att ha, upplevelsen tenderar bli bättre. Dödsbudet var för övrigt en av mina favoritscener, tillsammans med Logan som tittar kassetterna och förstör dom.

Tills Wallace dök upp. Yey Wallace!


Nej, om vi nu ska jämföra med förra årets precisinnanjuluppehålletavsnitt, var An Echolls Family Christmas onekligen bättre, men för mig beror det på att hela avsnittet kändes lite av, som om manusförfattaren, regissören eller redigeraren var nybörjare, eller hela casten fått en släng av någon elak influensa. För vad gäller storyn, och framför allt då ett par scener, har jag svårt att klaga.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » fre dec 09, 2005 0:29

2x10

Meg dör. Suck. Det kändes lite väl, som Illyria sa, "typiskt". Kunde hon inte fått levt ett tag till, så att hennes, Duncans och Veronicas relationer blivit lite intressantare. Jag gillar ju Meg. Dumt att ta livet av henne redan. Håller med AKS, hoppas Duncan tar bebisen och dunstar.

Wallace tillbaks! :D Nä, serien har inte varit sig lik utan honom, det har varit lite tråkigt faktiskt. Wallace är en frisk fläkt och han och Veronica är så härliga ihop. Me like. Kanske det blir lite fart på Veronica igen. Visst karaktärsutveckling i all ära, men jag saknar den där "cheeky" Veronica lite, hon som låtsaspratade i telefon inför dom där hiphop-killarna på hotellet. Fast jag vill inte ha tillbaks dom fåniga CotW för det, huuuga, nej, dom är bättre den här säsongen.

Wallace!
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Matt » fre dec 09, 2005 1:33

2x10
Ett spontant Yeah! kom från mig när jag såg att det var Wallace som knackade på dörren den här gången. Dags för Veronica och Wallace att få till det. Nä jag vet inte. Kanske Weevil. Hon har ju avverkat Logan, Duncan och Leo. Jag tycker VM var better of alone. Då var hon tuffare.
Jurydutytjafset tyckte jag var riktigt tråkigt.
Behållningen i avsnittet var Keith och i viss mån Logan. Man känner verkligen för honom när han lider.(Spike?)
Om du nån gång är med i en tvserie säg då aldrig: If anything should happen to me... ;)
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav dizzy » sön dec 11, 2005 1:19

2.10
Inte en av mina stora favoritserier men det här var väl ändå rätt tråkigt. Hoppas AKS har rätt att det blir som S1 och det tar fart nu så andra halvan blir bättre.
Hoppas också Veronica är bättre på att ta hand om den här babyn än om dockan hon misshandlade så för ett tag sen. :D
Användarvisningsbild
dizzy
Scooby
 
Inlägg: 542
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Gordo » sön dec 11, 2005 10:17

2x10

Wallace!!!! Åh, så jag har saknat honom.

Jag tycker att det var ett lite halvsegt avsnitt men det kan nog leda till mycket bra. Jag hoppas på AKS teori om Duncan och bebisen, för att se Veronica som plastmamma känns inte så spännande. Sedan kanske jury-fallet kan ge en hel del spännande handlingar.

Det blir en lång väntan till nästa avsnitt...
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » sön dec 11, 2005 12:37

Spoiler 2.10

Wallace!!!!

Jag har saknat honom jätte mycket. Jag insåg det strax efter avsnittet hur fruktansvärt mycket den mänskan betyder för serien. Han, och kanske inte bara han just, men han och Veronicas samspel, kemi, vänskap och värme ihop tillför en helt egen dynamik i serien. Ett helt eget plan. Det har inte funnits när Wallace har varit borta, jag tycker inte det. Nu ser han till att stanna.

Meg dör och visst kändes det lite typiskt. Jaha liksom. Varför det nu då. Sen det där med vilken karaktär som skall försvinna så känns det uppenbart nu att det blir Duncan. AKS teori känns klockren, och nästan så jag blir förvånad om det inte blir så. Till och med jag som kanske är en av få personer som faktiskt är positivt inställd till Duncan och hans roll i serien, inser att det är minst synd om Duncan försvinner. Tycker ju ifs, inte att Weevil tillför speciellt mycket men det känns som han är inblandad i för mycket för att bli bortplockad nu.

Juryfallet tycker jag enbart var tråkigt. Brukar normalt sett tycka juryteman och rättegångshistorier och liknande vara både intressanta och engagerande, men här funkar det inte alls. Det kanske beror på att allting runtom var mycket roligare och intressantare.

Nog för att Veronica har varit lite av en häjdpunkt på veckorna nu, men nu, för första gången på någon månad så längtar jag verkligen, verkligen, till nästa avsnitt.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav AKS » ons dec 14, 2005 17:42

Intervju med Harry Hamlin på tvguide.com (du bör ha sett hittills visade avsnitt av S2 för att läsa den):

http://www.tvguide.com/News/Insider/def ... e=12142005

Ang. det han säger:

Iofs så kan det ha varit nog att pappa Echolls blev psykopatisk då han insåg att Veronica fått tag i videobanden. Han har sex med en tjej som inte fyllt 18 år än = skandal, fängelse, utan karriär. Vi vet faktiskt inte att mördat Lilly. Men mordförsök, statutory rape, misshandel o dyl har han ju gjort sig skyldig till. Skulle vara cool om det var Duncan ändå.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav adolvsson » ons dec 14, 2005 17:53

AKS skrev:Intervju med Harry Hamlin på tvguide.com (du bör ha sett hittills visade avsnitt av S2 för att läsa den):

http://www.tvguide.com/News/Insider/def ... e=12142005

Ang. det han säger:

Iofs så kan det ha varit nog att pappa Echolls blev psykopatisk då han insåg att Veronica fått tag i videobanden. Han har sex med en tjej som inte fyllt 18 år än = skandal, fängelse, utan karriär. Vi vet faktiskt inte att mördat Lilly. Men mordförsök, statutory rape, misshandel o dyl har han ju gjort sig skyldig till. Skulle vara cool om det var Duncan ändå.

Jag har ju bara sett avsnitten en gång, men var det så att han varken sa bu eller bä när det begav sig? Inget som kan tolkas som erkännande? Förnekade han det då? Jag har tänkt kolla om på de två sista avsnitten ett tag nu, kanske är dags.

Man skulle ju kunna teorisera annars att även pappa Echolls försöker skydda någon nära honom, och att det är Logan som är den skyldige. Fast ser man till hans och Duncans beteende den här säsongen, känns onekligen den senare som en något starkare möjligthet.

Hursomhelst är det här en av de saker jag verkligen gillar med S2, att det inte bara knöt ihop S1-påsen, utan spinner vidare på det. Möjligheten att någon annan faktiskt dödade Lilly, och möjligheten att det är Duncan, är (trots att jag inte har något alls emot honom) riktigt spännande.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Matt » ons dec 14, 2005 17:55

AKS skrev:Intervju med Harry Hamlin på tvguide.com (du bör ha sett hittills visade avsnitt av S2 för att läsa den):

http://www.tvguide.com/News/Insider/def ... e=12142005

Ang. det han säger:

Iofs så kan det ha varit nog att pappa Echolls blev psykopatisk då han insåg att Veronica fått tag i videobanden. Han har sex med en tjej som inte fyllt 18 år än = skandal, fängelse, utan karriär. Vi vet faktiskt inte att mördat Lilly. Men mordförsök, statutory rape, misshandel o dyl har han ju gjort sig skyldig till. Skulle vara cool om det var Duncan ändå.


Ja det skulle vara jättespännande.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Illyria » ons dec 14, 2005 18:10

Intervjun med Harry Hamlin: Det skulle onekligen vara intressant om det visade sig att Aaron inte dödade Lilly. Det som påpekas är ju faktiskt sant, vi har egentligen inte några konkreta bevis att Aaron faktiskt mördade Lilly. Intressant. Har faktiskt aldrig tänkt på det på det sättet, men vem är isåfall skyldig...
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Illyria » fre dec 16, 2005 21:26

Dags för Save One Show på E!Online igen och allt du behöver göra är att skicka ett mail till tvdiva@eonline.com med Veronica Mars i ämnesraden.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav noike » fre dec 16, 2005 21:39

Illyria skrev:Dags för Save One Show på E!Online igen och allt du behöver göra är att skicka ett mail till tvdiva@eonline.com med Veronica Mars i ämnesraden.

Är det risk för att den läggs ner?
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Illyria » fre dec 16, 2005 21:41

Risken finns alltid. UPN har ju inte officiellt sagt något om att den är klar för en tredje säsong och serien har inte väldigt starka tittarsiffror. Jag slänger gärna iväg ett mail ivarjefall, kan inte skada.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav AKS » tis dec 20, 2005 8:31

Ytterligare en Q&A hos tvguide.com med Rob Thomas:'

http://www.tvguide.com/News/Insider/def ... e=12202005
(Läs bara om du sett alla hittills visade avsnitt av S2. Små spoilers för kommande avsnitt. Inget som jag tyckte förstör i alla fall.)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » ons dec 21, 2005 8:17

Från Ask Ausiello tvguide.com (spoiler visade avsnitt S2 och liten spoiler/information om ett kommande avsnitt):


Question: Yay, Wallace is back on Veronica Mars! What else can we look forward to when the second half of the season kicks off? — John

Ausiello: The show is working on its own version of "Aaron Echolls: The E! True Hollywood Story" to be cut into an upcoming episode, and exec producer Rob Thomas needs our help. You see, the spoof is supposed to feature an interview with the actor playing Echolls in the TV-movie "The Aaron Echolls Story," but in a funny twist, Rob is having a tough time casting the role. "We actually attempted to book Peter Gallagher," Thomas says, "but we didn't have enough money in our budget for Peter's agents to 'take it seriously.'" Now this is where we come in. Rob is curious who AA readers think should "play" Harry Hamlin's evil alter ego. Although he admits "it's doubtful we'll actually be able to book their top choice, we may give it a shot." OK, guys, it's not every day that the man in charge of TV's coolest show comes directly to AA for casting tips, so let's not disappoint him. Send me your suggestions by Friday, Dec. 23, and I'll post a list of top finalists in an upcoming AA. Oh, and to make my life a little easier, please write "Armchair Casting Director" in the subject line. Contrary to rampant speculation, I don't have a team of eight assistants helping me put out this column every week.


Den de försökte få hade varit så jävla bra! :D Har inget eget önskemål för tillfället dock.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav The Ankh » ons dec 21, 2005 10:25

LOL, vilken fantastisk tråd-titel!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav Bender » ons dec 28, 2005 20:52

Från Veckans Watch with Kristin på Eonline.com

s2
"9. Jackie from Veronica Mars: I know we're supposed to hate her, but I really despise the ever-lovin' crap outta this girl. Here's to a gruesome death scene in 2006. Wheee!"

:D Det vore nått!

Leela: Bender, let's hit the gym. I'm going to teach you how to fight like a girl.
Bender: I'll put on my tutu.
Futurama s2: Raging Bender
Användarvisningsbild
Bender
Scooby
 
Inlägg: 804
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Sthlm-> Umeå -> Sthlm

Inläggav AKS » sön jan 01, 2006 12:33

Joss Whedon är gästkolumnist hos tvguide.com och avslutar med en liten kommentar om Veronica Mars.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » sön jan 01, 2006 12:40

Suverän kolumn! Årets största skratt hittills!

In a stunningly cost-effective move, CBS will air How I Met Your Biological Mother, That Bitch, which is just old episodes of How I Met Your Mother with snarkier narration.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Matt » mån jan 02, 2006 14:27

På första sidan i dagens Metro stod det.
Kristen cool deckare i svt


Trött som man var på morgonen tog det lång tid att lista ut vad som var kristet med Veronica Mars ;)

Vidare stod det
Buffy och vampyrerna möter OC
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Illyria » mån jan 02, 2006 14:58

Skulle vilja läsa hela, Metro finns inte i nätupplaga? Eller om någon har tidningen och kan skriva av eller något.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Lipton » mån jan 02, 2006 15:04

Vad tillhör VM för typ av serie, har inte bestämt mig om jag ska orka börja titta på den. Såg att de skulle börja sända den 12/1. Det är nog titeln som får mig att känna att det är något tråkigt. Men eftersom att ni skriver så mycket i de här trådarna så antar jag att det är nått bra. Orkar inte läsa igenom hela tråden för att få en uppfattning, det är ju rätt mycket.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron