Six Feet Under

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav HeY » ons aug 01, 2007 20:21

WOOHOO! Jag bestälde precis Six Feet Under från Ginza för bara 1195 kr!! Ja, jag tyckte det var billigt iaf, på megastore kostade den 2499!

:popcorn:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » ons aug 01, 2007 20:23

Good buy!


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav HeY » ons aug 01, 2007 20:24

My best!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » ons aug 01, 2007 20:27

Väldigt bra köp, även om jag inte just har den boxen har jag serien på dvd.

Har dock lärt mig att vänta på större boxar nu, t ex Deadwood vill jag köpa en R1-box för.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav AKS » ons aug 01, 2007 20:58

Illyria skrev:Har dock lärt mig att vänta på större boxar nu, t ex Deadwood vill jag köpa en R1-box för.


Vad är det som är bättre med större boxar? Mer extramaterial?
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Illyria » ons aug 01, 2007 21:05

Kan vara det, och oftast bättre pris också.

HBO R1 är sjukt dyrt, och R2 har inget extramaterial för Deadwood.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav HeY » ons aug 01, 2007 21:55

Ekonomiskt sett i längden så är det ju bättre att köpa stora boxar än alla seperat då det oftast (i egen erfarenhet iaf) är billigare. Jag har köpt alla Buffy och Angel seperat, men när jag räknar ut slutpriset av det och sedan kollar på de samlade boxarna så de helt klart billigare. Sedan så skadar ju inte en hundralapp eller så speciellt mycket för mig personligen då jag inte behöver betala för mat och sånt då jag bor hemma, men det är en anna historia :rolleyes:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » ons aug 01, 2007 22:08

Det brukar oftast vara mer än en hundralapp, men vissa serier vill jag ändå köpa direkt när de kommer ut.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav HeY » sön aug 05, 2007 0:01

caffeineaddict skrev:S4: http://youtube.com/watch?v=3E4dbewE34k


Varför i hela världen varnade du inte för hur klippet började med det där tjutet!!! Jag är nu döv, jäklar vad ont det gjorde :roadkill:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » tis aug 21, 2007 18:52

Jag såg första avsnittet av Six Feet Under igår. Det var väl bra och så, ganska mycket vad jag förväntade mig, inklusive det obligatoriska knarkande, svärande och sex som kanaler som HBO är så otroligt förtjusta i.
Kvinnan som brodern träffade på flygplatsen trodde jag var en transvistit tills han hade sex med henne. Det var ganska disturbing...
Besvikelsen var när jag kollade hur långt som var kvar efter 20-någting minuter och såg att avsnittet var lite över en timme. Ush va långt. Även om resten av avsnitten inte är riktigt lika långa är dom ändå för långa.
Så jag vet inte om jag orkar se hela serien. Ganska okej totalt antal avsnitt, men längden på varje...
Då ser jag nog hellre på dom 200 Pokémon-avsnitten jag har i datorn, (det tar typ lika lång tid).
Så ska jag se hela serien eller inte? Det är den stora frågan... Får tänka på det när jag ser på nästa avsnitt (av Pokémon)...
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » tis aug 21, 2007 22:47

Rachel Griffiths = transvestit :eek:
Hon är ju ursnygg!

Om du är berredd att prioritera 200-pokemon avsnitt för SFU så är det nog ingen serie för dig. Jag trodde aldrig att folk skulle klaga över att en serie har för långa avsnitt, när jag ser på Buffy vill jag inte att det ska ta slut :P

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » tis aug 21, 2007 23:00

HeY skrev:Jag trodde aldrig att folk skulle klaga över att en serie har för långa avsnitt, när jag ser på Buffy vill jag inte att det ska ta slut :P

Jag tänkte skriva "Hur kommer det sig att det alltid är dom sega sereirna som har så långa avsnitt och aldrig dom där som när man ser det bara önskar att det aldrig ska ta slut?" men det kändes onödigt, för jag visste ju redan anledningen - Att dom serierna med långa avnsitt går på kanaler som HBO och Showtime, och dom serierna jag skulle vilja ha långa avsnitt aldrig går på dom kanalerna.

HeY skrev:Rachel Griffiths = transvestit :eek:

Ja jag trodde alvarligt det och fortsatt vara förvirrad i resten av avsnittet!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » tor aug 23, 2007 12:10

LWes skrev:inklusive det obligatoriska knarkande, svärande och sex som kanaler som HBO är så otroligt förtjusta i.


Inte för att vara sån nu, men sex och svärande (och i vissa kretsar säkert knark också) förekommer relativt ofta i verkligheten. Vill man verklighetstroget spegla mänskliga förhållanden (och inte har några censurregler på sig) så är det ganska förståeligt att de kommer dyka upp.

För att inte tala om att både svordomar och sex kan vara ganska ohyggligt roligt (både på TV och i verkligheten) vid tillfälle.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav HeY » tor aug 23, 2007 21:49

Jag håller helt med caffein. Hur mycket vi än vill tro det så skulle en riktigt Jack Bauer aldrig skrika "Damn it!" ifall en atombomb sprängde L.A eller om en man brann upp och dylikt. Det som jag älskar med SFU är just det är allt känns så otroligt äkta. Det är så här livet är, inte en O.C värld eller OTH hur trevligt det är att titta på. Eller ja, det är förstår IMO.

Sedan kan jag ju tillägga att jag aldrig har provat på drogor men jag känner väldigt många som gjort det och några stycken som gör det ganska ofta så det känns inte alls påtvingat eller typiskt i SFU bara för att det är HBO.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav XY » tis sep 18, 2007 21:57

Nu har jag sett första säsongen av SFU. Den är sevärd, men jag kan inte avgöra exakt hur mycket. Behöver meditera över den saken ett tag.

Kan någon säga hur senare säsonger ställer sig i förhållande till första? Bättre? Värre? (Har redan andra säsongen.)
[tomt]
Användarvisningsbild
XY
Scooby
 
Inlägg: 909
Blev medlem: 31 dec 2006
Ort: Göteborg

Inläggav HeY » tis sep 18, 2007 22:00

Säsong 2 skulle jag säga är ungefär likvärdig med säsong 1. En aning spretigare har jag för mig att vissa sagt, men jag märker ingen större skillnad på kvalitet. Jag tycker serien fortsätter utvecklas på ett bra och trovärdigt sätt och man märker mer och mer vilka av karaktärena man verkligen tycker är intressantast. Sedan så är mycket fucked up också, som alltid i SFU ;)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav XY » lör sep 22, 2007 20:56

HeY skrev:Säsong 2 skulle jag säga är ungefär likvärdig med säsong 1. En aning spretigare har jag för mig att vissa sagt, men jag märker ingen större skillnad på kvalitet. Jag tycker serien fortsätter utvecklas på ett bra och trovärdigt sätt och man märker mer och mer vilka av karaktärena man verkligen tycker är intressantast. Sedan så är mycket fucked up också, som alltid i SFU ;)


OK. Eftersom jag redan har säsong två så har jag inget annat val än att fortsätta resan, även om jag fortfarande inte riktigt har avgjort vad jag tycker om den.

Angående spretighet så känns även första säsongen rätt riktningslös på något sätt. Svårt att förklara, men det känns som om karaktärerna mest går runt och gör saker utan att man vet riktigt vad eller varför. Som folk i verkligheten. : )

Kanske skulle serien vinna på att ta med en supervampyr som antagonist, så att de har något att förenas mot. :D

Starka sidor: att den stundvis är riktigt kul, och ibland gripande. Och den ständiga närvaron av döden (nästan alla gripande scener är relaterade till döden på något sätt.)
[tomt]
Användarvisningsbild
XY
Scooby
 
Inlägg: 909
Blev medlem: 31 dec 2006
Ort: Göteborg

Inläggav HeY » lör sep 22, 2007 21:35

Hmm, jag ser nog på serien lite annorlunda. Den har ju ingen "säsongsarc" som typ Buffy har, arcen är snarare karaktärenas resa och deras strävan på att hitta mening. Alla strävar efter att känna sig betydelsefulla och behövda. Precis som vi gör i verkligheten.

Det som fängslar mig med SFU är just att allt känns så äkta och serien berör mig verkligen. Den en serie lik ingen annan, inte som jag har sett iaf. Jag hoppas att ditt intresse ökar ;)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » lör sep 22, 2007 21:55

Hey, roligt att vi tycks se serien på något olika sätt, även om jag håller med. Jag tycker egentligen hela serien handlar väldigt mycket om hur människor, en familj, en grupp tvingas tänka om, byta riktning, försöka hitta sig själva och sina nya roller. I det ligger naturligtvis ett behov av att känns sig behövd och meningsfull, det är väl vad att känna sig bekväm i en roll handlar om. Så, i princip, det finns inga givna säsongshistorier. Men jag står fast vid att jag tycker säsong 1 känns mer homogen och tight än iaf säsong 2.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav XY » lör sep 22, 2007 22:07

HeY skrev:Hmm, jag ser nog på serien lite annorlunda. Den har ju ingen "säsongsarc" som typ Buffy har, arcen är snarare karaktärenas resa och deras strävan på att hitta mening. Alla strävar efter att känna sig betydelsefulla och behövda. Precis som vi gör i verkligheten.

Det som fängslar mig med SFU är just att allt känns så äkta och serien berör mig verkligen. Den en serie lik ingen annan, inte som jag har sett iaf. Jag hoppas att ditt intresse ökar ;)


Även i värsta fall så är ju serien sevärd och rätt bra, så det är inte så att jag aktivt ogillar den. Den stora frågan är bara om den är tillräckligt sevärd för att vara värd att fortsätta köpa. Har 13 avsnitt till på mig att avgöra...

För övrigt så är den ju riktigt välgjord - det finns inga störande element i produktionen eller så, och det känns som om den uttrycker precis det som skaparna har avsett. Så tycker man inte om den så beror det på att man har en annan världsbild (eller nåt).
[tomt]
Användarvisningsbild
XY
Scooby
 
Inlägg: 909
Blev medlem: 31 dec 2006
Ort: Göteborg

Inläggav HeY » lör sep 22, 2007 22:12

Tob: Jag håller i stort sett om det du säger också. Förutom att säsong 2 skulle vara spretigare, men det är ju helt enkelt vad man själv föredrar ;)

XY: För mig var det absolut ingen tvekan på att detta var en DVD serie för mig. Men sen igen så har det ju med smak att göra. Att se serien på datorn gör den ju inte sämre, det var så min första omgång var. Sedan så känns upplevelsen annorlunda nu på DVD när jag ser om serien, jag har lagt märke till hur otroligt snyggt foto serien har, vilken inte syntes så tydligt på de lite halvtaskiga ripparna som jag fick hem.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav RalfiParpa » lör sep 22, 2007 22:35

Tob uttryckte det så väl så jag ska inte ens försöka mig på någon djupsinnig generalisering, hänvisar bara till hans inlägg här ovan.

XY skrev:Kan någon säga hur senare säsonger ställer sig i förhållande till första? Bättre? Värre? (Har redan andra säsongen.)

Om du hoppas på att bli konverterad till den rätta tron efter fler avsnitt tror jag inte det kommer fungera. Rent kvalitetsmässigt ligger serien på ungefär samma nivå hela tiden. Så uppfattar jag det i alla fall, SFU är nog en av världens jämnaste serier i min bok. De flesta menar väl att S3/S4 är svagare än de övriga säsongerna men jag tycker inte det; de är precis lika bra, fast väldigt annorlunda från S1/S2. Jag, liksom Tob, uppfattar serien som en enda lång personlig resa för karaktärerna så den stilmässiga förändringen störde inte mig nämnvärt, tvärtom tyckte jag att den kändes naturlig och passande. Sedan har S5 fördelen att det är den sista säsongen så författarna kunde gå "all out," med bländande resultat.

Och det här hör inte hit egentligen, och jag vet att smaken är som baken och allt det där, men hur kan du inte vara djupt förälskad i serien efter två säsonger? Få verk har golvat mig så totalt som SFU-piloten gjorde för tre-fyra år sedan...
Senast redigerad av RalfiParpa lör sep 22, 2007 22:45, redigerad totalt 3 gånger.
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav XY » lör sep 22, 2007 22:36

HeY skrev:Sedan så känns upplevelsen annorlunda nu på DVD när jag ser om serien, jag har lagt märke till hur otroligt snyggt foto serien har, vilken inte syntes så tydligt på de lite halvtaskiga ripparna som jag fick hem.


Ser bara köpta säsonger numera, för det är så mycket strul med nedladdande. Plus att jag (ve och fasa) tycker att det känns rätt att betala för värdefulla tv-serier, särskilt när det ändå är så billigt. Och det ger mig moraliska poäng som jag ska samla på hög för att en dag kunna göra något riktigt omoraliskt utan att hamna på minus! :twisted:
[tomt]
Användarvisningsbild
XY
Scooby
 
Inlägg: 909
Blev medlem: 31 dec 2006
Ort: Göteborg

Inläggav XY » lör sep 22, 2007 22:43

RalfiParpa skrev:Och det här hör inte hit egentligen, och jag vet att smaken är som baken och allt det där, men hur kan du inte vara djupt förälskad i serien efter två säsonger? Få verk har golvat mig så totalt som SFU-piloten gjorde för tre-fyra år sedan...


Har bara sett en säsong än så länge, så den frågan får vänta (kommer garanterat att se andra säsongen eftersom jag redan har den).

I största allmänhet så tycker jag att den är bättre medan man ser på den än den känns mellan avsnitten. Jag märkte att jag drog mig lite för att starta ett nytt avsnitt (vilket aldrig händer annars, snarare brukar jag vilja sluka allt på en gång - som nu med femte säsongen av 24), men när jag väl hade påbörjat ett avsnitt så kändes den bättre än förväntat. Lustig effekt, på något sätt.
[tomt]
Användarvisningsbild
XY
Scooby
 
Inlägg: 909
Blev medlem: 31 dec 2006
Ort: Göteborg

Inläggav RalfiParpa » lör sep 22, 2007 22:56

XY skrev:
RalfiParpa skrev:Och det här hör inte hit egentligen, och jag vet att smaken är som baken och allt det där, men hur kan du inte vara djupt förälskad i serien efter två säsonger? Få verk har golvat mig så totalt som SFU-piloten gjorde för tre-fyra år sedan...
Har bara sett en säsong än så länge, så den frågan får vänta (kommer garanterat att se andra säsongen eftersom jag redan har den).


Note to self: läs inlägget innan du svarar.

Men vem vet när det gäller sådana här saker? En frustande ryss, en ecstasytripp runt middagsbordet, en motorcykelutflykt, och en massa sex är lite av vad S2 erbjuder. Hur man tillgodogör sig sånt är väldigt personligt. Det kanske är precis vad du behöver och du inser att serien ändå är the shiznit. Eller så uppfattar du det som tradigt och tomt, vem vet. Jag tycker att det är väldigt spännande och underhållande och till och med lite upplysande, särskilt ecstasytrippen.

Förresten har jag knappt sett ett avsnitt av SFU sedan 2005. Det börjar bli dags för en omtitt snart. Tror det kommer kännas ganska bisarrt att se Rainn Wilson i serien efter att ha sett The Office.
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav HeY » lör sep 22, 2007 23:44

Rainn Wilson är verkligen sjukt underhållande läskig i SFU :eek:
Jag är inne på säsong 3 i min omtitt nu och YIKES! Ja sjuk är väl det enda rätta ordet för hans karaktär?
Har för övrigt bara säsongsfinalen kvar av säsong 3, jag ska nog gå och se den nu och kanske även 4x01. Bye bye!!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » lör sep 22, 2007 23:48

RalfiParpa skrev:Förresten har jag knappt sett ett avsnitt av SFU sedan 2005. Det börjar bli dags för en omtitt snart. Tror det kommer kännas ganska bisarrt att se Rainn Wilson i serien efter att ha sett The Office.

I second that. Gånger två. Att jag sett Rainn Wilsons medverkan i SFU (fantastisk karaktär) var faktiskt anledningen till att jag började titta på TOUS öht.

Skulle vara kul om flera såg om serien samtidigt?

RalfiParpa skrev:en ecstasytripp runt middagsbordet

:D
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Tob » sön sep 23, 2007 0:00

Illyria skrev:
RalfiParpa skrev:Förresten har jag knappt sett ett avsnitt av SFU sedan 2005. Det börjar bli dags för en omtitt snart. Tror det kommer kännas ganska bisarrt att se Rainn Wilson i serien efter att ha sett The Office.

I second that. Gånger två. Att jag sett Rainn Wilsons medverkan i SFU (fantastisk karaktär) var faktiskt anledningen till att jag började titta på TOUS öht.


Ohhh Dwight
Ohhh Arthur

Illyria skrev:Skulle vara kul om flera såg om serien samtidigt?


Jag skulle defintivt kunna tänka mig en synkroniserad omtitt.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav HeY » sön sep 23, 2007 0:46

Se säsong 1-3 snabbt som blixten så kan jag vara med också, tror nämligen inte jag kan hålla mig alldeles för länge med säsong 4 ;)
Nej det kan jag inte, jag ser 4x01 nu och sen ska jag sova :P

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav XY » sön sep 23, 2007 1:05

Jag är med på synkronisering genom andra säsongen... (eventuellt mer)
[tomt]
Användarvisningsbild
XY
Scooby
 
Inlägg: 909
Blev medlem: 31 dec 2006
Ort: Göteborg

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]