24

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Vad är Jack Bauer??

As Coool!!!
6
15%
Grymm!
9
23%
Snygg!
1
3%
Häftig!
1
3%
Töntig!
7
18%
Ful!
4
10%
Mesig!
6
15%
Absolut den bästa agenten som finns!
6
15%
 
Antal röster : 40

Inläggav CheeseGuy » mån dec 05, 2005 1:38

caffeineaddict skrev:
Illyria skrev:Vad ska David Fury där att göra?


Ge serien lite humor? Det finns ju trots allt inte en humorlösare serie på TV än 24.

Jodå. Prison Break, till exempel. När det gäller riktigt bra serier så kan jag inte minnas något skrattframkallande i Carnivále heller. (Men det är visserligen den enda kan jag komma på.)

(Säsong 4)Och 24 har faktiskt Chloe (som är uppgraderad till regular i säsong 5), som jag gillar riktigt mycket. Hon är annorlunda, och rolig ibland. Där har faktiskt Fury något att arbeta med.

I övrigt tror jag inte att det skulle passa att slänga in en massa skämt i 24. Jag älskar när man kan blanda humor med allvar (a la Joss), men spänningen och den realistiska atmosfären är så viktig i 24, så... nej. Eller jag kan inte föreställa mig det i alla fall, och jag saknar inte det. Men som alltid vet man aldrig, liksom.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav noike » mån dec 05, 2005 1:44

CheeseGuy skrev:
caffeineaddict skrev:
Illyria skrev:Vad ska David Fury där att göra?


Ge serien lite humor? Det finns ju trots allt inte en humorlösare serie på TV än 24.

Jodå. Prison Break, till exempel. När det gäller riktigt bra serier så kan jag inte minnas något skrattframkallande i Carnivále heller. (Men det är visserligen den enda kan jag komma på.)

Carnivále hade humor men mer av den mörkare sorten och inte skratta-högt-typen.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav caffeineaddict » mån dec 05, 2005 1:51

Som noike säger: Carnivalé hade lugnt en bunt ögonblick av mörk humor. T.ex. Samson och Stumpy fick mig att smila mer än en gång.

Prison Break hade ett gapskratt med "Do you think he found the hole?" och det är mer än vad 24 någonsin har haft.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav CheeseGuy » tis dec 06, 2005 12:43

Vet någon om miniavsnittet som utspelar sig mellan säsong 4 och 5 (och finns på säsong 4-DVD:n) har dykt upp för nedladdning?
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav caffeineaddict » ons dec 07, 2005 18:48

CheeseGuy skrev:Vet någon om miniavsnittet som utspelar sig mellan säsong 4 och 5 (och finns på säsong 4-DVD:n) har dykt upp för nedladdning?


Det finns på mininova men sög något oerhört. Fick mig faktiskt att se mindre fram emot säsong 5.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Tob » tis dec 13, 2005 1:51

CheeseGuy skrev:Vet någon om miniavsnittet som utspelar sig mellan säsong 4 och 5 (och finns på säsong 4-DVD:n) har dykt upp för nedladdning?


http://24natic.atspace.com/Season5/prequel.htm

Tyckte klippet varken gjorde till eller ifrån. Känner mig ganska åsiktslös till det.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Tob » ons dec 21, 2005 12:00

http://24natic.atspace.com/Season5/teaser.htm

Ett helt gäng med nya teasers och det roligaste. Första "riktiga" trailern.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Chosen » ons jan 04, 2006 19:49

YIKES såg trailern på fox.com för nästa säsong, asså den här säsongen tror jag blir den bästa utan tvekan!
Användarvisningsbild
Chosen
Minion
 
Inlägg: 234
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Studerar

Inläggav AKS » mån jan 09, 2006 17:50

AKS skrev:Enligt mig är S3 den sämsta 24-säsongen hittills. Lyckas knappt uppbåda intresse nog att se serien längre. Känns inte troligt att jag kommer att fortsätta se serien efter juluppehållet. Jag vet inte vad detta beror på, men den är helt klart mindre spännande och inte lika intressant som föregående säsonger. Tror att jag gillade S2 bäst, men 24 är ju inte en favoritserie direkt så jag har nog inte tänkt så mycket på detta.


Detta skrev jag i december 2004 och jag slutade se serien strax efter. Har dock ofta tänkt på detta... Hur dålig är S3? Är den kanske bra fast jag aldrig kom in i den? Är S4 bättre? Nu då S5 (tror jag) snart drar igång igen så blev jag lite sugen att ge mig på serien igen, men det känns ju som att jag måste ta mig igenom S3 först. Det känns inte så kul då jag gav upp efter 8-12 avsnitt förra gången. Måste man se S3 för att se S4?
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Chosen » mån jan 09, 2006 18:07

jaoo lite tror jag nog att man måste se s3 för att kunna se s4 och framförallt s5.

Om du ser trailern på säsong 5 så kanske du förstår
Användarvisningsbild
Chosen
Minion
 
Inlägg: 234
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Studerar

Inläggav CheeseGuy » mån jan 09, 2006 18:11

AKS skrev:
AKS skrev:Enligt mig är S3 den sämsta 24-säsongen hittills. Lyckas knappt uppbåda intresse nog att se serien längre. Känns inte troligt att jag kommer att fortsätta se serien efter juluppehållet. Jag vet inte vad detta beror på, men den är helt klart mindre spännande och inte lika intressant som föregående säsonger. Tror att jag gillade S2 bäst, men 24 är ju inte en favoritserie direkt så jag har nog inte tänkt så mycket på detta.


Detta skrev jag i december 2004 och jag slutade se serien strax efter. Har dock ofta tänkt på detta... Hur dålig är S3? Är den kanske bra fast jag aldrig kom in i den? Är S4 bättre? Nu då S5 (tror jag) snart drar igång igen så blev jag lite sugen att ge mig på serien igen, men det känns ju som att jag måste ta mig igenom S3 först. Det känns inte så kul då jag gav upp efter 8-12 avsnitt förra gången. Måste man se S3 för att se S4?

Jag tycker inte att säsong 3 är dålig alls, men den är sämre än de andra säsongerna. Säsong 4 är klart bättre. Fast det är bara jag förstås, och de flesta här verkar inte hålla med.

Jag tror att man kan se säsong 4 direkt utan att missa så mycket. Det är bara att kolla någon sammanfattning av säsongen, så borde det gå bra. Eller jag är inte ens säker på att det behövs. Säsong 4 gjordes väl ganska mycket som en nystart, om jag minns rätt. Det blir nog svårare att hoppa in direkt i säsong 5.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Chosen » mån jan 09, 2006 18:20

Om man inte sett säsong 4 så kan man garanterat inte se säsong 5
Användarvisningsbild
Chosen
Minion
 
Inlägg: 234
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Studerar

Inläggav AKS » mån jan 09, 2006 18:22

Gah! Ska jag bli tvungen att se S3?! Ni tyckte ju olika. :) Fast iofs kanske det blir bättre att se S3 då man kan ladda hem hela säsongen och se se alla avsnitt på raken...? Ja, med tanke på att det var så jag såg S2 (fast jag spelade in de första 15-16 avsnitten och såg dem på raken) så borde det vara en klar förbättring. Det känns dock jobbigt att behöva se en säsong man inte orkade se klart första gången.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Chosen » mån jan 09, 2006 18:31

Säsong 3 blir bättre på slutet = )
och säsong 4 är jättebra, ha en liten 24-Vecko maraton innan 24 börjar igen på tv4, dom ska ju nämligen visa det om några veckor och det kommer att ta slut innan Fotbolls vm börjar
Användarvisningsbild
Chosen
Minion
 
Inlägg: 234
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Studerar

Inläggav Tob » mån jan 09, 2006 18:46

Min personliga rangordning av säsongerna.

1,2,4,3.

Mellan 1 och 2 skiljer inte mycket. Inte mellan 4 och 3 heller. Mellan 2 och 4 skiljer det mera.

AKS: Visst kan det vara en fördel att se säsong 3 före 4, men generellt sett så får man ju ändå säga att 24 säsongerna har varit väldigt fristående. Det är inte många trådar och sträcker sig över säsongerna. Däremot så ser väl det ut som att säsong 5 kommer bygga en hel del på säsong 4, så säsong 4 är nog inte helt fel att se iaf.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Chosen » mån jan 09, 2006 18:47

Asså jag tror att Säsong 5 kommer att binda ihop alla tidigare säsongerna och att säsong 4 var startskottet för detta, fast att man fick ett litet smakprov under slutet av säsong 3
Användarvisningsbild
Chosen
Minion
 
Inlägg: 234
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Studerar

Inläggav caffeineaddict » mån jan 09, 2006 18:59

Alla säsonger av 24 är bra som fan hälften av tiden. I S3 är det den andra halvan som är bra, den första är ordentligt seg, men på slutet tyckte jag (då) att det var bättre än någonsin. Kanske inte säsongsavslutningen dock, men de strax innan det.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav RalfiParpa » mån jan 16, 2006 17:37

24, S5: Vilken rivstart! Hade inte förväntat mig särskilt mycket men blev positivt överraskad; så här fängslande har nog inte en 24-upptakt varit sedan, tja, S1, tamigfan. Nu är det bara att hålla tummarna för att resten av säsongen blir lika bra.

24 5x01 och 5x02
Det var hänsynslöst att helt sonika döda två så mångåriga karaktärer som Michelle och Palmer, men visst fan var det effektivt.
Arcen verkar riktigt intressant den här gången även om skurken, den där sedvanliga "ond snubbe som övervakar allt via skärmar och ger order till sina underhuggare", börjar kännas lite banal.


Lite skådisigenkänning också:
Prickskytten spelades av Jeff Kober som även gjorde Rack i BtVS S6. Jeff Kobers gästroll ökar antalet Buffy-skådisar i 5x01 till: två (den andra är förstås D.B. Woodside).

Alltså: bra grejer, 24 är underhållande och fängslande som tusan just nu. Längtar redan till imorgon.
Senast redigerad av RalfiParpa mån jan 16, 2006 17:42, redigerad totalt 2 gånger.
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav caffeineaddict » mån jan 16, 2006 17:39

Med undantag för S2-starten tycker jag aldrig att 24 har startat en säsong överdrivet starkt. Men jag måste hålla med om att teasersarna (vilken jävla böjning...) var bra och lovande även om kortfilmen från S4-DVD:erna var patetisk, så jag ser fram emot att se det här nu. Vet dock inte om jag börjar redan ikväll eller om jag väntar tills i morgon och sträckser alla de fyra första avsnitten.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav RalfiParpa » mån jan 16, 2006 17:57

caffeineaddict skrev:Med undantag för S2-starten tycker jag aldrig att 24 har startat en säsong överdrivet starkt. Men jag måste hålla med om att teasersarna (vilken jävla böjning...) var bra och lovande även om kortfilmen från S4-DVD:erna var patetisk, så jag ser fram emot att se det här nu. Vet dock inte om jag börjar redan ikväll eller om jag väntar tills i morgon och sträckser alla de fyra första avsnitten.


Nu minns jag i och för sig inte riktigt hur S2 började men S5-inledningen var stark och med andra ord riktigt, riktigt stark för 24. Rekommenderar dock att du vänta till imorgon med avsnitten, 5x02 slutade med en sådan där irriterande mini-cliffhanger som 24 är ökänd för.
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav caffeineaddict » mån jan 16, 2006 18:05

RalfiParpa skrev:
caffeineaddict skrev:Med undantag för S2-starten tycker jag aldrig att 24 har startat en säsong överdrivet starkt. Men jag måste hålla med om att teasersarna (vilken jävla böjning...) var bra och lovande även om kortfilmen från S4-DVD:erna var patetisk, så jag ser fram emot att se det här nu. Vet dock inte om jag börjar redan ikväll eller om jag väntar tills i morgon och sträckser alla de fyra första avsnitten.


Nu minns jag i och för sig inte riktigt hur S2 började men S5-inledningen var stark och med andra ord riktigt, riktigt stark för 24. Rekommenderar dock att du vänta till imorgon med avsnitten, 5x02 slutade med en sådan där irriterande mini-cliffhanger som 24 är ökänd för.


Okej. Fast det lär ju å andra sidan 5.04 också göra.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav RalfiParpa » mån jan 16, 2006 18:11

caffeineaddict skrev:
RalfiParpa skrev:
caffeineaddict skrev:Med undantag för S2-starten tycker jag aldrig att 24 har startat en säsong överdrivet starkt. Men jag måste hålla med om att teasersarna (vilken jävla böjning...) var bra och lovande även om kortfilmen från S4-DVD:erna var patetisk, så jag ser fram emot att se det här nu. Vet dock inte om jag börjar redan ikväll eller om jag väntar tills i morgon och sträckser alla de fyra första avsnitten.


Nu minns jag i och för sig inte riktigt hur S2 började men S5-inledningen var stark och med andra ord riktigt, riktigt stark för 24. Rekommenderar dock att du vänta till imorgon med avsnitten, 5x02 slutade med en sådan där irriterande mini-cliffhanger som 24 är ökänd för.


Okej. Fast det lär ju å andra sidan 5.04 också göra.


Eh, jo, det förstås. Ibland tänker jag inte helt klart. Men: alltid trevligare att se fyra avsnitt än två av någonting som är bra (vilket 24 definitivt är nu).
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav CheeseGuy » mån jan 16, 2006 18:23

Håller med caffe och RalfiParpa här; 24 brukar inte starta så jättebra, men de två första säsong 5-avsnitten (speciellt det första) ROCKADE.
Tung atmosfär från första scenen och två stora karaktärer bara dör. Nu kunde det förstås ha gjorts lite mer utdraget, så att det hade känts mer, men som sagt var det här sättet effektivt också. Jag gillar också att de har gjort hoten på en mer personlig nivå hittils (jämfört med att rädda världen alltså), förhoppningsvis kan de fortsätta på det viset.
Det här lovar gott som fan inför fortsättningen.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav caffeineaddict » mån jan 16, 2006 18:37

Bah! Jag kommer inte kunna låta bli att se det ikväll, jag känner det i maggropen.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Tob » mån jan 16, 2006 18:49

Jag ser det som så att bränner man alla 4 avsnitten imorgon så får man vänta på ett nytt avsnitt i många dagar. Bränner man 2 idag så har man 2 nya imorgon redan.

Jag skall defintivt se det två första ikväll. Skall rent av dra iväg och skaffa en pizza inför kvällens stora höjdpunkt. Att ni dessutom skriver så gott om avsnitten gör mig allt mer excentrisk.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav caffeineaddict » mån jan 16, 2006 21:22

5.01/5.02: Samma gamla härliga dumaction-serie som jag tycker om. :) Dock blir jag knappast förvånad om resten av säsongen aldrig når upp till den första kvarten. That was some good shit! Sen föll det in i gamla vanor: tokigt slumpaktiga saker varannan minut, irriterande ungdomar som lägger näsan i blöt till bisarra längder, fejkade video och audiosegment som "inte ser ut att vara fejkade", en president ännu dummare än den verkliga (en strategi från FUX för att försöka få Bush att se bra ut i jämförelse?) och Chloe som klantarslar sig på saker som jag hade fixat och ändå ser det som sin rätt att klaga på alla andra. Fast i år vill de försöka få Chloe att verka attraktiv. Huuuuuu....

Oj, vad det där lät negativt. Det var inte meningen att låta negativt, men 24 är 24 och det inkluderar alla dessa brister och en bunt till. Riktigt dumkul är det i varje fall.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Tob » mån jan 16, 2006 23:10

5.01/5.02

Som sagt, riktigt jävla effektivt att ta död på två karaktärer som mer eller mindre har varit med från början. Hoppas de kan behålla det hela på en hyfsad personlig nivå.

Jag gillar 24 väldigt mycket. Trots dess brister. Skönt med 2 nya avsnitt imorgon.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav RalfiParpa » tis jan 17, 2006 16:14

Nu är det officiellt: 24 rockar min TV-värld. Jag väljer att inte placera serien under en lupp och granska den kritiskt utan tar det bara för vad det är och njuter av varenda avsnitt, gästspel av feta hober eller ej. Så här bra har inte 24 varit på år och dagar. Och visst går det fort framåt.

24 5x03 och 5x04
Hej då, irriterande tonåring #15, hoppas att vi aldrig behöver se dig igen.
Jack på väg till CTU där även Audrey befinner sig. Bådar gott. Kim Raver är en grym skådis. Jag har i och för sig aldrig sett Third Watch men har hört att hon är bra där också vilket jag inte alls tvivlar på efter förra säsongen av 24. Mer Audrey för bövelen!
Mystiska behållare alltså. Inte ett virus igen hoppas jag? Bättre än så kan 24-författarna, får man väl hoppas.
Martha Logan, vilken virvelvind. Spöar alla andra fiktiva presidentfruar (inklusive Abbey Bartlet) med båda händerna bakbundna och drogad av en presidentassistent i maskopi med terrorister.
Senast redigerad av RalfiParpa tis jan 17, 2006 17:15, redigerad totalt 1 gång.
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav CheeseGuy » tis jan 17, 2006 16:58

Jag kan bara hålla med RalfiParpa igen, förutom att jag gillar den feta hobbiten (kanske inte karaktären visserligen, det får jag se) och den irriterande tonåringen (som inte alls är irriterande eller dum, utan sympatisk och hyfsat vettig, faktiskt). Men det är säkert bara jag.

Det fortsätter att dyka upp gammalt ME-folk också; den här gången var det Mark Sheppard (Badger i Firefly). (Sen har ju Sean Astin inte synts i någon Joss-serie, men han har regisserat det tokbra Angel-avsnittet "Soulless".)


Jag hoppas det kommer ett David Fury-avsnitt snart också. Inte för att jag inte älskar serien som den är nu, men det ska bli kul att se vad han kan göra.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Tob » tis jan 17, 2006 23:45

Inledningen av säsong 5 av 24 tycker jag är rejält bra. Visst får man ta det lite som det är, med bedömmer man serien utifrån det så tycker jag att 24 levererar i de allra flesta fallen.

CG:
När Derek sprang ifrån bilen för att "varna" Jack, suckade jag hopplöst och förtvivlat. Men väl på plats, bland gisslan, så fan vilken närvaro han förmedelade.

Så jag håller inte riktigt med Ralfi heller. Men ändå bra att han förhoppningsvis inte är med mer ändå.


Såg på imdb nu att det är Brady Corbet som spelar honom. Han spelar en av killarna i mysterious skin, och ja, där är han briljant. Jag visste väl att jag kände igen honom.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron