Supernatural

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tomas » tis maj 02, 2006 0:00

LWes skrev:Att demonen vill ha bäbisar med superkrafter är förståligt, men varför, å varför skulle han ge sig på en av bäbisarnas flickvän 20-någonting år senare? Men det kanske finns en ännu döljd logik bakom det.


Ren spekulation
"The son of Skywalker must not be a jedi!" kanske...
What kind of person could sleep on a night like this?

Very few of us are...
Användarvisningsbild
Tomas
Big Bad
 
Inlägg: 1772
Blev medlem: 06 okt 2004
Ort: Stockholm, Blackeberg

Inläggav freso » tis maj 02, 2006 0:22

brat skrev:Nödlösning? Det kan på inget sätt vara rätt ord. Det är helt säkert inget de kommit på i sista sekund. Det kunde vara något som de presenterat i sista sekund men inte ens det tycker jag och i vilket fall skulle väl inte nödlösning vara rätt ord då heller.

Jag "räknade ut" att bebisarna var speciella för många avsnitt sedan, alltså är det inget som kommit in i sista sekunden som en nödlösning. Inte minst i avsnitt 14 med killen som hade krafter liknande Sams var det uppenbart. Kändes hela tiden som den mest självklara förklaringen (och därmed inte precis den mest spännande).

Det har varit väldigt små hintar om demonen så det kanske är lätt att missa men jag ser det snarare som en fördel att de håller allt mystiskt och förväntar sig att tittarna ska anstränga sig än att de förklarar allt svart på vitt långt innan säsongsfinalen. Jag tycker att det är en fördel att vi fortfarande inte vet varför demonen vill åt specialbebisarna.

Äh, jag vet att nödlösning inte passade in på just det där. FÖRLÅT! ;) Tycker däremot det har varit alldeles för dåligt förklarat. Jo, visst, i avsnitt 14 började man fatta. Fast (såvitt jag minns) fick man ingen hint om att ungen blivit attackerad som bäbis, vilket hade varit bättre. Jag tycker helt enkelt det går för långsamt fram med att förklara saker och ting. Hur gick det med Sam's telekinetiska förmåga osv? Apropå det så hade ju Meg's nya "kumpan" (samt även Demonen i sig) sådana krafter. Kan ju finnas nåt samband där förstås.

Allting beror dock helt på hur nästa avsnitt utspelar sig. Men med tanke på hur långsamt S1 har gått måste det ju fortsätta med demonen och med fler små hintar i nästa säsong. ANNARS är det helt åt helvetet knäppt gjort :P

Det är ju väldigt mycket oklart, även det med att deras krafter aktiverades just vid en viss tidpunkt. Men det stämmer inte överens med att bäbisarna hade krafter då. Men men, det är saker man helt enkelt får vänta med att få förklarat så man sedan kan dissa de saker som var oligoska. :)

First Wave-nissen ja. Nu när jag vet vem han är ändrar jag min uppfattning om att han dör. Han kommer nog överleva.
Användarvisningsbild
freso
Minion
 
Inlägg: 290
Blev medlem: 30 jan 2006
Ort: Umeå

Inläggav brat » tis maj 02, 2006 0:31

LWes skrev:Vad menar du med att pappan skulle bli en last om han överlever? Jag tycker att allt skulle bli mycket skönare om han var med dom och kunnde leda dom hela tiden. Han är ju cool-pappa!

Jag tycker att pappan skulle bli en last om han överlevde eftersom jag inte gillar pappan. Nä, jag gillar egentligen karaktären men jag gillar i längden inte honom med bröderna. Deras scener tillsammans är "så här är det mina små pojkar *vis hand på axeln*" istället för scenerna med bara bröderna som är roliga, livliga, elektriska, fulla av osäkerhet och attityd. Det är helt enkelt tråkigt med en PAPPA i serien. Bröderna ska inte tyglas. De ska inte ledas. De ska upptäcka, försöka och misslyckas själva.

Glory - Superbra! Den nya killen är en ond Sam. Så är det så klart. :P Demonen tar barnen och uppfostrar dem till sina lakejer. Haha. Nä, så kan det väl inte vara.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Glorificus » tis maj 02, 2006 0:32

Spekulationer säsong två
En tanke jag fick som jag skulle gilla med andra säsongen vore om pappa John nu i säsongsavslutningen blev besatt av Demonen, kanske på samma sätt som Meg är nu (om hon inte är ren demon). Då skulle John fortfarande vara med i serien men på fel sida. Så bröderna skulle vara tvungna att jaga honom för att antingen rädda honom eller i värsta fall döda honom.

Men det är förstås bara ett önskemål om något jag skulle tycka om att se. 8)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav freso » tis maj 02, 2006 0:37

Fast jag måste erkänna att det är en rätt intressant serie att diskutera. :)
Användarvisningsbild
freso
Minion
 
Inlägg: 290
Blev medlem: 30 jan 2006
Ort: Umeå

Inläggav freso » fre maj 05, 2006 17:00

1x22: Slutet på allting gott.
Arrgh! Vilket jäkla slut. Avsnittet var väl som förväntat, man fick inte reda på så värst mycket mer och Demonen dog inte. Hejdå Meg, och hejdå även till First Wave-demonen. Trodde ju faktiskt en av dem skulle överleva, men icke!

Det jag inte förstår riktigt är såvitt jag sett så har demonen försökt döda bäbisarna? Sätta eld på barnkammaren osv? Nu verkar det ju lite som om det inte har varit Demonens plan. Jag skulle gärna vilja ha lite mer utredning om demonhierarkin också. Vår Demon är tydligen ubermäktig, medan det finns andra mindre mäktiga (även om de var hans barn). Hur ser Helvetet ut? Tell me more, tell me more. Demonerna kan tydligen ha barn i a f...

En annan sak man skulle kunna tycka vara lite konstigt ur en logisk synvinkel är varför har några demoner helt enkelt inte bara besatt dem från första början.

Jag har en känsla av att när man väl till slut får reda på vad som händer, kommer man inte kunna koppla ihop allt till en fin röd tråd.

En liten detalj förresten som även hände i Prison Break. HUR lätt är det egentligen att på en sån där väg köra i full fart med en tung lastbil och ramma en annan bil sådär? :P
Användarvisningsbild
freso
Minion
 
Inlägg: 290
Blev medlem: 30 jan 2006
Ort: Umeå

Inläggav LWes » fre maj 05, 2006 19:01

1x22
Jag tänkte i början av avsnittet att serien är är jävligt bra och att det kan bli en av mina favoritserier.
Han mannen som hjälpte dom, och att Meg dog o.s.v. det var så bra!
Sen gick det utför. Tyvärr verkar ju alla dom här demonerna kunna besätta folk, vilket gör dom väldigt opersonliga. Jag vill ha demoner med en fysisk form som man alltid känner igen.
Och sen skjöt Dean First Wave-killen! VA?! Det var dock inte en bra överraskning. Jag trodde inte att dom skulle ta in en sån kille och bara låta honom vara med så minimal lite att hans karaktär inte ens fick ett namn. Enormt slöseri av potential. och jag vet inte vad som var tråkigast, att han dog, eller att han bara var besatt!!!
Dock är det tur att pappan överlevde, han behöver inte vara en regular eller vara med killarna hela tiden bara för att han överlever.

Och sen kommer cliffhangern. Var det den snälla farbrorn från början av avsnittet som körde lastbilen? Det skulle suga.
Ingen av dom kan ju ha dött. Sam och Dean skulle aldrig kunna dö så där, och hur sugit skulle det inte vara om John överlever allting bara för att dö i en bilkrash?
Snacka om opersonlig död.
Jag vill bli personligt involverad i skurkarna. Som i Buffy, när man får lära känna många fiender.
och om någon viktig karaktär ska dö så tycker jag att dom ska dö i
1) i en stor strid med en kännd onding
2) förådd av en karaktär man känner och trodde var snäll
eller 3) offrar sig själv för att rädda andra.

Inte "bli dödad av sin son för att han är besatt" eller i en bilkrash. Vad tusan?!
Jag känner att jag blir lite arg när dom gör sånna saker som är helt olika från vad jag hade velat.
Men serien har ändå mycket potential och den är väldigt bra, trots att den med detta bra avsnitt tog några dåliga vägar som den inte kan gå tillbaka på...
Med tanke på hur bra avsnittet började som blir mitt betyg för avsnittet: Besviken :(
Jag trodde med en gång när dom sa att Meg var en människa som var besatt att dom skulle rädda henne och att hon skulle följa med dom som en regular nästa säsong för hämnd för vad dom gjorde mot henne. Eftersom det känndes (i alla fall för mig) självklart att dom skulle göra det, så tycker jag att det var modigt av dom att döda henne.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav eynosh » lör maj 06, 2006 13:31

Fortsätter på LWes
Håller med dig i alt du skriver. Har ju tyckt om Supernatural men i veckans avsnitt blev det lite uppenbart att den har sina brister. som du säger är det väldigt, väldigt opersonligt. Kändes ju lite matrix genom avsnittet med demonerna som kunde ta över folks kroppar.
Det skulle kunna bli mycket bättre genom en mer grundläggande demon-nomina lista och lite bättre användning av seriens karaktärer..

Tror fortfarande det skulle bli bra om det kom in en tjej i bilden.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav Tob » sön maj 07, 2006 0:13

1.22
Då var första säsongen över. Håller verkligen med om att demonerna känns väldigt opersonliga och då är det svårt att få någon riktigt styrka i scenerna. Annars tycker jag det var helt ok.

Tycker om supernatural, det är en mysig serie, och jag ser verkligen framemot att följa den till hösten igen.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav brat » sön maj 07, 2006 23:22

1x22
Jag är imponerad, de hade verkligen slängt in tillräckligt med överraskningar och oväntade vändningar för att väga upp för några av säsongens tama och förutsägbara avsnittsslut.

Jag har alltid gillat att det viktiga i serien är familjeaspekten (många bra familjescener i det här avsnittet!) och att demonerna bara är opersonliga delar av myter (jag kommer inte att sakna Meg). Jag är snarare ett större fan av de opersonliga myterna i standalone-avsnitten än av den stora arcen. Så jag har inget emot att demonen kan ta över vem som helst (men jag skulle vilja ha en förklaring till varför han inte tagit över någon av dem). Jag kan för övrigt inte förstå hur säsong 2 ska fungera när världens alla människor nu potentiellt är ute efter dem. Gisses. Min största oro är att de har gjort det för stort för sig, hoppas bara att de har ett svar på alla frågor.

Angående den stora arcen har jag alltid undrat om demonen tar bebisarna eller dödar dem (eller bara gör något skumt med dem). Verkar ologiskt att bröderna inte skulle ha haft det samtalet någon gång, det måste ju finnas information.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Glorificus » sön maj 07, 2006 23:26

1x22
Gaah, här flyger det långtradare från alla håll..!

Håller med om att den där grejen med människor som blev besatta till höger och vänster kändes konstigt. Men annars tyckte jag om att pappan blev besatt och scenerna när han var Demonbesatt i stugan. Mycket snygg dialog där! Och äntligen nämndes Sams förmåga att flytta föremål med tanken igen... då var det desto bättre att han inte lyckades göra det heller, även när Dean höll på att bli dödad.

Det är kul när det inte är förutsägbart, man visste aldrig riktigt vad som skulle hända. Snabba vändningar med stora händelser (t.ex. First Wave-killen som dödades).
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Illyria » mån maj 22, 2006 0:45

Supernatural kommer börja visas på SVT till hösten.

Och till hösten får vi en säsong 2 på CW, som tur är. Hade verkligen hatat om serien fått sluta där säsong 1 slutade.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav freso » tor maj 25, 2006 4:05

Ungefär som man hatade hur Odyssey 5 slutade. ARGH!!!
Användarvisningsbild
freso
Minion
 
Inlägg: 290
Blev medlem: 30 jan 2006
Ort: Umeå

Inläggav Reunion » mån jun 26, 2006 19:06

1x09

Ja! Äntligen! tycker dom senaste avsnitten har varit riktiga sömnpiller så kommer det fantastiska - Tanten och pappan!! ska bli roligt att se när dom träffas igen.
Reunion
Demon Fodder
 
Inlägg: 36
Blev medlem: 02 jun 2006

Inläggav brat » tor jun 29, 2006 18:09

Reunion - Hur går det med tittandet? För just nu sitter du med min personliga favorit framför dig, 1x10. Fast vem vet, vi kanske inte har samma smak. Jag har upptäckt att jag tycker bättre om de fristående avsnitten än om de säsongsarciga. När jag gick tillbaka i tråden för att minnas vilket det nionde avsnittet var hittade jag min topplista för de första tio avsnittet så den kan jag bjuda på igen. ;) Bäst till sämst:

10 - 1 - 6 - 4 - 5 - 9 - 7 - 3 - 8 - 2

Det går en osynlig gräns efter avsnitt 9. Avsnitt 2-3 & 7-8 är ganska mycket botten-napp enligt mig.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav HeY » fre jun 30, 2006 1:44

eynosh skrev:
Men jag tyckte ju om det.. Var precis sådär lagom smörigt som jag vill ha det. Gärna en skiva ost på också.

Men det var ett fint avsnitt. Inte fräckt, coolt eller roligt utan fint. Tyckte om hur dom använde flashbacksen (Damn you Lost!) och allmänt att dom själva varit offer för varelsen innan.
Tyckte även om gamla-tant scenen. Underbart med korset :D.


Supernatural måste bara få en andra säsong!


Jag såg precis avsnittet (är lite efter för jag har haft ett pressat shema, men nu har jag äntligen den tid jag behöver för SN) och jag håller helt och hållet med "Darin" (hmm, antingen kommer jag låta otroligt osmart nu men Darin är väl bara ngt som du fått som smeknamn för du gjorde ngt på den där träffen -(eller liknade honom)- för du kan väl inte vara riktiga Darin :eek: ).

Jo, jag tyckte också det var helt lagom smörigt, och avsnittet funkade helt och håller för mig. Jag håller ändå med LWes lite: Det hade varit coolt om doktorn faktiskt inte var demonen utan en odödlig "vad-var-det-nu-demonen-hette?" dråpare. Men som sagt så funkade allt ändå och jag tycker avsnitt var riktigt "mysigt" och alldleles lagom skrämmande. Jag bara älskade tanten "I was sleepin’ with my peepers open!", hon var bara så härlig. Jag hade blivigt arg om hon hade varit monstret, eftersom då hade det varit så uppenbart och dåligt skrivet att jag tycker den författaren borde fått sparken. Men som tur är var det inte så, och som sagt så gillade jag avsnittet. Nu ska jag se på 1x19 innan jag går och lägger mig också :D

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » fre jun 30, 2006 5:18

Jag kunde inte sluta titta, nu sitter jag här 5:15 och har sett klart hela säsongen. Vet knappt vad jag kan säga som inte blivigt sagt men jag har iaf några funderingar att ta upp.

Med det om varför Jess mördades. The Demon sade ju att Sam till och med köpt ring och hade tänkt att fria till Jess. Kan det vara så att om The Demon inte dödat Jess, så hade han friat, de hade gift sig och sedan så skulle även Jess kunna bli gravid med en speciell bäbis. Kan det vara därför han dödade henne, och därför han just dödar kvinnorna i alla familjer? Äsh, jag vet inte, jag kanske är helt ute och cycklar.

Sedan måste jag faktiskt nämna Meg också. Jag gillade henne, och jag hade önskar att hon inte dött. First Wave-killen bryr jag mig inte om så mkt, tycker dock man kanske kunde gjort ngt större av honom som många nämnt. Men han är ingen stor förlust. Men Meg gillade jag så det var tråkigt att hon dog. Eller egentligen vet jag inte om jag gillade henne så jättemycket, det var nog mest det att jag saknar lite östrogen i serien :rolleyes:

Annars så vet jag inte riktigt vad jag ska säga mer om avsnittet, så mycket jag inte nämnt men mitt betyg på avsnittet blir iaf: HOLY SHIT!! :eek:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sp1keout » fre jun 30, 2006 13:05

Är inte en andra säsong utannonserad än? :/
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » fre jun 30, 2006 13:16

sp1keout skrev:Är inte en andra säsong utannonserad än? :/

Jag är ganska helt säker på att det är.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » fre jun 30, 2006 13:19

Ja, så här dags är en serie antingen förnyad, eller nerlagd.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Reunion » fre jun 30, 2006 21:50

brat skrev:Reunion - Hur går det med tittandet? För just nu sitter du med min personliga favorit framför dig, 1x10. Fast vem vet, vi kanske inte har samma smak.


Brat: Tack för att du påminde mig! Har inte sätt ett enda Supernatural avsnitt sen 1x09, har haft jobb att tänka på. Fast nu är det helg så jag tänkte ta hela säsongen. ;)

Nej, jag tror nog vi inte har samma smak. Tyckte 1x10 var ganska tråkigt, det bästa var väll när Pappan ringde i slutet och alla bra Dean/sam scener. Annars.. njä.

1x11
Mycket bra avsnitt tyckte jag. Från läskiga Fågelskrämman till alla dean/sam scener till det spänannde slutet. Ser fram emot 1x12 och förväntar mig att pappan ska vara med igen och att dom träffas. Det är det jag väntar allra mest på. :)
Reunion
Demon Fodder
 
Inlägg: 36
Blev medlem: 02 jun 2006

Inläggav eynosh » fre jun 30, 2006 23:03

HeY skrev:och jag håller helt och hållet med "Darin" (hmm, antingen kommer jag låta otroligt osmart nu men Darin är väl bara ngt som du fått som smeknamn för du gjorde ngt på den där träffen -(eller liknade honom)- för du kan väl inte vara riktiga Darin :eek: ).

Klart jag är. Har ju skaffat räls nu med.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav khoshkel » fre jul 07, 2006 22:35

oh jag älskar den serien såg hella season 1 kan inte vänta tills jag få se season 2 de bli så kul o se SN i svenska tv men trorde aldrig att svt skulle visa de hade alltid trort att de skulle vara kanal 5 skulle visa de men men :rolleyes:
Användarvisningsbild
khoshkel
Demon Fodder
 
Inlägg: 20
Blev medlem: 07 jul 2006
Ort: NoWhereVille

Inläggav LWes » fre jul 07, 2006 23:14

Jag är fortfarande arg på Supernatural för att: (1x22)dom gjorde demonerna så otroligt tråkigt opersonliga och för att dom tog kål på First Wave-killen.
Dom dödade mycket potential, och det krävs en hel del för att serien ska nå punkten den låg på i början av säsongsavslutningen då jag tyckte det var riktigt häftigt.


Varför döpte dom Jensen's karaktär till Dean när dom visste att Jared's karaktär i Gilmore Girls hette Dean? Ända från seriens början har jag blandat ihop deras namn.
Hade det varit så svårt att låta dom byta namn med varanndra (och nej, ingen hade trott att han föreställde samma Dean, om man inte var dum i huvudet)
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » fre jul 07, 2006 23:19

Manuset lär har skrivits före castingen. ;)
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav khoshkel » fre jul 07, 2006 23:37

LWes skrev:Jag är fortfarande arg på Supernatural för att: (1x22)dom gjorde demonerna så otroligt tråkigt opersonliga och för att dom tog kål på First Wave-killen.
Dom dödade mycket potential, och det krävs en hel del för att serien ska nå punkten den låg på i början av säsongsavslutningen då jag tyckte det var riktigt häftigt.


Varför döpte dom Jensen's karaktär till Dean när dom visste att Jared's karaktär i Gilmore Girls hette Dean? Ända från seriens början har jag blandat ihop deras namn.
Hade det varit så svårt att låta dom byta namn med varanndra (och nej, ingen hade trott att han föreställde samma Dean, om man inte var dum i huvudet)


vet exakt va du menar måste hålla me dig men om du har läst spolier för season 2 så kommer du o förstå lite mer varför dom gjorde som dom gjorde ...som Illyria sa : Manuset lär har skrivits före castingen.

tycker själv att dom borde förbättra serien lite och de håller dom på me nu för season 2 skulle jag tro ... :?
Användarvisningsbild
khoshkel
Demon Fodder
 
Inlägg: 20
Blev medlem: 07 jul 2006
Ort: NoWhereVille

Inläggav Glorificus » tor sep 07, 2006 8:28

Första säsongen släpptes på dvd nu i veckan, och en del av extramaterialet har börjat dyka upp på YouTube. :)

Bloopers! (7:43 min)

"A Day in the Life of Jared & Jensen"
part 1, part 2 (3:29 min + 7:07 min)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav brat » tor sep 28, 2006 19:24

Ikväll är det dags!! Supernatural säsong 2 i rutan i USA! Hurra!! Äntligen mera Jared och Jensen!! ...eller jag menar, äntligen mera demoner och bilåkning...

Och bara en liten påminnelse, säsong 1 drar igång på SVT måndagen den 6/11 klockan 22:00. Rätt underbar tid om du frågar mig. Precis efter Prison Break (& CSI). Lagom sent för att vara spännande men tillräckligt tidigt för att man ska kunna se.

Extramaterialet är för övrigt to die for. Galet att jag missade att du länkat till det i den här tråden Glory. Men jag vet inte om jag kan förlåta att du inte drog min uppmärksamhet hit när du märkte att jag missat det. Med reservation för att du visst drog min uppmärksamhet men jag var ståndaktig och trodde att jag ville hålla mig till den dag jag köper boxen men jag redan glömt bort det.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Illyria » tor sep 28, 2006 21:09

Ser fram emot den nya säsongen, fast på fredagar ser jag mest fram emot The Office.

2.01 Dean kommer sväva mellan liv och död, men det går ju lätt att anta att han överlever. ;)
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav LWes » tor sep 28, 2006 23:01

Illyria skrev:Ser fram emot den nya säsongen, fast på fredagar ser jag mest fram emot The Office.

2.01 Dean kommer sväva mellan liv och död, men det går ju lätt att anta att han överlever. ;)

Hah! Ja, vi behöver inte Scooby-Doo för att lösa det mysteriet :rolleyes: :rolleyes:
Ska bli intressant att se vad dom kan göra för att rädda serien (för säsongsavslutningen förstörde en hel del potential tyckte jag), men jag har långt ifrån gett upp hoppet om denna lilla busiga serie. (vad är en serie om den är busig???)
Senast redigerad av LWes tor sep 28, 2006 23:34, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron