Charmed (Förhäxad)

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Vem gillar/gillade du mest i Charmed?

Prue Halliwell (Shannen Doherty)
7
14%
Piper Halwliell (Holly Marie Combs)
5
10%
Phoebe Halliwell (Alyssa Milano)
17
35%
Paige Halliwell (Rose McGowan)
2
4%
Leo Wyatt (Brian Krause)
0
Inga röster
Cole Turner (Julian McMahon
12
24%
Daryll Morris (Dorian Gregory)
0
Inga röster
Chris Perry/Halliwell (Drew Füller)
6
12%
 
Antal röster : 49

Inläggav HeY » lör jan 15, 2005 13:18

Japp, imorn (söndag 16/1) är börjar det! 7x01 A Call To Arms, det är ett hyffsat avsnitt men inte det bästa! Kul för er som gillar Piper och Leo.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav carre » lör jan 15, 2005 15:26

HeY skrev:Hehee, bara så du vet så hade jag aldrig tittat på något som man kan kalla för skräck tidigare! Jag var alltså väldigt känslig :oops:
Men det har ändrats, nu kan jag nästan se på vad som helst utan att känna så mcyket, men jag kan säga att jag fortfarande kan rycka till ordentligt ibland (tappade ut hela min popcorn skål när jag så på I Know What You Did Last Summer i sjuan, det var första gången jag såg den)


Vad hemskt! Hela min mellanstadietid vart det vara skräckfilm som gällde. Vi gjorde egna också, sprang omkring på hustak med yxor och motorsågar och sprang ut i skogen mitt på natten för att få läskiga nattbilder. Det vart rakt igenom lycka.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

Inläggav HeY » sön jan 16, 2005 1:10

Vad hemskt! Hela min mellanstadietid vart det vara skräckfilm som gällde. Vi gjorde egna också, sprang omkring på hustak med yxor och motorsågar och sprang ut i skogen mitt på natten för att få läskiga nattbilder. Det vart rakt igenom lycka.


Hehee, okej! Men nu tittar jag med gläjde på skräck, jag ryckte inte till en enda gång i filmen "Mördande Legender"!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sharatec » sön jan 16, 2005 1:25

HeY skrev:Japp, imorn (söndag 16/1) är börjar det! 7x01 A Call To Arms, det är ett hyffsat avsnitt men inte det bästa! Kul för er som gillar Piper och Leo.


Jo, ska bli kul att se efter den halvdåliga avslutningen på säsong 6. Det är imponerande att de lyckas ha idéer som skulle kunna bli så bra, scener som skulle kunna bli så starka och dramatiska - och sedan förstör dem med en massa trams. :( Till och med den alternativa, "goda" världen hade kunnat bli någonting fascinerande och skrämmande med kompetenta manusförfattare - nu höll jag på att gömma mig bakom soffan för att det bara blev ett groteskt överspel.

Nå, slutgnällt! Barbas lever, Leo har slaktat en Elder, och med lite tur kan det fortfarande visa sig att Gideon hade rätt (inte för att jag på något vis tror att de skulle ha "modet" att skriva en sådan intrig, men hoppet dör aldrig!).
Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me


Jag är underbar. Det står på internet, så det måste vara sant! källa: http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?p=80105#80105
Användarvisningsbild
sharatec
Big Bad
 
Inlägg: 1026
Blev medlem: 30 jan 2004
Ort: Linköping

Inläggav HeY » sön jan 16, 2005 17:10

Nå, slutgnällt! Barbas lever, Leo har slaktat en Elder, och med lite tur kan det fortfarande visa sig att Gideon hade rätt (inte för att jag på något vis tror att de skulle ha "modet" att skriva en sådan intrig, men hoppet dör aldrig!).


Nja, jag tror nog inte att Wyatt är det stora problemet längre, nu är det mer Leo, som är det stora problemet. De kanske till och med har modet att skriva ut honom ur manuset! Efter allt som hänt nu så skulle det inte choka mig! Men de får inte skriva ut honom, Piper skulle aldrig klara av det! :cry:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » tis jan 18, 2005 18:40

Vad tyckte ni?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Chosen » tis jan 18, 2005 23:01

Jag tyckte att det var en ganska OK bra början på en säsong, påminde mig lite smått om

Spoiler Buffy s07
lessons där The First visar sig och säger dom ultimata orden, It's not about right or Wrong, it's about power!!!


Bara för att man sett Charmed behöver man inte ha sett alla Buffysäsonger //Off
Användarvisningsbild
Chosen
Minion
 
Inlägg: 234
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Studerar

Inläggav sharatec » ons jan 19, 2005 14:00

Hata dubbelpostningar... Ber om ursäkt.
Senast redigerad av sharatec ons jan 19, 2005 14:02, redigerad totalt 1 gång.
Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me


Jag är underbar. Det står på internet, så det måste vara sant! källa: http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?p=80105#80105
Användarvisningsbild
sharatec
Big Bad
 
Inlägg: 1026
Blev medlem: 30 jan 2004
Ort: Linköping

Inläggav sharatec » ons jan 19, 2005 14:02

Chosen> Spoilermarkering!
Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me


Jag är underbar. Det står på internet, så det måste vara sant! källa: http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?p=80105#80105
Användarvisningsbild
sharatec
Big Bad
 
Inlägg: 1026
Blev medlem: 30 jan 2004
Ort: Linköping

Inläggav HeY » tor jan 20, 2005 19:04

Undrar inte ni alla vad de flygande "sakerna" är för något, jag vet men det skulle vara kul att höra era funderingar över vad det kan vara!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » tor jan 20, 2005 19:13

HeY skrev:Undrar inte ni alla vad de flygande "sakerna" är för något, jag vet men det skulle vara kul att höra era funderingar över vad det kan vara!

Nu vet jag inte hur de flygande sakerna ser ut eftersom jag inte tittar på serien, men om det är en sådan här så kommer jag att titta. Men det är säkert något tråkigare i verkligheten.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav HeY » tor jan 20, 2005 19:18

noike skrev:
HeY skrev:Undrar inte ni alla vad de flygande "sakerna" är för något, jag vet men det skulle vara kul att höra era funderingar över vad det kan vara!

Nu vet jag inte hur de flygande sakerna ser ut eftersom jag inte tittar på serien, men om det är en sådan här så kommer jag att titta. Men det är säkert något tråkigare i verkligheten.


Okej, när jag tryckte på länken kom jag inte till någon bild om det var det som var meningen, men jag tycker att det är spännande, speciellt där jag är i säsongen!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » tor jan 20, 2005 19:47

HeY skrev:
noike skrev:Nu vet jag inte hur de flygande sakerna ser ut eftersom jag inte tittar på serien, men om det är en sådan här så kommer jag att titta. Men det är säkert något tråkigare i verkligheten.

Okej, när jag tryckte på länken kom jag inte till någon bild om det var det som var meningen, men jag tycker att det är spännande, speciellt där jag är i säsongen!

Nej, men filmen som recenseras har ett namn som innehåller flygande objekt som förmodligen hade mer intressanta än vad det egentligen är som flyger i serien.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav HeY » fre jan 21, 2005 17:41

noike skrev:
HeY skrev:
noike skrev:Nu vet jag inte hur de flygande sakerna ser ut eftersom jag inte tittar på serien, men om det är en sådan här så kommer jag att titta. Men det är säkert något tråkigare i verkligheten.

Okej, när jag tryckte på länken kom jag inte till någon bild om det var det som var meningen, men jag tycker att det är spännande, speciellt där jag är i säsongen!

Nej, men filmen som recenseras har ett namn som innehåller flygande objekt som förmodligen hade mer intressanta än vad det egentligen är som flyger i serien.



Okej, men Charmed är iaf spännande och jag tror nog att om ni som fortsätter följa denna säsongen kommer att tycka det, iaf ni som på något sätt gillar Charmed!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav 24_fan » mån jan 24, 2005 20:23

LWes skrev:Jag tycker att Charmed är en mycket fånig serie. För dom tre systrarna är så jobbiga när dom pratar med varanndra på sitt speciella 'gulliga' sätt och det känns bara så über-fånigt.
Jag har aldrig kännt så från någon annan serie.
och 'fånigt' är det perfekta ordet, för när man ser på det är det det enda ordet som jag ser i mitt huvud.

Det är självklart vissa saker som är bra. T.ex. Cole. han var cool.
Det jag annars stör mig mest på är demonerna. Det är (än en gång) fånigt hur dom säger en trollformel som dör demonen i en eld-puff och försvinner.
Ingen action-kännsla alls. Det är bara trollformler och så håller systrarna varanndra i händerna och så dör demonen.
och ibland måste Piper stanna tiden, vilket är en fruktansvärt mäktig kraft, men hon använder den inte rätt. Tänk alla saker hon skulle kunna göra med den.
Och Pheobe kan karate, men inte på samma sätt som Buffy slåss då det är coolt hur hon dödar monster, när Pheobe gör det är det igen bara fånigt.


Hela grund-idén är ganska dum. Tre systrar som får veta att dom är häxor.
Om dom hade blivit häxor hade det väl varit ok, men dom får reda på att dom är häxor.

Jag förstår inte hur den kan ha bättre tittarsiffror än t.ex. Angel hade.

Jag har inget emot att folk gillar den, men jag själv tycker bara att den är fånig.
charmed är skitbra..fatta det
24_fan
Demon Fodder
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 24 jan 2005

Inläggav LWes » mån jan 24, 2005 22:30

24_fan skrev:charmed är skitbra..fatta det


Oj, du har övertygat mig...
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » ons jan 26, 2005 20:30

LWes skrev:
24_fan skrev:charmed är skitbra..fatta det


Oj, du har övertygat mig...



Hehee, man ska kanske börja köra med hot, eller hur LWes ;)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Yog-Sothoth » ons jan 26, 2005 21:14

LWes skrev:
24_fan skrev:charmed är skitbra..fatta det


Oj, du har övertygat mig...

Hahaha!
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav carre » ons jan 26, 2005 23:03

HeY skrev:Hehee, man ska kanske börja köra med hot, eller hur LWes ;)


You'll do what? Lick him to death? ;)
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

Inläggav HeY » lör feb 05, 2005 13:26

ey skrev:
HeY skrev:Hehee, man ska kanske börja köra med hot, eller hur LWes ;)


You'll do what? Lick him to death? ;)


Ehh, lick him? Hmm, I wondering what you're thinking ;)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » tis feb 15, 2005 23:52

Vad har alla ni som tittar på säsong 7 för första gången nu tyckt än så länge? Jag tycker att den är bra och jag kan säga er att den bara blir bättre!


Teaser för söndagens avsnitt på TV3 (teasern är från TV3:s hemsida!):
Söndag 20 februari 18:30 - Flickorna får en ny beskyddare och Paige får nys om ett nytt hot mot deras existens. Realitystjärnan, sångaren och Jessica Simpson-maken Nick Lachey gästspelar. Del 6:22.

Själv tycker jag (som har sett avsnittet) att det var en dålig teaser! Men ni får väll bedömma själva! Avsnittet heter "Once In A Blue Moon" och är som sagt avsnitt 6 (7x06)!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » lör feb 26, 2005 16:03

För alla er som gillar David Anders (Sark) från Alias, kan det vara kul för er att veta att han gästspelar i Charmed, avsnitt 7x15 Show Ghouls (7x15 = Säsong7Avsnitt15). Så för er som gillar han, titta på!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » fre mar 04, 2005 23:58

Vad tyckte ni om avsnittet i söndags, Leo is now, ahh vad är han egentligen, good or bad? Jag vet, men vad tror ni? Längtar ni tills på söndag när fortsättningen är, på söndag kommer det inte direkt handla om Leo men i avsnittet efter kommer det mer en spännande fortsättning för vad som hände i söndag!

Veckans Teaser:

Söndag 06 mars 18:30 - När Paige och Brody dras in i sagans värld tvingas Phoebe, Piper och Leo skriva om berättelsen så att den slutar lyckligt. Del 8:22.


HAHAA!! För er som tycker det här låter töntigt så kan jag verkligen hålla med sig. "sagans värld", jag har en känsla av att LWes och ni andra som tycker att det är mycket barnsligheter i Förhäxad sitter och skrattar åt denna teasern, det gjorde jag och jag har sett avsnittet. Jag tyckte iaf att avsnitet var bra, teasern stämmer väl på sätt och vis men jag tycker att det var fel ordval. Eller fel skriven teaser över huvud taget, jag borde få skriva teasarna åt TV3 så att de inte blir så mesiga!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » lör mar 05, 2005 0:07

HeY skrev: När Paige och Brody dras in i sagans värld tvingas Phoebe, Piper och Leo skriva om berättelsen så att den slutar lyckligt. Del 8:22.

HAHAA!! För er som tycker det här låter töntigt så kan jag verkligen hålla med sig. "sagans värld", jag har en känsla av att LWes och ni andra som tycker att det är mycket barnsligheter i Förhäxad sitter och skrattar åt denna teasern


Jag tycker snarare att det låter som ett av dom bättre avsnittet.
Med tanke på att att jag har alla Hallmark's sagovärlds-mini-serier på dvd så låter inte sagovärldar så hemskt i mina öron...
Måste passa på att rekomendera 10th Kingdom. Helt klart det bästa jag sett utanför tv-serier.
Det är en 7-timmars mini-serie och den är helt underbar.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » lör mar 05, 2005 1:08

Hm, hur landade jag i den här tråden?

LWes: 10th Kingdom diskuterades lite här: http://buffyforum.se/viewtopic.php?t=23 ... &start=695

Personligen tycker jag den är rätt överskattad, men samtidigt hyfsat småcharmig. Jag var glad över att återse The Wolf i Gilmore Girls nu i dagarna. :)


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav HeY » lör mar 05, 2005 11:02

LWes skrev:
HeY skrev: När Paige och Brody dras in i sagans värld tvingas Phoebe, Piper och Leo skriva om berättelsen så att den slutar lyckligt. Del 8:22.

HAHAA!! För er som tycker det här låter töntigt så kan jag verkligen hålla med sig. "sagans värld", jag har en känsla av att LWes och ni andra som tycker att det är mycket barnsligheter i Förhäxad sitter och skrattar åt denna teasern


Jag tycker snarare att det låter som ett av dom bättre avsnittet.
Med tanke på att att jag har alla Hallmark's sagovärlds-mini-serier på dvd så låter inte sagovärldar så hemskt i mina öron...
Måste passa på att rekomendera 10th Kingdom. Helt klart det bästa jag sett utanför tv-serier.
Det är en 7-timmars mini-serie och den är helt underbar.



Okej, själv tyckte jag att det lät lite småbarnsligt. Jag menar, det har varit ett annat avsnitt med sagor och det var i säsong 5 när serien tappade många tittare. "5x03 Happily Ever After" hette avsnittet och jag tror att många tyckte att det var lite barnsligt. (själv tyckte jag att det var kul). Så eftersom det avsnittet var som det var, så tänkte jag att det här skulle låta ännu barnsligare med att "de sugs in i sagansvärld", men det är inte ett så töntigt avsnitt. Jag lovar!

För er som gillar gamla svartvits-filmer rekomenderar jag detta avsnittet, "You'll see what I mena ;) "

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Chosen » lör mar 05, 2005 13:56

Asså om jag ska vara ärlig så tycker ja att hela säsong 5 var en säsong där "writers" inte hade någon fantasi alls.
Med alla Nympher och sjöjungfrun bla bla bla..
Men det var bra att dom 2 sista avsnitten var som en bro för Säsong 6.
För att Säsong 6 är faktiskt den hitills bästa säsongen av Charmed.
Jag har inte gillat så mkt av det jag har sett i Säsong 7.
Men det kommer nog inom sin tid.
Användarvisningsbild
Chosen
Minion
 
Inlägg: 234
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Studerar

Inläggav HeY » lör mar 05, 2005 14:36

Du får vänta och se, jag tycker att den blir jättespännande!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » lör mar 05, 2005 14:57

Chosen skrev:Jag har inte gillat så mkt av det jag har sett i Säsong 7.
Men det kommer nog inom sin tid.

Jag har sett alla hittills visade avsnitt av s7 (15 st): Efter ett tag blir säsongen bättre, det är väl snart/ungefär nu på Tv3, men tyvärr vara det inte speciellt länge, och nu är det tillbaka på skrattretande nivå igen.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Chosen » sön mar 06, 2005 13:40

Illyria skrev:
Chosen skrev:Jag har inte gillat så mkt av det jag har sett i Säsong 7.
Men det kommer nog inom sin tid.

Jag har sett alla hittills visade avsnitt av s7 (15 st): Efter ett tag blir säsongen bättre, det är väl snart/ungefär nu på Tv3, men tyvärr vara det inte speciellt länge, och nu är det tillbaka på skrattretande nivå igen.



Joo, jag vet =( dom har en tendens att köra den stilen.
Först är det en seg början sen skjuts serien i höjden sen så går den tillbaka till samma sega stämmning =(

Hoppas "The Seven year wich" är ett bra avsnitt =D
Användarvisningsbild
Chosen
Minion
 
Inlägg: 234
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Studerar

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron