Supernatural

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Glorificus » tis sep 14, 2010 21:33

dansdansdans skrev:jag är fan av supernatural på facebooken. och då postar dom roliga grejer om Supernatural (fb's good that way). men jag blir galen för jag kan inte se dom :(
http://cwtv.com/cw-video/supernatural/f ... 64c7ae20fa

varfööööööööööör? finns det nån motsvarande för oss som är out of location?

De borde gå att söka efter på youtube, allt sånt där brukar läcka ut där. :)

Jag har också sett de där länkarna på facebook men vågar inte se promos inför säsongspremiären, (spoiler eventuellt, generellt början s6, jag vet knappt nåt) det känns så ångestladdat med allt drama mellan bröderna, speciellt när alla promos heter saker som "Trust" och "Family". Men jag ser fram emot själva avsnitten, nu vill jag bara att bröderna ska återförenas och bli Sam-and-Dean igen! :lovebunnier: :monsterhug: Bara 11 dagar kvar nu!

CW-avdelningen som har hand om Supernaturals officiella facebook-sida verkar däremot ha gjort rätt många fans arga med att försöka marknadsföra Nikita där hela tiden. Jag förstår dem, jag blir också irriterad när min fb-sida spammas med Nikita-reklam.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav MissKittyFantastico » tis sep 14, 2010 22:09

Jag råkade spoila mig ganska så mycket genom att titta på en intervju med Jensen från nåt con. Kunde inte sluta lyssan på Jensens röst, var som hypnotiserad. Jag som försöker undvika spoilers så mycket det går när det gäller den serien. Stupid.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav dansdansdans » ons sep 15, 2010 7:20

jag blev så himla nyfiken på nästa avsnitt av vampire diaries och var inne och sökte på youtube i helgen. men då hittade jag inget.
men tack för tippset!! jag sökte på cw istället och då kom denna länken upp. för oss som är supernyfikna och inte bor in location ;)

http://www.youtube.com/user/CWtelevision

nikitia. det verkar ju kasst :!:
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav Crashdummie » ons sep 15, 2010 9:17

MissKittyFantastico skrev:Kunde inte sluta lyssan på Jensens röst, var som hypnotiserad.


Den mannen har den effekten.. and those eyes, oh those eyes.... *suck*

"We are all a little weird & life's a little weird, & when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them & fall in mutual weirdness & call it love."
Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen
 
Inlägg: 9056
Blev medlem: 08 nov 2006
Ort: Lala-landet / Stockholm (Götlaborg har dock paxat mig)

Inläggav Mush » fre sep 17, 2010 11:40

Glorificus skrev:Jag kände på mig att nån pratade om Jareds hår. Hm? :D
Jo, jag lever, det var inte meningen att vara frånvarande så länge... måste ta igen lite förlorad forumtid nu... :lovebunnier:

Har ni förresten sett den här SPN-fanviden? 8) Den om något får mig att se fram emot den kommande säsongen...







Låter var faktiskt riktigt i min smak. Grym vid också. Får mig att glömma när SPN är sådär tjatigt. Sorry, men jag tycker det är det ibland tyvärr. Men ser fram emot, nya manus skrivare osv. :extas:
Jag är en drömmare, Can you reach my halmtak?
Användarvisningsbild
Mush
Big Bad
 
Inlägg: 1761
Blev medlem: 13 apr 2007

Inläggav chanda » lör sep 18, 2010 14:20

en vecka kvar :D

Jensen och Singer "soulman"
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion
 
Inlägg: 266
Blev medlem: 31 mar 2007

Inläggav Mush » tor sep 23, 2010 20:20

Inte långt kvar nu. Jag har problemet att jag inte kan fixa hem det veckovis, ska höra om en polare har usb sticka så jag kan föra över från hans puter. SPN är ett måste denna höst!
Jag är en drömmare, Can you reach my halmtak?
Användarvisningsbild
Mush
Big Bad
 
Inlägg: 1761
Blev medlem: 13 apr 2007

Inläggav sfinx » lör sep 25, 2010 17:00

Skulle nya säsongen börja den här helgen, eller hur var det?
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Inläggav dansdansdans » lör sep 25, 2010 17:19

ja!!

jag tycker (även) denna säsongspremiär var KASS!
hoppas nästa avsnitt är bättre. vill ju ha en bra sista säsong :)
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav Mush » sön sep 26, 2010 2:08

SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!
Funkade inte från mobilen tror jag.


Hade hoppats att det skulle vara lite mer story och fortsättning på himmel o helvete kriget från förra säsongen. Avsnittets demoner kändes rätt oinspirerande. Har det inte varit något liknande förrut? Brödernas reunion var inte heller nåt awesome. Sam känns out of place. Tycke jared spelade som om han var trött på rollen eller nåt. Deans tjatande på att de skulle sagt sam var tillbaka, sen alla kusiner som var med...nah. Bättre borde det vara. Kul att se yellow eyed igen.

edit: Spoiler fixad /spuffy
Jag är en drömmare, Can you reach my halmtak?
Användarvisningsbild
Mush
Big Bad
 
Inlägg: 1761
Blev medlem: 13 apr 2007

Inläggav MissKittyFantastico » sön sep 26, 2010 10:27

Jag får inte titta än. Först måste jag ha städat klart här hemma. Jag behövde något för att motivera mig till att städa och inte sitta framför datorn och BF:a hela tiden. Bara lite ibland. :)
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav MissKittyFantastico » sön sep 26, 2010 13:25

6x01

Jag gillade beatiful looser-montaget i början och pistolen under sängen. Vad Dean sysslade med, byggjobb och sånt är precis vad det kändes som att han skulle göra i ett "applepie life". Sedna var säsongens vinjett snygg också med det krossade glaset. Vad har de haft? Förra var blod, jag kommer ihåg en frost, en eld och en rök? Har tappat bort en.

Jag hade spoilat mig en del om upplägget så allt var inte en överraskning, men en del var, som att YED var med och tjocka släkten. Jag gillade inte tanken på att det plösligt skulle vara ett helt hunter-gäng, men det verkar ju som om det inte står alldeles rätt till där, så jag har goda förhoppnigar om att det inte blir så. Morfar verkar ha någon egen agenda. Och OMG! It's Parker Lewis! kan ju bli lite svårt att bli av med just honom because he can't loose. ;)

Jag tycker att de ska hålla fast vid Lisa och Ben och inte göra sig av med dem helt. Äntligen har Dean någon han har haft en längre relation med och en verklig koppling till som man kan spinna på. Förut tycker jag att det varit väldigt mycket drama-drama för relationer som inte varit så djupa.

Det känns som en helt ok start på säsongen för de måste fixa till saker från förra säsongen och serva upp inför en ny, men det känns som att det kan utveckla sig hur som helst. Det var ingen klar riktning som pekades ut även om jag hört att det ska återgå mer till hur säsong ett var, vilket borde vara bröderna ensamma på vägen utan familj och ett fall i veckan. Störde mig på Sams fläskiga bil och att Impalan får stå i garaget och samla damm, ungefär som Dean. Ja just det, en fånig sak till, "DJ Sam". Satt affischer med det på dörren till det skumma huset Dean gick in i. Det var väl ändå lite övertydligt och onödigt för det visste vi ju alla att sam skulle komma tillbaka.

Jag hade velat ha med mer Bobby och jag saknade Cass.


Har de sagt att det här är sista säsongen eller är det "kör så länge det går som gäller" nu?
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav dansdansdans » sön sep 26, 2010 14:05

jag tycker med montaget i början och vinjetten var bra.

intressant oxå att morfadern kom tillbaka. undra om han kom exakt samtidigt som sam? och vart han var innan? himmlen?

jag saknade cass med!! skönt med lite positiv skrivning om kanske sista säsongen. :)
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav HeY » sön sep 26, 2010 14:30

MissKittyFantastico skrev:
Har de sagt att det här är sista säsongen eller är det "kör så länge det går som gäller" nu?


Bröderna har kontrakt fram till säsong 7, och om fredagens tittarsiffror är någon indikation på resten av denna säsongen tänker jag förmoda att det blir en sjunde också. Which is... not great. Tyckte 6x01 var ganska trist, SPNs glory days är över.

MissKittyFantastico skrev:Sedna var säsongens vinjett snygg också med det krossade glaset. Vad har de haft? Förra var blod, jag kommer ihåg en frost, en eld och en rök? Har tappat bort en.


Säsong 1: Elektricitet
Säsong 2: Eld
Säsong 3: Åskmoln/Blixt
Säsong 4: Fåglar
Säsong 5: Blod

Här är alla: http://www.youtube.com/watch?v=_ElNiHPejBo

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sfinx » sön sep 26, 2010 15:14

6.01
Jag skrattade nog lite mer än det var tänkt. Sjätte säsongen och jag kan fortfarande inte ta Sam på allvar, Dean däremot, hade gärna sett ett avsnitt där de dragit ut på deras möte kanske till och med till nästa avsnitt. För att bygga upp inför det.
Blod i inledningen och en samlad familj, tema? Eller överspekulerande från min sida?
Lite för enkla förklaringar hur Sam hittade familjemedlemmarna och bara acceptera att de är pålitliga. Jag antar att vi får reda så småningom (plötslig ordblindhet-ser inte det ordet konstigt ut?) vad som döljer sig bakom.
Förväntade mig också överspel från Sam vid mötet och eftersom det uteblev hoppas jag på att han är djävulen. :D
Deans barn är det nya holy, special, antichrist eller något kanske en möjlighet och är inte alls säker på att det håller ens i teorin...låter det sväva lite.
Men jag kopplar till Deans dröm, som kopplade tillbaka till Sam och deras mamma, alltså mer familj. Och en unge att släpa på, inte mitt favoritscenario i den här sortens serier.


Lustigt nog verkar det som om jag tyckte bättre om avsnittet än er andra. Jag brukar känna att jag mest klagar på den, men jag var riktigt road av det. fastjag saknar också Cass, jag kan tänka mig flera avsnitt med bara Cass och Dean. :)
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Inläggav MissKittyFantastico » sön sep 26, 2010 16:07

HeY skrev:
MissKittyFantastico skrev:Sedan var säsongens vinjett snygg också med det krossade glaset. Vad har de haft? Förra var blod, jag kommer ihåg en frost, en eld och en rök? Har tappat bort en.


Säsong 1: Elektricitet
Säsong 2: Eld
Säsong 3: Åskmoln/Blixt
Säsong 4: Fåglar
Säsong 5: Blod

Här är alla: http://www.youtube.com/watch?v=_ElNiHPejBo


Aaah! Så va det. Fåglarna kom jag inte ihåg alls, kanske har något med säsongen att göra. ;) Den med åska är den jag kommer ihåg som frost. Inte helt rätt, men vitaktiga rykande bokstäver i alla fall. Första hade jag inget minne alls av hur den var, men den var ju inte så komplicerad heller.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav Tinwiel » sön sep 26, 2010 21:10

6x01
Jag tyckte att avsnittet var ok, måhända inte fantastiskt men ändå ok. Tycker att Jensen gjorde en bra skådespelarinsats, jag trodde på Deans smärta och Dean såg sådär trött ut på ett speciellt sätt som man gör när man har sörjt länge. Så Jensen/Dean gjorde avsnittet, resten var bara sådär. Nu vill jag ha Cass! Mer Cass! Jag gillade också att Dean faktiskt stannade kvar hos Lisa och Ben. Han måste få ha djupare relationer än med någon annan än sin bror och Bobby, annars blir det tråkigt, och att ha hela gänget ute på vägarna igen lär inte bli lika intressant som Dean kvar i suburbia ett tag. Åtminstone är det något nytt och inte standardformatet. Sen kan Cass komma och hälsa på. Se på tv.. äta paj... spela singstar.... :D
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav sfinx » sön sep 26, 2010 21:12

Jag gilla hur du tänker. :D
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Inläggav Mush » sön sep 26, 2010 21:31

Nästa avsnitt verkar lame det också.
Tror jag ska vänta tills allt har sänts.
Jag är en drömmare, Can you reach my halmtak?
Användarvisningsbild
Mush
Big Bad
 
Inlägg: 1761
Blev medlem: 13 apr 2007

Inläggav MissKittyFantastico » sön sep 26, 2010 22:28

Spoilade mig lite, så jag ser fram emot avsnitt tre ja.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav brat » mån sep 27, 2010 19:40

NYFNIKEN!
Vi har inte sett det än.

Men det här pratat om en säsong 7 känns... jobbigt. Fast å andra sidan har de redan passerat sitt bäst-före-datum och då kan man väl lika gärna fortsätta då, eftersom jag inte vill vara utan JaredochJensenochMisha. :D Men jag hade faktiskt inte hört något om en säsong 7 utan fått uppfattningen att de la till bara en extra säsong för att avrunda. Men SPN är ju lite som pojken som ropade varg så det kommer säkert en sjunde också. :P
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Rombat » mån sep 27, 2010 21:11

MissKittyFantastico skrev:6x01

Störde mig på Sams fläskiga bil och att Impalan får stå i garaget och samla damm, ungefär som Dean.

Produktplacering. Nya Camaron. Som är ful, ful, ful!

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav brat » fre okt 01, 2010 22:59

6x01
+
Beautiful loser montaget
Krossat glas loggan

-
Sam som inte berättar att han är tillbaka från helvetet. Skulle aldrig förlåta honom om jag var Dean.
Lisa och Ben... zzz
Familjen Cambell, ännu mer ZZZ!
Inget Castiel! :P


Vet inte, det var väl okej. Men det mesta blir färgat av hur arg jag blir på Sam som är en sådan skit. Upplevde en stor skillnad både i Dean och Sam som karaktärer så det var positivt. Men det känns väldigt konstigt att Dean ska leva förortsliv när den bror han trodde att han förlorat för evigt är ute och kör i sin nya bil. Jaja, hoppas att det blir bra. Och mer Cas!
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Glorificus » fre okt 01, 2010 23:26

6x01
Nä, inte särskilt bra säsongspremiär. Jag vill att Lisa och Ben ska dö. Haha. De är så tråkiga.

Kusinerna Campbell var stundtals lite intressanta (ju konstigare desto bättre) men de får gärna förekomma i mindre doser framöver. Mitch Pileggi gjorde sitt bästa men han hade inte bra material att jobba med i det här avsnittet i alla fall.

Veckans monster = nästan pinsamt dåliga.
Skrämselscenerna var ännu mer pinsamma (märkligt när det ändå var en så pass erfaren Supernatural-regissör som Phil Sgriccia bakom kameran).

Sam är inte sig själv... blir intressant att se vart de ska ta det här... mer SamochDean och Cas så blir jag nöjd!
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Lila » sön okt 03, 2010 0:46

Meh!!! Va sjutton händer? Det här ät ju sömnpiller med extraeffekt. Snacka om att det känns som om de trashar en otrolig serie. Som det ser ut nu hade det varit bättre att låta 5:an vara finalen.
Användarvisningsbild
Lila
Minion
 
Inlägg: 77
Blev medlem: 13 dec 2004

Inläggav sp1keout » sön okt 03, 2010 19:54

Kan jag få en spoilerfri resumering (is that the word?) av säsong 6 (sex, fniss) så här långt?
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Garim » sön okt 03, 2010 21:23

sp1keout skrev:Kan jag få en spoilerfri resumering (is that the word?) av säsong 6 (sex, fniss) så här långt?

Inte så imponerande tyvärr.
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav brat » sön okt 03, 2010 22:16

6x02
Avsnittets handling var okej.

Dock. Jag blir uttråkad av Dean som vägrar låta sin familj lämna huset och sonen (när blev han så gammal?) som tror att han ska blir en hunter. Och jag blir uttråkad av Sam som jagar monster själv och typ tar order från sin återuppståndne morfar. Så jag tycker väl att det är bra att det blir Sam och Dean på vägarna igen... även om det var riktigt löjligt hur överdrivet förstående Lisa var. Känns som upplagt för att de ska ha en serie, inte för att handlingen ska vara logiskt motiverad. Men hellre det än att Sam ska tvinga ut Dean igen på ett helt normalt fall när han varit fräck nog att göra det solo i ett år utan att berätta för Dean. Det var riktigt irriterande.
Senast redigerad av brat sön nov 14, 2010 22:51, redigerad totalt 1 gång.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Glorificus » sön okt 03, 2010 22:37

6x02
Det var mycket som var irriterande med det här avsnittet. Kan de bli övertydligare med... allt? Bra idé till en story med monsterbebisen och alfa-monstret, men sen gjorde de inget av det.

Lisa och Ben fortsätter att vara snarktråkiga. Sam var mer sig själv nu, medan Dean var mesig och stod och tittade på alfa-shiftern när den närmade sig honom. Öh?

Man behövde ju bara se re-capen för att bli irriterad, när de avslöjade att det var shapeshifters det skulle handla om...


Nä, skärpning nu. Tror aldrig jag tyckt serien varit så dålig som nu. Jag får nästan för mig att Bugs var bättre än de här två avsnitten?
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav brat » sön okt 03, 2010 22:57

Glorificus skrev:6x02
Nä, skärpning nu. Tror aldrig jag tyckt serien varit så dålig som nu. Jag får nästan för mig att Bugs var bättre än de här två avsnitten?

Men kom igen! Det enda som är sämre än Bugs är avsnittet-vi-aldrig-ska-nämna.
:D
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron