Tim Minear-nyheter (och The Inside)

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav noike » fre aug 11, 2006 23:37

brat skrev:En annan konstighet är att tv.com listar de avslutade avsnitten i ordningen:
9 10 11 6 12 13


Det var så det var i England.

Den svensk ordningen låter bisarr. De måste nog hittat på något eget bara för att vara perversa.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav brat » fre aug 11, 2006 23:40

noike skrev:
brat skrev:En annan konstighet är att tv.com listar de avslutade avsnitten i ordningen:
9 10 11 6 12 13


Det var så det var i England.

Den svensk ordningen låter bisarr. De måste nog hittat på något eget bara för att vara perversa.

Det var det jag misstänkte. Ville bara höra dig säga det. :)
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav lilith » mån aug 14, 2006 20:32

Meh! Vad säger ni? Har tv3 sänt the Ínside i fel ordning? Vilken ordning är "rätt" då? Stämmer IMDb? :?:
*Hjaalp*
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor
 
Inlägg: 9628
Blev medlem: 09 maj 2006

Inläggav noike » mån aug 14, 2006 20:54

Rätt ordning men ingen har visat dem i den än så länge.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav eriked » mån aug 14, 2006 22:03

Idag går sista avsnittet på tv3, alltså det sista som dom visar då.
Börjar 00:50

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav brat » mån aug 14, 2006 22:33

eriked skrev:Idag går sista avsnittet på tv3, alltså det sista som dom visar då.
Börjar 00:50

Bra att du sa det, jag hade rört ihop det med tisdag... förståligt nog eftersom jag inte hört något om att de skulle byta dag inför sista avsnittet. Fast det kunde man väl inte förvänta sig. Speciellt virrigt med tanke på att det stod 15/8 och i min värld byter man inte datum förrän efter man sovit. :) Nåja, nu får jag spela in "sista" avsnittet.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav brat » tis aug 15, 2006 15:09

For the record.
TV3 avslutade enligt produktionsnummer med avsnitt:
6 9 10 12 13 11 (Vilket gjorde det en aning snurrigt då Corey introducerades i avsnitt 11 och sedan var med i avsnitt 12 & 13.)
Coreys historia var för övrigt en jag gärna sett mer av, blev lite less på all outforskad spänning mellan Rebecca och Paul.
Osäker på om avsnitt 6 verkligen visades före avsnitt 9 men jag tror det.
Så nu vet ni. :)

brat skrev:För i USA visades om jag förstår saken rätt avsnitt:
1 2 3 4 5 7 8

Jag har tydligen förstått saken lite fel. För enligt produktionsordningen (och noikes fina lista) visades avsnitten i ordningen: 1 3 5 2 4 7 8
Så om Minear förklarar flytten på avsnitt 6 med att han inte ville anpassa det till tv-censur, hur förklarar han då all annan omkastning? Eller var det tv-bolagets val mot hans vilja?

Känner att det snart är dags att släppa ordningfrågan. Snart. ;)
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav noike » tis aug 15, 2006 15:35

brat skrev:For the record.
TV3 avslutade enligt produktionsnummer med avsnitt:
6 9 10 12 13 11 (Vilket gjorde det en aning snurrigt då Corey introducerades i avsnitt 11 och sedan var med i avsnitt 12 & 13.)
Coreys historia var för övrigt en jag gärna sett mer av, blev lite less på all outforskad spänning mellan Rebecca och Paul.


Att de inte ens gjorde något som skulle kunna liknas vid Becky/Paul -- förutom då att Paul var en överbeskydande moraltant -- var en av seriens styrkor. Dessutom var det ju mer Paul som hade spänning mot Becky medan det motsatta inte fanns alls. Lite svårt att göra något mer utav det på kort tid än vad som skedde.

Ska vi tala om 'shipping så (innehåller spoilers) http://www.youtube.com/watch?v=_7yd6MbJaXc

brat skrev:Så om Minear förklarar flytten på avsnitt 6 med att han inte ville anpassa det till tv-censur, hur förklarar han då all annan omkastning? Eller var det tv-bolagets val mot hans vilja?

Kommer inte ihåg, men jag tror det hade med att han gick med på bolagets förslag i tron om att det kanske skulle ge serien en chans att överleva.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav brat » tis aug 15, 2006 17:06

noike skrev:Att de inte ens gjorde något som skulle kunna liknas vid Becky/Paul -- förutom då att Paul var en överbeskydande moraltant -- var en av seriens styrkor. Dessutom var det ju mer Paul som hade spänning mot Becky medan det motsatta inte fanns alls. Lite svårt att göra något mer utav det på kort tid än vad som skedde.


Jag kanske lät väl kritisk. Jag tycker snarare:
Att de gjorde Rebecca/Paul spänningarna bra och att det hela tiden förblev intressant, jag är övertygad om att något skulle ha hänt om serien fått tillräckligt mycket tid. Men medan Paul gick omkring och kastade längtande blickar och ändå var fortsatt gift (mycket syggt hintat om problemen i det äktenskapet för övrigt) tyckte jag att Rebecca förtjänade något.. och kanske tittarna också. Corey var söt och han fick Rebecca att överväga att öppna upp sig lite, det var intressant. Galet att Web avskräckte henne från att träffa Corey. Web verkar så totalt besatt av Rebecca, undrar om det är eftersom han ser henne som ett intressant fall/projekt eller om han har någon sned kärlek för henne... eller om han är hennes hemliga pappa. Hehe. Konstigt att de aldrig nämner Rebeccas familj.

Däremot håller jag inte med om att det inte fanns någon spänning från Rebeccas sida. Hon sneglade mot Paul rätt bra själv också.
Internettjej1: Är han söt?
Rebecca: Han är gift
Internettjej2: Det var inte det jag frågade.
Fast det är klart mer från Pauls sida.

Nu har jag kommit igång, nu tar vi lite mer om Web.
Ni som sett serien tidigare, kanske flera gånger, och hunnit analysera och tänka igenom. Upplever ni att Web gör det han gör för Rebeccas skull eller för sin egen? Jag uppfattar honom faktiskt som rätt hjärtlös, han gör det för egen vinning. Att han kanske hjälper Rebecca samtidigt är inte mycket mer än en bonus. Och möjligheten att han skadar Rebecca den... tänker han inte på för han har hybris.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav noike » tis aug 15, 2006 17:11

brat skrev: (spoiler hela serien) Nu har jag kommit igång, nu tar vi lite mer om Web.
Ni som sett serien tidigare, kanske flera gånger, och hunnit analysera och tänka igenom. Upplever ni att Web gör det han gör för Rebeccas skull eller för sin egen? Jag uppfattar honom faktiskt som rätt hjärtlös, han gör det för egen vinning. Att han kanske hjälper Rebecca samtidigt är inte mycket mer än en bonus. Och möjligheten att han skadar Rebecca den... tänker han inte på för han har hybris.

Web har inget samvete alls, han har världigt stora likheter med Pre-filer, bara det att han har mer självkontroll och inte agerar på sina instinkter. För han är verkligen sociopat, andras känslor och åsikter spelar ingen roll om de inte leder till ett resultat han är intresserad av.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav eriked » tis aug 15, 2006 18:20

brat skrev:For the record.
TV3 avslutade enligt produktionsnummer med avsnitt:
6 9 10 12 13 11 (Vilket gjorde det en aning snurrigt då Corey introducerades i avsnitt 11 och sedan var med i avsnitt 12 & 13.)
Då skulle ju jag som har spelat in de 6 senaste avsnitten se dom i rätt ordning :) har inte sett dom ännu

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » tis aug 15, 2006 19:05

Nu saknar jag Web igen... Sablans FOX.

Var är min DVD-box?!!!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Nyx » tor aug 17, 2006 0:25

Tack för förklaringarna av turordningen alla. I feel much more abstract now. :)
Jag trodde jag höll på att bli knäpp och hade missat att spela in avsnitt när de plötsligt refererade till saker som inte hade hänt ännu. Gick och kollade på Imdb och ville dänga huvudet i väggen för att jag missat att spela in avsnittet med Amber Benson. Men se det hade jag inte för det visades i måndags natt som sista avsnitt!

Jag kommer att sakna the Inside. Varför får inte de bra serierna leva? It's a turvy-topsy world. :rolleyes:

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Ruccola » tis aug 22, 2006 21:06

Nu har jag precis börjat titta på The Inside. Tack Buffyforum för att ni ger mig serier att fylla ut Buffytomrummet med :) Första avsnittet var rätt ok, men jag har snokat mig fram till att det börjar bli riktigt bra kring avsnitt 5-7 nånstans.

Jag gillar att de spelade Syntax i avsnittet! 2004 års bästa skiva.
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Sundbyberg

Inläggav noike » tis aug 22, 2006 21:16

Ruccola skrev:Jag gillar att de spelade Syntax i avsnittet! 2004 års bästa skiva.

Naturligtvis har du fel.

Bästa skivan 2004 var antingen:
(a) Regina Spektors "Soviet Kitsch"
(b) Reigning Sounds "Too Much Guitars"
(c) Tom Waits "Real Gone"
(d) Unbunnys "Snow Tires"
(e) Ted Leos "Shake the Sheets"
(f) William Shatners "Has Been"
(edit) size=9](g)[/size] Brian Wilsons "Smile" (/edit)

Hedersomnämnande till Magnetic Fields för "i", John Vanderslice för "Celler Door", och Laura Veirs för "Carbon Glacier".
Senast redigerad av noike tis aug 22, 2006 22:21, redigerad totalt 1 gång.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav adolvsson » tis aug 22, 2006 22:11

noike skrev:
Ruccola skrev:Jag gillar att de spelade Syntax i avsnittet! 2004 års bästa skiva.

Naturligtvis har du fel.

Bästa skivan 2004 var antingen:
(a) Regina Spektors "Soviet Kitsch"
(b) Reigning Sounds "Too Much Guitars"
(c) Tom Waits "Real Gone"
(d) Unbunnys "Snow Tires"
(e) Ted Leos "Shake the Sheets"
(f) William Shatners "Has Been"

Hedersomnämnande till Magnetic Fields för "i", John Vanderslice för "Celler Door", och Laura Veirs för "Carbon Glacier".

Jag tänker faktiskt gå med (f) där. (c) är snubblande nära, men "Has Been" var inte bara förbaskat bra, utan även även en så totalt oväntad överraskning att själva chocken puttar upp den en bit till.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » tis aug 22, 2006 22:18

Oh. Skivor som The Go! Teams "Thunder, Lightning, Strike", Brian Wilsons "Smile", Rilo Kileys "More Adventurous" och The Killers "Hot Fuss" som är en personlig favorit släpptes alla 2004. Plötsligt känns Shatner lite vingligare. Bara lite, han är ju The Shatner, men ändå.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav noike » tis aug 22, 2006 22:22

adolvsson skrev:Oh. Skivor som The Go! Teams "Thunder, Lightning, Strike", Brian Wilsons "Smile", Rilo Kileys "More Adventurous" och The Killers "Hot Fuss" som är en personlig favorit släpptes alla 2004. Plötsligt känns Shatner lite vingligare. Bara lite, han är ju The Shatner, men ändå.

Editerade in "Smile" där ovan. Go! Team och Rilo Kiley var också bra, men inte riktigt så bra.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Ruccola » tis aug 22, 2006 23:29

Eftersom vi ändå är sjuuukt off topic kan jag väl slänga in mina 10 favvo-skivor från 2004 :) (Ja, jag är en sån där syntare. Typ.)

Syntax: “Meccano Mind”
Front Line Assembly: “Civilization”
Decree: “Moment of Silence”
VAST: “Nude”
Rammstein: “Reise Reise”
Vacuum: “Your Whole Life Is Leading up to This”
U2: “How to Dismantle an Atomic Bomb”
In Strict Confidence: “Holy”
Keane: "Hopes and Fears"
Seabound: “Beyond Flatline”

Såg för övrigt ett avsnitt till av "The Inside". Lite bättre än första avsnittet. Mörkt.
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Sundbyberg

Inläggav caffeineaddict » tor aug 24, 2006 12:53

Innan det helt glöms, apropå den där 2004-listan, får jag passa på och påpeka "The Empire Strikes First" för herrarna noike och adolvsson? Kanske inte allra högst upp, men nog platsar den någonstans på listan?


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » tor aug 24, 2006 12:55

caffeineaddict skrev:Innan det helt glöms, apropå den där 2004-listan, får jag passa på och påpeka "The Empire Strikes First" för herrarna noike och adolvsson? Kanske inte allra högst upp, men nog platsar den någonstans på listan?
Strax under. Jag älskar skivan innerligt, men jag gjorde ett medvetet val att inte ta med den.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav adolvsson » tor aug 24, 2006 13:24

caffeineaddict skrev:Innan det helt glöms, apropå den där 2004-listan, får jag passa på och påpeka "The Empire Strikes First" för herrarna noike och adolvsson? Kanske inte allra högst upp, men nog platsar den någonstans på listan?

Mitt val var visserligen omedvetet, men TESF hade ändå fått se sig undanskuffad från min lista. Grym skiva, gillar den skarpt, den talar bara inte till mig tillräckligt mycket för att diskutera en topplacering. Inte i konkurrens med det där gänget.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Ruccola » tor aug 24, 2006 23:42

Nu har jag sett upp till avsnitt 3, och det blir bättre och bättre. Jag kan förvisso förstå att folk inte fastnade direkt i USA, men att de flyttade runt sändingstiderna kan ju inte ha hjälpt heller. Klart bättre än CSI i vilket fall.

Jag måste dessutom återigen kommentera musiken! Syntax i första avsnittet, Massive Attack i andra och Skinny Puppy i detta! Favoritband på favoritband :)

Kul att Henry Gale från Lost spelar skurken :)
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Sundbyberg

Inläggav Ruccola » sön aug 27, 2006 22:54

En slö söndag senare, och jag har tagit mig igenom serien.

Nattsvart serie, vilket jag gillar. Dock så underutnyttjar man å det grövsta både Katie Finneran och Adam Baldwin. Nu handlade det uteslutande om Rebecca hela tiden, och något enstaka avsnitt om Paul. Jag antar att de hade fått mer plats om serien hade fortsatt iofs.

Gillar att de tar upp ämnen som kanske inte är så vanliga på tv. Att unga tjejer skär sig, anorexia, barnporr m m. Kanske för känsligt för USA?

Tim gillar att omge sig med folk han jobbat med tidigare. David Fury, Jane Espenson, Adam Baldwin, Katie Finneran m fl. Sympatiskt.

Görkul med Whedonverse-referenserna. En affisch med "Once More With Feeling" i ett avsnitt, en katt som hette Angel i ett annat. I sista avsnittet säger Paul att han hade sett en space western på bio. Varpå Adams karaktär fnyser föraktfullt :)
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Sundbyberg

Inläggav eriked » sön aug 27, 2006 23:36

Ruccola: Tufft med Whedonverse referenserna, har jag missat hittills. Fast jag har bara sett de första 5-6 avsnitten, dom kanske kommer senare. Ska fortsätta snart.

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Garim » mån aug 28, 2006 9:06

eriked skrev:Ruccola: Tufft med Whedonverse referenserna, har jag missat hittills. Fast jag har bara sett de första 5-6 avsnitten, dom kanske kommer senare. Ska fortsätta snart.


Det ska visst finnas en Whedonreferens i varje avsnitt. Du får allt börja om från början igen eriked.
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav eriked » mån aug 28, 2006 11:31

whiiiiii

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav MissKittyFantastico » sön nov 05, 2006 22:20

Nu är det ett avsnitt av The Inside på tv, avsnitt 5 tror jag. Åh vad jag älskar Adam Baldwin. Han sitter och lyssnar på band från en självmordshotline och siter och gråter. Han är så himla söt.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav noike » sön nov 05, 2006 22:32

Adam Baldwin och Katie Finneran, i alldeles för få avsnitt. Suck.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Illyria » tor feb 15, 2007 17:08

Trailers är svåra, jag tycker oftast det ivarjefall, svårt att avgöra hur serien egentligen är. Som de trailers jag såg för Eureka, fick mig inte att vilja se serien alls, men sen visade den sig vara riktigt charmig.

Med Drive ser jag mest fram emot Nathan och hade inte Minear varit bakom hade det varit klart mindre intressant också. Det ska ivarjefall bli spännande att se piloten.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron