One Tree Hill

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav The Buffster » ons feb 13, 2008 23:52

unehed skrev:Jag blev ärligt talat riktigt upprörd när hon sa till Nathan nåt i stil med: I guess I should be thankful that you're not sleeping around. Hur kan man ens säga nåt sånt?

Haha, ja, alltså den kommentaren var ju dels dum av henne för att det verkligen inte är något man säger till någon men sen också väldigt fånig och dåligt skriven. Knappast så att man behöver få det förtydligat att Haley inte vill att Nathan ska vara otrogen mot henne. Och så kändes den bara helt tagen ur luften för att det inte alls var det dom bråkade om.

Sen när det gäller Lucas är det bara att hålla med. Den där "he's not good enough for you" kommentaren hade kunnat vara okej om han sen hade insett att anledningen till att han sa så är att han vill vara med Peyton. Men så friar han istället till Lindsay. Stackars, stackars Peyton.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav HeY » tor feb 14, 2008 0:42

The Buffster skrev:Haha, ja, alltså den kommentaren var ju dels dum av henne för att det verkligen inte är något man säger till någon men sen också väldigt fånig och dåligt skriven. Knappast så att man behöver få det förtydligat att Haley inte vill att Nathan ska vara otrogen mot henne. Och så kändes den bara helt tagen ur luften för att det inte alls var det dom bråkade om.

Sen när det gäller Lucas är det bara att hålla med. Den där "he's not good enough for you" kommentaren hade kunnat vara okej om han sen hade insett att anledningen till att han sa så är att han vill vara med Peyton. Men så friar han istället till Lindsay. Stackars, stackars Peyton.


Men sade inte Haley den kommentaren och syftade på Lucas och Peyton? Hon såg ju som kyssas.

Angående Lucas tycker jag att hans logik har varit idiotisk i hela serien. Han har aldrig varit en karaktär jag brytt mig jääääättemycket om. Han är helt okej, och jag gillar Leyton, men annars förstår jag mig inte på hur den här killen tänker. Okej, nu har jag kysst Peyton passionerat och det märks att jag fortfarande har starka känslor för henne. Fan, nu kommer Lindsay bli arg, vad ska jag göra? Ja men ta mig fan, jag har ju Peytons gamla ring! Jag friar till bruden så hamnar jag inte i knipa, höhö...
Om han hade dumpat Lindsay hade han haft en jobbig stund, det vill säga själva dumpningen, sen hade det inte varit mer med det. Jag menar, Lindsay kommer ju självklart flytta tillbaka till New York när Lucas dumpar henne; vad har hon kvar att göra där?

Nathans självkontroll är patetisk. Säg till Nannyn skarpt att lägga av, farligt spel whatever, säg något! Jag är trott på att han inte kan göra det tydligt för barnstackarn att han är lyckligt gift, hur svårt ska det vara? Brukar man låta "utomstående" flörta så med en utan att säga något?

Jag gillade också avsnittet. Det känske inte låter så men som ni säger syns det nog på hur emotionellt involverad jag är :D

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » tor feb 14, 2008 12:05

(spoiler 507) Jävla skitserie.
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav HeY » tor feb 14, 2008 14:46

The Ankh skrev: (spoiler 507) Jävla skitserie.


:eek:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Buffster » tor feb 14, 2008 15:25

HeY skrev:Men sade inte Haley den kommentaren och syftade på Lucas och Peyton? Hon såg ju som kyssas.

Ja, det var det säkert, men jag vet inte, jag tycker ändå att repliken kändes lite väl tillgjord.

Sen håller jag definitivt med om att Nathan borde vara mer tydlig med nannyn. Visst, han tycker säkert att det är lite kul att hon flirtar med honom, men nej. I och för sig hade jag brytt mig mer om det ifall det hade känts som om nannyn hade tyckt om honom på riktigt. Då hade jag tyckt att det var sjukt synd om henne, och tyckt att det är hur jävligt som helst av Nathan att vara sådär otydlig. Men nu, nu känns det mest som en lek för henne och då bryr jag mig inte så mycket om ifall hon blir sårad eller inte. Jag säger det igen, det hade kunnat bli en bra story, nu är det inte det.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav The Ankh » tor feb 14, 2008 17:08

HeY skrev:
The Ankh skrev: (spoiler 507) Jävla skitserie.


:eek:

Jag blir så arg! Lucas! Lindsey! nej! Och nannyn. Hoppas hon drunknar i poolen och bajsar på sig!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav HeY » tor feb 14, 2008 19:36

The Ankh skrev:
HeY skrev:
The Ankh skrev: (spoiler 507) Jävla skitserie.


:eek:

Jag blir så arg! Lucas! Lindsey! nej! Och nannyn. Hoppas hon drunknar i poolen och bajsar på sig!


Ja, men du tycker väl inte illa om själva serien!?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » tor feb 14, 2008 20:44

Nej nej. Men jag blev arg!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav HeY » tor feb 14, 2008 20:55

The Ankh skrev:Nej nej. Men jag blev arg!


All of us seem to be :D

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » mån feb 18, 2008 15:23

... SKulle det inte vara bara 12 avsnitt i den här sista säsongen?

I den HÄR länken som qarlsson postade i strekltråden står det så här:

One Tree Hill
Five pre-strike episodes remain, the last of which airs on March 18. Expected to shoot 6 additional to begin airing on April 14.


Men.-.-. Det har ju redan gått 7 avsnitt? Har jag misstförstått? Är jag in for a happy suprise?
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav Reunion » tis feb 19, 2008 1:02

HA! Underbar video med Tyler hilton KOLLA!
Reunion
Demon Fodder
 
Inlägg: 36
Blev medlem: 02 jun 2006

Inläggav Glorificus » tis feb 19, 2008 1:19

Reunion skrev:HA! Underbar video med Tyler hilton KOLLA!

Åh, jag tittade också på den där tidigare i kväll när jag kollade Tylers MySpace-blogg. Underbar är ordet! :lovebunnier: :lovebunny: :lovebunnier: :lovebunny:

Ankis, det verkar som om CW har tagit beslut om fler avsnitt för säsongen, ja. Yay!!! :)
OTHfans.com skrev:OTHfans.com is the first to confirm that One Tree Hill will be getting 6 more episodes and will go back to filming soon!

After speaking to several sources, it is confirmed that OTH will get 6 more episodes. Sources also say that they will start filming again on March 3rd.

Now that does mean there will be about a 1-month break in the airing of OTH... with episodes returning on April 14th.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav HeY » tis feb 19, 2008 1:34

Jag är säker på att Ostroff först sade 22 avsnitt, sen ändrade de sig tydligen, men nu när tittarsiffrorna har visat att serien är, vad, CWs tredje mest tittade serie? Ja, då verkar de har ändrat sig igen - thank God!

ANTM
Smallville
One Tree Hill
Supernatural

Är det så listan ser ut eller hur är det?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav unehed » tis feb 19, 2008 10:02

Yay för fler avsnitt och yay för roligt video klipp med Chris Keller! :)

- Delete, delete
- Exterminate!
- Delete, delete
- EXTERMINATE!
Användarvisningsbild
unehed
Minion
 
Inlägg: 73
Blev medlem: 12 jun 2004
Ort: Norrköping

Inläggav HeY » ons feb 20, 2008 22:43

5x08
All Scotts are fooooooooools! Utan Haley och Jamie förstås ;)

Annars var även detta jättebra avsnitt. Me löööövs this show :lovebunnier:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Buffster » ons feb 20, 2008 23:43

HeY skrev:Annars var även detta jättebra avsnitt. Me löööövs this show :lovebunnier:

Bara att instämma. Jävla OTH.

(spoiler 5.08) Den här säsongen är så jävla bra. Peyton imponerar stort. Scenen på Lucas kontor var fantastisk, för att inte tala om den i baskethallen. Hon älskar honom så mycket att det är viktigare att han är lycklig... jag vet inte, det borde inte fungera, det borde vara fånigt, men ja, jag älskar det och jag har alltid köpt nästan alla sådana saker i OTH. Lucas är en känslokall idiot, det är den enda förklaringen jag kan komma på. Eller extremt rädd för att bli sårad. Hur som helst känns det mer än obegripligt att han kan höra Peyton säga sådana saker och ändå säga nej. Usch, jag förstår verkligen att det känns obegripligt för henne, att hon känner så mycket och han inte känner så alls, som när dom kysstes. Fast det är klart, han känner ju säkerligen samma, men vill inte erkänna det för sig själv.

Jag hoppas verkligen att Haley hade riktigt dåligt samvete över vad hon sa till Peyton. Herregud så hårt. Jag tycker verkligen inte att man kan kräva att Peyton som älskar Lucas ska sätta Lindsays intressen framför sina egna, särskilt när hon inte känner Lindsay. Lucas har Haley rätt att vara arg på, men inte Peyton. Peyton är det bara synd om. Visst vissa människor kanske är så bra att dom inte skulle kyssa någon annans pojkvän oavsett vad, men nej, Haley har ingen rätt att vara så arg.

Nanny storyn gör mig fortfarande galen. Ibland är den bra, som när hon kysste honom. Inte bra att det hände alltså, men en bra scen, särskilt Nathans reaktion. Men sen så förstör dom allt genom att få henne att verka som värsta crazy stalkern. Kunde hon inte fått vara bara en tjej som föll för Nathan trots att hon inte borde.

Brooke var så jävla bra också. Bartendern vet jag inte om jag gillar egentligen, men det är mest för att det känns som om jag borde gilla honom ännu mer än vad jag gör med tanke på vilken typ av karaktär han är, dvs en sån typ som jag alltid gillar. Men ja, Brooke i bilen utan kläder, det var en bra scen.

OTH gör konstiga saker med mig, som alltid. Jag är ärligt förvånad över att jag bryr mig så jävla mycket.
Senast redigerad av The Buffster tor feb 28, 2008 14:04, redigerad totalt 1 gång.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav The Ankh » fre feb 22, 2008 16:08

The Buffster skrev:Nanny storyn gör mig fortfarande galen. Ibland är den bra, som när hon kysste honom. Inte bra att det hände alltså, men en bra scen, särskilt Nathans reaktion. Men sen så förstör dom allt genom att få henne att verka som värsta crazy stalkern. Kunde hon inte fått vara bara en tjej som föll för Nathan trots att hon inte borde.


hehe det där är ju grejen med OTH. Det är så mycket såpa som det kan bli =) I love it! Alltså, jag hatar Nannyn. Men det är nåt med storys som gör en arg ju. Betyder att de berör =)
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav The Buffster » fre feb 22, 2008 16:27

The Ankh skrev:hehe det där är ju grejen med OTH. Det är så mycket såpa som det kan bli =) I love it!

Haha, jo det är klart det är så. Och oftast älskar jag det också. Men just med nannyn så stör jag mig på att dom inte gör det ens lite intressant, istället så sitter man bara där och hatar henne. Känns inte lika roligt. Hellre sånt som är svårt och komplicerat säger jag. Nu är det ju knappast så att Nathan skulle överväga att lämna Haley antar jag. Hoppas jag.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav The Ankh » fre feb 22, 2008 16:44

The Buffster skrev:
The Ankh skrev:hehe det där är ju grejen med OTH. Det är så mycket såpa som det kan bli =) I love it!

Haha, jo det är klart det är så. Och oftast älskar jag det också. Men just med nannyn så stör jag mig på att dom inte gör det ens lite intressant, istället så sitter man bara där och hatar henne. Känns inte lika roligt. Hellre sånt som är svårt och komplicerat säger jag. Nu är det ju knappast så att Nathan skulle överväga att lämna Haley antar jag. Hoppas jag.


Huu.. hemska tanke! ag vill få ett slut där Lucas & Peyton får varandra, alternativt att Jake kommer tillbaka o Peyton blir lycklig med honom. Och där nannyn åker i finkan den lilla slinkan!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav The Buffster » fre feb 22, 2008 17:27

The Ankh skrev:alternativt att Jake kommer tillbaka o Peyton blir lycklig med honom.

Åh, Jake! Han är så fin. Nu när Lucas har varit så jävla korkad på senaste tiden, så hoppas jag lätt på Peyton och Jake istället.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav Tob » lör feb 23, 2008 15:46

The Buffster skrev:
The Ankh skrev:hehe det där är ju grejen med OTH. Det är så mycket såpa som det kan bli =) I love it!

Haha, jo det är klart det är så. Och oftast älskar jag det också. Men just med nannyn så stör jag mig på att dom inte gör det ens lite intressant, istället så sitter man bara där och hatar henne. Känns inte lika roligt. Hellre sånt som är svårt och komplicerat säger jag. Nu är det ju knappast så att Nathan skulle överväga att lämna Haley antar jag. Hoppas jag.


Är ju för att hela den utvecklingen har kännts så jävla given från första scenen hon var med i. Känns så billigt alltihopa. Ush!

Peyton däremot. Hennes storyline. Så...ja..åhh..Peyton.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav HeY » lör feb 23, 2008 16:13

Tob skrev:Peyton däremot. Hennes storyline. Så...ja..åhh..Peyton.


Peytons storyline är fantastisk. Hon har alltid varit min favorit och nu går hon omkring och verkligen äger hela serien. Varje scen hon är med i, fantastiskt!

Brooke har också varit bra i år, men jag skulle vilja se lite av hennes bitchigare sida, framför allt mot hennes kära lilla mor.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » ons feb 27, 2008 17:51

5x09

TIM TIME! :eek:

Bästa avsnittet!! :lovebunny:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » tor feb 28, 2008 22:37

Reunion skrev:HA! Underbar video med Tyler hilton KOLLA!


Ja det där är helt brilliant! Han är så otroligt fantastisk. :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny:

5x09
Yes Tim!!! Jag vill att han ska vara med mer. Lilla Jamie är fortfarande bäst. Lätt något av dom bästa saker på tv är vad den lilla pojken är!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav carre » tor feb 28, 2008 23:09

oth alltså, fyfan vilket roligt avsnitt, särskilt när de sjöng. Peytonlåten är riktigt bra! :D
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

Inläggav The Buffster » fre feb 29, 2008 0:32

(spoiler 5.09) Peyton! Hon äger verkligen den här säsongen. Riktigt såhär bra kan hon inte ha varit tidigare, då hade jag gillat henne ännu mer känner jag. Alla förolämpningar som hon och Lindsay kastade omkring sig var verkligen så jävla roliga. Kanske är jag beredd att erkänna att Lindsay var lite, lite bättre i det här avsnittet än annars. Men knappast bra, för hon är fortfarande så tråkig.

Men det spelar ingen roll för Peyton var fantastisk!

”That’s who we hate”
”If you get tired of dragging that fat ass of yours back to the gym there’s a water fountain down the hall”

Och så bästa, bästa

”She’s got decent taste in men”, och så en klunk sprit. Så jävla bra. Bitterhet vinner.

Dock vet jag inte riktigt vad jag tyckte om att hon och Lindsay bad varandra om ursäkt på slutet. Jag skulle knappast klandra Peyton om hon aldrig riktigt kan vara okej med Lindsay i och med att hon är förlovad med Lucas. Sånt kommer man inte bara över sådär. Men, men det återstår att se hur det blir.

Och Tim! Roligt att återse honom. Han hade döpt sin son till Nathan. Hahaha.

Om Nathan berättar för Haley om nannyn, och hon är okej med det, vilket hon borde vara och nannyn försvinner ur serien för gott så blir jag så jävla glad. Men mina förhoppningar är inte jättehöga.

Det var ett fint avsnitt tycker jag. Som vanligt.

Och ja, lilla Jamie är nästan för söt.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav The Ankh » lör mar 01, 2008 15:33

509

Nej. Jag kan inte acceptera Lindsey & Lucas. Jag kan inte, Jag har det inte i mig. Jag röstar hem Lindsey. HEM!
Fantastiskt avsnitt detta. Bort med Nanny-Ho:n! OTH håller hög kvalitet!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav unehed » lör mar 01, 2008 15:46

The Buffster skrev: (spoiler 5.09) Dock vet jag inte riktigt vad jag tyckte om att hon och Lindsay bad varandra om ursäkt på slutet. Jag skulle knappast klandra Peyton om hon aldrig riktigt kan vara okej med Lindsay i och med att hon är förlovad med Lucas. Sånt kommer man inte bara över sådär. Men, men det återstår att se hur det blir.


Jag är nog rätt säker att nästa gång Peyton får syn på Lucas så kommer känslorna svalla över och hon blir sitt gamla vanliga jag igen. Hon kommer nog aldrig kunna acceptera Lindsay helt och hållet.

- Delete, delete
- Exterminate!
- Delete, delete
- EXTERMINATE!
Användarvisningsbild
unehed
Minion
 
Inlägg: 73
Blev medlem: 12 jun 2004
Ort: Norrköping

Inläggav Reunion » lör mar 01, 2008 21:02

Hela säsong 5 Jag förstår inte hur ni kan tycka om Peyton. Hon är ju helt psyko. Hon har ju tatt över serien helt och hållet också, bara massa gnälliga scener från henne i varje avsnitt :twisted:
Reunion
Demon Fodder
 
Inlägg: 36
Blev medlem: 02 jun 2006

Inläggav HeY » lör mar 01, 2008 21:05

Reunion: :eek: och Det är ju just det att hennes "gnälliga" scener inte har varit gnälliga. De har varit riktigt bra spelade av Burton och gått rätt in i hjärtat. Ja, iaf jag tycker det. Vi verkar dessutom ha väldigt olika åsikter om Peyton och från min sida får hon ta över serien hur mycket hon vill!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare