Lost

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tob » tor maj 04, 2006 19:25

2.20
Wow. Jag är alldeles chockad. När Micheal tar pistolen så tänkte jag först att tänk om han skjuter sig själv rakt av. Men när han sedan skjuter Ana Lucia, och sen också Libby, herregud. Och vad gör han i slutet, först trodde jag att han tog livet av sig själv, men visst måste det vara så att han tänker ge pistolen till Henry och låta honom rymma. Sen har The Others en riktigt infiltratör.

Annars var det inget speciellt alls. Flashbacksen var tråkiga.


VVL....huh?

Serien har problem. Men det är ju samma problem som har varit hela tiden. Kände mig lite träffad när du jämförde med Veronica, och saken där är väl att jag tycker Veronica har förändrats så, medans Lost lunkar på i samma stil.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav eynosh » tor maj 04, 2006 20:10

Tob skrev:2.20
Wow. Jag är alldeles chockad. När Micheal tar pistolen så tänkte jag först att tänk om han skjuter sig själv rakt av. Men när han sedan skjuter Ana Lucia, och sen också Libby, herregud. Och vad gör han i slutet, först trodde jag att han tog livet av sig själv, men visst måste det vara så att han tänker ge pistolen till Henry och låta honom rymma. Sen har The Others en riktigt infiltratör.

Annars var det inget speciellt alls. Flashbacksen var tråkiga.


VVL....huh?

Serien har problem. Men det är ju samma problem som har varit hela tiden. Kände mig lite träffad när du jämförde med Veronica, och saken där är väl att jag tycker Veronica har förändrats så, medans Lost lunkar på i samma stil.

Våga Vägra Lost
Jag tycker att det bara blir värre och värre i lost än att fortsätta. I mitten av S1 var det ju ändå lite ok, men nu tycker jag att det är riktigt dåligt.
Och morden i avsnittet var ju förmodligen för att skådespelarna klantat sig i verkligheten..
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav LWes » tor maj 04, 2006 20:15

eynosh skrev:
Tob skrev:2.20
Wow. Jag är alldeles chockad. När Micheal tar pistolen så tänkte jag först att tänk om han skjuter sig själv rakt av. Men när han sedan skjuter Ana Lucia, och sen också Libby, herregud. Och vad gör han i slutet, först trodde jag att han tog livet av sig själv, men visst måste det vara så att han tänker ge pistolen till Henry och låta honom rymma. Sen har The Others en riktigt infiltratör.

Annars var det inget speciellt alls. Flashbacksen var tråkiga.


VVL....huh?

Serien har problem. Men det är ju samma problem som har varit hela tiden. Kände mig lite träffad när du jämförde med Veronica, och saken där är väl att jag tycker Veronica har förändrats så, medans Lost lunkar på i samma stil.

Våga Vägra Lost
Jag tycker att det bara blir värre och värre i lost än att fortsätta. I mitten av S1 var det ju ändå lite ok, men nu tycker jag att det är riktigt dåligt.
Och morden i avsnittet var ju förmodligen för att skådespelarna klantat sig i verkligheten..

"ONE of those deaths was planned all along -- the other was not. We'll discuss in Monday's chat." - Kristin (E! Online)
Jag tror att Ana-Lucia var planerad, men Libby tror jag inte var det.


och själv tycker jag att Lost och Veronica Mars är bäst, så det så! (och Prison Break och 24)
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav eynosh » tor maj 04, 2006 20:23

Ohh inte att missförstå mig, jag tycker att VM är underbar, men lost.. För att summera allt som jag tycker:
Lost blev för framgångsrik för sitt eget bästa.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav The Buffster » tor maj 04, 2006 20:25

eynosh skrev:Våga Vägra Lost

Word.

Jag har redan vågat. Som jag redan nämnt (säkerligen flera gånger) i tråden, men jag är bara så stolt över jag slutade se en serie som jag trots allt gillat rejält från början, det händer inte ofta. Men jag såg i princip inte någon anledning alls att fortsätta se i dom sista avsnitten jag såg.

Men om jag ser att ni i det här tråden börja skriva saker som bästa serien någonsin och såhär bra hade jag aldrig vågat tro att Lost skulle bli så lär jag ju ändra mig.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav Zaxx » fre maj 05, 2006 0:35

s2ep20:
Alltså... nu häder det ju grejor... varför klagar ni på detta avsnittet? Folk har frågat efter förändring och att ngt skall hända, och när det väl händer så är det dåligt? You people are sick!

Våga göra ngt som "alla andra tycker om" ngn gång istället, och sluta trotsa allt kommeriellt för att det är coolt att göra det...

BTW jag älskar LWes!
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav LWes » fre maj 05, 2006 13:04

Zaxx skrev:s2ep20:
BTW jag älskar LWes!

Någon speciell anledning eller bara min generella fantastiskhet? :P
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » lör maj 06, 2006 23:58

Goddammit, Lost. I wish I knew how to quit you.

2.20
Har tagit mig tre separata gånger för att lyckas se klart det här avsnittet!! Första gången pallade jag 10 minuter innan jag började läsa samtidigt som jag hade avsnittet på i bakgrunden. Sen blev jag less på att Lost störde min läsning och stängde av.

Oj, vad passande att de blir av med de två fylleförarna. Suck! (Om nu Libby är död vill säga. Se hur precist hon håller filtarna? Medan hon höll på så plockade hon säkert åt sig 52 chokladkakor åt Hurley som därmed stoppade kulorna,. Skulle inte förvåna mig om hon överlever trots allt och Michael får våndas medan hon hamnat i nån passande koma.) Fast slutet kom verkligen som en överraskning för mig så den sista minuten (av 42 minuter så det säger en hel del om denna serie just nu) blev riktigt intressant. Önskar verkligen att jag kunde sluta se denna serie, men jag kommer nog inte att palla det denna säsong i alla fall. Och nu *borde* det ju bli ett bra avsnitt nästa gång.

Visst var blonda kvinnan lik Claire? Så då lär Claire nog *inte* vara Jacks halvsyster bara för att jag nu tror det. Alltså slutar jag tro det... nu! :)


Zaxx: Anledningen att jag inte uppskattar Lost just nu är inte för att "alla andra" gillar serien och det gäller nog ingen här. Shit, då skulle jag hata Prison Break i så fall som t.o.m. min syster och hennes kille älskar.
Senast redigerad av AKS fre maj 30, 2008 22:46, redigerad totalt 1 gång.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav eynosh » sön maj 07, 2006 0:24

AKS skrev:Anledningen att jag inte uppskattar Lost just nu är inte för att "alla andra" gillar serien och det gäller nog ingen här. Shit, då skulle jag hata Prison Break i så fall som t.o.m. min syster och hennes kille älskar.

Då skulle inte jag tycka om Scrubs heller. Men det är utan tvekan det bästa som går nu tätt följt av One Tree Hill och Boston Legal. Två serier till jag inte skulle tycka om för att alla andra gillar..

Grejen med lost är som du säger nog AKS. man vill sluta titta, men man klarar aldrig ta det där sista steget (som att inte klicka på namnet när man laddar ner andra serier).
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav AKS » sön maj 07, 2006 0:29

Ja, att det ska vara så svårt! Och en anledning till att det är svårt är underligt nog att det kräver att jag är aktiv för att se serien (eftersom jag laddar ner). Andra serier som jag en gång följt och slutat se är exempelvis ER och The X-Files, men det flöt liksom bara ut i sanden. Jag missade veckans avsnitt på TV, sen missade jag två, sen brydde jag mig inte om att kolla mer. Nu då jag faktiskt gör det aktiva valet att ladda ner känns det jättesvårt att sluta se serier. Jag skulle t ex också vilja sluta se Grey's Anatomy (som dock är bättre än Lost) och Desperate Housewives, men det går fan inte. Himla underligt...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Rorkrokarn » sön maj 07, 2006 14:06

har tröttnat , kommer det bli nåt slut?
HEJA GAIS
Användarvisningsbild
Rorkrokarn
Scooby
 
Inlägg: 753
Blev medlem: 15 jan 2006
Ort: Göteborg (Kullavik)

Inläggav LWes » sön maj 07, 2006 14:22

Vad sägs om en tråd för alla som vill klaga och gnälla på serien, och en för dom som faktiskt gillar den?

Bara en idé...
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » sön maj 07, 2006 15:00

Jag tycker det räcker med en. Jag är intresserad av att läsa alla sorters olika kommentarer om inte bara Lost utan alla serier jag ser. Skulle bli jobbigt om det då var två olika trådar.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Rorkrokarn » sön maj 07, 2006 15:08

jag har slutat kolla men varje onsdag börjar min sambo fråga när nya lost e nere. hon e såld . (jag brukar kolla sista minuten det räcker)
HEJA GAIS
Användarvisningsbild
Rorkrokarn
Scooby
 
Inlägg: 753
Blev medlem: 15 jan 2006
Ort: Göteborg (Kullavik)

Inläggav Noam » sön maj 07, 2006 15:51

LWes skrev:Vad sägs om en tråd för alla som vill klaga och gnälla på serien, och en för dom som faktiskt gillar den?

Bara en idé...
Håller med, rätt tröttsamt att höra samma personer gnälla vecka ut och vecka in. Om ni hatar serien så kapitalt, sluta titta!

Själv tycker jag att Lost är skitbra atm! Stor spänning, mycket mysterier och stora händelser! :)
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav freso » sön maj 07, 2006 16:50

Klart man ska få höra negativa kommentarer. Vafan...

Vad som däremot är lite onödigt är kanske okonstruktiva kommentarer i form av "Jag har slutat titta, för det är dåligt.". Har man slutat titta kanske man inte ska kommentera längre. Men det är klart att man måste få gnälla på saker och ting. Annars blir det som i Vita Huset, och det vill man ju inte!
Användarvisningsbild
freso
Minion
 
Inlägg: 290
Blev medlem: 30 jan 2006
Ort: Umeå

Inläggav eynosh » sön maj 07, 2006 16:55

Alltså ska serietrådarna enbart vara för dom som lovordar serien och inte tycker att det är något fel i uppbyggnaden av den? Jag tyccker det låter som förtryck, censur och inskränkningar mot yttrandefriheten.

BF 2007 - En plats för alla förutom dissidenter
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav Bender » sön maj 07, 2006 17:07

Jag tycker absolut att man får klaga på serierna, har själv gjort det i Lost-tråden men jag kan hålla med om att det blir lite tjatigt att läsa ungefär samma kritik om och om igen. (ibland från samma personer)

Jag har ändrat åsikt om serien och tycker den är helt ok nu efter att ha varit rätt sur på att inget händer. Den fungerar jättebra att sträckse flera avsnitt i rad, då är det negativa inte lika uppenbart.

Leela: Bender, let's hit the gym. I'm going to teach you how to fight like a girl.
Bender: I'll put on my tutu.
Futurama s2: Raging Bender
Användarvisningsbild
Bender
Scooby
 
Inlägg: 804
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Sthlm-> Umeå -> Sthlm

Inläggav AKS » sön maj 07, 2006 18:28

Bender skrev:Jag tycker absolut att man får klaga på serierna, har själv gjort det i Lost-tråden men jag kan hålla med om att det blir lite tjatigt att läsa ungefär samma kritik om och om igen. (ibland från samma personer).


Fast knappast tjatigare än att läsa positiva kommentarer (ibland från samma personer).

Nej usch, nu känns det knappt ens kul att bidra i den här tråden längre. Jag ska ta mig tusan få hata en serie och skriva om det på buffyforum.se hur mycket jag vill. Jag ska få plåga mig att se en serie jag hatar -- om jag vill, utan att folk tycker att jag inte får uttrycka mina åsikter i denna tråd för att det blir lite jobbig eller nåt sånt. Detta är Buffyforum, inte Lostforum.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » sön maj 07, 2006 19:48

Detta är en intressant artikel (SPOILER senaste avsnittet):

http://community.tvguide.com/thread.jsp ... =700001362
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav LWes » sön maj 07, 2006 20:24

AKS skrev:Detta är en intressant artikel (SPOILER senaste avsnittet):

http://community.tvguide.com/thread.jsp ... =700001362

Mycket bra interview som klarade upp en del.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » sön maj 07, 2006 21:52

*fel tråd*
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Yog-Sothoth » tis maj 09, 2006 0:22

Jag tror inte Michael är en Other. Att han sköt Libby var uppenbarligen ett misstag och han ångrade sig (dessutom tror jag hon överlever, eftersom det inte var uppenbart att/hur hon dog).

Ana-Lucia däremot... han kanske hade fått reda något om henne när han var borta? Hon kanske är en Other?
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav brat » ons maj 10, 2006 22:23

2x20
WHAT!?

Anledningen till att jag gillat (ibland älskat) Lost är att serien är helt olik allt annat jag ser. Den har så många handlingar, så många karaktärer, så många frågor och inte minst - så många överraskningar!

Hela första säsongen var underbar. Andra säsongen har dock inte bjudit på speciellt många överraskningar och handlinarna har utvecklats för lite. Jag höll definitivit på att ledsna. Speciellt när det blev så stort fokus på de nya karaktärerna och dessa inte ens är intressanta. Rose & Bernard avsnittet senast var det z-varning på. När dagens började och jag insåg att jag skulle behöva plåga mig igenom ytterligare ett Ana-Lucia så förberedde jag mig på att bläddra (till och med the OC verkade mer intressant). Men jag ändrade snabbt uppfattning!

Jag gillar det här avsnittet. Intresselistan:
+ Koppligen mellan Ana-Lucia och Jacks pappa. Jack verkar ha en halvsyster!
+ Ana-Lucia och Sawyer. Hehe
+ Deras fånge börjar avslöja lite mer om the Others.
+ Totalt nollställande slut! (Sköt Michael sig i armen eller i hjärtat?) Jag förväntade mig verkligen inte att Libby skulle dö, det tycker jag vore lite trist eftersom det fortfarande finns mycket att utforska kring hennes karaktär. Det är lite som Boone och Shannon, varför kasta in intressanta karaktärer om man inte tänker utforska dem!?

Jag ser verkligen fram emot nästa avsnitt!
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Zaxx » tor maj 11, 2006 0:24

brat skrev:2x20
WHAT!?

Anledningen till att jag gillat (ibland älskat) Lost är att serien är helt olik allt annat jag ser. Den har så många handlingar, så många karaktärer, så många frågor och inte minst - så många överraskningar!

Hela första säsongen var underbar. Andra säsongen har dock inte bjudit på speciellt många överraskningar och handlinarna har utvecklats för lite. Jag höll definitivit på att ledsna. Speciellt när det blev så stort fokus på de nya karaktärerna och dessa inte ens är intressanta. Rose & Bernard avsnittet senast var det z-varning på. När dagens började och jag insåg att jag skulle behöva plåga mig igenom ytterligare ett Ana-Lucia så förberedde jag mig på att bläddra (till och med the OC verkade mer intressant). Men jag ändrade snabbt uppfattning!

Jag gillar det här avsnittet. Intresselistan:
+ Koppligen mellan Ana-Lucia och Jacks pappa. Jack verkar ha en halvsyster!
+ Ana-Lucia och Sawyer. Hehe
+ Deras fånge börjar avslöja lite mer om the Others.
+ Totalt nollställande slut! (Sköt Michael sig i armen eller i hjärtat?) Jag förväntade mig verkligen inte att Libby skulle dö, det tycker jag vore lite trist eftersom det fortfarande finns mycket att utforska kring hennes karaktär. Det är lite som Boone och Shannon, varför kasta in intressanta karaktärer om man inte tänker utforska dem!?

Jag ser verkligen fram emot nästa avsnitt!


Spoiler framåt:
Boone och Shannon kommer tillbax... ingen fara där alltså.
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Shetani » tor maj 11, 2006 13:54

s2ep21

Nej, jag har inte sett klart avsnittet än. Jag ville bara vara först med en spoilermarkering om avsnittet. =D Men hej och hå, det är spännande hittills.

Edit 2x21

OMFG
Zat vant be a praablem... Put him in ze cart!
Användarvisningsbild
Shetani
Scooby
 
Inlägg: 764
Blev medlem: 01 okt 2004
Ort: Malmö

Inläggav Tob » tor maj 11, 2006 19:27

2.21
Mr Ecko är så cool och mystisk. Framförallt mystisk. Jag gillar det. Så det finns alltså en kontrollstation som också ingår exprimentet. Tycker att det känns allt mer klart att dharma iniatiativet är någotslags gigantiskt psykologiskt expriment. Ecko och Locke är en spännande kombination.

Så Libby dog. Tycker väl det var ok. Tyckte mest synd om Hurley. Ett gansak standardaktigit Lost annars, men jag gillar det, jag gör det, tro det eller ej. Sen det där med spåmannen som Ecko träffade, var väl samma spåmann som Claire träffade, det känns som det finns trådar mellan alla karaktärer.
Senast redigerad av Tob tor maj 11, 2006 19:29, redigerad totalt 1 gång.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav LWes » tor maj 11, 2006 19:27

2x21
Locke & Eko's Ö-Äventyr var mycket bra och spännande. Deras fynd med den nya luckan var intressant.
Jag kännde mig lättad när Libby till slut dog, för jag håller på Michael trots vad han gjorde.
Dom har haft en riktig tjej-död-säsong hittills, med Shannon, Ana-Lucia och Libby dom enda dödsoffrena, och jag tycker att dom kan fortsätta med Kate.
Jag ogillar henne inte, men jag tycker att hon är tråkig som jag vet inte vad.
Claire har inte varit med på länge, men var det inte hennes psycic som Eko träffade? Inte för att jag kännde igen honom eller så, men med tanke på att Claire träffade en, var det kanske samma, och vad innebär sakerna han sa till henne om han bara är fejk?
*kollar på imdb*: ja, det är samma man! och något som är den sjukaste sammanträffandet på länge: Det var han som var Morbius röst i Spider-Man! Morbius som är med i dokumentären jag håller på att göra, och har suttit med hela dagen, och jag använder dom avsnitten!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Yog-Sothoth » fre maj 12, 2006 9:16

Tob skrev:2.21
Så Libby dog. Tycker väl det var ok. Tyckte mest synd om Hurley. Ett gansak standardaktigit Lost annars, men jag gillar det, jag gör det, tro det eller ej.

Detta är ytterligare en av många spår Lost-författarna har skapat och sen bara släppt. Kommer ni ihåg Hurley-avsnittet där man fick reda på att Libby satt på samma sjukhus och såg helt psyko ut? Det trodde jag var en hint till att något mer skulle hända, t ex att Libby skulle bli galen och mörda Hurley eller nåt. :) Men det kan inte hända nu. Varför ha med det över huvud taget då?
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav AKS » fre maj 12, 2006 9:54

Med tanke på alla mirakulösa tillfrisknanden så kanske vi har en halvzombie-Libby att vänta oss framöver. Och efter två år har hon "tillfrisknat" så mycket att hon är som vanligt igen och då mördar hon Hurley som sen blir en halvzombie... Där har vi tio säsonger rakt av.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron