Det låter mer som MTV movie awards

caffeineaddict skrev:The Empire Strikes Back är fortfarande världens mest underhållande film. Älskar de andra två med, men de har ändå klara fel som man kan peka ut och störa sig på. Empire är närmast perfekt!
caffeineaddict skrev:The Empire Strikes Back är fortfarande världens mest underhållande film. Älskar de andra två med, men de har ändå klara fel som man kan peka ut och störa sig på. Empire är närmast perfekt!
Off skrev:Såg 28 days later precis. Helt ok men hade nog hellre sett att alla dött. Hade känts mer troligt på något sätt![]()
Filmen är nästan värd att se enbart för de ödsliga London-gatorna. Lär inte varit det lättaste att hinna göra under morgontimmarna, som jag antar att de filmade under.
noike skrev:VB: jag förstår inte vad du menar. Givetvis måste det vara en pormask, det är ju det som gör det så genialt.
Off skrev:Såg 28 days later precis. Helt ok men hade nog hellre sett att alla dött. Hade känts mer troligt på något sätt![]()
caffeineaddict skrev:noike: Angående Star Wars Trilogy SE kan du ha rätt. Det jag verkligen stör mig på är att Greedo skjuter först och, nu i DVD-versionen, slutet på Return of the Jedi (som gör att filmerna inte längre kan stå för sig själva, utan att man måste räkna in spinoff-trilogin för att förstå vad som pågår...). Sen kunde ju en hel del av 1997-CGI:n ha sett bättre ut, men det är ändå ofta en förbättring.
caffeineaddict skrev:Av ren princip tycker jag dock att det är lite illa att man inte kan göra båda versionerna tillgängliga så att var person kan få ha sitt eget val. Det har ju gått alldeles utmärkt med t.ex. T2, Dawn of the Dead, The Abyss och hela Alien-serien.
caffeineaddict skrev:Behöver väl knappt påpeka förresten att VB har fel i just det här fallet och att maskscenen är underbar. Precis lika roligt varje gång, och en sån skön liten detalj som gör Star Wars till vad det är.
Pazuzu skrev:Slängde ett öga då och då på Cruel Intentions på 3:an ikväll, medans jag satt vid datorn. Intressant att se SMG i andra roller, om än med med vissa äckelkänslor rörande förhållandet med sin bror.
I overreacted
Pazuzu skrev:Vilket konstigt sammanträffande, jag har precis varit och sett Kill Bill 1 + 2 på Studentbion här i stan!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare