Jake 2.0 (David Greenwalt)

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Jake 2.0 (David Greenwalt)

Inläggav Tam » tor jan 06, 2005 3:27

Verkade inte finnas nån tråd om David Greenwalts kortlivade agent med superkrafter-serie. Maratonade igenom den häromdan och den blev ju riktigt riktigt bra till slut. Ganska snabbt egentligen.
Har inte gillat Christopher Gorham så skarpt tidigare, i Popular och han var ju det minst bra i Buffys I only have eyes for you, men här är han prima.
Och Diane var ju högst älsvärd.
Till och med Bai Ling, ökänd från Angels She gör ett bra gästspel.

Skitjobbigt att så många grymma serier läggs ner så fort. (16 avsnitt blev det av Jake 2.0)
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav gaspode » tor jan 06, 2005 3:52

Usch, jag såg hela den första säsongen när jag inte visste bättre än att lägga tid på en serie bara för att jag började kolla på den.

Kommer bara ihåg två grejer jag gillade, och de har inget med själva seriens kvalitet att göra utan bara testosteron.
Keegan Connor Tracy och Carly Pope (bara ett avsnitt med henne dock)
Jag vet att det fanns vissa delar som var okej, men i stort sett var den ganska dålig tyckte jag tyvärr.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav poser » tor jan 06, 2005 3:54

Jag håller med gaspode, det avsnittet som var bäst var när Carly Pope var med sen höll det ganska låg standard.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake

Inläggav LWes » fre jan 07, 2005 14:40

Jag tyckte serien började bra men sen blev det ganska tråkigt med så fristående avsnitt.
Så jag slutade kolla efter ett tag för att se ifatt sen igen om serien hade fortsatt, men sen lades den ner och det var det...
Christopher Gorham är dock glad att det tog slut har jag läst i en interview. För han var med så mycket i serien att han fick jobba jättehårt.
Serien han är med i nu, Medical Investigation är faktiskt bra, och han är inte med lika mycket i den.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Återgå till TV-serier och film