Veronica Mars 2: Marsipaner, förena eder!

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav adolvsson » tis jul 18, 2006 0:15

Illyria skrev:Jag tyckte slutet på s2 knöt ihop säsongen extremt bra, även saker från säsong 1, vilket iofs s1 också gjorde, men jag föredrar lätt 222 med det mer personliga som slutet på s2 ger, Aaron är en bra skurk, men berör inte alls på samma sätt som Cassidy.

Jag skulle ha hållit med dig, om inte upplösningen kommit som en total jävla överraskning. För mig kändes det som om Cassidy som skurk verkligen var något man kastat in i sista minuten, som jag sagt förr gav det mesta med upplösningen intryck av att man kommit på det sent i spelet.

Det gällde visserligen även för S1, jag tror inte man visste Aaron låg bakom förrän gott och väl efter halva säsongen hade gått, men där fungerade det bättre av en rad olika anledningar. Det starkare CotW-upplägget var ett, den berömda charmen ett annat.

Cassidy hade varit en bra skurk om Rob & Co vetat om och planerat för det redan från början av säsongen. Eftersom det åtminstone inte verkade som de gjorde det, inte för mig, var han en minst sagt usel skurk. Inget känslomässigt band för undertecknad.


Meh. Alltså, jag har verkligen rullat de här argumenten ett par varv för mycket. I sanningen en passionerad besvikelse. Längtar efter nya säsongen, om inte annat för att få nya saker att diskutera.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Matt » tis jul 18, 2006 0:26

När jag läser era inlägg låter det som ni, bägge sidor, är frustrerade att serien inte är så bra som den verkligen kunde vara.
Det förstår jag. Det är så jag känner det. Det finns sådan potential till den här serien men hela tiden blir det som skulle kunnna bli kanon kalkon istället.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Illyria » tis jul 18, 2006 0:32

Matt: Det tycker inte jag. Dock att mysterierna i säsong 2 kanske blev väl invecklade, hade gärna sett något mer fristående CotW. Och Jackie var onödig. Men annars håller jag inte med.

222
adolvsson skrev:Cassidy hade varit en bra skurk om Rob & Co vetat om och planerat för det redan från början av säsongen. Eftersom det åtminstone inte verkade som de gjorde det, inte för mig, var han en minst sagt usel skurk. Inget känslomässigt band för undertecknad.

Och som nämnt tidigare: det var planerat, ända sedan Cassidy introducerades is säsong 1. VM är heller inte en sån serie där du ska få några större aningar, bara ledtrådar, det stora avslöjandet ska komma i finalen.
Under hela säsong 2 har jag verkligen gillat Cassidy, och jag tycker heller inte slutet förstör honom på något sätt, det gör karaktären bara än bättre. Han är inte en skurk rakt av, som Aaron, han är dessutom ett offer. Det känns som RT verkligen planerat att bygga upp just det under säsongen också och för mig blev utdelningen väldigt lyckad. Just pga av att Cassidy är den skyldige blir finalen extra bra för mig.


Vissa gillar det, andra inte. Jag ställer mig på den positiva sidan ivarjefall. Förutom cliffhangern!

Lång tid kvar tills vi kan diskutera något nytt, om du inte läser de spoilers som finns ute nu.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav LWes » tis jul 18, 2006 0:36

Helt utmärkt är vad jag kallar det. :o
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » tis jul 18, 2006 0:42

Illyria skrev:Och som nämnt tidigare: det var planerat, ända sedan Cassidy introducerades is säsong 1. VM är heller inte en sån serie där du ska få några större aningar, bara ledtrådar, det stora avslöjandet ska komma i finalen.

Men se, jag köper inte att det var planerat, and therein lies the rub-a-dub. Jag vill inte ha allt utstavat redan från början, absolut inte, men jag vill ha en chans att gå tillbaka och se hur allt hänger ihop. Det tycker jag inte att jag fick.

Under hela säsong 2 har jag verkligen gillat Cassidy, och jag tycker heller inte slutet förstör honom på något sätt, det gör karaktären bara än bättre. Han är inte en skurk rakt av, som Aaron, han är dessutom ett offer.

Teoretiskt sett håller jag med mig, i praktiken schabblade Team Rob bort det. Jag tycker inte att slutet förstör karaktären Cassidy (hade det inte kännts som en sista minuten-lösning hade jag älskat den), jag tycker inte ens att det förstör serien eller säsongen. Mest av allt tyckte jag nog bara... "meh", vilket är värst av allt.

Vissa gillar det, andra inte. Jag ställer mig på den positiva sidan ivarjefall.

Glad att du känner så, säkerligen mycket ttrevligare än att känna som jag :)

Lång tid kvar tills vi kan diskutera något nytt, om du inte läser de spoilers som finns ute nu.

Noooo... håller mig borta från sånt så mycket jag kan.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tis jul 18, 2006 0:44

Illyria skrev:Och som nämnt tidigare: det var planerat, ända sedan Cassidy introducerades is säsong 1.


(spoiler S2) Det vet vi faktiskt inget om. De säger det ja, men vi vet ingenting om det. För mig verkar det också som dålig planering under S2 och om de planerat C som Big Bad hela tiden så har det gjort ett ännu sämre jobb än om de inte planerat det så länge eftersom man då borde kunna förvänta sig mer. Om de dessutom planerat det så länge så blir även våldtäktsmysteriet sämre för det där med våldtäkt-->inte våldtäkt-->våldtäkt är så satans B. Om de planerat det sen S1 så är det himla sorgligt.
Senast redigerad av AKS tis jul 18, 2006 0:54, redigerad totalt 1 gång.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Illyria » tis jul 18, 2006 0:54

Håller verkligen inte med om att det är B (och speciellt inte satans) och (spoiler 222) det är RT själv som sagt att det var planerat. Det är heller inget som är konstigt på något sätt under säsongen så det inte skulle kunna vara Cassidy, utan det stämmer in bra.

Hade det visat sig vara någon annan person, någon jag inte alls kände lika mycket för, hade jag inte alls gillat slutet lika mycket. Det är, i efterhand, mitt problem med avslutningen på säsong 1. Jag gillar Aaron som skurk, men det berör inte alls lika mycket som Cassidy. Det ger därför säsong 2 ett stort plus.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav AKS » tis jul 18, 2006 0:58

(spoiler S2) Jag är inte förvånad över att du inte håller med, men det är precis vad jag tycker. Och jag vet att det är RT som sagt det, jag hänger med i VM-världen jag också, men det betyder ju inte att det är så. De säger det ja. Vi vet inte. Jag tycker att det är extra dåligt om de planerat en så dålig sak så länge, men vi tycker ju alla olika. Sen så uppskattar jag verkligen Cassidys smärta på slutet och hans hopp från hustaket krossade mitt hjärta, men han som superskurken för säsongen gillar jag inte alls. Och han som våldtäktsmannen och den sista bisarra vändningen i hela den historien. Nja... väldigt nja. Lyckligtvis är det inte lika dåligt som coma baby-storyn.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav adolvsson » tis jul 18, 2006 2:19

Illyria: På den här är jag helt med AKS. Jag hänger visserligen inte med lika mycket i VM-världen och hade inte hört att Rob T sagt det, men om vi bortser från möjligheten att det är en efterhandskonstruktion och ger med oss att allt var planerat, så är det för mig snäppet värre. Avsaknad av planering, eller att dom ändrat sig från inslagen bana i sista minuten, gav mig mer hopp för nästa säsong, men två säsonger av sådan här kass historiebyggnad? Me thinks we might be royally screwed, then.

Det känner jag. Fast å andra sidan är ju och jag överrens om Mac-situationen, så allting jämnar ut sig i slutändan :)
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » tis jul 18, 2006 2:34

Hett tips: se om säsongen, det ger väldigt mycket, speciellt för överblicken av mysterier och berättande. Jag är inte helt okritisk mot säsong 2, men den kritik ni ger känns överdriven. Som Matts kommentar, den förstår jag mig öht inte på. Jag kan däremot förstå (spoiler 222) att Cassidy kanske inte blivit en så stor favorit för alla och finalen kanske därför inte känns lika mycket, men att kalla det kalkon är som att prata om någon fiaskoserie, och det är verkligen inte VM. Då hänvisar jag er till OC-tråden. :P
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav AKS » tis jul 18, 2006 2:38

(spoiler S2) Jag hade Cassidy som en av mina absoluta favoritkaraktärer. I loved him! Tyckte till och med att Mac var acceptabel i scenerna med honom och det är ju praktiskt taget sanslösa lovord från min sida. :) Som sagt, mitt hjärta krossades där på slutet, men det gör tyvärr inte säsongen som helhet bättre. Vi får se då jag ser om den även om jag i augusti kommer att köpa Carnivàle S2 och Prison Break S1 så jag vet inte när VM S2-köpet kommer att bli av. Då S1 släpptes köade jag praktiskt taget...

Jag tycker förresten inte att min kritik är överdriven, jag är snarare snällare mot VM än de flesta andra serier eftersom min kärlek under S1 var gränslös och det därför gör mig ont att vara kritisk. Men finns det anledning att vara kritisk så måste jag ändå vara det...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav adolvsson » tis jul 18, 2006 2:43

Omtitt kommer nog att ske, men det lär dröja ett tag. Vill inte bli påmind i onödan om hur ont TV-säsongen 2005/2006 gjorde emellanåt.

Illyria skrev: (spoiler 222) att Cassidy kanske inte blivit en så stor favorit för alla och finalen kanske därför inte känns lika mycket

Älskade Cassidy, älskar i teorin hans karaktärsarc (ända fram till hoppet), avskyr utförandet. S2 saknade inte bara vad som var bra med S1, utan missade dessutom att utvecklas på det sätt som serien borde ha gjort.

Fast vid närmare eftertanke har jag en del hopp ändå. Dead Zone har ju blivit bra igen, Gilmore Girls nya showrunner visade sig ha ordentligt grepp om karaktärerna i förra säsongen och Blade: the Series var en oväntat positiv överraskning, plus att fler av piloterna var bättre än väntat så... Äh, jag ser fram emot TV-hösten riktigt mycket. Inklusive VM 8)
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » tis jul 18, 2006 2:46

AKS skrev:Jag tycker förresten inte att min kritik är överdriven, jag är snarare snällare mot VM än de flesta andra serier eftersom min kärlek under S1 var gränslös och det därför gör mig ont att vara kritisk. Men finns det anledning att vara kritisk så måste jag ändå vara det...

Känner precis samma sak.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » tis jul 18, 2006 2:51

AKS: Men du har inte sagt något om kalkon heller, det jag kan tycka är lite hårt är kritiken mot finalen, speciellt jämfört med hur s1-finalen var.

Nu har ju premiären flyttas fram till 3 oktober, kan ju bli ett septemberköp då kanske.

adolvsson: (spoiler 222) Gillar du inte hoppet? Hoppet känns väldigt passande tycker jag, med Kyles skådespel blir det extra bra också och hur han aldrig kan få bli kallad Cassidy. Den delen av finalen är min favorit.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav adolvsson » tis jul 18, 2006 3:15

Illyria skrev:AKS: Men du har inte sagt något om kalkon heller, det jag kan tycka är lite hårt är kritiken mot finalen, speciellt jämfört med hur s1-finalen var.

Nu talar jag för mig själv, men... Kalkon kanske är en aning hårt, ja, men är man besviken så är man. När man investerar så mycket tid och känslor i en serie är det klart det känns, när det dessutom händer tre gånger på ett år, tja, it kinda blows real hard.

adolvsson: (spoiler 222) Gillar du inte hoppet? Hoppet känns väldigt passande tycker jag, med Kyles skådespel blir det extra bra också och hur han aldrig kan få bli kallad Cassidy. Den delen av finalen är min favorit.

Äsch, så knasigt. Snacka om felformulering, jag menade inklusive hoppet. Forftarande i teorin, alltså.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tis jul 18, 2006 10:46

Intressantast från kanalernas press tour (om VM). Ausiello, tvguide.com:

4:37: Rob concedes that Season 2 got way too convoluted. He says doing "two concurrent mysteries, lasting 22 episodes, with way too many red herrings" was a tad too ambitious. "We're going to rein that in this year. Our first mystery will be nine episodes, with no pre-emptions or repeats. Our second mystery will be seven episodes, with no pre-emptions or repeats. And our final mystery of the year will be six episodes, with no pre-emptions or repeats." Of course, he adds, "that's spoken with the confidence of a man who thinks he's going 22 episodes."

4:40: Scoop! Tina Majorino is officially on board as a series regular.


Tack, Rob! (För att du erkänner att S2 kanske var lite väl... hm.) TM blir regular, lyckligtvis betyder det inte att hon kommer att vara med i alla avsnitt, så det är lugnt även om de gärna fått lägga pengarna på en bättre skådespelare enligt mig.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tob » tis jul 18, 2006 10:56

Det där låter väldigt bra tycker jag. Det känns som att fokuserar man på 1 större mysterie så finns det mer plats för karaktärsutveckling och att göra riktigt bra Cotw avsnitt. Jag är ett macfan, så att TM blir regular är ett stort Yay!.

Jag är som sagt med både AKS och adolvsson när det gäller S2. En fruktansvärd besviekelse. Men att ha fler mysterier som är av
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav eponinethen » tis jul 18, 2006 11:03

AKS skrev:Intressantast från kanalernas press tour (om VM). Ausiello, tvguide.com:

4:37: Rob concedes that Season 2 got way too convoluted. He says doing "two concurrent mysteries, lasting 22 episodes, with way too many red herrings" was a tad too ambitious. "We're going to rein that in this year. Our first mystery will be nine episodes, with no pre-emptions or repeats. Our second mystery will be seven episodes, with no pre-emptions or repeats. And our final mystery of the year will be six episodes, with no pre-emptions or repeats." Of course, he adds, "that's spoken with the confidence of a man who thinks he's going 22 episodes."

4:40: Scoop! Tina Majorino is officially on board as a series regular.


Woohoo för Tina! Verkligen! Hehe.

Anyways, säsong 2 var ju ärligt en aning invecklat och jag hängde nog inte med så bra första gången jag såg den (med tanke på att man såg ett avsnitt i veckan, och jag följer ett gäng serier.. säsong ett såg jag under några få veckor).. Men jag tycker still att säsong 2 var sjukt bra, och att, som sagt, the season 2 finale var chockande, men på ett jävligt bra sätt.. Jag blev verkligen ledsen när jag fick veta allt med Cassidy, ville verkligen inte att det skulle vara han, men det var intressantare så än med Aaron som ju ändå inte direkt var sympatisk på speciellt många sätt
"If I speak more clearly, if I make more sense..."

epo's blog
Användarvisningsbild
eponinethen
Minion
 
Inlägg: 147
Blev medlem: 15 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » tis jul 18, 2006 11:25

AKS skrev:Intressantast från kanalernas press tour (om VM). Ausiello, tvguide.com:

4:37: Rob concedes that Season 2 got way too convoluted. He says doing "two concurrent mysteries, lasting 22 episodes, with way too many red herrings" was a tad too ambitious. "We're going to rein that in this year. Our first mystery will be nine episodes, with no pre-emptions or repeats. Our second mystery will be seven episodes, with no pre-emptions or repeats. And our final mystery of the year will be six episodes, with no pre-emptions or repeats." Of course, he adds, "that's spoken with the confidence of a man who thinks he's going 22 episodes."

4:40: Scoop! Tina Majorino is officially on board as a series regular.


Tack, Rob! (För att du erkänner att S2 kanske var lite väl... hm.) TM blir regular, lyckligtvis betyder det inte att hon kommer att vara med i alla avsnitt, så det är lugnt även om de gärna fått lägga pengarna på en bättre skådespelare enligt mig.

Tack, AKS, för postningen :) Bara bra nyheter. Det är sånt här som får mig känna hopp, både upplägget i sig och Robs självkritik.

Och Mac, förstås :lovebunny:
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tis jul 18, 2006 11:57

Synd bara att om det slutar med att serien bara får 13 avsnitt (finns en risk) så... vad händer då? Kanalen lär knappast vilja lägga ut pengar på att vara "snälla" och då kanske vi sitter där med tre avsnitt kvar av det andra mysteriet som vi aldrig får se. Hade det inte varit bättre med 6 + 7 + 9? På det viset hade vi blivit garanterade ett riktigt avslut på serien. Det har säkert med schemaläggningen att göra och egentligen så tror jag inte att VM bara kommer att få 13 avsnitt, men har vi en jäkla otur så... Eller så stoppar de produktionen vid nio avsnitt då. Så lär det bli kan jag tänka mig.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Illyria » tis jul 18, 2006 12:55

Det är så härligt med Mac som regular! :D

Det som oroar lite är ju det här med upplägget, men det kan ju vara som AKS nämner att produktionen stoppas efter 9, men jag oroar mig lite ändå. Hade nog hellre sett ett 7-6-7.

Jag gillar att Rob är ärlig och ofta kan medge öppet vad han tycker blir fel eller bra med serien, det tror jag fans uppskattar också. Finns andra serieskapare som försvarar sina serier in i minsta detalj, trots att det är klart att de inte är perfekta.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Glorificus » tis jul 18, 2006 15:31

AKS skrev:Intressantast från kanalernas press tour (om VM). Ausiello, tvguide.com:

4:40: Scoop! Tina Majorino is officially on board as a series regular.

s1-2
Michael Muhney då? Me wants me some Lamb!:)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Illyria » tis jul 18, 2006 15:53

Glory: det är redan bekräftat att Lamb blir en regular i säsong 3. :)

Håller på att fixa till bilder från Press Tour Day och Party, kommer snart upp fler på Neptune Navigator.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Glorificus » tis jul 18, 2006 16:05

Halleluja!! :D Min dag blev så glad helt plötsligt. :)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Illyria » tis jul 18, 2006 16:10

Så kände jag också, fast med Mac. :D
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Noam » tis jul 18, 2006 20:18

Illyria skrev:Så kände jag också, fast med Mac. :D
weee, fler som älskar Mac! Mac äger!! (och hon äger som Enola i Water World också!)
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav eponinethen » tis jul 18, 2006 23:43

Noam skrev:weee, fler som älskar Mac! Mac äger!! (och hon äger som Enola i Water World också!)

Hehe, som barn hade jag en crush på henne i Waterworld, och så dyker hon upp som en awesome karaktär i en råbra serie ett gäng år senare, lucky me, mhm.
"If I speak more clearly, if I make more sense..."

epo's blog
Användarvisningsbild
eponinethen
Minion
 
Inlägg: 147
Blev medlem: 15 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav freso » tor jul 20, 2006 3:36

Jag ställer mig till skaran som gillar Mac. Hah!

Enola i Waterworld? Jösses, det var ju hundra år sen man såg den... vem var nu det... nån unge förstås... argh, kommer aldrig komma ihåg så det får bli till att ladda ner och spana lite snabbt.
Användarvisningsbild
freso
Minion
 
Inlägg: 290
Blev medlem: 30 jan 2006
Ort: Umeå

Inläggav Illyria » tor jul 20, 2006 16:19

Casting-nyhet för säsong 3: Patricia Hearst

Läs mer här
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav adolvsson » tor jul 20, 2006 16:32

Illyria skrev:Casting-nyhet för säsong 3: Patricia Hearst

Läs mer här

Inn-treh-sant. Vet inte om jag sett henne i nåt tidigare, men med lite tur kan det ge en aning välbehövd extra uppmärksamhet till serien.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron