Veronica Mars

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav AKS » mån sep 19, 2005 17:24

Ja, det är ju inte en Veronica Mars-spoiler, men jag ser inget fel att spoilermarkera ett inslag som folk inte sett. Vill man inte veta nåt alls läser man inte min spoiler, vill man veta så läser man den.

EDIT: Har nu sett inslaget och tyckte att Kristen gjorde okej ifrån sig, men inte strålande. Det märks att hon inte är dansare för vissa steg och rörelser såg lite stela och säkra ut. Men sjunga kan hon ju helt klart.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Illyria » tis sep 20, 2005 0:06

Minns inte om denna artikel har nämns tidigare, handlar om säsongsfinalen (från zap2it.com):

Although the show has a passionate fanbase on the Internet, a community actively courted by "Veronica Mars" creator Rob Thomas, those devotees became a threat as the finale approached. With so many rumors and so much rash speculation, Thomas admits now that he was forced to think of alternative twist endings just in case message boards caught wind of Echolls' guilt and his motivations.
"If I had to evolve it one more level, if there had to be one more twist -- and I think it would have been one twist too many -- it was that Duncan really did it and that he hadn't blacked out and that he was very aware of what he did and that he played his parents," Thomas says now. "That was, had it leaked and I wanted to say, 'OK, new script pages,' which I think would have really bummed Teddy Dunn out."

Indeed.

"Really?" says Dunn, wildly searching the party for Thomas. "He never told me that. Thanks, Rob. That shows me how expendable I am on this show. Everybody can come and go. Nobody's above anything, except for Kristen."
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav AKS » tis sep 20, 2005 7:49

TV Gal från zap2it om säsongspremiären:

I've seen the season premiere of "Veronica Mars" and it is fabulous. It's too fabulous to even tell you anything about it.


Kristin från eonline:
From inigomontoya: Just how good is the Veronica Mars season-two premiere?

Five words: Un. Be. Liev. A. Ble. Like, out-of-this-world amazing! By the way, I saw K. Bell at the TV Guide party last night, and it was the first time I've ever seen her looking a little...glum. I told her she did an amazing job onstage, but she didn't seem all that convinced, asking if I could tell that she almost fell at one point. Yes, on top of it all (talented, gorgeous, sweet, you name it), she is also truly humble. What are the odds? Also, I had an adorable interaction with her at the Us Weekly party on Friday, which I'll bring to you Friday in a video clip.


Mindre än 1½ vecka nu!!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav The Buffster » tis sep 20, 2005 14:22

AKS skrev:Mindre än 1½ vecka nu!!

Ska försöka hinna se klart säsong 1 till dess så att jag kan diskutera säsong 2 avsnitten med er här på forumet när dom börjar sändas.

Har bara fyra avsnitt kvar nu och har alltså sett t o m 1.18

1.18 Redan när Logan kom för att rädda Veronica var jag lycklig och övertygad om att det var ett av dom bästa avsnitten hittills och sen kyssen... kyssen. Jag gillar VERKLIGEN Logan och scenerna mellan honom och Veronica hör nästan alltid till avsnittens bästa. Nu efterlyser jag dock mer Weevil som jag också gillar, om än inte lika mycket som Logan.

EDIT: Hey I'm a Scooby now! Yay me!

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav AKS » tis sep 20, 2005 17:32

Jag håller med om allt du skriver under spoilermarkering, The Buffster.

Verkligen för lite Weevil.

Du borde hinna se klart S1 innan S2 startar. Det blir mer och mer "måste se" över det hela. Särskilt fr.o.m. avsnitt 20.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav The Buffster » tis sep 20, 2005 19:38

AKS skrev:Verkligen för lite Weevil.

Definitivt, kan det vara så att dom inte riktigt inser karaktärens potential?

Tycker att det är rätt mycket "måste se mer" redan nu, jag undrar verkligen hur kommer saker och ting att utveckla sig mellan Veronica och Logan.Man misstänker ju också att det kommer att bli ännu mer spännande mot slutet av säsongen så det blir nog inga problem att hinna se klart.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav LWes » tis sep 20, 2005 19:41

tanke om säsong 2:
Hoppas Weevil får en egen spännande arc som inte riktigt har med det andra att göra.
Det skulle jag vilja se.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » tis sep 20, 2005 19:42

Buffster: vad tror du om de olika gåtorna då? Nu när du bara har 4 avsnitt kvar...
Vem mördade Lilly?
Vem är Veronicas pappa?
Vem våldtog Veronica?
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav The Buffster » tis sep 20, 2005 19:59

Illyria: Onekligen väldigt svåra frågor, men det är ju rätt kul att gissa.

Jag hoppas att det inte var Duncan som mördade Lilly, för i sånna falls så känns det nästan som om det redan är avslöjat, jag tänker på kläderna i tvättmaskinen, epilepsin o s v. Sen så tycker jag inte att det verkar så troligt att det var Jake, men man vet ju aldrig. Skulle inte heller vilja att det var Celeste för hon känns som om hon har fått vara en så osympatisk karaktär hittills att det skulle vara lite trist. Men det har ju ändå känts som om det borde vara någon i familjen Kane för annars så borde dom ju inte vilja dölja vem mördaren var. Så hmm, kanske Duncan ändå. Eller nää jag vet inte. Ska bli spännande att se. Det kan ju finnas saker som jag inte har tänkt på som gör att det inte behöver vara någon från familjen Kane.

Sen när det gäller vem som är Veronicas pappa så är det väl ungefär 50/50, har egentligen ingen vettig gissning där och tycker väl inte att det direkt pekar åt något speciellt håll. Hennes mamma visste ju inte, om hon nu talar sanning, så då antar jag att båda är lika troliga.

Vem som våldtog Veronica har jag konstigt nog inte tänkt så mycket på. Det borde jag ju ha gjort, fick nästan lite panik nu och börjar tänka om det kanske var Logan. Men det FÅR det inte var så, nej inte Logan.

Det är väl bara att konstatera att jag egentligen inte har så många bra gissningar, tycker fortfarande att många av frågorna ligger rätt öppna. Även om det ibland kanske pekar mer åt något håll så behöver det ju inte betyda någonting. Så jag antar att det bara är att vänta och se.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav Glorificus » tis sep 20, 2005 21:08

Kul att läsa alla dina reaktioner och funderingar, Buffster... får mig att ännu mer se fram emot att SVT ska börja sända serien, så att fler svenskar får åka berg- och dalbanan som är Veronica Mars. :)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav The Buffster » tis sep 20, 2005 21:16

Glorificus: Jo det är väldigt bra att SVT ska börja sända serien. Men det är synd att man måste vänta så länge, och så kanske dom inte ens sänder hela säsongen utan gör uppehåll mitt i och så. Själv har jag börjat bli så less på det att jag nästan bara ser nedladdat.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav Illyria » tis sep 20, 2005 21:55

Fast SVT brukar inte bryta serier mitt i säsonger som andra kanaler gör. Hoppas de tänker fortsätta så också.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav The Buffster » tis sep 20, 2005 22:09

Illyria: Nej det är ju sant, tur att det är SVT som kommer att sända Veronica Mars.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav The Buffster » tis sep 20, 2005 23:52

1.20 Veronica och Logan. WOW. Det är inte ofta man ser kemi som deras. Fast sen. Gaaaaah, Jag accepterar det inte ifall det skulle visa sig att det faktiskt var Logan som våldtog Veronica. Usch, slutet gjorde verkligen ont i mig. Men nä, det kan fan inte vara Logan. I övrigt så kan jag väl nu säga att jag på allvar är fast i serien, och det är onekligen mest p g a Veronica och Logan.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav AKS » ons sep 21, 2005 7:04

Veronica Mars är Today's Poll på tvguide.com (spoilervarning!). Det är ju inte helt dålig publicitet inför S2-starten.

http://www.tvguide.com/
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Illyria » ons sep 21, 2005 11:14

Vad är det spoilervarning om, s1 eller s2?
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav CheeseGuy » ons sep 21, 2005 11:16

Illyria skrev:Vad är det spoilervarning om, s1 eller s2?

Egentligen inte alls, eftersom man ändå inte förstår om man inte har sett 1.22.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav AKS » ons sep 21, 2005 11:54

Fast man kan ju kanske dra vissa slutsatser om att det är nåt som händer islutet av S1 som man inte fått svar på än. Så om man vill vara helt spoilerfri, alltså inte veta vilken fråga man som tittare ställer sig i slutet av S1, så är det spoilervarning.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Illyria » ons sep 21, 2005 12:27

Jag kollade sidan och svarsalternativen säger ju en del också, inför s2. Antingen X eller Y, då kan det ju inte vara någon annan heller...
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav The Buffster » ons sep 21, 2005 12:36

Så du har man sett hela säsong 1. Jäääääävlar. Jag gillade verkligen serien redan från början men avsnitt 1.18 och framåt har fått mig att ÄLSKA den.

Spoiler, hela säsong 1. Tycker att dom lyckades lösa hela väldigt bra. Att Logan var oskyldig till både våldtäkten och mordet kändes så oerhört bra. Jag hade aldrig pallat om det hade visat sig vara honom. Inte för att jag direkt trodde det för då hade ju karaktären på nått sätt varit lite förstörd och inte egentligen kunnat ha en så stor roll i säsong 2. Vilket jag VERKLIGEN hoppas på. Jag älskar nämligen hela serien, men mest älskar jag ändå Logan. Sen visade ju det sig att våldtäkten egentligen inte var någon våldtäkt vilket var bra.

Att Keith var Veronicas pappa var givetvis vad jag ville, och det kändes också bra. Och nu är Veronica och Duncan alltså inte syskon vilket på ett sätt är bra men på ett sätt dåligt. För jag vill verkligen INTE att dom två ska bli tillsammans och den möjligheten finns ju onekligen nu.

Och slutligen mordet. Jag undrade verkligen hur dom hade tänkt lösa det. Men även i den här frågan så lyckades dom på nåt sätt lösa allting till det bästa. Logans pappa hade ju redan innan visat att han var ett svin så det känns absolut inte som någon orealistisk konstruktion för att få till någonting oväntat samtidigt som det faktiskt var oväntat. Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så såg jag gärna att det inte var någon i familjen Kane och den önskan uppfylldes ju. Och sen i dom sista avsnitten ville dom ha en att tro att det var Logan. Gaaah, det hade jag aldrig klarat. Klarade knappt att det ställde till saker och ting mellan honom och Veronica.

Och när det gäller vem som jag vill står vid Veronicas dörr så har ni nog redan gissat det. LOGAN! LOGAN! LOGAN! LOGAN! LOGAN!

Damn! I really love this show. Sen finns det givetvis saker att förbättra, men jag tycker att den jämförelse AKS gjorde med BtVS var väldigt bra. Jag menar det fanns många förbättringar att göra efter säsong 1 och se bara vad som hände redan i säsong 2. Jag tycker också att det var intressant att man fick svar på vem som "våldtog" Veronica, vem som var hennes pappa och vem som mördade Lilly. Det hade ju varit förståeligt om dom hade dragit ut på åtminstone en av sakerna men nu så blir det spännande att se vad arcen i säsong 2 kommer att vara. Jag längtar!

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav AKS » ons sep 21, 2005 16:56

The Buffster: Wiiiiee! Jag blir löjligt glad för att du älskar VM! Och jag håller i princip med dig om allt du skriver under spoilermarkering.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav The Buffster » ons sep 21, 2005 18:25

AKS: Det är onekligen kul att min kärlek till serien lyckas glädja både dig och mig :D .

Jag kan knappt förstå hur jobbig väntan på säsong 2 måste ha varit för er som fått vänta så länge. För mig blir det ju bara en vecka men jag håller redan på att bli knäpp. Jag hoppas, hoppas, hoppas att det är Logan som står vid dörren.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav AKS » ons sep 21, 2005 19:35

The Buffster skrev:AKS: Det är onekligen kul att min kärlek till serien lyckas glädja både dig och mig :D .


:D
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Glorificus » fre sep 23, 2005 1:04

Tss, vilka teasers peepsen på Zap2It är... en av nyhetsrubrikerna är "'Veronica Mars' Hangs with the Cool Kids" och självklart hoppar jag genast på den länken. Men där står det bara:

'Veronica Mars' Hangs with the Cool Kids
(Sunday, October 02 12:01 AM)
By Kate O'Hare

Sorry, this story is not yet available!
This story has not yet been published. Please check back on the date of publish.


2 oktober? Min nyfikenhet klarar inte sån väntan...

Är det förresten inte 28 september snart...? ;)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav AKS » fre sep 23, 2005 14:56

Damon Lindelof (Lost) har redan tidigare uttalat sig i positiva ordalag om Veronica Mars. Här är han extra generös med tanke på att Lost och VM är i samma slot denna säsong (även om VM inte har ett uns av chans så är det ändå kul att han pimpar serien):

The best part? You don't have to feel guilty for watching Veronica (which needs the support) and taping Lost, because Damon Lindelof sent out this message during his recent chat: "Rob can have two million of our viewers. After seeing Kristen [Bell] perform 'Fame' at the Emmys, it's a small price to pay for such talent. She's incredible! I only have one request. Next year, I want Foxy [Matthew Fox] up there as...what's his name? Leroy? He can jump on a car and wear leg warmers. He's really good at that."


Från: Kristins kolumn eonline
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav LWes » fre sep 23, 2005 14:59

AKS skrev:Damon Lindelof (Lost) har redan tidigare uttalat sig i positiva ordalag om Veronica Mars. Här är han extra generös med tanke på att Lost och VM är i samma slot denna säsong (även om VM inte har ett uns av chans så är det ändå kul att han pimpar serien):

The best part? You don't have to feel guilty for watching Veronica (which needs the support) and taping Lost, because Damon Lindelof sent out this message during his recent chat: "Rob can have two million of our viewers. After seeing Kristen [Bell] perform 'Fame' at the Emmys, it's a small price to pay for such talent. She's incredible! I only have one request. Next year, I want Foxy [Matthew Fox] up there as...what's his name? Leroy? He can jump on a car and wear leg warmers. He's really good at that."


Från: Kristins kolumn eonline


Lost skulle kunna ge dom två miljoner av sina tittaree för Lost skulle ändå ha flest tittare den kvällen och det skulle göra stor skillnad för Veronica Mars.
Det låter som en bra idé, hoppas att två miljoner fans följer hans råd.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Kirko » fre sep 23, 2005 15:09

Jag har ju blivit hur sugen som helst på att se serien efter att ha sett den här tråden, men saknar en del avsnitt mellan e5-10. Dumma DC!

Och inte är s.1 släppt på DVD än heller... :(
Användarvisningsbild
Kirko
Minion
 
Inlägg: 198
Blev medlem: 29 apr 2005
Ort: Stockholm (nuförtiden)

Inläggav Illyria » fre sep 23, 2005 15:31

Det är inte långt kvar till dvdn, dvdripar brukar ofta dyka upp 1-2 veckor innan releasen också så håll utkik, om ingen här erbjuder sig att hjälpa till med avsnitt. Jag har slängt alla efter omtitten och beställning av dvdn...

Lost har verkligen råd att ge VM 2 miljoner tittare, kan ju hoppas serien får lite mer uppmärksamhet när Damon Lindelof säger så också.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav The Buffster » fre sep 23, 2005 16:45

Egentligen förtjänar ju VM att ha mer tittare än Lost då det är en mycket bättte serie (enligt mig då såklart). Men två miljoner av Losts tittare skulle ju inte vara fy skam heller.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav AKS » lör sep 24, 2005 18:06

Serieskapare fortsätter att älska VM (och detta är ju The Joss också)...

Från en artikel i New York Times (enl. postare på TwoP -- ingen länk):
Q: With all these sci-fi and horror shows starting this season, do you feel like you missed that boom?

A: I feel like it's a boom that I helped start, but oddly enough, not a boom I was that interested in starting. The only time I've heard somebody say, "This is the result of 'Buffy'" and felt actually that it was true, and was really proud of, was "Veronica Mars." Because that's what I was really interested in: the humor and the pathos and the pain, and the heightened reality of high school. And a girl who is just awesome.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron