Tinwiel skrev:Vänta nu.. Threshold, var det den som jag såg på tv4+ idag tro? .... Japp, det var den. Mä, har dom lagt ner den, vad sur jag blir.Jag tyckte att den var riktigt spännande.
Första avsnitten var okej, men sen går det utför rejält...
Tinwiel skrev:Vänta nu.. Threshold, var det den som jag såg på tv4+ idag tro? .... Japp, det var den. Mä, har dom lagt ner den, vad sur jag blir.Jag tyckte att den var riktigt spännande.
caffeineaddict skrev:1.06:Man kan fan inte bli mer knäckt än när man försöker reta någon och personen svarar med "Yeah? Well your grandfather was a nazi!" och denna person sedan har fotobevisen att backa upp detta med...
Riley: Granddad, Rodney King just called and said "DAMN and I thought I got MY ass whooped."
Granddad: Don't you be sayin the n word in my house! i won't allow it.
Huey: Granddad, you said the word nigga' 46 times yesterday. I counted.
Granddad: Nigga' HUSH!
Off skrev:Alla ni som inte ser på Aqua Teen Hunger Force. Varför inte!?
caffeineaddict skrev:Danica McKellar is da shit. Elsie Snuffin!
(Elsie Snuffin kan, BTW, vara det bästa namnet på en TV-karaktär någonsin.)
noike skrev:caffeineaddict skrev:Danica McKellar is da shit. Elsie Snuffin!
Skulle precis skriva det.
caffeineaddict skrev:noike skrev:caffeineaddict skrev:Danica McKellar is da shit. Elsie Snuffin!
Skulle precis skriva det.
Gör det du med. We need more Elsie Snuffin-love.
Glorificus skrev:Gillade Kelly Osbournes karaktär, ja... och killen som är kär i lärarinnan, vad han nu hette.
Off skrev:Det är synd och skam att det inte blir mer än så men jag tar det lilla jag får. S01-2 är fortfarande bland det roligaste som sänts på tv.
adolvsson skrev:För att jag är så trevlig:
http://tinyurl.com/9v9oc
Annars har jag faktiskt varken åsikt eller intresse av och om grabben ifråga. Kanske borde skaffa mig. Nån dag. En annan dag.
Off skrev:adolvsson skrev:För att jag är så trevlig:
http://tinyurl.com/9v9oc
Annars har jag faktiskt varken åsikt eller intresse av och om grabben ifråga. Kanske borde skaffa mig. Nån dag. En annan dag.
Skaffa dig det nu! Fast först Aqua Teen Hunger Force. Eller nej ta Chappelle's show först. Nej Aqua! Hmmmm. Båda!
CheeseGuy skrev:Har någon sett Sleeper Cell ännu?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare