Gilmore Girls

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Illyria » ons nov 29, 2006 23:54

Håller inte alls med (spoiler säsong 7) avskyr allt med Luke och April, känns konstlat och urtråkigt. Precis som när hon introducerades.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav caffeineaddict » tor feb 01, 2007 0:26

Hur landade GG-tråden på tredje sidan?

(spoiler 7.12) Om det här går så som det verkar gå så har jag nog faktiskt väntat på den vändningen sedan tidigt i serien, men det hindrade mig inte från att bli småchockad och ledsen. Ouch. :(

Och BTW, jag tycker fortfarande serien är riktigt, riktigt bra, om än inte så fruktansvärt tokbra som ibland tidigare.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav The Ankh » tor feb 01, 2007 0:28

Ugh! Jag är så glad att jag har så mycket kvar!

Har bara sett säsong 1! Jäj!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav adolvsson » tor feb 01, 2007 20:12

7x12
Jag tyckte aldrig Lorelei & Christopher tillsammans var en bra idé och det gör jag fortfarande inte, men det är ett gott bevis på seriens höga kvalité hur hjärteskärande scenen där Chris lämnade köket ändå var.

Dessutom Rory och Lucy vänner igen, Luke fick delad vårdnad (jag gillar verkligen April den här säsongen, så det var god-goda nyheter) och förstås slutscenen. Lite känslomässig berg-å-dalbana där.
Me likey a whole damn lot.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » tor feb 01, 2007 20:18

Den här säsongen är verkligen kass, hoppas det är sista.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav adolvsson » tor feb 01, 2007 20:21

Illyria skrev:Den här säsongen är verkligen kass, hoppas det är sista.

Nej och nej! Jag är väldigt mycket tvärom-dig här :)
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » tor feb 01, 2007 20:37

Nej, inte sista. Jag gillar säsongen rätt så mycket, även om det säkert har varit bättre tidigare. Gilmore Girls har alltid varit en mellanserie för mig, den är feelgood, men jag är inte jätteengagerad. Dock så vill jag gärna ha kvar den ett tag till för den är tillräckligt bra för att jag ändå ska se fram emot att se den.

7x12
Lorelei och Luke är ju den vi (jag) hoppas på, så jag älskade (på ett sånt där lite hjärtvärkande, självplågande sätt) den sista scenen. Lorelei och Christopher har varit bra ihop, och Christopher är gullig och rolig. Men Lorelei och Luke är ju Lorelei och Luke. Meant to be. Det känns lite i hjärtat. Jag tycker att Rory ska göra slut med Logan och börja flörta med några vackra men lite smånördiga college boys nu... (eller så var det jag som ville göra det... hehe) Aaaanyway. Så tycker jag.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav adolvsson » tor feb 01, 2007 20:48

Tinwiel skrev:Aaaanyway. Så tycker jag.

Jag brukar i allmänhet inte vara någon sådan däringa relationsshipper, oavsett serie och par, men i det här fallet är jag så mycket Loreli/Luke-shipper att det nästa är löjligt. Så ja, dagens utveckling var sannerligen åt rätt håll. Samtidigt har dom verkligen lyckats göra Christopher sympatisk den här säsongen. Vilket jag också älskar. Visst hade köksscenen varit befriande och härlig om man avskytt honom, fast det här, nu när det gjorde lite ont istället, det var mycket bättre. GG S7 FTW!

Samma sak gäller förresten för Logan. Jodå, grabben är mer sympatisk även han, fast nu när Marty är singel igen finns det verkligen bättre alternativ i närheten... ho ho ho.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav The Buffster » mån feb 05, 2007 14:41

(spoiler 7.12) Jag är så himla sentimental, men brevet alltså, och telefonsamtalet... :cry:

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav caffeineaddict » mån feb 05, 2007 14:50

(spoiler 7.12) Right there with ya, Buffsterino. Bara det att de sista sekunderna gjorde att jag glömde ens nämna det... det var faktiskt ett ganska strålande avsnitt nu när jag tänker efter.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Tinwiel » mån feb 05, 2007 16:04

adolvsson: Visst, jag gillar Marty också men det kanske inte är en så bra idé att Rory hookar upp med honom, när hon är kompis med hans ex. No no, inte bra. Men annars så. Eller så har manusförfattarna tänkt sig ett stort drama. Det skulle vara dååålig stil av Rory att göra så mot kompisen..
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav caffeineaddict » mån feb 05, 2007 16:10

Tinwiel skrev:adolvsson: Visst, jag gillar Marty också men det kanske inte är en så bra idé att Rory hookar upp med honom, när hon är kompis med hans ex. No no, inte bra. Men annars så. Eller så har manusförfattarna tänkt sig ett stort drama. Det skulle vara dååålig stil av Rory att göra så mot kompisen..


(spoiler 7.12) Jag har inte riktigt bestämt om jag vill ha det så eller inte, trots att jag en gång i tiden nästan var en Rory/Marty-shipper, men det är ju just därför det skulle vara en intressant historia. Som Richard sa, hon är en person av "great character and great heart", och att då se henne brottas med de känslorna och den situationen kunde bli antingen precis suveränt eller en riktigt dålig såpa. Jag funderar över om den mest intressanta historien vore att hon utvecklar känslor för Marty, brottas med dem i några avsnitt och sedan väljer att inte göra någonting utav det. Där ser jag potential och det bryter inte mot karaktärerna. You don't choose who you love. Kombinera det med "Richard är död"-sorg (ja, jag tror inte han klarar sig...), vilket är precis en sån situation som skulle få Rory att ta riktigt dåliga beslut, och det finns alla möjligheter att GG ska krossa mitt hjärta igen (på ett bra sätt). Problemet med en sådan arc vore naturligtvis att på något sätt få in humor.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav adolvsson » mån feb 05, 2007 18:23

Tinwiel skrev:adolvsson: No no, inte bra.

Thine point ist a good one. Rent teoretiskt finns det naturligtvis möjligheter att klara av det. Som Caffe säger stort drama, eller att Lucy (det är väl Lucy hon heter?) inser visar sig vara okej med det i slutändan. Eller nåt sånt.

Hm. Jag vet inte. Å ena sidan kanske det inte vore en bra idé för Rory och hennes vänskap med Lucy, å andra sidan har serien haft några enormt bra historier och scener som kretsat kring Rorys förmåga att emellanåt ta ett taskigt beslut.

Så. Baserat på det och det faktum att jag är ett stort Marty-fan, då hoppas jag nog ändå på lite kärleksdramatik dom emellan.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » tis feb 06, 2007 13:24

caffeineaddict skrev:"I can't hang out or kick back! I need to find a retarded kid and teach him how to play softball!"

Jag älskar den här serien.


Whohooo!!!!!!!!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav The Ankh » ons feb 07, 2007 23:54

Kanske inte behöver spoilermarkera numer... men ändå

(spoiler 2x5) En joker i leken! Likes nephew Jess kommer och verkar få Rory lite .. im inte intresserad så iaf lite fascinerad. Hur ska det gå? Dena? Hjälp... Jag vet ointe vad jag ska tycka!

(spoiler 2x6) JAG HATAR Debutantbalar! Jag blir vansinnig på hela konceptet! Och hela grejenb att Rosyy VILLE gå på den fick mig att giulla henne mindre. Men sen verkade hon inte gilla den efteråt ... såp jag gillar henne igen. Cjhrisr.. Åh nCriss... så fin! Jag har problem där, vet inte om jag vill att Lorelai ska vara med Luke eller Chris. Chris & Sherry.. NEH!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav caffeineaddict » tor feb 08, 2007 0:52

Ankhan: Jo, det är bra om du fortfarande spoilermarkerar. Tänk annars om du hade börjat läsa längre bak i tråden nu och jag INTE hade spoilermarkerat de tidiga avsnitten när jag skrivit om viktiga saker som hände.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav The Ankh » tor feb 08, 2007 8:25

caffeineaddict skrev:Ankhan: Jo, det är bra om du fortfarande spoilermarkerar. Tänk annars om du hade börjat läsa längre bak i tråden nu och jag INTE hade spoilermarkerat de tidiga avsnitten när jag skrivit om viktiga saker som hände.


Sant... Mycket sant...
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav caffeineaddict » lör feb 10, 2007 1:10

(spoiler 7.13) Jag satt på helspänn i flertalet scener, inte minst när jag såg att Kirshner hade skrivit det och kanske tänkte applicera några onda Joss-tricks hon lärt sig. När som helst trodde jag beep-beep-beep-maskinen skulle låta BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP i den scenen. Men det gjorde den inte.

I övrigt fanns det fina scener och scener som kändes lite fel. Gillar inte att Chris så uppenbart ska börja bete sig "dåligt" bara för att återigen övertyga oss om att Lorelai & Luke är rätt. Hans orosmål är legitima och borde behandlas så, av författarna om än inte de andra karaktärerna. Vi fick inte ens någon riktig ursäkt till att han inte hade dykt upp tidigare, jag kan komma på flera möjliga men det gavs ingen. Men det var härligt med ett så pass "fokuserat" avsnitt för en gångs skull.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav ladymorganlefay » mån feb 12, 2007 16:57

7*12.jag tyckte synd om Chris! Herregud, vad ska komma här näst. Okej, hela grejen med brevet och telefonsamtalet var jättefint och allt va hur gulligt som hels. men helt prlötsligt gillar jag chris. och då blir alt kontigt.. jag är ju en flanell-tjej. GG- YOU TOY WHIT MY MIND!
Spider-Pig, Spider-Pig. Does whatever a Spider-Pig does. Can he swing from a web? No he *can’t*, cause he’s a *pig*. Look out! He is the *Spider-Pig*! ...
Användarvisningsbild
ladymorganlefay
Big Bad
 
Inlägg: 1627
Blev medlem: 25 maj 2005
Ort: visby---sthlm---sumpan

Inläggav sp1keout » mån feb 12, 2007 16:59

The Ankh skrev:Har bara sett säsong 1! Jäj!


Jag har sett säsong 0!!!
Men jag har sett det där avsnittet när Adam Brody är med, och när de springer runt i en gympahall hela avsnittet - 2 gånger!
jag gillar det avsnittet.
Senast redigerad av sp1keout mån feb 12, 2007 20:49, redigerad totalt 2 gånger.
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav LauraP » mån feb 12, 2007 20:12

sp1keout skrev:
The Ankh skrev:Har bara sett säsong 1! Jäj!


Jag har sett säsong 0!!!
Men jag har sett det där avsnittet när Adam Brody är med, och när de springer runt i en gympahall helaavsnittet - 2 gånger!
jag gillar det avsnittet.


Spoiler much?
Is this desire?
Användarvisningsbild
LauraP
Zeppo
 
Inlägg: 2823
Blev medlem: 29 sep 2006
Ort: Stockholm

Inläggav sp1keout » mån feb 12, 2007 20:44

Spoiler?

Tyckte det lät mer som en preview, eller vag fakta. Eftersom jag nämnde väl ingenting som var banbrytande för seriens utveckling och dess handling? Men somliga är ju känsliga, eller pratar för att låta. Nåväl.
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » ons feb 14, 2007 22:09

7x14
Riktigt bra avsnitt, riktigt bra drama. Alla scener med Lorelei och Christopher sparkade stark rumpa. Jag avskyr när en serie får mig att känna sorg inför något jag egentligen vill ska hända, och då menar jag den bra sortens avsky. Om ni förstår. Stora känslor.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » ons feb 14, 2007 22:39

Japp, det är mycket bra nu.

(spoiler 7x14) Jag vill att Rory ska dumpa Logan och bli tillsammans med den där nya lärar-killen. Fast Logan är ju så snäll... Hmmm...
och nu när Lorelai och Chris är slut måste hon väl bli tillsammans med Luke igen! Om dom inte kör en riktig twist och låter Rory bli tillsammans med Luke!! :o
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » ons feb 14, 2007 22:52

TOM 210

Jag hatar Deans lillasystrer.. kan int eför klara varför.. men hon hör hemma i en skäckfilm. Usch.,.. Creepy öäckel8unge... urr...

En jaggillar är Jess. han e jättesöt!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav The Ankh » tor feb 15, 2007 22:09

(spoiler 213) ÅÅÅh! Sookie & Jackson! Dmo är så underbara tillsammans! Jag blev så göad när han bara så där helt i förbifarten friade under picknicken!

Jess-Rory-Dean... Jag tänkte först att hmm.. jag vet inte.. men nu tycker jag nog att.. eller... uuu. Tycker jättesynd om Dean. Men Jess. Oh My Lorne.
Gissar att de kommer bli tillsammans snart. Man måste beundra Jess för han ihärdighet, hans målmedvetenhet. Tänk er själva om man skulel kuna komma undan med, och lyckas med, att få den man gillar att gföra slut med sin tjej och bli tillsammans med en själv? Cudos.
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav The Ankh » sön feb 18, 2007 23:53

222

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag gråter av lycka! När Rory gick fram o grabbade tag i Jess och kysste honom så.. Ja.. JAg spolade tillbaka 5 ggr och när jag hade sett klart avsnittet spolade jag tillbaka igen två ggr till. Vet ju inte vad som händer härnäst, men det där kan jag leva på ett tag nu! HEJA!!!

Sorgligt avsnitt oxå med tanke på Lorelai & Chris... Men men.. jaha. Rory & Jess! JÄJ!


Bästa ögonblicket!!! (Spoliler 2x22)
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav Glorificus » mån feb 19, 2007 0:09


Ååhh, Milo! :D

De blev ju ett par på riktigt, Milo och Alexis... kring den tiden tror jag det var. :lovebunny:
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav The Ankh » mån feb 19, 2007 0:10

Glorificus skrev:

Ååhh, Milo! :D

De blev ju ett par på riktigt, Milo och Alexis... kring den tiden tror jag det var. :lovebunny:


De e fina tillsammans! Inte lika fina som jag o Mjilo skulle vara, men fina =D
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav The Ankh » ons feb 21, 2007 20:47

tom intror på 306
Ok.. jag har reflekterat över arr Dean inte vart med på rätt många avsnitt. Kan mbara komma i håg att han va med i första.. OK kanske andra oxå men jag vet inte. och nu ser jag att han inte är med i introt.... utfasad? Ska han komma tillbaka? Jag fattar inte (och vill så klart inte att ni ska berätta för mig efter som jag hatar spoilers, jag vill bara visa att jag är uppmärksam.-..)

Och.,. jag gilla den snabba versionen av låten mer än den här nerslöade de kör med här i säsong 3.


Jaha.. back to 306...
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron