adolvsson skrev:7x22
Inte ett öga torrt framför den här datorn.
Kalla mig mjukis, romantiker, sentimental, worthless son of a shpper, whatever, men det fanns en sak jag önskade mig över allt annat till sista avsnittet. Loralei och Luke. Och jag fick det, lätet som slapp ur min mun när dom omfamnade varandra utanför fiket var ett mellanting mellan storlip och glädjetjut. Mitt i alla tårar. Som om jag höll på att spricka av alla känslor.
Vad jag var orolig för, var Rory och Logan. Förstås. Jag hade faktiskt inte haft något emot om det blivit dom, eller om hon tackat ja, som jag sa föll jag för Logan på slutet. Mitt problem var om hon hade följt efter honom till Kalifornien, följt hans drömmar och hans liv. I mina ögon hade det gått emot allt vad serien står för, allt som Rory Gilmore står för. Min oro var fruktansvärt onödig. Inget påtvingar lyckligt slut, utan istället fick vi lite sorg och lite... nej, en hel del glädje, men mest av allt fick vi hopp om karaktärernas liv och lycka efter seriens liv. Framtidshopp. Det är den här typen av slut jag gillar allra bäst. Viktigast av allt så passade det karaktärerna perfekt. Varför var jag orolig? Helt onödigt.
Festen till Rorys ära var fantastisk. En hyllning inte bara till henne och Loralei, utan även till Stars Hollows och dess invånare, till den enorma familj dom är. När kameran svepte över dom i tältet, när dom tog emot Rory, kändes som ett långsamt farväl redan där.
Loralei och Luke. Det var allt jag begärde, och jag fick så mycket mer.
Det var ett bra slut. Jag saknar dom redan.
caffeineaddict skrev:(kanske tills en billigare/snyggare R2-variant annonserats, pliiiix?).
The Ankh skrev:Jag hittar dem inte. Bara en skiva
caffeineaddict skrev:S4-S6 verkar ha försvunnit nu för de priserna... men S1-S3 har blivit ÄNNU billigare! 15 dollar/st (en hundralapp typ) inkl. frakt. Gå in här först: http://www3.cd-wow.us/promotion.php?pro ... ffid=14282 och tryck på länken som sänker priserna och gör sen en sökning på "gilmore" så borde de dyka upp. Jävla tillfälle att vara pank, de lär ju gå åt som choklad på Internationella Gratis Choklad-dagen...
caffeineaddict skrev:Alltså, vad CD-WOW än håller på med så är det FUKKT UP! Man får fram 20,95 i IE och 14,95 i Firefox, om man inte är Annica, för då får man fram 20,95 oavsett...
poser skrev:caffeineaddict skrev:Alltså, vad CD-WOW än håller på med så är det FUKKT UP! Man får fram 20,95 i IE och 14,95 i Firefox, om man inte är Annica, för då får man fram 20,95 oavsett...
Fast det är just det att jag har tvärtom. 20,95 i Firefox och 14.95 i IE.
caffeineaddict skrev:poser skrev:caffeineaddict skrev:Alltså, vad CD-WOW än håller på med så är det FUKKT UP! Man får fram 20,95 i IE och 14,95 i Firefox, om man inte är Annica, för då får man fram 20,95 oavsett...
Fast det är just det att jag har tvärtom. 20,95 i Firefox och 14.95 i IE.
Head. Spinning.
Via vilken av länkarna, den jag postade först (idag) eller den jag postade andra gången?
HeY skrev:EDIT: Discshop rear förresten ut s1-5 för 399:- nu. Inte så billigt men billigare än vanligt.
Spuffy ons nov 15, 2006 22:23 skrev:bla bla bla s2 bla bla bla
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare