Supernatural

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav chanda » fre apr 24, 2009 23:51

4.19
intressant insikt hur john var som pappa. så Dean är den enda barnet i familjen som aldrig fick en chans att utvecklas till en egen individ och det känns tragiskt . Ja vad kan man säga om Sam lite sorgligt är att han har get upp men samtidigt frågar man sig själv
vad Kripke är ute eftersom Sam har alltid varit mer lik John än vad Dean har varit och vad det betyder inför de sista avsnitten. så mycket funderingar.
lite små skrämmand med Deans små leende efter att slaget i gäll trollet,nog för att Dean kan var kall
men det var något i minnen som Jensen nog aldrig har visat förut.
Roligt att återigen att se författarna inte har glömt bort winchesters brödernas egenheter som sax,påse eller sten .Gillade den här riktigt mycket.
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion
 
Inlägg: 266
Blev medlem: 31 mar 2007

Inläggav Rombat » lör apr 25, 2009 20:04

Jag gillade 4.19 mer än jag brukar gilla Supernatural nuförtiden. Ganska okej avsnitt, men jag är van vid den där råtöntiga arcen som aldrig rör sig.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav chanda » lör maj 02, 2009 10:47

4x20 en mix av olika känslor in för denna

Medans jag gilade Jimmys och castiels bakgrund med varandra så hade första halvan inte mycket att
säga men sen hade dom Sam som dricker blood ifrån en demon inför Dean och Dean och Bobby låser in Sam i skydds rummet vilket var ganska en liten överraskning.
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion
 
Inlägg: 266
Blev medlem: 31 mar 2007

Inläggav MissKittyFantastico » sön maj 03, 2009 10:22

4x20

Jag gillade det här avsnittet. Inte så att jag satt och hoppade på stolen och var alladeles giddy, utan mer ett stillsamt gillande. Jag tyckte om slutet också. Rätt drag enligt mig.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav Tinwiel » sön maj 03, 2009 12:19

4x20 Jag gillade också
När de drar upp hastigheten i arcen brukar det bli bra (förutom när det handlar om böcker och sånt). Intensivt, Sam-arcen förs framåt, och det var kul att se Castiel som Jimmy, eller rättare sagt skådisen som Jimmy. Men jag är glad att Castiel är tillbaks. Jag gillar honom, även om han nu kommer att vara annorlunda. Serves heaven and not man? Men om man vid något tillfälle har börjat ifrågasätta, kan man verkligen gå tillbaks till att blint lyda order?
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav adolvsson » mån maj 04, 2009 23:29

4x20
Gillade skitmycket, jag. Och även om jag är väldigt förtjust i Castiel, tyckte jag Misha Collins var bättre, starkare, ja... mänskligare, som Jimmy Novak. Ett problem med Castiel är, tycker jag, att man försökt lite för hårt att göra honom hård. Som om man kollat lite för mycket på John "Hellblazer" Constantine. Känns inte alltid naturligt. Och det trots att jag i slutändan tycker om Castiel som karaktär. Att se Collins som Novak gjorde om inte annat att jag insåg att Collins är en mycket bättre skådespelare än jag trodde.

Så, jag, bra skit rakt igenom men extra mycket cred till Misha Collins.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Rombat » mån maj 04, 2009 23:35

4.20 Jag har inte kul när jag ser den här serien längre. Jag tycker att den har tappat bort sig helt. Alla skräck är borta, humorn är i princip borta och draman är återanvänd för många gånger nu. Jag fattar inte varför jag fortsätter titta. Antagligen för att jag hoppas de kan klättra upp ur den grop de grävt sig.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav chanda » tis maj 05, 2009 11:54

Rombat skrev:4.20 Jag har inte kul när jag ser den här serien längre. Jag tycker att den har tappat bort sig helt. Alla skräck är borta, humorn är i princip borta och draman är återanvänd för många gånger nu. Jag fattar inte varför jag fortsätter titta. Antagligen för att jag hoppas de kan klättra upp ur den grop de grävt sig.


ja du inte kommer det bli bättre för ;)
själv är jag riktig glad att dom lämnade konceptet från stad till stad med lame skräck faktor.
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion
 
Inlägg: 266
Blev medlem: 31 mar 2007

Inläggav Tinwiel » tis maj 05, 2009 23:54

chanda skrev:
Rombat skrev:4.20 Jag har inte kul när jag ser den här serien längre. Jag tycker att den har tappat bort sig helt. Alla skräck är borta, humorn är i princip borta och draman är återanvänd för många gånger nu. Jag fattar inte varför jag fortsätter titta. Antagligen för att jag hoppas de kan klättra upp ur den grop de grävt sig.


ja du inte kommer det bli bättre för ;)
själv är jag riktig glad att dom lämnade konceptet från stad till stad med lame skräck faktor.



Jag med. I like it better like this, eller som det har varit s 2-4 i alla fall. Kanske inte alla delar av den här arcen. Men hellre den här sortens drama än CotW skräckisar. :)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav MissKittyFantastico » ons maj 06, 2009 0:24

Jag kan delvis hålla med Rombat. Det har varit för lite humor senaste tiden och dramat har jag inte riktigt gillat. Är inte helt kompis med den här säongens arc. En liten del av mig saknar hur det var i säsong ett för det var då jag blev förälskad i serien. Säsong två och tre var väldigt bra tyckte jag. Den senaste säsongen hade väldigt bra avsnitt i början men de senaste har väl inte varit något vidare. Alla har inte varit dåliga, men de håller inte samma klass som de brukat göra och jag har helt enkelt blivit bortskämd av tidigare avsnitt. Jag kommer ändå fortsätta titta och hoppas på att det styr upp sig och att den sista femte säsongen blir stark.

Bara en reflektion, det känns bekant att säsong fyra är den svagaste i en serie. Buffy? Angel? I alla fall enligt vad jag tycker. Kanke är det då man kört slut på alla de riktigt bra ídéerna och känner att man måste göra om serien på något sätt för hålla kvar tittarna. Kanske behöver alla serier en dålig säsong fyra för att kunna börja om och gå vidare.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav chanda » ons maj 06, 2009 16:35

MissKittyFantastico skrev:Jag kan delvis hålla med Rombat. Det har varit för lite humor senaste tiden och dramat har jag inte riktigt gillat. Är inte helt kompis med den här säongens arc. En liten del av mig saknar hur det var i säsong ett för det var då jag blev förälskad i serien. Säsong två och tre var väldigt bra tyckte jag. Den senaste säsongen hade väldigt bra avsnitt i början men de senaste har väl inte varit något vidare. Alla har inte varit dåliga, men de håller inte samma klass som de brukat göra och jag har helt enkelt blivit bortskämd av tidigare avsnitt. Jag kommer ändå fortsätta titta och hoppas på att det styr upp sig och att den sista femte säsongen blir stark.



visst oftast tycker man att det allra första gången man ser något är det bästa. Kom ihåg hur mycket jag älskade Star Wars när jag såg de tre första filmerna på tv . Även om man känner en viss kärlek till dem pågrund av att de var anledningen till att man är ett fan så föredrar jag de tre nya.
Mycket beror på att tonen är vuxnare och mörkare . Samma sak är det för Supernatural.
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion
 
Inlägg: 266
Blev medlem: 31 mar 2007

Inläggav brat » ons maj 06, 2009 16:56

MissKittyFantastico skrev:Bara en reflektion, det känns bekant att säsong fyra är den svagaste i en serie. Buffy? Angel? I alla fall enligt vad jag tycker. Kanke är det då man kört slut på alla de riktigt bra ídéerna och känner att man måste göra om serien på något sätt för hålla kvar tittarna. Kanske behöver alla serier en dålig säsong fyra för att kunna börja om och gå vidare.

Där slog du huvudet på spiken! Hoppas jag. :)
För jag håller med om Buffy och Angel säsong 4, förhoppningsvis blir det samma sak för SPN så att de kommer tillbaka med en helt otrolig säsong 5! :D
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav adolvsson » ons maj 06, 2009 18:08

MissKittyFantastico skrev:Bara en reflektion, det känns bekant att säsong fyra är den svagaste i en serie. Buffy? Angel?

Nej, jag ser det inte. S4:or FTW!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Rombat » ons maj 06, 2009 19:50

chanda skrev:
MissKittyFantastico skrev:Jag kan delvis hålla med Rombat. Det har varit för lite humor senaste tiden och dramat har jag inte riktigt gillat. Är inte helt kompis med den här säongens arc. En liten del av mig saknar hur det var i säsong ett för det var då jag blev förälskad i serien. Säsong två och tre var väldigt bra tyckte jag. Den senaste säsongen hade väldigt bra avsnitt i början men de senaste har väl inte varit något vidare. Alla har inte varit dåliga, men de håller inte samma klass som de brukat göra och jag har helt enkelt blivit bortskämd av tidigare avsnitt. Jag kommer ändå fortsätta titta och hoppas på att det styr upp sig och att den sista femte säsongen blir stark.



visst oftast tycker man att det allra första gången man ser något är det bästa. Kom ihåg hur mycket jag älskade Star Wars när jag såg de tre första filmerna på tv . Även om man känner en viss kärlek till dem pågrund av att de var anledningen till att man är ett fan så föredrar jag de tre nya.
Mycket beror på att tonen är vuxnare och mörkare . Samma sak är det för Supernatural.

Men Supernatural har inte blivit vuxnare. Och jag tycker det är ett väldigt plastigt mörker just nu.

Sen har jag just nu hjärtattack för att någon kallade de nya Star Wars vuxnare och mörkare. Nerdrage FTW! :D

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav gaspode » ons maj 06, 2009 20:09

Rombat skrev:Sen har jag just nu hjärtattack för att någon kallade de nya Star Wars vuxnare och mörkare. Nerdrage FTW! :D

ja, jösses! :D
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Glorificus » ons maj 06, 2009 20:11

adolvsson skrev:
MissKittyFantastico skrev:Bara en reflektion, det känns bekant att säsong fyra är den svagaste i en serie. Buffy? Angel?

Nej, jag ser det inte. S4:or FTW!

Ord. Angel-ord i alla fall, har den på andra plats i min Angel-säsongsrankning (efter s3).

Rombat skrev:Sen har jag just nu hjärtattack för att någon kallade de nya Star Wars vuxnare och mörkare. Nerdrage FTW! :D

ORD.

Men vad gäller SPN hade jag gärna sett fler avsnitt som det senaste arc-mässigt... (spoiler t.o.m 4x20) 4x01 och 4x20 är den ton jag gillat med den här arcen (minns inte om nåt mer arc-avsnitt hade den lite mer realistiska känslan). Eller egentligen allting med Castiel... resten av änglarna och den biten hade gärna fått vara lika down-to-earth, sånt gillar jag. Jag gillade 4x19 också, det kändes bra med ett lite mer klassiskt SPN-avsnitt. Skrämd behöver jag inte bli, det kan man se om s1 och vissa avsnitt från senare säsonger för. Och jag älskade all gore som det blev mer och mer av i framför allt s3. Men jag gillar inte att Sam blivit så som han är, och jag hoppas på en bättre brödrarelation i s5, speciellt om det blir den sista säsongen! Och Jensen får gärna börja prata med en mer normal röst.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav HeY » ons maj 06, 2009 21:13

Glorificus skrev:
adolvsson skrev:
MissKittyFantastico skrev:Bara en reflektion, det känns bekant att säsong fyra är den svagaste i en serie. Buffy? Angel?

Nej, jag ser det inte. S4:or FTW!

Ord. Angel-ord i alla fall, har den på andra plats i min Angel-säsongsrankning (efter s3).


M-hm! Buffy säsong 4 är ett charmtroll och Angel säsong 4 rockar. Så det så!

Mitt problem med SPN är nog att jag tycker det börjat bli lite tjatigt, framför allt när det inte är arcavsnitt och när CotW håller så låg klass som de har gjort denna säsongen. Två karaktärer efter fyra år - endast två karaktärer. Alltså, jag har sagt det sedan säsong 1: var är östrogenet? Det känns som om Dean klagat på Sams övernaturliga krafter i evigheter, vilket han har - sedan säsong 1 - och det känns som om, som ngn sade, att det är dags att hitta på ngt som förnyar serien lite. Denna säsongen har de försökt, men varje gång jag tror att jag accepterat och kan gilla årets arc kommer idiotiska saker som profeter som får mig att vilja slå manusförfattarna med en bibel (elr varför inte med Winchester aposteln?).
Jag ser inte fram emot SPN som jag brukade. På fredagar tänker jag alltid "Åh, idag kommer Grey's Anatomy/Private Practice! Och Smallville! Och 30 Rock!" och sedan kommer jag hem och upptäcker "ah just det, SPN kom ju idag också".
När man börjar glömma bort serier kan de inte göra så stort intryck längre, eller?

Men jo, jag gillar ju SPN, men jag är inte alls lika entusiastisk över serien.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav brat » tor maj 07, 2009 19:04

Glorificus skrev:Och Jensen får gärna börja prata med en mer normal röst.

Haha, vad betyder det? Och Jared kan ju klippa sig. :P
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav adolvsson » tor maj 07, 2009 19:27

brat skrev:Och Jared kan ju klippa sig.

Bild
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Glorificus » tor maj 07, 2009 20:47

HAHA, nooooooes! Jag kastar mig emellan Jared och alla saxar.

Jensen gör ju till rösten nästan hela tiden, gör den mörkare och djupare, som om han önskar att han hade en mer macho röst eller nåt. :D
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav HeY » tor maj 07, 2009 22:54

Glorificus skrev:HAHA, nooooooes! Jag kastar mig emellan Jared och alla saxar.

Jensen gör ju till rösten nästan hela tiden, gör den mörkare och djupare, som om han önskar att han hade en mer macho röst eller nåt. :D


Varför spoilermakerar du :D
Men jo, jag har tänkt på det också, men inte så medvetet. Nu när det blivit utpekat kommer jag förmodligen tänka på det konstant, damn it. :P

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » tor maj 07, 2009 23:47

HeY skrev:
Glorificus skrev:HAHA, nooooooes! Jag kastar mig emellan Jared och alla saxar.

Jensen gör ju till rösten nästan hela tiden, gör den mörkare och djupare, som om han önskar att han hade en mer macho röst eller nåt. :D


Varför spoilermakerar du :D
Men jo, jag har tänkt på det också, men inte så medvetet. Nu när det blivit utpekat kommer jag förmodligen tänka på det konstant, damn it. :P



Jag har också tänkt på det. Det är rätt lustigt. Undrar om han pratar sådär eller om han gör till sig. Hur pratade han i Dark Angel?
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav adolvsson » tor maj 07, 2009 23:53

Jag har inga problem med hur Jensen pratar, men jag tänkte på något liknande i senaste avsnittet, närmare bestämt... Casiel/Jimmy. Jag gillade Jimmys röst väldigt mycket mer än Casiels, den kändes naturligare, och jag hade svårare för Casiels i slutet av avsnittet, vilket säkert är en stor anledning till varför jag tyckte mer om Jimmy som karaktär.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Glorificus » fre maj 08, 2009 0:15

HeY skrev:
Glorificus skrev:Jensen gör ju till rösten nästan hela tiden, gör den mörkare och djupare, som om han önskar att han hade en mer macho röst eller nåt. :D


Varför spoilermakerar du :D

(spoiler säsong 4) Vem vet, det finns kanske de som tror att han inte är med efter finalen i s3. Haha. Kanske inte.

TInwiel skrev:Jag har också tänkt på det. Det är rätt lustigt. Undrar om han pratar sådär eller om han gör till sig. Hur pratade han i Dark Angel?

Jessica Alba hade mörkare röst. :D

Senast redigerad av Glorificus fre maj 08, 2009 0:20, redigerad totalt 1 gång.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav HeY » fre maj 08, 2009 0:18

Tinwiel skrev:Jag har också tänkt på det. Det är rätt lustigt. Undrar om han pratar sådär eller om han gör till sig. Hur pratade han i Dark Angel?


Jag minns inte, men såhär pratade han i Smallville. Mer naturligt, eller är det bara jag?



(edit) Mm, här var ett Dark Angel klipp där han pratade mkt i. Inte alls som i SPN:

(/edit)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Glorificus » fre maj 08, 2009 0:22

Simultan-postning (editing från min sida) av samma klipp. :D
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav HeY » fre maj 08, 2009 0:25

Glorificus skrev:Simultan-postning (editing från min sida) av samma klipp. :D


Jag använder det aldrig men det känns som ett passande ställe: LOL :D

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » fre maj 08, 2009 0:34

Huh. Det är något Craig Bierko över Jensen. Har inte sett det tidigare.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » fre maj 08, 2009 9:10

Smallvillerösten var mörkare än Dark Angel-rösten, men ja, lite naturligare tyckte jag också.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav chanda » fre maj 08, 2009 9:38

Glorificus skrev:
adolvsson skrev:
MissKittyFantastico skrev:Bara en reflektion, det känns bekant att säsong fyra är den svagaste i en serie. Buffy? Angel?

Nej, jag ser det inte. S4:or FTW!

Ord. Angel-ord i alla fall, har den på andra plats i min Angel-säsongsrankning (efter s3).

Rombat skrev:Sen har jag just nu hjärtattack för att någon kallade de nya Star Wars vuxnare och mörkare. Nerdrage FTW! :D

ORD.

.[/spoiler]

Nåja om du inte tycker att torrtyr, rasism ,förföljes och utrotning av en grupp
, förräderi, mord på barn,människor som blir ihjäl brända då
då vet jag inte vad du tycker är mörket. :|
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion
 
Inlägg: 266
Blev medlem: 31 mar 2007

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron