Andra serier 2: Son of Andra Serier

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav AKS » tis jan 17, 2006 16:44

Om nån ska byta nick så måste det föregås av nån slags ritual! Jag hade ingen aning om att jag pratade med en gammal uv. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Gordo » tis jan 17, 2006 17:43

Spännande att byta till ett helt nytt nick. Och mycket förvirrande.
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav monkeyboy » tis jan 17, 2006 18:10

adolvsson you're slipping
Vinnare av buffyforums halmbocksbränningsgissningstävling 2004
Användarvisningsbild
monkeyboy
Big Bad
 
Inlägg: 1290
Blev medlem: 16 apr 2004

Inläggav adolvsson » tis jan 17, 2006 18:13

monkeyboy skrev:adolvsson you're slipping

Wu-hut??
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Glorificus » tis jan 17, 2006 18:17

Kan vi inte alla byta nick och avatarer, och så ser vi hur lång tid det tar att reda ut vem som är vem?

En variation vore att vi alla bytte nick och avatarer med varandra.

:D
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav adolvsson » tis jan 17, 2006 18:19

Glorificus skrev:Kan vi inte alla byta nick och avatarer, och så ser vi hur lång tid det tar att reda ut vem som är vem?

En variation vore att vi alla bytte nick och avatarer med varandra.

:D

Jag tror det redan har börjat. Situationen inne på irc-kanalen var väldigt förvirrande, tidigare idag...
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » tis jan 17, 2006 18:56

adolvsson skrev:
Glorificus skrev:Kan vi inte alla byta nick och avatarer, och så ser vi hur lång tid det tar att reda ut vem som är vem?

En variation vore att vi alla bytte nick och avatarer med varandra.

:D

Jag tror det redan har börjat. Situationen inne på irc-kanalen var väldigt förvirrande, tidigare idag...


Vadå tidigare idag? ey och jag har ju gjort det där flera gånger för att jävlas med alla som tycker vi har för lika nick i kanalen. Och i förra veckan bytte vi ju med Off också, så jag var Off, Off var carre (ey) och carre var jag i några minuter. Kommer inte ihåg vem det var som var nära att få hjärnblödning, men förmodligen var det poser.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav adolvsson » tis jan 17, 2006 18:58

caffeineaddict skrev:
adolvsson skrev:
Glorificus skrev:Kan vi inte alla byta nick och avatarer, och så ser vi hur lång tid det tar att reda ut vem som är vem?

En variation vore att vi alla bytte nick och avatarer med varandra.

:D

Jag tror det redan har börjat. Situationen inne på irc-kanalen var väldigt förvirrande, tidigare idag...


Vadå tidigare idag? ey och jag har ju gjort det där flera gånger för att jävlas med alla som tycker vi har för lika nick i kanalen. Och i förra veckan bytte vi ju med Off också, så jag var Off, Off var carre (ey) och carre var jag i några minuter. Kommer inte ihåg vem det var som var nära att få hjärnblödning, men förmodligen var det poser.

Heh. Det har jag totalt missat, men så har jag ju inte varit inne i kanalen överdrivet mycket det senaste halvåret eller så. Silly me.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » tis jan 17, 2006 23:07

Nu har jag hela ER och idag har jag börjat se det och jag har sett 3 avsnitt och jag tycker redan att det är mycket bra, vilket betyder att jag kommer att älska den väldigt mycket efter några säsonger.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Peppe » ons jan 18, 2006 1:06

LWes skrev:Nu har jag hela ER och idag har jag börjat se det och jag har sett 3 avsnitt och jag tycker redan att det är mycket bra, vilket betyder att jag kommer att älska den väldigt mycket efter några säsonger.

Vart har du fått tag på allt?
Användarvisningsbild
Peppe
Scooby
 
Inlägg: 518
Blev medlem: 27 apr 2005
Ort: Uppsala

Inläggav A bear » ons jan 18, 2006 17:17

"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Rombat » ons jan 18, 2006 17:20

A bear skrev:http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/4623280.stm

Ewwww.
Jag tycker vi startar en insamling för att köpa Summer Glaus avklippta naglar. Jag menar en del av Summer? Visst (Okej, kanske inte njurstenar). En del av Shatner? What A bear said.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav LWes » ons jan 18, 2006 17:35

Peppe skrev:
LWes skrev:Nu har jag hela ER och idag har jag börjat se det och jag har sett 3 avsnitt och jag tycker redan att det är mycket bra, vilket betyder att jag kommer att älska den väldigt mycket efter några säsonger.

Vart har du fått tag på allt?

Jag har samlat en lång tid, minnst ett halvår, förmodligen längre, men nu har jag som sagt hela säsong 1-11 men jag kommer radera dom efterhand jag ser dom, så om du vill ha av mig över DC eller så, säg till innan jag tar bort dom första avsnitten. ;)
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav A bear » ons jan 18, 2006 17:37

Rombat skrev:
A bear skrev:http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/4623280.stm

Ewwww.
Jag tycker vi startar en insamling för att köpa Summer Glaus avklippta naglar. Jag menar en del av Summer? Visst (Okej, kanske inte njurstenar). En del av Shatner? What A bear said.

Det kan ju faktiskt öppna en helt ny memorabiliamarknad. Ser fram emot posterna på fansajter framöver.

BYTES: Stings navelsträng mot Elton Johns hår (original, tack).

(Stingfans är perversa.)

Men Summers naglar? Visst, skriv opp mig.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav AKS » ons jan 18, 2006 20:38

noike: Ja, så hade det garanterat blivit! Tack och lov slipper vi dock se nån messa upp konceptet.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav LWes » fre jan 20, 2006 14:15

Jag kommer inte ihåg vart jag läste det, men dom vill göra en spin-off på 7th Heaven när serien slutar, men dom vet ännu inte vad den skulle handla om eller så. Det låter bra att bolaget vill det. Det vore kul om det blir så. 7th Heaven är bra!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav carre » fre jan 20, 2006 14:24

LWes skrev:Jag kommer inte ihåg vart jag läste det, men dom vill göra en spin-off på 7th Heaven när serien slutar, men dom vet ännu inte vad den skulle handla om eller så. Det låter bra att bolaget vill det. Det vore kul om det blir så. 7th Heaven är bra!


spin-off på en serie som gått i typ 10 säsonger (och som enligt mig borde lagts ner första gången de moralpredikade om gud och härligheten) är ju bara fel. wrong.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

Inläggav Kirko » fre jan 20, 2006 16:14

ey skrev:
LWes skrev:Jag kommer inte ihåg vart jag läste det, men dom vill göra en spin-off på 7th Heaven när serien slutar, men dom vet ännu inte vad den skulle handla om eller så. Det låter bra att bolaget vill det. Det vore kul om det blir så. 7th Heaven är bra!


spin-off på en serie som gått i typ 10 säsonger (och som enligt mig borde lagts ner första gången de moralpredikade om gud och härligheten) är ju bara fel. wrong.


Jag såg serien någon gång i början, och i förra veckan kom jag hem tidigt från jobbet, slog på teven och... HUVVA! Den var jobbig för 5 år sedan, men nu. Jag saknar ord. SÅ predikande. HELA tiden. Lilla huset på prärien har inget att sätta emot 7th heaven, och det vill inte säga lite.
Bite me!
Användarvisningsbild
Kirko
Minion
 
Inlägg: 198
Blev medlem: 29 apr 2005
Ort: Stockholm (nuförtiden)

Inläggav adolvsson » fre jan 20, 2006 16:54

ey skrev: (och som enligt mig borde lagts ner första gången de moralpredikade om gud och härligheten)

Innan den ens pitchades till TV-bolaget, med andra ord? Medhåll.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Rombat » fre jan 20, 2006 18:36

adolvsson skrev:
ey skrev: (och som enligt mig borde lagts ner första gången de moralpredikade om gud och härligheten)

Innan den ens pitchades till TV-bolaget, med andra ord? Medhåll.
Nästan så key-members of the cast ought to have been shot as kids.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav Glorificus » lör jan 21, 2006 13:41

Love Monkey 1x01 var bra, speciellt om man gillar Tom Cavanagh. Feel good, rapp dialog, fokus på musik... Än så länge kändes inget i piloten som något nytt, och det är just det som drar ned betyget, men det var ändå fräscht och har potential att bli riktigt bra. Och jag gillar titeln... Love Monkey.

Var tvungen att se Life on Mars 1x01 efter pratet här. Snyggt, fascinerande och bra skådespelare. Än så länge ingen måste-se-mer-känsla - det fanns en hel del i första avsnittet som kunde varit bättre - men om det stämmer att andra avsnittet är bättre måste man ju definitivt fortsätta se.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav poser » lör jan 21, 2006 13:43

Glorificus skrev:Love Monkey 1x01 var bra, speciellt om man gillar Tom Cavanagh. Feel good, rapp dialog, fokus på musik... Än så länge kändes inget i piloten som något nytt, och det är just det som drar ned betyget, men det var ändå fräscht och har potential att bli riktigt bra. Och jag gillar titeln... Love Monkey.


Ord, en polare beskrev det som en kombination av Ed och High Fidelity vilket inte kändes helt fel. Jag kommer definitivt fortsätta kolla.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav noike » lör jan 21, 2006 14:17

poser skrev:Ord, en polare beskrev det som en kombination av Ed och High Fidelity vilket inte kändes helt fel. Jag kommer definitivt fortsätta kolla.

Jo, Love Monkey var trevlig men High Fidelity-snacket förstår jag inte. På tok för lite musiknördande och på en alldeles för ytlig nivå. Mne jag hoppas de fixar till den biten.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav LWes » lör jan 21, 2006 23:00

Stargate SG-1 9x13:
HOLY COW!!!!
MARTOUF!!!! :lovebunny: JANET!!!! :lovebunny:
Detta bringar tillbaka massvis av minnen av den fantastiska tiden med Apophis och alla andra stora goa'ulds och dom fantastiska tok'ra. Serien har haft så otroligt många fantastiska återkommande karaktärer, varav väldigt få fortfarande lever (utanför dom från jorden kan jag typ bara komma på Bra'tac :lovebunny: ) men Martouf var min favorit och jag blev så förtvivlad när han dog, och nu nästan 6 år senare kommer han tillbaka! Fantastiskt, väldigt få serier hade gjort något sådant. Synd att han åkte igen!
och Janet! Så otroligt många avsnitt hon varit med i, jag blev helt chockad när hon dog, det var så sorgligt, det var kul att se henne också igen.
och en Asgaardian! Jag älskar dom, dom är så coola! Jag önskar att SGC ska få en asgaardian stationerad hos sig, som den som är stationerad på det där skeppet som var med i Atlantis, och på tal om Atlantis, jag älskar att dom pratar om det och hotet där och så, det är sånna fantastiska saker man får utav spin-offs. Jag önskar att dom ska hitta några ZPMs snart så att dom kan resa fram och tillbaka mellan jorden och Atlantis lite mer, för dubbelavsnittcrossover är något jag väldigt gärna vill se.
Mest av allt det här avsnittet är jag bara lite besviken att Jonas Quinn inte var med i något team. Åh så jag saknar Jonas Quinn, har dom inte råd med en till regular? SNÄLLA!

Åh vad fantastiskt Stargate är. Dom som inte sett det har verkligen missat något.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav eynosh » lör jan 21, 2006 23:02

LWes skrev:Stargate SG-1 9x13:
HOLY COW!!!!
MARTOUF!!!! :lovebunny: JANET!!!! :lovebunny:
Detta bringar tillbaka massvis av minnen av den fantastiska tiden med Apophis och alla andra stora goa'ulds och dom fantastiska tok'ra. Serien har haft så otroligt många fantastiska återkommande karaktärer, varav väldigt få fortfarande lever (utanför dom från jorden kan jag typ bara komma på Bra'tac :lovebunny: ) men Martouf var min favorit och jag blev så förtvivlad när han dog, och nu nästan 6 år senare kommer han tillbaka! Fantastiskt, väldigt få serier hade gjort något sådant. Synd att han åkte igen!
och Janet! Så otroligt många avsnitt hon varit med i, jag blev helt chockad när hon dog, det var så sorgligt, det var kul att se henne också igen.
och en Asgaardian! Jag älskar dom, dom är så coola! Jag önskar att SGC ska få en asgaardian stationerad hos sig, som den som är stationerad på det där skeppet som var med i Atlantis, och på tal om Atlantis, jag älskar att dom pratar om det och hotet där och så, det är sånna fantastiska saker man får utav spin-offs. Jag önskar att dom ska hitta några ZPMs snart så att dom kan resa fram och tillbaka mellan jorden och Atlantis lite mer, för dubbelavsnittcrossover är något jag väldigt gärna vill se.
Mest av allt det här avsnittet är jag bara lite besviken att Jonas Quinn inte var med i något team. Åh så jag saknar Jonas Quinn, har dom inte råd med en till regular? SNÄLLA!

Åh vad fantastiskt Stargate är. Dom som inte sett det har verkligen missat något.


Har Stargate gått i 9 år?? Jaevlar...
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav LWes » lör jan 21, 2006 23:25

Eynosh skrev:
LWes skrev:Stargate SG-1 9x13:
HOLY COW!!!!
MARTOUF!!!! :lovebunny: JANET!!!! :lovebunny:
Detta bringar tillbaka massvis av minnen av den fantastiska tiden med Apophis och alla andra stora goa'ulds och dom fantastiska tok'ra. Serien har haft så otroligt många fantastiska återkommande karaktärer, varav väldigt få fortfarande lever (utanför dom från jorden kan jag typ bara komma på Bra'tac :lovebunny: ) men Martouf var min favorit och jag blev så förtvivlad när han dog, och nu nästan 6 år senare kommer han tillbaka! Fantastiskt, väldigt få serier hade gjort något sådant. Synd att han åkte igen!
och Janet! Så otroligt många avsnitt hon varit med i, jag blev helt chockad när hon dog, det var så sorgligt, det var kul att se henne också igen.
och en Asgaardian! Jag älskar dom, dom är så coola! Jag önskar att SGC ska få en asgaardian stationerad hos sig, som den som är stationerad på det där skeppet som var med i Atlantis, och på tal om Atlantis, jag älskar att dom pratar om det och hotet där och så, det är sånna fantastiska saker man får utav spin-offs. Jag önskar att dom ska hitta några ZPMs snart så att dom kan resa fram och tillbaka mellan jorden och Atlantis lite mer, för dubbelavsnittcrossover är något jag väldigt gärna vill se.
Mest av allt det här avsnittet är jag bara lite besviken att Jonas Quinn inte var med i något team. Åh så jag saknar Jonas Quinn, har dom inte råd med en till regular? SNÄLLA!

Åh vad fantastiskt Stargate är. Dom som inte sett det har verkligen missat något.


Har Stargate gått i 9 år?? Jaevlar...

Det är just det som gör det så bra. All den histora den lagt bakom sig, och under den tiden har dom alltid haft starka band mellan avsnitten med massvis av återkommande karaktärer och långa arcar såväl som fristående avsnitt.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » sön jan 22, 2006 0:44

Stargate Atlantis 2x13 :lovebunny: Wow vilket bra avsnitt! Det där jag skrev tidigare om crossovers och många återkommande gästkaraktärer stämmer absolut! 11 gästkaraktärer kännde jag igen från tidigare! 11! Jag hoppades att Kavanagh inte skulle vara den skyldiga för jag gillar honom så, men åh nej! inte Mitch Pileggi! När hans ögon började lysa så rös jag till av fantastiskhet. Det var ett tag sen man fick se och höra en goa'uld. Dom är så fantastiska, och bra jobb att ta upp The Trust och låta Beau Bridges, Gary Jones och Dr Lee och Agent Malcolm Barrett från SG-1 vara med, sånt älskar jag!
och vad heter skeppet? Deadolus? Det skeppet gillar jag. Hermiod är så rolig och oförskämmd.
Vad sa McKay om att dom skulle beama ut goa-ulden ur Mitch? Det går väl inte? Det enda sättet är väl om den går med på att lämmna kroppen, annars hade den här tekniken väl används förut?
Men om dom gör det och han mår bra, betyder det att det var han som jobbade för the Trust eller blev han övertagen av en goa'uld utan att vara inblandade med dom?
Mycket bra avsnitt i alla fall. Jag känner mig konflikterad om jag skall vänta och se avsnitten som man ska, eller om jag skall se alla avsnitt av Atlantis som finns att få tag på? Jag kan nog vänta, men det tar mycket viljestyrka.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Off » sön jan 22, 2006 13:52

Precis sett klart säsong 1 av How do you want me. En 90-talsserie med Dylan Moran. Olaughtrackad lite mörkare komedi om Moran och hans fru som flyttar till frugans hemby där alla hatar Moran. Allmänt nedtonad men ändå fruktansvärt rolig på sina ställen.

Edit: Olaughtrackad = TM.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav A bear » sön jan 22, 2006 14:09

Off skrev:Precis sett klart säsong 1 av How do you want me. En 90-talsserie med Dylan Moran. Olaughtrackad lite mörkare komedi om Moran och hans fru som flyttar till frugans hemby där alla hatar Moran. Allmänt nedtonad men ändå fruktansvärt rolig på sina ställen.

Edit: Olaughtrackad = TM.

Låter inte dumt. Är på en rejäl Dylan Moran-tripp just nu. Den där ska nog letas upp. Läste någonstans att "Black Books" från början skulle varit rejält mycket mörkare, med Bernard verkligen självmordsbenägen och att han på något vis fick andra människor att ta livet av sig... men det var kanske för magstarkt t o m för engelsk komedi.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav AKS » sön jan 22, 2006 23:59

Eftersom det handlar om två serier så lägger jag in infon här trots att The Office har en egen tråd:

http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_ma ... 1|,00.html

Yay! My Name Is Earl får S2 och The Office S3. Jag är särskilt glad för The Office.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron