Supernatural

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav LWes » fre maj 16, 2008 23:30

adolvsson skrev:
LWes skrev:Har just börjat se 3x13:

Hah! Jag med. Vilken härlig kosmisk tajming.

Knasigt.

3x13
Avsnittet blev ju allvarligare, vilket man ju kunde förvänta sig, men jag vet inte vad jag tycker om det. Jag gillar inte att en av killarna dog, det var lite opassande tycker jag, och jag gillade inte att Sam och Dean saboterade allt deras arbete, det var elakt. Men det var ett ganska bra avsnitt ändå. Det är synd att Supernatural är så ojämnt. Även om dom flesta avsnitten är bra så är det oftast någonting som jag inte alls gillar. Det är konstigt. Buffy hade väl också en del avsnitt som inte var lika bra som andra, men det var aldrig några beslut som störde mig som i Supernatural där det händer så ofta...
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav MissKittyFantastico » lör maj 17, 2008 0:52

3x16

Introt. :lovebunny:

Jag är helt upprörd. Hur sjutton ska jag kunna sova nu?
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav chanda » lör maj 17, 2008 1:09

3x16 :lovebunny:
en hel del att fundera på. Glad att Kripke /Singer gjorde det som dom har genom hela säsongen tjatat om. Ett pris var tvungen att betalas och det fick han göra med råge.Ont gjorde det varje fall och man var tvungen att titta bort en stund. Bravo att dom inte soppade det under matten som vissa andra författare kan göra.Därför kan jag i varje fall se mycket genom fingrarn på sånt som kan irritera mig i bland plus skådespelarna gör ohört mycket. Jensen var on fier i det här avsnittet Jared med. Cassidy gjorde faktiskt bra ifrån sig som lillith på slutet. Lillith kunde inte döda Sam och Dean är en trappa ner.Hans skrik kommer att föfrfölja mig till September.
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion
 
Inlägg: 266
Blev medlem: 31 mar 2007

Inläggav MTL » lör maj 17, 2008 10:07

What's up with the chains in hell? Är det alltså vad som händer om man hamnar där, eller? Dean blir fastkedja på ett väldigt oskönt sätt i evighet? Vad tror ni föresten skulle hända om Dean kom tillbaka som en demon - fast i kvinnoform? "Look Sam I got boobies!". Nej nu var jag nog uppe för tidig igen. Dålig humor.. haha
Hunk can mean a lot of things..bad things
Användarvisningsbild
MTL
Minion
 
Inlägg: 415
Blev medlem: 28 jul 2004
Ort: Linköping

Inläggav HeY » sön maj 18, 2008 17:12

Var är alla!? Dör efter kommentarer!!!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Glorificus » sön maj 18, 2008 18:11

:D

Jag vet inte vad jag ska säga.

(spoiler 3x16) Längtar till nästa säsong. Gaah, typiskt Kripke att sluta sådär. Jag hoppas det här innebär en ännu mörkare nästa säsong... Sam måste kanske gå lite dark side för att besegra Lilith och få tillbaka Deans själ? Och en Dean som varit i helvetet måste ju bli mörkare. Det finns många möjligheter till gråskalehistorier och jag hoppas de drar nytta av det.

Som vanligt tycker jag inte det fungerar när de tar in en massa svartögda demoner som är som zombies... tråkigt och oengagerande. Och att Dean kunde se vilka som var demoner kändes som en billig genväg i berättandet. Men allt med SamochDean fungerade för mig. Jag gillade hur Dean hela tiden gick rakt på sak och sade som det var. Sorgligt när tiden plötsligt var slut. Och hemskt att Sam tvingades se på när Dean blev ihjälriven. Men det måste ha varit kul för Jensen med en så cool dödsscen. ;)

Sam: Then what am I supposed to do?
Dean: Keep fighting. And take care of my wheels.

:cry:

Lilith som besatt flicka var roligt. Trots det jobbiga överspelet från hon som spelade mamman.

Ooh, och Carry On My Wayward Son!!! Bra säsongsfinaltradition. 8)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav MTL » sön maj 18, 2008 20:47

Glorificus skrev::D

Jag vet inte vad jag ska säga.

(spoiler 3x16) Längtar till nästa säsong. Gaah, typiskt Kripke att sluta sådär. Jag hoppas det här innebär en ännu mörkare nästa säsong... Sam måste kanske gå lite dark side för att besegra Lilith och få tillbaka Deans själ? Och en Dean som varit i helvetet måste ju bli mörkare. Det finns många möjligheter till gråskalehistorier och jag hoppas de drar nytta av det.

Som vanligt tycker jag inte det fungerar när de tar in en massa svartögda demoner som är som zombies... tråkigt och oengagerande. Och att Dean kunde se vilka som var demoner kändes som en billig genväg i berättandet. Men allt med SamochDean fungerade för mig. Jag gillade hur Dean hela tiden gick rakt på sak och sade som det var. Sorgligt när tiden plötsligt var slut. Och hemskt att Sam tvingades se på när Dean blev ihjälriven. Men det måste ha varit kul för Jensen med en så cool dödsscen. ;)

Sam: Then what am I supposed to do?
Dean: Keep fighting. And take care of my wheels.

:cry:

Lilith som besatt flicka var roligt. Trots det jobbiga överspelet från hon som spelade mamman.

Ooh, och Carry On My Wayward Son!!! Bra säsongsfinaltradition. 8)


Det vore kul om de kunde spinna vidare på detta koncept.. och inte förvandlas till något kasst.. ursäkta att jag säger detta. Men efter att buffy själv dog och sedan kallades tillbaka av Willow blev allt RIKTIGT konstigt.

Jag hoppas att detta INTE händer supernatural!


Sådär
Senast redigerad av MTL sön maj 18, 2008 22:36, redigerad totalt 1 gång.
Hunk can mean a lot of things..bad things
Användarvisningsbild
MTL
Minion
 
Inlägg: 415
Blev medlem: 28 jul 2004
Ort: Linköping

Inläggav Glorificus » sön maj 18, 2008 21:51

Hm... spoilervarning för Buffy där. Man vet aldrig om det finns nån mer Bender bland oss.

(spoiler SPN 3x16) Och för Supernatural, för de som är smarta nog att tolka det där som att nån av huvudpersonerna dör i finalen. ;)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav MTL » sön maj 18, 2008 21:55

Glorificus skrev:Hm... spoilervarning för Buffy där. Man vet aldrig om det finns nån mer Bender bland oss.

(spoiler SPN 3x16) Och för Supernatural, för de som är smarta nog att tolka det där som att nån av huvudpersonerna dör i finalen. ;)



Sorry i min hast missade jag att spoilmärka det jag skrev.

Ber om ursäkt om någon tar illa vid sig..
No rest for the wicked
.. men på något sätt föreställde jag mig inte helvete som typ gulaktiga moln och kedjor som går rätt igenom ens capmuskler. Sedan vet jag inte om ni har läst den OTROLIGT roliga intervjuven med Eric där han förklarar att Jensen inte kommer tillbaka och ska ersättas av Chad Michael Murray? HILIRIOUS!
Hunk can mean a lot of things..bad things
Användarvisningsbild
MTL
Minion
 
Inlägg: 415
Blev medlem: 28 jul 2004
Ort: Linköping

Inläggav adolvsson » sön maj 18, 2008 22:28

MTL skrev:Sorry i min hast missade jag att spoilmärka det jag skrev.

Redigera gärna inlägget ifråga och gör det nu istället. För framtida besökare i tråden, och så vidare.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav MTL » sön maj 18, 2008 22:41

Hur många här har sett hela säsong 3 inkl. säsongsavslutningen?
Kunde vara kul om några fler hade några tankar? :D
Hunk can mean a lot of things..bad things
Användarvisningsbild
MTL
Minion
 
Inlägg: 415
Blev medlem: 28 jul 2004
Ort: Linköping

Inläggav sp1keout » mån maj 19, 2008 14:20

Bra och intressant slut på säsongen, trots att jag tyckte att avsnitten (speciellt 13 o 14 kanske) var stundtals tråkiga och overkliga (inte bara på ett onaturligt sätt) så ville man ändå se vidare...

Slutet var... som jag trodde det skulle bli, faktiskt. Suverän serie! :)
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav noike » mån maj 19, 2008 15:06

Glorificus skrev: (spoiler 3x16) Längtar till nästa säsong. Gaah, typiskt Kripke att sluta sådär. Jag hoppas det här innebär en ännu mörkare nästa säsong...

Ja. Även om den här säsongen handlingsmässigt har virt mörkare så känns det verkligen som om att säsong fyra kommer vara mörkare med personerna.

Att Dean kunde se demoner, nja, det kändes lite ogrundat. Hade varit bättre om de hade kopplat det till Sams slumrande förmågor eller något sådant med förankring i tidigare saker. Det var väldigt plötsligt här.

Jag tyckte inte om Ruby-som-Lilith. Vuxna människor ska inte spela som barn om de inte är rejält bra på det, det blir bara pinsamt annars.


Bring on nästa säsong!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Glorificus » fre maj 23, 2008 19:27

Jag brukar aldrig kunna uttyda vilken musik mina grannar spelar, men nu, precis nu, har någon börjat spela Carry On My Wayward Son! :D 8)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav chanda » lör maj 24, 2008 18:04

Var ute och gick igår samtidigt som jag böjde mig ner för att knytta skosnören hörde jag ett välbekant läte bakom mig och när jag rest mig upp igen så mötes jag av två välkända baklycktor av impala 67. Nostalgi.

Ingen som känner för att göra en litsta på de bra och mindre bra avsnitten av denna säsong?
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion
 
Inlägg: 266
Blev medlem: 31 mar 2007

Inläggav noike » lör maj 24, 2008 18:07

chanda skrev:Ingen som känner för att göra en litsta på de bra och mindre bra avsnitten av denna säsong?

Du antar att Brat inte redan har börjat och kommer göra något sjukt mer spektakulärt än en lista?
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav brat » sön maj 25, 2008 10:58

The pressure of being a dog-geyser-person...
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav noike » sön maj 25, 2008 12:32

brat skrev:The pressure of being a dog-geyser-person...

Men du gör sådant så bra.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Tob » sön maj 25, 2008 17:17

3.13 var ju verkligen inte ett bra avsnitt att börja se efter ett väldigt långt Supernatural uppehåll för mig. Nu vet jag inte när jag skall ha lust att se de sista tre för detta kändes enbart tramsigt och långtråkigt. Suck.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav HeY » sön maj 25, 2008 18:43

Tob: Så kände jag också, men det blev bättre.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav madskellig » mån maj 26, 2008 12:46

Något försenad kommenter på säsongsfinalen Det var mycket som var bra, gillade att de faktiskt skickade Dean till helvetet och Lilith som besatt liten flicka var faktiskt väldigt creepy. Och Carry On My Wayward Son :lovebunnier: Helt underbart då den började spelas.

Men i det stora hela så har jag inte gillat denna säsong lika mycket som S2, det har varit många avsnitt som jag rent ut sagt varit rätt uttråkad under... får hoppas på bättring inför säsong 4.


Rangordning av avsnitt denna säsong;

1. Ghostfacers
2. Jus in Bello
3. Fresh Blood
4. Mystery Spot
5. Bad Day at Black Rock
6. A Very Supernatural Christmas
7. Bedtime Stories
8. No Rest for the Wicked
9. Dream a Little Dream of Me
10. Time Is on My Side
11. Red Sky at Morning
12. The Kids Are Alright
13. Long-Distance Call
14. Malleus Maleficarum
15. Sin City
16. The Magnificent Seven
"I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care."

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad
 
Inlägg: 2168
Blev medlem: 14 aug 2005
Ort: Umeå

Inläggav brat » mån maj 26, 2008 19:29

Jag ska också skriva om finalavsnittet någon dag då jag tycker att jag samlat tankarna nog. Jag är, förvånansvärt nog, kluven.
Men jag håller med om ettan på din lista mads! :D Föga förvånande.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Glorificus » tis maj 27, 2008 12:07

Min lista för tredje säsongen är färdig. Med favoritcitat för varje avsnitt! Och med reservation för ändrade åsikter efter nästa omtitt. :)

(spoiler Säsong 3) 1. Ghostfacers
"Ghost! Ghostfacers! We face the ghosts when others will not. We're - Ghost! Ghostfacers! Stay in the kitchen when the kitchen gets hot!"

2. Fresh Blood
Dean: "Whoa, whoa. Kamikaze? I'm more like a ninja."
Sam: "That's not funny."
Dean: "It's a little funny."


3. The Kids Are Alright
Sam: "Why are you following me?"
Ruby: "I'm interested in you."
Sam: "Why?"
Ruby: "Because you're tall. I love a tall man!"


4. Bad Day at Black Rock
Sam: "I lost my shoe."

5. A Very Supernatural Christmas
Santa's Elf: "I'm sorry, no kids over 12."
Sam: "He's just kidding. We only came here to watch."
Santa's Elf: "Ewww."


6. Bedtime Stories
Kyle: "Don't I get to see it?"
Sam: "Wha.. uh... heh, yeah.. yeah... It's a, you know, work in progress."
Kyle: "... Hm, it's.. it's really... Huh."


7. Mystery Spot
Sam/Dean: "Right, you're a mind reader. Cut it out, Sam. Sam. You think you're funny but you're being really, really childish. Sam Winchester wears makeup. Sam Winchester cries his way through sex. Sam Winchester keeps a ruler by the bed and every morning when he wakes up... okay, enough!"

8. Time Is on My Side
Dean: "Now are you coming or not?!"
Sam: "I'm staying here."


9. Jus in Bello
Henrickson: "I... shot the sheriff."
Dean: "But you didn't shoot the deputy."


10. Dream a Little Dream of Me
Sam: "Dean, are you sure you don't want me to drive? You seem a little... caffeinated."


11. No Rest for the Wicked
Sam: "Then what am I supposed to do?"
Dean: "Keep fighting. And take care of my wheels."


12. Malleus Maleficarum
Ruby: "Witches are whores."

13. Red Sky at Morning
Dean: "This is where we parked the car, right?"


14. Long-Distance Call
Stewie: "Yeah! That's what happens when you mess with the phone company, dillweed!"


15. The Magnificent Seven
Bobby: "The seven deadly sins. Live and in the flesh."
Dean: "... 'What's in the booox?!'"


16. Sin City
Dean: "Think something's wrong with my brother?"


Det roligaste med att göra listan var nog att jag var tvungen att läsa om den här tråden från i höstas och framåt. Väldigt kul. :D
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav SarahTheBloody » mån jun 09, 2008 21:52

Wow! Här har jag inte varit online på evigheter! Och så loggar jag in idag och hittar den här trevliga tråden! :D

Och ja. Jag är en av dem som sett tredje säsongen. Måste säga att jag har gråtit mer den här säsongen än vad jag gjort i tidigare säsonger. Allt kändes bara så sorgligt! Som i avsnittet "Fresh Blood" när de träffar på Gordon Walker igen. (hate that guy by the way!) När de håller på och stänger in sig i ett rum och Sam konfronterar Dean.

Sam: Drop the attitude, Dean. Quit turning everything into a punchline. And you know something else? Stop trying to act like you're not afraid.
Dean: I'm not!
Sam: You're lying! And you may as well drop it cause I can see right through you.
Dean: You got no idea what you're talking about.
Sam: Yeah, I do. You're scared Dean. You're scared because your year is running out and you're still going to hell, and you're freaked.
Dean: And how do you know that?
Sam: Because I know you!
Dean: Really?
Sam: Yeah because I've been following you around my entire life! I mean I've been looking up to you since I was four, Dean. Studying you, trying to be just like my big brother. So yeah, I know you. Better than anyone else in the entire world. And this.. Is exactly how you act when you're terrified. And I mean I can't blame you. It's just...
Dean: What?
Sam: It's just I wish you would drop the show and be my brother again. Cause.. just cause.

Made me cry like a baby!


Eller det kanske är jag som har blivit för soft på senaste? :eek:
Without Passion, We'd Be Truly Dead./~Angelus~
Användarvisningsbild
SarahTheBloody
Minion
 
Inlägg: 57
Blev medlem: 19 dec 2004
Ort: Eskilstuna

Inläggav HeY » mån jun 09, 2008 22:10

SarahTheBloody skrev:Eller det kanske är jag som har blivit för soft på senaste? :eek:


We're all soft and mushy inside ;)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav SarahTheBloody » mån jun 09, 2008 22:18

Hihi så bra! Då slipper jag åka till ett toughen up- boot camp! 8)
Without Passion, We'd Be Truly Dead./~Angelus~
Användarvisningsbild
SarahTheBloody
Minion
 
Inlägg: 57
Blev medlem: 19 dec 2004
Ort: Eskilstuna

Inläggav noike » mån jun 09, 2008 22:25

HeY skrev:
SarahTheBloody skrev:Eller det kanske är jag som har blivit för soft på senaste? :eek:

We're all soft and mushy inside ;)

Like play-doh. The play-doh of DOOOOM!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav chanda » mån jun 23, 2008 15:16

Lätt riktigt intressant.

Supernatural executive producer Eric Kripke has scored an overall deal at Warner Bros TV.

Under the terms of the two-year exclusive pact, Kripke will continue to exec produce and showrun CW's Thursday staple Supernatural, which enters its fourth season this fall.

Kripke also will start to develop new projects under the deal. There's no word if one of the new titles might be a Supernatural spinoff; Kripke has said in the past that he's interested in doing a prequel of sorts that takes place in the Old West and centered on the show's mythology.
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion
 
Inlägg: 266
Blev medlem: 31 mar 2007

Inläggav HeY » tis jun 24, 2008 13:35

Pyttsan! :(

castspoiler s4 skrev:Sexy Supernatural thief Bela (Lauren Cohan) has already been sent to hell — unlike Dean, she won’t be released — and now the show’s creator Eric Kripke tells TV Guide it’s bye bye to sexy demon Ruby (Katie Cassidy) as well.

“She’s great, but this was unfortunately a financial decision — purely budgetary, because creatively she was terrific," Kripke said. "I have nothing but great affection for Katie, and she was great for the show. It was a very difficult business decision about the realities we are in." Though the budget’s the same as last year, the show films in Canada and is suffering from a lousy exchange rate.

There will be female characters, Kripke promises. But expect more of the love ‘em, leave ‘em or kill ‘em variety. “We have a plan that’s as exciting as any we’ve ever had of how to thread new characters in some unexpected ways,” he said, adding that the season opener will have a couple of “bombshells that will set the show off in a new direction.” Just don’t mess too much with those Winchester boys! — Ileane Rudolph

Source: TVGuide.com

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav MissKittyFantastico » ons jul 16, 2008 18:59

http://www.tvshowsondvd.com/news/Supernatural-Season-3-Rear-Box-Art/9882

Supernatural säson 3 släpps 2/9! Yay! :lovebunny:

Antar att det är region 1 som släpps då. Jag blev så till mig att jag inte läste mer än rubriken och snabbtittade på det snygga omslaget. Ska gå tillbaka och läsa noggrannare nu.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron