Prison Break

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tob » ons apr 19, 2006 13:49

1.19
Detta är galet. Det känns som en flykt nu ligger väldigt långt bort. Hela avsnittet kändes som ett enda långt åt helvete scenario.

Abruzzi är tillbaka och jag är inte ledsen över det. Jag gillade honom och scenen mellan honom och T-Bag...jösses...rysningar.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Piraten » ons apr 19, 2006 18:19

1.19

Kunde inte hålla mig längre och såg avsnittet nyss. Fast nu blir det lite mer än 1.5 veckas väntan på 1.20. Om den inte läcker ut innan som var faller med 1.19. Iaf så var avsnittet grymt bra på det viset att det hände så mycket! Abruzzi tillbaka! Det tycker jag om. Bellick får reda på flyktplanen och det hände verkligen mycket. Jag tror att dom tar sig ut den här säsongen. Dom får inte "pajja" säsongen genom att köra vidare med samma sak nästa säsong. Det är onekligen spännande nu!
["Written on the wall"]
["WAS IT GOOD FOR YOU TOO"]
Användarvisningsbild
Piraten
Minion
 
Inlägg: 218
Blev medlem: 08 jul 2004
Ort: Alfta (Hälsingland)

Inläggav Glorificus » tor apr 20, 2006 1:37

eynosh skrev:1x18
Och för att göra Glorificus glad (retas lite) skriver jagSUGOIså att hon tror att det var ett jättebra avsnitt. Vad jag är elak.

HAHA... jag undvek faktiskt att gå in i tråden innan jag sett 1x18... så innan jag läste under spoilermarkeringen hann jag 1) skratta högt, 2) tänka "jaha, nu tycker eynosh tvärtemot mot mig igen, Sugoi var inte det här", 3) tänka "fast nä, jag tycker alltid PB är Sugoi!"... :P
Min första 1x18-reaktion var att det var ett mellanavsnitt, men ju mer jag tänker på de enskilda scenerna, desto mer uppskattar jag det.

1x18
Pingviner!! Var det bara jag som såg pingvinerna?! :D SUGOI! Haywire satt och tittade på March of the Penguins..! De som gör PB är verkligen folk i min smak.

Jag hade hur roligt som helst åt varje scen med Haywire (den skådespelaren behöver bara göra en min eller röra sig konstigt så skrattar jag). Och med T-Bag, då flinade jag stort hela tiden. Och när de satte dit vakten, hehe...
Jag kan aldrig vara tyst när jag ser PB, jag jublar, skrattar högt eller säger "iiiih" åt allt. Och "aww" åt framför allt askfatsscenen i det här avsnittet...
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav eynosh » tor apr 20, 2006 10:40

Glorificus skrev:
eynosh skrev:1x18
Och för att göra Glorificus glad (retas lite) skriver jagSUGOIså att hon tror att det var ett jättebra avsnitt. Vad jag är elak.

HAHA... jag undvek faktiskt att gå in i tråden innan jag sett 1x18... så innan jag läste under spoilermarkeringen hann jag 1) skratta högt, 2) tänka "jaha, nu tycker eynosh tvärtemot mot mig igen, Sugoi var inte det här", 3) tänka "fast nä, jag tycker alltid PB är Sugoi!"... :P


This girl is way to smart for me.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav Glorificus » tor apr 20, 2006 14:50

Hittills visade avsnitt
Är det bara jag som inte vill att de ska fly den här säsongen? Möjligen kan säsongen sluta med det, men jag gillar fängelsemiljön... ;)

1x19
SUGOI!

Jag längtar tills en s1-dvd-box kommer så att man kan köpa den och se alla avsnitt och extramaterial om och om igen, och om det är strömavbrott bara sitta och titta på boxen...
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav LWes » tor apr 20, 2006 15:16

Glorificus skrev:Hittills visade avsnitt
Är det bara jag som inte vill att de ska fly den här säsongen? Möjligen kan säsongen sluta med det, men jag gillar fängelsemiljön... ;)

Jag har ingenting emot när det tar väldigt lång tid att nå målet, men då måste dom vara på väg dit hela tiden.
I One Piece t.ex. är varje arc väldigt lång, ca 100 kapitel, men det blir inte segt eftersom det hela tiden händer nya saker och dom hela tiden rör sig framåt.
I Prison Break så har dom varit på väg mot att bryta sig ut hela tiden (dock med en del problem), men om dom inte kommer ut nu och kan börja på en ny arc nästa säsong så känns det som om dom inte kommer någon vart, och man vill ju inte bli arg på serien för att dom aldrig bryter sig ut!
I alla fall att några av dom kommer ut, då finns det ändå karaktärer kvar där inne att följa.
Det vore ganska kul om dom kommer ut och så skickas LJ dit, så måste dom försöka få ut honom istället. Då skulle i alla fall seriens prison break-tema fortsätta.
Det finns mycket saker som dom skulle kunna göra, men jag ser helst att dom kommer ut, i alla fall några av dom.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Bender » fre apr 21, 2006 23:52

s01e14-15
Har kommit igång med PB igen. Riktigt bra fortfarande.
men..
Vissa trovärdighetsproblem dyker upp i varje avsnitt. Hur troligt är det t.ex. att guvernören ringer om han inte har något nytt att säga tex? Sen är det väldigt mycket som löser sig i sista sekund varje gång. Men det är saker man kan blunda för när det är så spännande.

Ser fram emot fortsättningen... skönt att kunna sträckse massa avsnitt i rad.

Leela: Bender, let's hit the gym. I'm going to teach you how to fight like a girl.
Bender: I'll put on my tutu.
Futurama s2: Raging Bender
Användarvisningsbild
Bender
Scooby
 
Inlägg: 804
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Sthlm-> Umeå -> Sthlm

Inläggav CheeseGuy » tis maj 02, 2006 11:03

1.20Konspirationstramset och det med vicepresidenten får mig att bli sömnig, men inne i fängelset är det förbannat spännande nu.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav LWes » tis maj 02, 2006 13:48

1x20 :o :o :o
:o Va?! Hur kan det vara så bra?! Allt håller på att komma samman! Men hur kan det vara hela två avsnitt kvar av säsongen? Det känns som att dom måste bryta sig ut i nästa avsnitt. Det lämnar ett avsnitt för flykten och tänk om dom hinner bli fångade igen innan säsongen är slut! :eek: NEJ! DET FÅR INTE HÄNDA!
Det var så coolt när Westmoreland spöade Bellick 8) , men han blev ju så skadad! :( Han kommer säkert dö! :cry:
Tur att Tweener inser att han måste fly, det kom så otroligt läglit, informationen om att snukgubben skulle komma tillbaka. :)
Men fan ta John! :evil: Han har onda planer! Han lär också dö, det tror jag verkligen. :twisted:
Och Nick också :( Det kan inte dom ha planerat från början, att Nick varit en skurk från början. Det tror jag dom hittat på nu. :rolleyes: Undra vad tusan det är han är inblandad i... :?
Den onda mannen som C-Note spöade upp är så cool. Hans ansike och röst är perfekt. Perfekt att spela Deathwatch i Ghost Rider någon gång i framtiden: bild

Jag hoppas verkligen att alla lyckas fly och att ingen blir fångad igen!!!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tis maj 02, 2006 17:07

1.20

Holy crap, Michael! Bland in Pope i det hela. Wow, nu håller det på att hetta till här.

Och Abruzzi tänker döda alla utom två. Well, de som gräver en grop... hur ska han liksom klara av mer än en innan de tar död på honom? Eller så vänder han dem mot varandra.

Och Michael tycktes ha litat på Tweener? "I owe him." Så han ville ha med honom och berättade allt för honom. Så som det ser ut nu kan det ju inte ha varit en plan att låta Bellick få veta eftersom det förstörde allt för dem.

Westmoreland... Det där ser inte bra ut. Dessutom obehandlat och han är likblek så det känns så här: hoppas han hinner träffa sin dotter innan han tar och dör eller nåt sånt. Usch, tyckte så synd om honom då han bytte bandage. :(

T-Bag... Är det hämnd han är ute efter eller nåt annat? Han såg ledsen ut då han kollade på adressen, inte hatisk. Ska bli spännande att se.

Helt splittrat blev det här, jag vet, men så är det bara.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tob » tis maj 02, 2006 23:38

Jag tycker Prison Break har blivit bättre och bättre sen uppehållet. Framförallt har karaktärerna verkligen satt sig hos mig nu. Jag blir ju känslomässigt påverkad av dem och det är någon jag har upptäckt nu de senaste avsnitten. Ingen som känner igen den utvecklingen, eller är jag ensam om detta?

1.20
Jäkligt bra! Visst är det jäkligt bra mycket pga. att det är så intensivt inne på fängelset nu. Så spännande och så mycket som händer. Scenen mellan Micheal och Sarah var fan briljant. Vilken kemi! så bra.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Glorificus » ons maj 03, 2006 1:03

1x20
Say it with me now...

SUGOI!

:lovebunny:

Härligt att de trappar upp allting så plötsligt. Säger tre dagar i början av avsnittet och ändrar det till "tonight"..!
Underbart att de byggt upp förhållandet mellan Michael och Pope under hela säsongen, nästan som en far- och son-relation, för att sedan underminera allt det med att Michael måste använda honom för att ta sig ut med Linc.
Hur ska man nu kunna vänta tills nästa avsnitt?! Crazy.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav freso » ons maj 03, 2006 1:28

1x20. :lovebunny:

Säsongsavslutet kommer helt klart bli ett bra ett!

Håller med om att T-Bag såg ledsen ut, men hatet kommer nog rätt snabbt fram bara han tänker på hur bedragen han blev så.

Det känns härligt att de nu gjort bort sig så mycket att de inte kan dra ut på just den där hemliga flykten längre. Och vice presidenten blev fucked. Dags att ta kål på presidenten nu? Men det är inte så värst spännande nej. Tycker för övrigt att det var snyggt att man fick se varför alla ville ut nu. De gör oss redo.

Fast jag fattar inte hur C-note tänker. Hur fan har han tänkt fixa så han kan vara med sin familj utan att de får reda på något...
Användarvisningsbild
freso
Minion
 
Inlägg: 290
Blev medlem: 30 jan 2006
Ort: Umeå

Inläggav LWes » ons maj 03, 2006 9:11

freso skrev:1x20.
Fast jag fattar inte hur C-note tänker. Hur fan har han tänkt fixa så han kan vara med sin familj utan att de får reda på något...

Jag har också tänkt på det. Hur ska han kunna vara med sin familj om han är på rymmen?
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » ons maj 03, 2006 20:38

Wiiiie! Satan i gatan! PB DVD:n (R1) kommer att ha 100 000 kommentarspår och skådespelarna kommer att bidra och Robert Knepper kommer att vara med på två!!!! Gud, jag blev alldeles till mig!

http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=5591

Fucking yay! :lovebunny:

Synd bara att det inte finns med några bloopers... och fler nya scener. :(
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » tor maj 04, 2006 0:40

Måste ärligt erkänna att de två senaste avsnitten har varit riktigt jävla tokbra. Stor underhållning!

(Mini-spoiler 1.20):Normalt sett brukar jag störa mig på när serier/filmer använder sig av musik som jag så starkt förknippar med andra serier/filmer (exempelvis när Veronica Mars använde Sias "Breathe Me" som är en oumbärlig del av Six Feet Under och därför automatiskt kändes helt out of place i VM för mig), men jag måste erkänna att "Teardrop" fungerade riktigt schysst här trots att den är vinjettmelodin i House.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav CheeseGuy » tis maj 09, 2006 10:47

1.21Holy fuuuuck. Jag tror inte att rent fluff på TV kan bli mycket bättre än det här. Extremt underhållande och spännande.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav AKS » tis maj 09, 2006 17:35

1.21 Håller med dig CheeseGuy.

Åh fan, vad spännande det var på slutet. Jag tror till och med att jag skrek högt saker som "Skynda dig då!!" och "Ta inte linan nu, din dumme fan!!". :) Verkligen spännande. Nästa avsnitt kommer att bli oerhört intressant. Pojkarna är utanför fängelset!!

Jag tror T-Bag kommer att sikta på att komma till pengarna först. Han såg ut att sukta ganska rejält där och Tweener (vilket stolt leende då Abruzzi sa "Good work", :)) lade det också på minnet. Och vad tänker T-Bag göra med handbojorna? Kinky bondage med Abruzzi kanske -- fast med dödlig utgång eller nåt sånt... Yep, tror definitivt att det är Abruzzi som kommer att få lära känna de där handbojorna inom kort.

Åh nej, inzoomningen på morfinet. Kommer Sara att börja knarka igen i S2? Hon blev sugen där i alla fall.

Två har nu försvunnit från flykten: Westemoreland och False Hurley. Kommer fler att försvinna redan i nästa avsnitt? Med tanke på Abruzzis snack om planet och tre platser så kan det fortfarande bli blodvite.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav LWes » tis maj 09, 2006 19:20

1x21
JÄVLAR vad bra det är. Jag är helt andfådd! Helt utmattad av alla spänning. Jag tycker synd om Westmoreland och Sucre's kusin, som inte klarade det.
Jag hoppas att det inte blir några jobbiga komplikationer i nästa avsnitt.
Det skulle suga om dom blir fasttagna igen...
Tusan att Nick dog... Jag som tänkte att han och hans far skulle lyckas fly.
Undra vad som kommer hända med LJ...

Killen som vill döda C-Note är hur farcinerande som helst. Han ser så mäktig ut! Han är fantastisk!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » tis maj 09, 2006 22:11

2.21 Jösses
Var jag totalt utmattad efter dagens 24 avsnitt så är det ju ingeting mot detta. Så sjukt, sjukt jävla spännande att jag tror inte jag satt till en sekund. Skakande ben, viftande armar, allmänt påviftande osv. Nä, jag är alldeles överväldigad av detta, fantastiskt.

Sara, fan, vad bra hon är. När hon satt och grät i bilen och hon förstod vad hon hade gjort. Jag kände för henne, jag mådde dåligt på hennes vägnar och sen i nästa sekund tillbaka till fångarna.

Herregud.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Peppe » tis maj 09, 2006 22:24

2x21

Jag hoppas verkligen att Michael redan har förberett rejält för när dom kommer ut. Så att även om dom har så här lite tid så lyckas dom på något sett... eller så kommer hon Sarah hjälpa dom? ja fan vad jag hur dom ska klara det här :D Spännande avsnitt, hoppas nästa blir bra, blir dom fast så slutar jag se...
Användarvisningsbild
Peppe
Scooby
 
Inlägg: 518
Blev medlem: 27 apr 2005
Ort: Uppsala

Inläggav LWes » tis maj 09, 2006 22:27

Peppe skrev:2x21

Jag hoppas verkligen att Michael redan har förberett rejält för när dom kommer ut. Så att även om dom har så här lite tid så lyckas dom på något sett... eller så kommer hon Sarah hjälpa dom? ja fan vad jag hur dom ska klara det här :D Spännande avsnitt, hoppas nästa blir bra, blir dom fast så slutar jag se...

Michael's stora plan är väl att Abruzzi's flygplan ska ta dom långt därifrån, men Abruzzi verkar ju inte dela den planen helt...
DET ska bli spännande nästa avsnitt.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Peppe » tis maj 09, 2006 22:31

LWes skrev:
Peppe skrev:2x21

Jag hoppas verkligen att Michael redan har förberett rejält för när dom kommer ut. Så att även om dom har så här lite tid så lyckas dom på något sett... eller så kommer hon Sarah hjälpa dom? ja fan vad jag hur dom ska klara det här :D Spännande avsnitt, hoppas nästa blir bra, blir dom fast så slutar jag se...

Michael's stora plan är väl att Abruzzi's flygplan ska ta dom långt därifrån, men Abruzzi verkar ju inte dela den planen helt...
DET ska bli spännande nästa avsnitt.


Isåfall så behövs ganska mycket tur beroende på hur långt bort Abruzzi's flygplan är... jag tror att nån kommer hjälpa dom på nåt sätt.. det går inte att komma undan därifrån om han inte redan förberett nån flyktväg nära fängelseväggen innan. Men Prison Break kan ju hitta på vad som helst så.. det ska bli kul :)
Användarvisningsbild
Peppe
Scooby
 
Inlägg: 518
Blev medlem: 27 apr 2005
Ort: Uppsala

Inläggav Glorificus » tis maj 09, 2006 23:33

Gah.. jag har nya avsnittet... men inser att jag är alldeles för trött för att kunna njuta av det nu. Så jag väntar tills... hm, i morgon har jag fullt upp.. på torsdag kväll. :eek:
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav eynosh » tis maj 09, 2006 23:48

Gah.. jag har nya avsnittet... men inser att jag är alldeles för trött för att kunna njuta av det nu. Så jag väntar tills... hm, i morgon har jag fullt upp.. på torsdag kväll. :eek:

Mm, Glorys inlägg passade mig så bra att jag bara kopierar det rakt av.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav Glorificus » ons maj 10, 2006 12:12

eynosh skrev:Gah.. jag har nya avsnittet... men inser att jag är alldeles för trött för att kunna njuta av det nu. Så jag väntar tills... hm, i morgon har jag fullt upp.. på torsdag kväll. :eek:

Mm, Glorys inlägg passade mig så bra att jag bara kopierar det rakt av.

:D

Sitter i skolan nu och har PB-abstinens...
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav AKS » ons maj 10, 2006 12:22

Felprioritering att gå till skolan kan jag säga. Och är jag lärare!! :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Glorificus » tor maj 11, 2006 22:10

1x21
shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit

Sinnessjukt spännande. Sugoi!!!


AKS skrev:False Hurley

:D

Edit: Okej, några ytterligare kommentarer... kommer bli kul att se hur flykten går med tanke på att de plötsligt har Haywire med sig. Och det finns nog inget som kunde vara mer grund för konflikter än fem miljoner dollar. Man kände riktigt Lincolns ångest när han hela tiden ropade "Michael!" i slutet när Michael var (nästan) sist till muren. Ångest!
Michael som sitter på sängen med *blicken* när killen som är efter C-Note kommer in i cellen. Hehe. :D
osv. osv. osv.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav AKS » fre maj 12, 2006 15:45

Enligt en postare på TWoP har detta sagts:

This just in from the FOX NEW NETWORK:

President Bush wants to address the nation on immigration at 8 pm., Monday night!!!!!! No word yet from the networks if they will interupt their programs to cover this or if it will just be on the main news channels. Stay tuned!

I was just watching the Fox new channel this morning and it was just announced.


Hell no! Tänk om vi får vänta en vecka extra på PB? Kan det blir så? :(
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Glorificus » fre maj 12, 2006 17:45

Vad är det för fel på Bush som planerar in sånt den tiden på en måndag kväll?! Ser han inte på Prison Break?!! Craaaazy.

Jag är rädd för sista avsnittet, så mig gör det inget om jag måste vänta en vecka extra... det är ju slut för säsongen sen. :cry:
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron