Battlestar Galactica

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Simon » lör jan 13, 2007 1:06

gaspode skrev:2x15:

måste bara kommentera det

SCAR?! fantastiskt konstruerat att de hade en nemesis därute helt plötsligt, och det kändes inte så grymt intressant ändå.


Haha, jag tänkte exakt samma sak när jag såg det. Arg latino måste verkligen vara det mest otacksamma man kan spela, för övrigt.
Användarvisningsbild
Simon
Scooby
 
Inlägg: 616
Blev medlem: 31 jan 2004
Ort: Malmö

Inläggav gaspode » mån jan 15, 2007 4:34

bara dubbelavsnittet kvar av S2 nu.
hmm, 03.30. får bli en annan dag :)

2x18 måste ha varit ett av de bästa avsnitten i serien hittills..
Underbart att Gaius No6 hade en egen Gaius i sin hjärna!
Skönt också med ett break från alla Galactica- och Pegasus-scener..

Baby-upplösningen var väl helt okej, även om det känns som att de tog en rejäl chansning att Sharon skulle köpa fejk-babyn så lätt.

Kul med Eureka-Lupo också, hon lär väl återkomma :)


Ser fram emot avslutningen nu, och sen S3 utan jobbig väntan! yay för att se serier i efterhand.. bleh för att jag kommer vara ikapp när S3 avslutas dock..
För jag antar att det kommer bli en fjärde säsong?
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav gaspode » tis jan 16, 2007 3:46

Inte så värst dålig avslutning på S2 heller :)

Jag har läst igenom era kommentarer och håller väl precis med om vad ni säger.
Kärnvapendetonationen kändes som en sån där typisk "nu slutar vi S2 så ingen vet nåt om vad som hänt"-grej, men så gör inte BSG.
Sen kände jag "wtf! lurad!" när de hoppade ett år, men de lyckades fint med det greppet också! Det enda störde mig lite var att åtminstone Starbuck och Chief så uppenbart hade det sämre än de hade haft om de bott kvar på Galactica. Visst, jobbigt i rymden, men bo i ett tält på en grå planetliknande yta?

Och sen var det lite mystiskt att Cylonsarna verkade ha ändrat sig, från att i 2x19 ha sagt att de inte skulle jaga dem alls längre, till att direkt komma åkande då de upptäckte kärnvapendetonationen. (Iofs hade det ju gått ett år, så de kanske hade ändrat inställning igen när de upptäckte den)

Som Off skrev nånstans är det också, om än förståeligt, bra irriterande att man kan se hur många Cylons ihop som helst, men det är alltid av modellerna som vi redan sett.

Den senaste modellen, prästen, bryter väl mönstret lite. Innan honom har jag utgått från att bara unga "människor" kan vara Cylons. t.ex. har Adama känts aningen för gammal för att de skulle bygga en sån modell.

Jaja, i vilket fall så var den här avslutningen verkligen bra för mina förhoppningar om en bra fortsättning. Skall bli riktigt intressant att se vad de har tänkt sig nu.


Hur är det, man bör se webisodesarna innan man kollar på S3 eller?
Förstår att man inte måste, men tillför de något alls?
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav caffeineaddict » tis jan 16, 2007 11:36

gaspode skrev:Hur är det, man bör se webisodesarna innan man kollar på S3 eller?
Förstår att man inte måste, men tillför de något alls?


Jo, lite tycker jag nog de tillför även om de inte är särskilt bra IMHO. Men värt tiden.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav gaspode » tis jan 16, 2007 16:28

caffeineaddict skrev:
gaspode skrev:Hur är det, man bör se webisodesarna innan man kollar på S3 eller?
Förstår att man inte måste, men tillför de något alls?


Jo, lite tycker jag nog de tillför även om de inte är särskilt bra IMHO. Men värt tiden.

ja de är ju ganska lättsmälta iaf, har sett 5 av dem nu.. som sagt, inte så värst bra egentligen, men men..

(spoiler 2x20) Jag har också funderat lite mer på tidshoppet, och att jag kanske ändå fortfarande känner mig lite lurad. De storylines som man brydde sig om före tidshoppet tappar man ju bort helt och hållet nu. Iofs kan de ju mycket väl använda sig av flashbacks för det, men det är inte samma sak när man vet vart det leder. Shannons och Caprica-6 utveckling är något jag verkligen känner mig lite blåst på, och jag gillade även Chiefs grej med självmordsdrömmarna och hur han och Callie (?) skulle utvecklas.
Ja, egentligen allt som hänt under det här året är lite synd att ha missat, samtidigt som det såklart gör att S3 har precis den grund att stå på som författarna ville ha, vilket ändå känns hoppfullt.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav gaspode » ons jan 17, 2007 1:24

3x01-3x02

Riktigt riktigt bra början på S3!

Jag gillar Gaius, och tyckte det var en bra scen när han tvingades skriva på, samt den efterföljande scenen med säsongens bullet, Gaeta!
Ni som skrev att Chief var för hård mot honom, Chief visste väl inte att det var Gaeta som var informatören eller? I Chief's ögon är Gaeta Gaius högra hand och inte värd så mycket till att börja med, och efter en sån här grej..

Jag skall inte spekulera i vad som hände med Presidenten, det gick ju sådär när jag spekulerade i Dexter-tråden, men det skulle förvåna mig om hon dog, särskilt som det hände Off Screen.

De mänskliga poliserna, som ju tutats i att de gör nåt bra, måste ju i detta läget inse att de är idioter iaf.

Tycker att det är synd att hela Shannon och Caprica-6's inflytande har försvunnit, de andra Cylonsarna gör precis som de vill och lyssnar inte på dem alls.

Kara-delen är jobbig.. Jag gillade faktiskt hur hon dödade honom bara för att få äta sin stek i lugn och ro. Sen gick det utför, med barnet som krönte den psykologiska terrorn.. Jag tror som ni andra att hon spelar med handhållandet, annars gick det aaaalldeles för enkelt. Men vad vet ajg om moderskänslor? :)

Älskade det mesta med Adama, och särskilt hur han litar på Boomer. Den enda delen som verkligen andas lite hopp, allt annat är desperat och hopplöst just nu.


Nu har jag kommit till punkten där avsnitten inte finns i HD längre..[/i-landsproblem]
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav gaspode » tor jan 18, 2007 3:54

till och med 3x05:

Jag har som vanligt läst igenom era kommentarer, och håller som vanligt med er, det var väldigt väldigt synd att de inte mjölkade ut åtminstone ett par, tre avsnitt till ur N.C.. De har all tid i världen att åka omkring med Galactica och jagas av Cylons. Den mörka hemska verkligheten som fanns på NC kommer bli svår att matcha. Det sagt så var det väldigt väl utfört med flykten, och jag gillade också hur dyrköpt segern var.

Tyvärr har Gaius varit rejält tråkig det senaste, vilket tar ner serien lite för mig, eftersom jag uppskattar hans ofta lite mer komiska scener. Hoppas att de har en bra plan för honom bland Cylonsarna..

Vart har Sharon tagit vägen, efter att hon fixat med hela flykten och allt det här borde hon väl åtminstone synas till?

Grejen med avrättningarna var hemsk, känslomässigt styrda domare/jury/bödlar, inte vackert. Hanterades kanske lite förutsägbart, och jag kan inte hålla med riktigt om att det var snyggt att Starbuck råkade babbla fram det där om matskålen, men det var starka scener ändå. Starbuck mår inte bra.

Fatollo fick sig en liten pik av pappa där också.. ja, bort med hans fat suiut nu, han kan inte gå och se tjock ut hela säsongen.

Apropå Fatollo så var det ännu mer förutsägbart och ändå så jättebra när han kom till the rescue i förra avsnittet. Hade inte väntat mig att de skulle offra Pegasus dock, riktigt snyggt.


sex avsnitt till så är jag ikapp, galet.

det känns nästan mer galet att jag bara ligger två sidor efter i tråden nu. det kändes onåbart när jag började ikapptittandet på sidan 1.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav gaspode » sön jan 21, 2007 4:53

nu har jag sett 3x08
ville bara säga det så ingen blir orolig.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Garim » mån jan 22, 2007 19:47

3x12. Riktigt riktigt bra.

Six är tillbaka på Galactica! Och Gaius Baltar också. Det hör kan utveckla sig till något riktigt bra. Och dom avslöjade inget om de 5 "andra" cylonerna, dom kommer alltså att spinna vidare på det mysteriet ett tag, vilket jag gillar.

Starbuck är alltså the Chosen :) Jaja, vet inte riktigt vad jag tycker om det. Ser fram emot fortsättningen nu.
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav gaspode » tis jan 23, 2007 20:36

3x09:

Jag håller inte med er som tycker att de petar på karaktärerna i efterhand, jag tycker att den här grejen mellan Starbuck och Apollo har varit ganska tydlig under säsongens gång, och att det här var ett snyggt sätt att visa vad det var. Adama/Chief kändes mer krystat då, och jag tyckte dessutom det var lite förutsägbart i den delen.

Inget superavsnitt, men klart bra!
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav gaspode » ons jan 24, 2007 21:58

3x12:

Så löste de problemet med att Lucy Lawless kanske inte vill vara guest star i serien? :) Kändes lite krystat får jag säga "your entire line is flawed"? jag köper det inte. Hon kommer säkert komma tillbaka i framtiden när de ångrar sig. Gött att Gaius är tillbaka på Galactica, kul med Caprica där också nu.
Tycker att Roslyn så här långt har kommit undan lite väl enkelt från Helo och Athenas vrede, vi får se hur det fortsätter. Även doktorn borde ju få sig en skopa ovett.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Garim » ons jan 31, 2007 11:33

Gag reel från Season 3 finns upplagt på YouTube. Jag har inte sett det än själv, men ska göra det när jag kommer hem...

http://www.youtube.com/watch?v=YrR8sKUKqZU
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav lilith » ons jan 31, 2007 22:28

Har nu sett miniserien och säsong 1. Gillar det mycket! Helt fast faktiskt. Det är helt underbart att ha massa avsnitt framför sig att se. Så många jag bara hinner med kan jag se nu. Ahhh.

Gillar det här med mystiken runt deras religion. Hoppas det blir mer sånt.
Hur ska man tänka om Earth och 13:e kolonin? Är det vi? Är vi 13:e kolonin fast vi har glömt det? Eller är de inte här än? De kanske bara är en myt och när BSG med följe hittar hit, så kallar de det Earth helt enkelt :) . Jaja, ni behöver inte spoila mig! Om det är nåt som nystas upp så småningom vill jag se det då.

Har inte riktigt förstått hur det funkar med cylonernas modeller och värd-flyttning. De är inte en och samma, bara som kloner. Men deras medvetande kan flytta till en annan värd (samma modell). Vart tar denne värds medvetande då vägen??
Hur kan modell 6 vara i forskarens hjärna?
Igen: ni behöver inte spoila mig om det är nåt som kommer senare.
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor
 
Inlägg: 9628
Blev medlem: 09 maj 2006

Inläggav Ruccola » lör feb 03, 2007 20:48

Kan nån förklara lite mer om "the final five"? Jag måste ha missat en del information, för jag känner mig förvirrad.

Skitbra serie, tycker det är bra fortfarande. Har sett t.o.m 3x12.
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Sundbyberg

Inläggav AKS » tis feb 13, 2007 17:53

Lutar åt en S4 för BSG:
http://community.tvguide.com/thread.jsp ... =800008633

Om jag nu bara kunde komma mig för att se avsnitten som jag inte sett än (3.09-->). Det är inte som med Veronica Mars och Desperate Housewives som jag lagt ner helt denna säsong (har inte sett ett avsnitt av de serierna sen oktober/november). BSG vill jag ju se!! Men S3 hade en så fantastisk inledning att fallet ner till okej nivå kändes enormt stor.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Off » tis feb 13, 2007 17:59

Bah jag har inte sett BSG på hur länge sen som helst heller. Bara la av någon gång under s03 utan någon direkt anledning. Får ta tag i det där någon helg...
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav Ruccola » mån feb 19, 2007 23:56

Jag fattar inte heller, jag tycker det är bra fortfarande, men jag är aldrig riktigt sugen på att se ett nytt avsnitt... Gjorde också ett jättelångt uppehåll innan jag kom ikapp nyligen.
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Sundbyberg

Inläggav Noam » tis feb 20, 2007 20:37

3x15 - booooring, för lite arc
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav lilith » ons feb 21, 2007 0:16

Har nu sett t o m 3x11. Tycker det är fantastiskt. Men, jag har en fråga:
Varför har Sharon "Athena" Agathon flera av Sharon "Boomer Valeriis minnen? Jag trodde det funkade så att medvetandet laddades ner i en likadan modell och cylonen tog minnena med sig. Har alla modeller svaga minnen av allas medvetanden av samma modell? Det känns ologiskt.
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor
 
Inlägg: 9628
Blev medlem: 09 maj 2006

Inläggav Garim » mån feb 26, 2007 14:08

Jag verkar vara en av få som ser de här avsnitten så snabbt jag kan efter de kommit ut. Nu har jag precis sett 3x16, som skrivits av Jane Espenson!.
Jag gillade det här avsnittet väldigt mycket.

Inga Cylons och inga rymdstrider, men en väldigt tight plot. Man fick bakgrund på Baltar. Man fick se Admiral Adama visa att han är beredd att göra vad som helst för att skydda flottan. Tyrol och Roslin hade mycket tid tillsammans, och det är vi inte vana med, men det funkade ypperligt.

Och den nya piloten - vad hon nu heter... Jättebra. Kul om vi får följa henne mer i framtiden. Lite nytt blod bland viperpiloterna är bra tycker jag.


lilith: Kan det var så att Cylons laddar upp sig själva till databasen med jämna mellanrum, och när dom plockar fram en ny "klon" så får den det som senast fanns i databasen? Sharon 1 har ju funnits riktigt länge kan vi anta. Flera år kanske, medan Sharon 2 kanske bara klonades fram strax innan den första attacken. Spekulation, jag vet :)

Jag köpte förresten allt som fanns på dvd av BSG för några veckor sedan och har nu sett om allt tom säsong 2, och det ger ju onekligen en helt annan känsla när man ser flera avsnitt på rad på dvd. (Extra material på dvd:erna sög dock...)
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav lilith » tor mar 01, 2007 3:00

3.16
Bra avsnitt. Men känns som ett mellanavsnitt. Jag vill ha mer mysterie och cylons. Fast som sagt ett bra avsnitt ändå. Jag gillar inte Cheifs fru (vad hon nu heter). Hon verkar så jävla dum. Han är för bra för henne. Tänkte hela avsnittet igenom att det var en amerikansk syn på fackföreningar och klasser. Det var intressant.
Garim skrev:lilith: Kan det var så att Cylons laddar upp sig själva till databasen med jämna mellanrum, och när dom plockar fram en ny "klon" så får den det som senast fanns i databasen? Sharon 1 har ju funnits riktigt länge kan vi anta. Flera år kanske, medan Sharon 2 kanske bara klonades fram strax innan den första attacken. Spekulation, jag vet :)


Jag har letat efter svaret på minnesfrågan på andra forum. Men nej. Det mest troliga är att det är en manus-miss. Man ville få till en bra scen i Chiefs första möte med Sharon-Athena och lite spännande drama med Helo, och så glömdes logiken bort. Det var ju också tvunget att Sharon-Athena skulle ha minnen från Boomer för att kunna lura Helo att det var hon.

Alternativt kan just denna Sharon-kopia (Athena alltså) vara special-laddad med Sharon-Boomers minnen dittils. Klonerna är ju individer trots allt, och tar med sig hela sina medvetande till nästa kropp de nedladdas i. Men i fallet Boomer kan hon ha (vid ett av sina blackouts innan hon visste att hon var cylon) laddat över minnen till nån databas vid nåt tillfälle, just för att the cylons hade en plan för ett barn av en cylon och Helo (som ju lägligt nog var ensam på Caprica en längre tid och ett lätt byte).
Haha, jag skrattar åt vad jag själv skriver. Hoppas du fattar vad jag menar...
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor
 
Inlägg: 9628
Blev medlem: 09 maj 2006

Inläggav AKS » mån mar 05, 2007 9:14

Ouch! Blev lite spoilad för senaste avsnittet 3.18. Men så är det då man är medlem på TWoP och inte vara besöker seriespecifika tavlor. Dubbel-ouch. Jag har länge förstått att jag borde se ikapp BSG innan finalavsnitten börjar, men man *hinner* ju aldrig. Särskilt inte nu då jag är mitt uppe i 24 S2 vilket har prio över många serier som går på TV just nu.

EDIT: Eller är det 3.17?
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav gaspode » tis mar 06, 2007 1:28

3x17:

:eek:
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav adolvsson » tis mar 06, 2007 1:31

gaspode skrev:3x17:

:eek:

Dags att se ikapp nu?

Jag har inte sett ett avsnitt sen 3x11, hoppsan...
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav gaspode » tis mar 06, 2007 1:33

adolvsson skrev:
gaspode skrev:3x17:

:eek:

Dags att se ikapp nu?

Jag har inte sett ett avsnitt sen 3x11, hoppsan...

det har inte varit sådär fantastiskt det senaste egentligen, jag hade lätt kunnat leva utan att följa det, men nu hände det minst sagt nåt iaf.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Tob » tis mar 06, 2007 8:42

Jag har inte sett sen avsnitt 13, så 4 avsnitt på lager. Det har bara blivit så. Jag vet inte varför för även om avsnitten inte har varit så fantastiska som inledningen av S3 var så tycker jag det har varit långt ifrån dåligt. Jag rankar fortfarande BSG bland det bästa som jag följer och att jag har så mycket upplagrat är lite av ett mysterie.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Garim » ons mar 07, 2007 17:44

gaspode skrev:3x17:

:eek:


Kan man lugnt säga. Jag hoppas att det visar sig att Starbuck är en cylon nu... Annars kommer det kännas tomt. Hur fan kunde dom döda henne?
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav gaspode » ons mar 07, 2007 17:50

Garim skrev:
gaspode skrev:3x17:

:eek:


Kan man lugnt säga. Jag hoppas att det visar sig att Starbuck är en cylon nu... Annars kommer det kännas tomt. Hur fan kunde dom döda henne?

med alla religiösa utsvävningar och hokus pokus det senaste tror jag det kan vara så att hon kommer fortsätta vara med även om hon inte är en Cylon.
Men visst kan hon absolut vara en av "the five".

Hur funkar det om en av "the five" dör?
de kan ju inte gärna ha såna modeller i det där resurrection-skeppet, när de inte ens vet hur de ser ut.

det vore sjukt otillfredställande om Kara ejectade i sista sekunden och lever på planetytan eller nåt sånt nu.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav lilith » ons mar 14, 2007 13:30

3.17
gaspode skrev:det vore sjukt otillfredställande om Kara ejectade i sista sekunden och lever på planetytan eller nåt sånt nu.

Det är precis vad jag tror hänt. Hon drog ju nästan i den där ejections-grejen (tihi :P ) den första gången hon nästan höll på att krascha, men tog sig tillbaka. Och allt det där med hennes öde. Nej, jag tror inte hon är död.

3.18
Ny mystiskt snubbe som spelar spel och är filosofisk. Kul. Och Lee ska hjälpa till i försvaret av Baltar. Jättekul.
De senaste två avsnitten har varit riktigt bra.
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor
 
Inlägg: 9628
Blev medlem: 09 maj 2006

Inläggav Ruccola » ons mar 14, 2007 14:49

Är det bara jag som har problem med att ljudet är helt värdelöst i de senaste avsnitten? Det brummar :(
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Sundbyberg

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare