Supernatural

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tob » tis jan 27, 2009 0:09

(spoiler 4.11 - 4.12) Vad var detta för halvtama avsnitt? Serien som verkligen var kanonbra innan uppehållet följer upp det hela med detta. Snark.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav HeY » tis jan 27, 2009 0:24

Tob skrev: (spoiler 4.11 - 4.12) Vad var detta för halvtama avsnitt? Serien som verkligen var kanonbra innan uppehållet följer upp det hela med detta. Snark.


I agree, även om jag tyckte att 4x11 var ganska nasty ibland.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav MissKittyFantastico » tis jan 27, 2009 0:52

Jag tyckte 4.12 inte var så dåligt. det var väl inte kanonbra, men det hade sina roliga stunder. Jag har funderat på om det inte är så att jag gillar avsnittet för vad det hintar om ska komma inte för vad det i sig själv är. Det är ett förberedande avsnitt som jämnar marken för ett väldigt väldigt bra avsnitt. Det kanske dock inte är nästa. Jag har råkat läsa spoilers och har hört små hintar om det här avsnittet, men det hindrar det ju iofs inte från att innehålla både det ena och det andra. De Buffy-avsnitt som jag minns som roligast är också de avsnitt som innehåller mest tragik och drama. Och i de sorgliga avsnitten finns värme, humor och hopp. Jag får ta och sluta nu innan jag fastnar helt i en lång hyllning till Buffy. Omtitt kombinerat med förra helgens fyra nedslag i serien har fått mig att återupptäcka Buffy. Jag hade helt glömt hur mycket jag tycker om den serien. Galet.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav HeY » tis jan 27, 2009 3:08

Dåligt tyckte jag inte det var med ganska tamt var det - deras mellanavsnitt är inte vad de brukade vara.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav chanda » tis jan 27, 2009 11:01

Kim manners dött i lungcancer :( :(
en av producenterna och han regisserade avsnitt som "dead in the water","all hell breaks loose 2 "och" no rest for the wicked."
min favorit regissör. känns tungt.
Senast redigerad av chanda tis jan 27, 2009 11:22, redigerad totalt 1 gång.
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion
 
Inlägg: 266
Blev medlem: 31 mar 2007

Inläggav Glorificus » tis jan 27, 2009 11:14

I söndags var det tydligen. Jag fick precis höra det och trodde inte det var sant först. Kim..! :(

Supernatural creator Eric Kripke released a statement saying, "Everyone at Supernatural is walking around in a daze, shocked and absolutely devastated. Kim was a brilliant director; more than that, he was a mentor and friend. He was one of the patriarchs of the family, and we miss him desperately. He gave so much to Supernatural, and everything we do on the show, now and forever, is in memory of him."

http://www.buddytv.com/articles/superna ... 25926.aspx
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav chanda » tis jan 27, 2009 11:27

Glorificus skrev:I söndags var det tydligen. Jag fick precis höra det och trodde inte det var sant först. Kim..! :(

Supernatural creator Eric Kripke released a statement saying, "Everyone at Supernatural is walking around in a daze, shocked and absolutely devastated. Kim was a brilliant director; more than that, he was a mentor and friend. He was one of the patriarchs of the family, and we miss him desperately. He gave so much to Supernatural, and everything we do on the show, now and forever, is in memory of him."

http://www.buddytv.com/articles/superna ... 25926.aspx

samma här.
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion
 
Inlägg: 266
Blev medlem: 31 mar 2007

Inläggav Ai » tis jan 27, 2009 11:54

Jag fick också höra det för en liten stund sen! :cry:

Var inte han inblandad på Angel också, eller har jag helt blandat ihop det? Production Design eller nåt sånt. Har för mig att han var med i extramaterialet på nån av säsongerna.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav MissKittyFantastico » tis jan 27, 2009 12:10

:cry: :unlove:
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav Tam » tis jan 27, 2009 14:59

Ai skrev:Jag fick också höra det för en liten stund sen! :cry:

Var inte han inblandad på Angel också, eller har jag helt blandat ihop det? Production Design eller nåt sånt. Har för mig att han var med i extramaterialet på nån av säsongerna.

Hans bror Kelly Manners var producent på Angel, och nu på Dollhouse.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Ai » tis jan 27, 2009 21:50

Tam skrev:
Ai skrev:Jag fick också höra det för en liten stund sen! :cry:

Var inte han inblandad på Angel också, eller har jag helt blandat ihop det? Production Design eller nåt sånt. Har för mig att han var med i extramaterialet på nån av säsongerna.

Hans bror Kelly Manners var producent på Angel, och nu på Dollhouse.


SÅ var det!!! Tack!

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav MissKittyFantastico » lör jan 31, 2009 23:55

4x13
:lovebunny:

En bra lärare kan göra så mycket, ändra en hel värld.
Senast redigerad av MissKittyFantastico sön feb 01, 2009 13:23, redigerad totalt 1 gång.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav HeY » sön feb 01, 2009 1:46

MissKittyFantastico skrev:4x03
:lovebunny:


4x13? Yes? No?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav MissKittyFantastico » sön feb 01, 2009 13:24

HeY skrev:
MissKittyFantastico skrev:4x03
:lovebunny:


4x13? Yes? No?

Very yes. Jag var alldeles virrig efter avsnittet så det bidde lite fel i skriverierna.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav adolvsson » mån feb 02, 2009 20:41

4x12
Jag går nog emot floden här, känns det som, för jag gillade det här avsnittet en hel del. Jag tänker till och med gå så långt som att påstå att det är ett av mina favoritavsnitt av SPN, och det beror främst på en sak, och det är Barry Bostwick. Visst, fallet som sådant tilltalade mig också, det är något med illusionister och gamla desillusionerade människor, men vad som höjde det högt var Barry Bostwicks stabila, bräckliga, vitala, känsostarka rollprestation. En av dom bästa, kanske den bästa, prestationen i SPN och om jag fick välja en av alla gamla gästkaraktärer som återkommande, så skulle det vara Jay Dexter. Helt säkert.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Tomas » tis feb 03, 2009 20:48

Jag håller med föregående talare av i princip samma anledningar.
What kind of person could sleep on a night like this?

Very few of us are...
Användarvisningsbild
Tomas
Big Bad
 
Inlägg: 1772
Blev medlem: 06 okt 2004
Ort: Stockholm, Blackeberg

Inläggav sp1keout » tis feb 03, 2009 22:17

Jag tyckte iaf 4x11 var jätteläskigt!
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav brat » lör feb 07, 2009 2:02

4x14
Jag gillar det. En hederlig myt, sirener. Bra upplägg, bra genomfört, bra fightscen mellan Dean och Sam. Äntligen något som känns stabilt efter de senaste tre veckornas svaga avsnitt.

Men... var det bara jag eller blev avsnittet lite väl gay? Känns som att Dean måste komma ut snart för att det här ska gå ihop.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav AKS » sön feb 08, 2009 20:57

Ska nu ge mig på Supernatural igen efter att jag gav upp efter tre avsnitt way back in '05. :) Har på annat forum fått tips om avsnitt som jag kan hoppa över och ska nu efter 1.01 ge mig på 1.05 vilket är ett helt nytt avsnitt för mig. (Innan dess ska jag dock läsa en recap på 1.04 för där fick man viss lite info om en demon, men avsnittet i övrigt tycks inte vara mycket att ha. Om jag verkligen börjar gilla serien kommer jag att gå tillbaka och se de fyra-fem avsnitt jag skippar nu senare.

Jag gillar i alla fall fortfarande denna pilot. Kom underligt nog ihåg typ... allt trots att jag inte sett den på 3½ år. Det jag gillar mest med piloten är humorn. Älskar t.ex. "No chick flicks"-kommentaren och en hel del annat från Dean.

Tycker också att spöket är effektivt även om specialeffekterna lämnar en del i övrigt att önska.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Crashdummie » mån feb 09, 2009 10:57

MissKittyFantastico skrev:
HeY skrev:
MissKittyFantastico skrev:4x03
:lovebunny:


4x13? Yes? No?

Very yes. Jag var alldeles virrig efter avsnittet så det bidde lite fel i skriverierna.


very very yes! Gav ju så mkt mer substans till karaktärerna. :lovebunnier:

"We are all a little weird & life's a little weird, & when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them & fall in mutual weirdness & call it love."
Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen
 
Inlägg: 9056
Blev medlem: 08 nov 2006
Ort: Lala-landet / Stockholm (Götlaborg har dock paxat mig)

Inläggav Crashdummie » mån feb 09, 2009 11:00

4.14 - så många bra citat i denna avsnitt, fast jag älskar Deans reaktion ang det nya uppdraget. Kul att se att ngn kan njuta så mkt av sitt jobb :D var det bara jag eller var det ganska uppenbart vem som egentligen var siren?
Senast redigerad av Crashdummie mån feb 09, 2009 14:01, redigerad totalt 1 gång.

"We are all a little weird & life's a little weird, & when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them & fall in mutual weirdness & call it love."
Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen
 
Inlägg: 9056
Blev medlem: 08 nov 2006
Ort: Lala-landet / Stockholm (Götlaborg har dock paxat mig)

Inläggav Glorificus » mån feb 09, 2009 12:35

Crashdummie skrev:4.14

Spoilervarning på hela kommentaren där kanske? ;) Speciellt när AKS precis börjat titta och besöka tråden. (spoiler s4) Kanske jag är för spoilerfobisk igen, men t.ex. att Dean lever i s4 (eller åtminstone att han deltar i uppdrag, osv.) skulle inte jag ha velat veta innan jag sett så långt. :)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Crashdummie » mån feb 09, 2009 14:02

Glorificus skrev:
Crashdummie skrev:4.14

Spoilervarning på hela kommentaren där kanske? ;) Speciellt när AKS precis börjat titta och besöka tråden. (spoiler s4) Kanske jag är för spoilerfobisk igen, men t.ex. att Dean lever i s4 (eller åtminstone att han deltar i uppdrag, osv.) skulle inte jag ha velat veta innan jag sett så långt. :)

:blushbunny:

done & done!

"We are all a little weird & life's a little weird, & when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them & fall in mutual weirdness & call it love."
Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen
 
Inlägg: 9056
Blev medlem: 08 nov 2006
Ort: Lala-landet / Stockholm (Götlaborg har dock paxat mig)

Inläggav MissKittyFantastico » mån feb 09, 2009 14:12

Crashdummie skrev:4.14 - så många bra citat i denna avsnitt, fast jag älskar Deans reaktion ang det nya uppdraget. Kul att se att ngn kan njuta så mkt av sitt jobb :D var det bara jag eller var det ganska uppenbart vem som egentligen var siren?

Väldigt uppenbart skulle jag vilja säga. Annars var det ett bra avsnitt tycker jag. Extra plus att Bobby var med och alla hans olika telefoner. :)

en sak som jag funderat över är varför ser alla tjejer likadana ut i Supernatural? Mörkbrunt nästan svart ganska rakt hår och bruna ögon. Vem är det som castar alla kloner? Vad är det för fel med lockigt hår och gröna ögon va? ;)

Snart får de ta och ge sig och förklara vad det är Sam inte vill göra som ger honom extra styrka. Jag orkar inte vänta längre. När kommer förresten nästa avsnitt? Det står inget på MyEpisodes. Jag planerar hela mitt liv efter MyEpisodes och nu blir jag helt vilsen.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav HeY » mån feb 09, 2009 14:33

MissKittyFantastico skrev: När kommer förresten nästa avsnitt? Det står inget på MyEpisodes. Jag planerar hela mitt liv efter MyEpisodes och nu blir jag helt vilsen.


Om vi ska gå efter att det kommer samtidigt som nästa Smallville och att CW har samma sorts uppehåll som de har för Gossip Girl och One Tree Hill.... om en månad. 5 Mars står det att Smallville är tillbaka, jag hittade inget för SPN men vi kan nog räkna med samma datum.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » mån feb 09, 2009 23:04

Blev tyvärr spoilad för kommande gigantisk Supernatural-händelse på annat forum. Vet ej när det sker dock: Dean dör och hamnar i helvetet. GAH! ja, ja... Så går det då man är efter.

Idag har jag sett 1.06 (Skin). Bra avsnitt förutom sista tio. Makes no sense at all. (spoiler 1.06) Och det faktum att Dean nu är död och mördare. Det måste bara komma tillbaka som en grej nån gång.

Annars var avsnittet on par med de tidigare två jag sett i år (piloten och Bloody Mary). Bättre än de två jag såg för tre år sedan (Wendigo och det med Amy Acker).

Gillade detta:
Dean: "Oh, the thought of him driving my car."
Sam: "Come on!"
Dean: "It's killing me!"
Sam: "Let it go!"
:D :D
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tob » mån feb 09, 2009 23:12

(spoiler 4.13-4.14) Snark. Vad är detta? 4 stycken riktigt - riktigt tråkiga avsnitt i rad. Tror jag lämnar Supernatural på hög nu och ser vid ett senare tillfälle.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav HeY » mån feb 09, 2009 23:28

Tob skrev: (spoiler 4.13-4.14) Snark. Vad är detta? 4 stycken riktigt - riktigt tråkiga avsnitt i rad. Tror jag lämnar Supernatural på hög nu och ser vid ett senare tillfälle.


Det är tillbaka om en månad så du får ju en paus. Och om jag inte tar fel skulle nästa vara ett arc-avsnitt. Vet inte hur mycket spoiler det är, men det finns ju många som inte vill ha absolut någonting öht som ens hintar om vad avsnittet är/handlar om. Detta kan väl dock inte vara värre än att veta kanske... avsnittets titel?
Annars håller jag med dig, det har varit ganska torra avsnitt. Några höjdpunkter men egentligen ingenting jag kommer komma ihåg. SPN är en sån typisk serie som har alldeles för få arc-avsnitt. Smallville brukade vara likadant, men de har dock ändrat på det vilket är mycket positivt. När allt man vill är att få det att gå framåt och det istället lämnar ämnet helt blir man lätt negativ och besviken.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » ons feb 18, 2009 20:46

1. 11: Hm, detta är nog mitt favoritavsnitt hittills tillsammans med Home.

Tycker fortfarande att serien ser jävligt bra ut! (Och jag pratar inte om killarna i huvudrollerna då. ;)) Med tanke på att produktionskostnaderna antagligen inte är så höga jämfört med andra tv-bolag så lyckas the WB/CW riktigt bra här vad gäller produktionsvärden.

Storyn börjar också bli mer intressant. Känns som att det börjar bli mer arc och jag blev glad över tjejen på slutet som verkar vara nån sorts hantlangare för the EVULness. :) Sen gillar jag iofs inte skådespelerskan hittills, men det är ju en annan femma.

Bästa repliken för mig (väldigt mycket parafras för det var ett par timmar sen jag såg avsnittet):
"Not kill us. Sacrifice us. Which I guess is... classier."
:D :D
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav chanda » tis feb 24, 2009 23:18

:D :D Cw gick ut idag att Supernatural kommer att få sin S5.
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion
 
Inlägg: 266
Blev medlem: 31 mar 2007

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron