Så, det blir alltså så kort som möjligt ikväll.
 Så, det blir alltså så kort som möjligt ikväll.
 Och Crichton som måste smygtitta lite. Samt... ja, det ska gudarna veta vad han gör med Aeryns stackars bröst.
 Och Crichton som måste smygtitta lite. Samt... ja, det ska gudarna veta vad han gör med Aeryns stackars bröst. 
 Men som sagt, skulle vilja ha fler scener då Crichton visar den sidan. Men inte i alla avsnitt naturligtvis. Dessutom: mer Talon, Crais och Scorpy. Men det kanske blir snart...
 Men som sagt, skulle vilja ha fler scener då Crichton visar den sidan. Men inte i alla avsnitt naturligtvis. Dessutom: mer Talon, Crais och Scorpy. Men det kanske blir snart...

Ben Browder´s fru är förresten med här också (hon dyker upp lite här och där som olika karaktärer genom seriens gång). Kan du gissa vem hon var? Jag kunde det definitivt inte den första gången jag såg avsnittet, jag gissade på alla andra utom just hon.
  Ben Browder´s fru är förresten med här också (hon dyker upp lite här och där som olika karaktärer genom seriens gång). Kan du gissa vem hon var? Jag kunde det definitivt inte den första gången jag såg avsnittet, jag gissade på alla andra utom just hon. 
 Det enda jag inte gillar med avsnittet är de fåniga alien-fåglarna.
     Det enda jag inte gillar med avsnittet är de fåniga alien-fåglarna. 

jag sitter som på nålar varje gång jag ser att du är inloggad i hop om att det ska komma några

) Tyckte om The Locket *oerhört* mycket även om det fanns svaga partier. Riktigt jäkla intressant, var det dock, och välspelat av Claudia Black. Tyckte dock att Ben Browder som gamlingen spelade över, blev lite väl mycket camp då jag hellre hade sett en uppenbart plågad själ. Var riktigt spännande där mot slutet då D'Argo inte nådde den där starburstknappen.
) Tyckte om The Locket *oerhört* mycket även om det fanns svaga partier. Riktigt jäkla intressant, var det dock, och välspelat av Claudia Black. Tyckte dock att Ben Browder som gamlingen spelade över, blev lite väl mycket camp då jag hellre hade sett en uppenbart plågad själ. Var riktigt spännande där mot slutet då D'Argo inte nådde den där starburstknappen.

What?! Har inte känt så för nån Big Bad (om Spike skulle ha varit nära att dö i S2 hade jag nog känt samma sak). Som sagt, jag känner med Scorpy och det får en ju att bli fundersam...
 What?! Har inte känt så för nån Big Bad (om Spike skulle ha varit nära att dö i S2 hade jag nog känt samma sak). Som sagt, jag känner med Scorpy och det får en ju att bli fundersam...  Men Scorpius är verkligen intressant. Ska bli spännande att se sista avsnittet imorgon... Jag tror knappast att han är död, om jag säger så.
 Men Scorpius är verkligen intressant. Ska bli spännande att se sista avsnittet imorgon... Jag tror knappast att han är död, om jag säger så.

. Jaja Mind the Baby var rätt iaf.
 . Jaja Mind the Baby var rätt iaf.

Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare