One Tree Hill

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav carre » tis apr 29, 2008 22:38

OTH! finns ingen bättre drama!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

Inläggav Glorificus » fre maj 02, 2008 17:11

Åh, jag har tre avsnitt att se ikapp. Min kväll kommer att bli fabulous.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Tob » tis maj 13, 2008 21:53

(spoiler 5.17) Med undantag för Brooke-skall-bli-mamma storyline så tycker jag mycket fungerar bra i One Tre Hill numera. Det är stabilt.

Peyton/Lucas :unlove:

Deb/Antwon :D
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav The Ankh » ons maj 14, 2008 23:45

5.16
Jag tycker inte alls att Mouth & MIllie är tråkiga! De e jättesöta! Bara för de inte sär lika såpiga som resten betyder inte att de inte förtjänar att leva ju!

Jag orkar snart inte med mere spänning kring Lucas & Peyton & Lindsey. Jag vill vill vill villvill vill att det ska bli Luc & Peyton. Men jag vågar inte tro,eller ens hoppas på det. Dessutom är Lindsey så.... rätt just nu att jag börjar gilla henne. INte som Lucas fru, men som en del av serien.

Dan. Det är så kluvet att man känner så mycket sympati för honom. Det är lätt att (som utomstående) gölmma bort att han faktiskt mördat Keith. Usch. Näe, rent krasst förtjänar han att dö ensam. Menb.. Ne jag vet inte.. Jag tycker kanbsle att han borde få leka lite med Jamie i alla fall.
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav sp1keout » tor maj 15, 2008 13:34

Nagon som har senare delen av sasong 2 pa sig!? Skulle vilja skicka kanske...

Till Japan... Snella... Vill se. Mer. Ikapp.
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » tor maj 15, 2008 14:12

sp1keout: finns på buffyhubben, noam har alla säsonger tror jag.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sp1keout » tor maj 15, 2008 14:25

HeY skrev:sp1keout: finns på buffyhubben, noam har alla säsonger tror jag.


ah, men det var inte det jag frågade... :cry:
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » tor maj 15, 2008 14:52

Har du inte DC i japan?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sp1keout » tor maj 15, 2008 15:11

HeY skrev:Har du inte DC i japan?


no. köpt ny dator. har knappt bittorrent lix.
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » tis maj 20, 2008 23:53

518
mamma Mia. Finns fan ingen serie just nu som jag längta lika mycket efter och som får mig att gråta så här mycket varannan minut av glädje och sorg omvartannat. Helt galet.

Introt! Den där ungen e så söt att man vill 'ta upp hgonom! Tänk att få en son som han!

Vem tror ni Lucas ringde. Jag tror det var Lindsey. Eller Brooke. Och Brokke måste säga nej. Usch. Jag tycker så synd om Peyton :(

(edit) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! WTF!!!! Säsongsuppehåll! Jag DÖR!!! (/edit)
Senast redigerad av The Ankh ons maj 21, 2008 18:46, redigerad totalt 1 gång.
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav HeY » ons maj 21, 2008 10:28

5x18 menade du Ankh!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » ons maj 21, 2008 18:45

Hoppsan. ja klart jag gjorde!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav Tob » ons maj 21, 2008 22:54

The Ankh skrev:518Vem tror ni Lucas ringde. Jag tror det var Lindsey. Eller Brooke. Och Brokke måste säga nej. Usch. Jag tycker så synd om Peyton :(


Jag befarar Lindsey, men Brooke, det känns väl helt taget ur luften? Jag låtsas att det är Peyton ända tills det är motbevisat.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav The Ankh » tor maj 22, 2008 0:40

Tob skrev:
The Ankh skrev:518Vem tror ni Lucas ringde. Jag tror det var Lindsey. Eller Brooke. Och Brokke måste säga nej. Usch. Jag tycker så synd om Peyton :(


Jag befarar Lindsey, men Brooke, det känns väl helt taget ur luften? Jag låtsas att det är Peyton ända tills det är motbevisat.


Ja.. Det är ju allt man vill. KOmmer hon säga ja då undrar man. åååh! Säsongsuppehåll! DAMNIT!!!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav Tob » tor maj 22, 2008 7:00

The Ankh skrev:
Tob skrev:
The Ankh skrev:518Vem tror ni Lucas ringde. Jag tror det var Lindsey. Eller Brooke. Och Brokke måste säga nej. Usch. Jag tycker så synd om Peyton :(


Jag befarar Lindsey, men Brooke, det känns väl helt taget ur luften? Jag låtsas att det är Peyton ända tills det är motbevisat.


Ja.. Det är ju allt man vill. KOmmer hon säga ja då undrar man. åååh! Säsongsuppehåll! DAMNIT!!!

I min lilla naiva värld så kan du ge dig på att hon säger ja.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav makane » tor maj 22, 2008 12:59

Tob skrev:
The Ankh skrev:
Tob skrev:
The Ankh skrev:518Vem tror ni Lucas ringde. Jag tror det var Lindsey. Eller Brooke. Och Brokke måste säga nej. Usch. Jag tycker så synd om Peyton :(


Jag befarar Lindsey, men Brooke, det känns väl helt taget ur luften? Jag låtsas att det är Peyton ända tills det är motbevisat.


Ja.. Det är ju allt man vill. KOmmer hon säga ja då undrar man. åååh! Säsongsuppehåll! DAMNIT!!!

I min lilla naiva värld så kan du ge dig på att hon säger ja.

Klart som tusan hon säger ja. Hon sa ju att det var hennes dröm att hon sade ja när han friade, så gör han det igen så kan ni ge er på att hon svarar ja. :) Frågan är bara om det är hon han ringer. Hoppas, hoppas, hoppas. Brooke vore sjukt konstigt och VERKLIGEN taget ur luften. De är fina och söta vänner, men ett giftermål? Nej Lindsey eller Peyton... jag tror och hoppas på Peyton.
Användarvisningsbild
makane
Minion
 
Inlägg: 321
Blev medlem: 16 okt 2007
Ort: KBA

Inläggav unehed » fre maj 23, 2008 15:53

makane skrev:
Tob skrev:
The Ankh skrev:
Tob skrev:
The Ankh skrev:518Vem tror ni Lucas ringde. Jag tror det var Lindsey. Eller Brooke. Och Brokke måste säga nej. Usch. Jag tycker så synd om Peyton :(


Jag befarar Lindsey, men Brooke, det känns väl helt taget ur luften? Jag låtsas att det är Peyton ända tills det är motbevisat.


Ja.. Det är ju allt man vill. KOmmer hon säga ja då undrar man. åååh! Säsongsuppehåll! DAMNIT!!!

I min lilla naiva värld så kan du ge dig på att hon säger ja.

Klart som tusan hon säger ja. Hon sa ju att det var hennes dröm att hon sade ja när han friade, så gör han det igen så kan ni ge er på att hon svarar ja. :) Frågan är bara om det är hon han ringer. Hoppas, hoppas, hoppas. Brooke vore sjukt konstigt och VERKLIGEN taget ur luften. De är fina och söta vänner, men ett giftermål? Nej Lindsey eller Peyton... jag tror och hoppas på Peyton.


Jag hoppas nästan att det inte är Peyton. Hon förtjänar nån bättre än aset Lucas Scott...

- Delete, delete
- Exterminate!
- Delete, delete
- EXTERMINATE!
Användarvisningsbild
unehed
Minion
 
Inlägg: 73
Blev medlem: 12 jun 2004
Ort: Norrköping

Inläggav LWes » fre jun 20, 2008 0:22

Såg just dom 4 sista avsnitten av säsongen.
5x18
Den här säsongen har ju varit helt fantastisk och min favorit att följa måste nog vara Dan. Jag tycker det varit jätteintressant ända sen han släpptes fri. Dom har verkligen skapat någonting komplicerat med honom, att han dödade sin bror som var älskad av tittare och andra karaktärer, men nu får dom en ändå att känna för honom och hoppas att det går bra för honom. Ur en författares synvinkel är jag väldigt imponerad och inspirerad av det. Han kanske förtjänar att dö, men jag vill inte att han ska det för jag vill fortsätta följa honom. Jamie elementet är väl vad som tillför mest i detta, deras scener tillsammas tycker jag är jättefina och intressanta. Det är mycket bra, det är det...
Jamie är så rolig och bra, han är ett sånt bra tillskott till serien, jag kan inte tänka mig hur det skulle varit om dom inte hoppat fram i tiden i början av säsongen, ush, det hade inte ens kunnat vara så här bra då.
Gillar inte det där med att Brooke skulle vara mamma i några avsnitt, det var inte så kul, men annars är allt bra, förutom att Luke är lite väl emo förstås... Jag gissar att det var Peyton han ringde till. Brooke skulle vara ologiskt och Lindsey är det tråkigt om det är.

Men det värsta i säsongen måste vara att Owen bara försvann som han gjorde. Dom spenderade flera avsnitt på att introducera honom och sen att han och Brooke blev tillsammans och jag gillade honom verkligen, han var jättebra, och sen kom var han helt plötsligt borta, och det sista man hörde från honom var när hans kompis kom och sa till Brooke att han blev lite rädd när hon ville bli mamma. Det känns som att det inte var någonting dom planerat med den karaktären, jag skulle gissa att dom inte gillade honom av någon anledning och skrev ut honom eller att skådespelaren inte ville mer. För dom kan ju inte ha gjort så där med flit, dom kan ju inte vara nöjda med hur det blev. Synd i alla fall för han var schyst.

Jag hoppas att Dan överlever. Annars är det tråkigt. I hur många säsongsavslutningar har vi undrat om Dan kommer dö? Minst 3 nu om jag inte minns fel. Det är lite kul...


Mycket bra säsong, ska bli kul att se nästa.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav makane » mån jun 23, 2008 14:24

LWes skrev:Men det värsta i säsongen måste vara att Owen bara försvann som han gjorde. Dom spenderade flera avsnitt på att introducera honom och sen att han och Brooke blev tillsammans och jag gillade honom verkligen, han var jättebra, och sen kom var han helt plötsligt borta, och det sista man hörde från honom var när hans kompis kom och sa till Brooke att han blev lite rädd när hon ville bli mamma. Det känns som att det inte var någonting dom planerat med den karaktären, jag skulle gissa att dom inte gillade honom av någon anledning och skrev ut honom eller att skådespelaren inte ville mer. För dom kan ju inte ha gjort så där med flit, dom kan ju inte vara nöjda med hur det blev. Synd i alla fall för han var schyst.

Jag har för mig att jag läst att skådisen inte kunde/ville vara med efter strejken... Fast jag kan ha blandat ihop det, för jag har ingen källa att hänvisa till. Men det var nog absolut inte tanken när de introducerade honom.
Användarvisningsbild
makane
Minion
 
Inlägg: 321
Blev medlem: 16 okt 2007
Ort: KBA

Inläggav HeY » tis jun 24, 2008 13:36

makane skrev:
LWes skrev:Men det värsta i säsongen måste vara att Owen bara försvann som han gjorde. Dom spenderade flera avsnitt på att introducera honom och sen att han och Brooke blev tillsammans och jag gillade honom verkligen, han var jättebra, och sen kom var han helt plötsligt borta, och det sista man hörde från honom var när hans kompis kom och sa till Brooke att han blev lite rädd när hon ville bli mamma. Det känns som att det inte var någonting dom planerat med den karaktären, jag skulle gissa att dom inte gillade honom av någon anledning och skrev ut honom eller att skådespelaren inte ville mer. För dom kan ju inte ha gjort så där med flit, dom kan ju inte vara nöjda med hur det blev. Synd i alla fall för han var schyst.

Jag har för mig att jag läst att skådisen inte kunde/ville vara med efter strejken... Fast jag kan ha blandat ihop det, för jag har ingen källa att hänvisa till. Men det var nog absolut inte tanken när de introducerade honom.


Äsch, jag tyckte inte han var så rolig. Karaktären funkade inte alls för mig.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » ons jun 25, 2008 14:24

Jag är inte säker men med tanke på att (spoiler eventuell castspoiler s6 och spoilers för 5x18) Michaela McManus (Lindsay) nu har gått med Law & Order: SVU som regular nästa säsong så skulle man ju kunna anta att hon inte är med mycket/alls nästa säsong - vilket skulle betyda att Lucas inte ringde henne. Då har vi Brooke och Peyton kvar, Brooke känns osannolikt och jag blir arg på Lucas om det var henne han ringde och om de får för sig att få Brooke att säga ja blir jag arg på alla som har med serien att göra! Peyton FTW!!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Glorificus » mån aug 25, 2008 20:36

En. Vecka. Kvar. :eek: :extas: :lovebunnier:
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav The Ankh » tis sep 02, 2008 18:00

Nu ere dags! Hurraaaaaa!!!!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav The Buffster » tis sep 02, 2008 21:08

Åh, jag hade glömt. Nytt OTH! Precis vad jag behövde idag. :lovebunnier:

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav Tob » tis sep 02, 2008 22:45

The Buffster skrev:Åh, jag hade glömt. Nytt OTH! Precis vad jag behövde idag. :lovebunnier:


Ja. OTH kommer ju aldrig vara någon av det större serierna i min bok men ibland träffar det så rätt, mycket beroende på ens sinnesstämning, det blir lätt att man bara sitter i soffan och ler. Det gjorde jag till 6.1 större delen.

(spoiler 6.1) Peyton/Lucas naturligtvis. Brooke som sparkar Millie. Jamies dansande. Skills/Deb.... :rolleyes: :D
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav HeY » ons sep 03, 2008 1:11

Åh, OTH, jag älskar det så :lovebunny:

6x01
Peyton och Lucas! Peyton och Lucas! PEYTON OCH LUCAS! :lovebunny:
Så fina, jag satt och log hela tiden!

Haley och Jamie som dansade, jag dog av överdos av sockersöt! Jag vill vara Nathan. Vackraste frun någonsin och sötaste ungen någonsin. Jag vill vara Nathan! :lovebunny:

Viktoria, vilken bitch. Det var hon som anlitade mannen att ge sig på Brooke, utan tvekan. Visst, det är förutsägbart, men hur förutsägbart brukar inte OTH vara egentligen? Jag tror absolut att det är så, det är så absurdt att jag vill att det ska vara så även om det är förutsägbart. Stackars Brooke :unlove:

Crazy nanny är crazy. Hon och Dan förtjänar varandra, jag bryr mig nämligen inte om honom längre - det känns som om han är överspelad, dags att skriva ut honom already! Men Crazy Nanny ska hålla sig borta från Jamie, jag orkar inte med det igen. Hon är också överspelad!

Annan karaktär som är överspelad är Mouth. Han har inget att göra i serien, han är så tråkig att jag vrider på mig under hans scener och vill att de ska klippa till de jag faktiskt bryr mig om. Jag hoppas han och tråkiga Milicent är ute nu, inte att kamerorna följer med deras liv i Hueston eller var det nu var de skulle flytta. Jag minns inte det och det har nämnts i de senaste 4 avsnitten som sänts av OTH eller nåt - det är ett bevis på hur mkt jag bryr mig om honom egentligen.

Nu ska jag se Haley och Jamie dansa igen, sen ska jag sova :lovebunny:


Next week please :popcorn:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav eynosh » ons sep 03, 2008 19:30

Bara jag som tyckte att det här avsnittet var helt värdelöst? Helt intetsägande, ingen bra grund för senare avsnitt, tråkiga plotar och.. ingenting. Det här påminde mig om våra bästa år.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav Tob » ons sep 03, 2008 19:53

eynosh skrev:Bara jag som tyckte att det här avsnittet var helt värdelöst? Helt intetsägande, ingen bra grund för senare avsnitt, tråkiga plotar och.. ingenting. Det här påminde mig om våra bästa år.


Var väl som OTH brukar vara tycker jag.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav The Ankh » ons sep 03, 2008 22:08

601Jag är så glad så glad så glad så glad över Peyton & lucas att jag inte tror det är sant. jag vågar inte. De är inte gifta än. Jag undrar om de kommer komma så långt eller om de kommer dyka upp npt. Åh. När hon kom på flygplatsen. Jag var så nervös. Tänkte att hon kanske bara råkade komma dit av npn anledning och så skuylle man tro att det var hon men så kom Lindsey kutande... att ddet skulle vara Broooke såg jag som mycket osannolikt. Brooke skulle inte göra så mot Peyton...

Jaja.. Ne. Jag är redigt glad att OTH är tillbaka! Faan vad jag älskar den här serien!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav The Buffster » ons sep 03, 2008 22:16

Jag tyckte väl att avsnittet var varken särskilt bra eller särskilt dåligt. OTH är vad det är helt enkelt och jag älskar serien för det. Alltid (i stort sett) väldigt underhållande ibland ännu bättre än så.

(spoiler 6.01) Att det var Peyton som Lucas friade till gjorde mig enormt glad såklart. Allt annat hade känts fel. Och scenerna med dom två var verkligen så fina. Men jag är lite orolig, för om dom gifter sig redan nu, var ska dom ta det sen? Nathan och Haley räcker som det lycklig gifta paret tycker jag.

NEJ! Den galna nannyn är tillbaka. NEJ! Usch! Så dåligt att det inte är okej. Och hon kidnappar Dan, och torterar honom?! Jag förstår inte hur fan manusförfattarna tänker ibland. OTH behöver verkligen inte den typen av saker för att vara bra. VERKLIGEN INTE!

Jamie är helt oemotståndligt söt. Jag kan inte hjälpa det. Gulliga barn i serier och filmer är ofta jobbiga. Men... ja...

Nathan och hans comeback gillar jag. Jag gillar alltid Nathan.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]

cron