24

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Vad är Jack Bauer??

As Coool!!!
6
15%
Grymm!
9
23%
Snygg!
1
3%
Häftig!
1
3%
Töntig!
7
18%
Ful!
4
10%
Mesig!
6
15%
Absolut den bästa agenten som finns!
6
15%
 
Antal röster : 40

Inläggav fripp21 » ons jan 24, 2007 0:21

AKS skrev:Muahaha! (spoiler 6.05) Det går inte en timme utan att Jack torterar nån. Bara så kul. Och om brorsan sett vad Jack gjorde med en terrorists hals för bara ett par timmar sen skulle han nog ha snackat efter den där "slita ut tungan på dig"-grejen.

Annars så kändes det så jäkla meh att brorsans hustru också varit het på Jack. Naturligtvis. Snart är väl brorsonen riktiga sonen. Eller nej, nu tänker jag på Days of Our Lives...

Sandra Palmer -- STFU!


Helt okej avsnitt annars, dock.


(spoiler 6.05) Både Jacks far och bror nämns i serien. Det var väl lite oväntat, och på gränsen till krystat. Efter det spektakulära slutet av episode 6.04 blev detta lite av en "let down".

Stor fråga! Vad har de gjort mot Jacks hand? Kineserna spillt syra?

Brorhustrun, vad har den skådisen gjort tidigare?

Vad betyder STFU?

Sandra Palmer - otroligt dryg och irriterande. Vad kan hända där? Kanske att hon i sin präktighet gör så att hennes vän blir avslöjad?
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav Tob » ons jan 24, 2007 1:24

(spoiler 6.05) Inledningscenen kändes totalt onödig och fånig. Jag hade hellre sett Jack gått runt i ett vakum och varken vetat ut eller in, och successivt inse att han inte kan rymma ifrån det.

Jag tycker det kändes väldigt bra att man plockar in Graham i serien igen, och som Jack bror. En mer personlig koppling till Jack helt enkelt.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav AKS » ons jan 24, 2007 8:17

fripp21 skrev: (spoiler 6.05) Stor fråga! Vad har de gjort mot Jacks hand? Kineserna spillt syra?

Brorhustrun, vad har den skådisen gjort tidigare?

Vad betyder STFU?


Jag tänkte att de kokat handen eller nåt åt det hållet så syra är fullt möjligt.

Brorshustrun har väl varit med i Heroes eller är kanske fortfarande med?

STFU = Shut the fuck up. Så jag tycker inte heller om henne. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav CheeseGuy » ons jan 24, 2007 8:43

6.05

Jag har visserligen blivit skadad av The West Wing, men scenerna här i Vita Huset känns otroligt töntiga (det gäller hela säsongen hittils). Annars var det ett bra avsnitt. Jag gillade twisten en massa.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav fripp21 » ons jan 24, 2007 9:11

AKS skrev:
fripp21 skrev: (spoiler 6.05) Stor fråga! Vad har de gjort mot Jacks hand? Kineserna spillt syra?

Brorhustrun, vad har den skådisen gjort tidigare?

Vad betyder STFU?


Jag tänkte att de kokat handen eller nåt åt det hållet så syra är fullt möjligt.

Brorshustrun har väl varit med i Heroes eller är kanske fortfarande med?

STFU = Shut the fuck up. Så jag tycker inte heller om henne. :)


Jag tror att Jack kommer att berätta vad kineserna gjort mot honom och jag tror att det kommer bli en häftig scen. Hoppas de gör så mycket som möjligt av det. Vem ska Jack berätta för? Kanske Chloe? Det gör ont i mig när hon blir så där ledsen (stel överläpp). Antagligen kommer vi också få se Jack tillämpa några av hans nyvunna kunskaper i konsten att inflikta smärta hos en medmänniska. Som Assad sa så tror jag att Jack kommer "in i det" igen.

Hustrun? Jag som såg Heroes före jul. Minnet är kort. Men jag ska se 1.12 ikväll. :)

Vi får starta "inte gillar Sandra-klubben" :twisted:
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav Tob » ons jan 24, 2007 11:19

fripp21 skrev:Vi får starta "inte gillar Sandra-klubben" :twisted:


Sandra känns som en sådan där hopplös person som bara är med för att skapa ett sidospår i serien. Sidospår skall vara väl integrerade, inte som nu kännas krystade och allmänt ointressant.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav fripp21 » ons jan 24, 2007 12:05

Tob skrev:
fripp21 skrev:Vi får starta "inte gillar Sandra-klubben" :twisted:


Sandra känns som en sådan där hopplös person som bara är med för att skapa ett sidospår i serien. Sidospår skall vara väl integrerade, inte som nu kännas krystade och allmänt ointressant.


Sandra påminner mig om mrs Palmer, Sherry Palmer. Otroligt irriterande och därmed en jättebra karaktär. I love to hate her.

Men krystade sidospår är ju inge bra, så jag hoppas att du inte har helt rätt där...
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav AKS » mån jan 29, 2007 22:24

AKS skrev:5.13
(Musiken under Lynns "hjältedåd" gjorde definitivt hans öde rörande också.)


Yay! Har hittat musikstycket nu så nu behöver jag inte se om scenen 150 gånger för att få lyssna. Dubbel-yay!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tob » tis jan 30, 2007 21:55

(spoiler 6.06) Ganska lamt avsnitt, men jag gillade utvecklingen mot slutändan mellan Jack, Jacks Pappa och Jacks bror. Dessutom så med tanke på hur mycket 6FU jag har sett det senaste så går det inte att beskriva riktigt hur knepigt det var att se James Cromwell än någon annan George Sibley.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav AKS » tis jan 30, 2007 22:08

6.06: Håller med om att det inte var en höjdare. Okej var det dock, IMO. För lite Jack!! Knappt nånting kändes det som...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav CheeseGuy » tis jan 30, 2007 22:27

Ja, och nu känns det som säsong 6 är på god väg att bli den minst bra säsongen. Men den kan alltid rycka upp sig förstås.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Tob » sön feb 04, 2007 11:25

World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav AKS » sön feb 04, 2007 11:57

Muaha! Detta vill jag se:

Steve Merchant and Ricky Gervais visited the set. We had some fun with them. I don’t think the original intent was ever to have them on camera… but we DO have some footage taken of them - there’s a great moment with Ricky working at CTU and playing a scene with Chloe which will probably wind up as a DVD extra.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tob » tis feb 06, 2007 20:53

(spoiler 6.07) Var förra avsnittet tamt så gäller väl motsatsen för detta. Ruggig intensitet och det mesta med Jack/Gram/Philip var riktigt bra.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav LWes » ons feb 14, 2007 13:53

Fy fan va bra det är!!!!!!! :o :o :eek: :eek:
6x09
Nu blir det spännande med Milo, som är så cool!
Det är sjukt att dom planerar att döda presidenten! Dom får inte lyckas!!!
Det är så spännande och braaa!!!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » ons feb 14, 2007 14:11

6.08 var nog det bästa avsnittet hittills på hela säsongen, då satt jag på nålar mer eller mindre hela tiden.

(spoiler 6.08) Även om jag ibland fortfarande retar ihjäl mig på hur osannolikt snabbt vissa saker händer: Fayeds flykt till helikoptern.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav AKS » ons feb 14, 2007 17:40

Kul att läsa såna positiva kommentarer. Jag är också positiv (även om det bleknar lite i jämförelse med S1 som jag just nu ser om), men på TWoP börjar bitterheten sprida sig... Alltid ledsamt att läsa negativa kommentarer då de blir många. Men alla har ju rätt till sin åsikt så det är bara att acceptera.

6.08-6.09: Fayed var sjukt. Samt att han över huvud taget kom upp i luftrummet utan att skjutas ner...

Skönt med två avsnitt utan syrran Palmer. Hoppas jag aldrig behöver genomlida henne igen... Good riddance.

Jack... :lovebunny: Bara han inte hånglar på sin brorsas jävla irriterande fru under säsongen. Jag gillade inte Audrey i S4, men denna nya tjej vill jag bara bitchslappa in i en annan serie. Idiot som inte säger till Jack att hans farsa håller på att utpressa henne.

Jack och Chloe = awww till den återföreningen. Tycker att Jack kunde ha kramat den enda person som *alltid* (vad jag kan minnas) har hans rygg.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » ons feb 14, 2007 17:42

Om den här serien har lärt mig något så är det att Jack Bauer aldrig kramar någon som inte är hans barn/han vill ha sex med. Och även då bara om de inte sett varandra på åratal/precis varit i direkt dödsfara. Uppenbarligen är det kramreglerna för machomän. Något att tänka över?


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav AKS » ons feb 14, 2007 17:44

Ja, det är nåt att ta hem...Tyvärr minskar ju det chanserna för mig att få en Bauer-kram. Man kan tycka att det faktum att Jack Bauer är fiktiv är det största problemet, men detta med kramregler för machomän... bara för mycket.

EDIT: Silly me! Kom på att de där reglerna *ökar* mina chanser för en Bauer-kram. Han skulle ju naturligtvis vilja ha sex med mig = kram!!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » ons feb 14, 2007 17:47

AKS skrev:Ja, det är nåt att ta hem...Tyvärr minskar ju det chanserna för mig att få en Bauer-kram. Man kan tycka att det faktum att Jack Bauer är fiktiv är det största problemet, men detta med kramregler för machomän... bara för mycket.

EDIT: Silly me! Kom på att de där reglerna *ökar* mina chanser för en Bauer-kram. Han skulle ju naturligtvis vilja ha sex med mig = kram!!


Ofc! Nu måste du tyvärr bara utsätta dig för direkt dödsfara i hans närhet också. Förutom det där lilla "han är fiktiv"-problemet. Du får hitta en terroristcell i L.A., erbjuda dig frivilligt som gisslan, och hålla tummarna *håååårt*.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Tob » ons feb 14, 2007 18:00

AKS skrev:Jack och Chloe = awww till den återföreningen. Tycker att Jack kunde ha kramat den enda person som *alltid* (vad jag kan minnas) har hans rygg.


Det kändes inte som det behövdes. Deras blickar, den lätta klappen på axeln, Chloes uttryck av lättnad. Faktum är nog att just den uteblivande kramen gjorde scenen så speciellt. Jag gillade mycket.

(spoiler 6.08-6.09) Tycker väl redan från början att det var lite klumpigt att kidnappa just Morris för att programmera det hela, för det verkade ju inte heller som det krävdes någon större expertkunskap för att programmera det. Jag såg bara avsnitt 8 igår och då tyckte jag det kändes extremt knepigt att Morris programmerade det hela rätt när han visste vad det skulle innebär och framförallt att han visste att CTU var på igång. Just den biten funkade faktiskt bra nu när man såg 6.09 då man gör en grej av det, att Morris är instabil och att han känner ett jävla ansvar för det hela.

Appropå tidsperspektiviet så stör det faktiskt inte mig alls. På nåt sätt har jag accepterat att den där givna tidsramen man jobbar med bara känns som en formalitet. Och med dem friheterna författarna gör på den punkten så känns det som även dem har den inställningen.


Jo, jag är också väldigt positivt fortfarande.... :)
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav AKS » ons feb 14, 2007 18:48

caffeineaddict skrev:Ofc! Nu måste du tyvärr bara utsätta dig för direkt dödsfara i hans närhet också. Förutom det där lilla "han är fiktiv"-problemet. Du får hitta en terroristcell i L.A., erbjuda dig frivilligt som gisslan, och hålla tummarna *håååårt*.


Yay! Just den där tveksamheten från Bauer innan han vet om jag är ond eller god kan göra att han pressar upp mig mot en vägg och hotar att "förhöra" mig... Sweet imagination!
Senast redigerad av AKS ons feb 14, 2007 18:51, redigerad totalt 1 gång.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » ons feb 14, 2007 18:49

AKS skrev:
caffeineaddict skrev:Ofc! Nu måste du tyvärr bara utsätta dig för direkt dödsfara i hans närhet också. Förutom det där lilla "han är fiktiv"-problemet. Du får hitta en terroristcell i L.A., erbjuda dig frivilligt som gisslan, och hålla tummarna *håååårt*.


Yay! Just den där tveksamheten från Bauer innan han vet om jag är ond eller god kan göra att han pressar upp mig mot en vägg och hotar att "förhöra" mig... Sweet imagination!


You're a twisted, twisted woman. I like it. 8)


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav AKS » ons feb 14, 2007 18:52

:lovebunny:
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » tor feb 15, 2007 23:58

Nu när jag var sjuk så kände jag att jag behövde paus från Oscarsfilmer och annat och ville se något som jag:

1. Inte behövde hålla fullkomlig koncentration på iom feberyrsel (och whiskykur).
2. Var ganska actionpackat.
3. Jag gärna hade sett förut (ganska kopplat till punkt 1 av naturliga skäl).

Så nu har jag börjat se om 24 S2, och har sett tre avsnitt.

Och jag HATAR verkligen Kim Bauer. Den enda jag hatar mer än dum-Kim och hennes dum-historier är den där griniga, gnälliga dumdum-ungen som hon måste ta hand om hela tiden.

Och jag-har-ett-ansiktsuttryck-Kate Warner är inget lysande tillskott precis.

Annars är det en höjdaröppning: Jack hugger huvudet av folk, Jack har björnjagarskägg, Jack går undercover, CTU exploderar. Och så är George Mason, till denna dag fortfarande seriens bästa karaktär, med. Bäst, om så bara för att när han får reda på att han har en dag-en vecka kvar att leva så svarar han "...mmm... okay".

Hade man redigerat ut allt med Kim och Dumdum så hade det här möjligen varit mitt val till bästa 24-säsongen.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav AKS » tis feb 20, 2007 19:24

Åh, Jack... :lovebunny: (Inget specifikt för det senaste avsnittet, bara rent allmänt.)

6.10: Riktigt bra det här tycker jag. Med i alla fall en klassisk replik:
"Dad, I'm unarmed!" :D Stackars Jack. En av få som behövt säga det till sin far (antar och hoppas jag).

Denna var också kul:
Jack: Do you know how to use it?
Marilyn: No.
Jack: Point and shot.

Varför håller Jack och Marilyn på att stirra på varandra hela tiden? Jag vill verkligen inte att det ska bli nåt mellan de två. Gah! Audrey, kom tilllbaka! Allt är förlåtet!

Jack glömde bort Kim då han sa "It's just you, me Josh and Marilyn" (extrem parafras). Ah well...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tob » tis feb 20, 2007 20:48

Jag gillar.

(spoiler 6.10) Kuppen som planeras mot presidenten är verkligen meh. Skönt att Lennox satte sig upp mot det. Annars allt som händer kring Jack är bra, gillar även det mesta på CTU med Chloe och Morris. Charles Logan, ja, skall ju bli spännande att se vad dem har gjort med honom, för det framgick väl aldrig i slutet av förra säsongen?
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav LWes » tis feb 20, 2007 23:12

Tob skrev: (spoiler 6.10) Kuppen som planeras mot presidenten är verkligen meh.

Tycker du?! Jag tycker det är jättespännande! Jag vill inte att dom ska lyckas!!!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » tor feb 22, 2007 2:17

(spoiler 2.12) Hade inte Jacks avrättning av Sayid Alis son varit en bluff så hade det här fortfarande varit seriens starkaste och mest chockande avsnitt. Kommer ihåg hur jävla skärrad jag var första gången och det satt i den här gången med, även fast jag visste att det var en bluff från början nu.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Tob » tor feb 22, 2007 15:55

caffeineaddict skrev: (spoiler 2.12) Hade inte Jacks avrättning av Sayid Alis son varit en bluff så hade det här fortfarande varit seriens starkaste och mest chockande avsnitt. Kommer ihåg hur jävla skärrad jag var första gången och det satt i den här gången med, även fast jag visste att det var en bluff från början nu.


Jo. Minns den scenen väldigt väl, jag såg serien på tv4 då, och minns väl hur jag mer eller mindre satt och skakade.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron