adolvsson skrev:Då har ändå SFU redan nu hållit längre än t ex OZ, tycker jag, där de första säsongerna var lysande och de sista, även om de var underhållande, långt ifrån höll samma klass.
caffeineaddic skrev:Hey, you, be quiet! Wink The Wire är alldeles fruktansvärt bra. DLM är något mindre fruktansvärt bra. Men det är väl bara att inse att jag står själv på min sida i den striden.
Off skrev:Men nu blev jag inte alls sugen på att se OZ längre...
CiX skrev:Sjätte Dagen, någon mer än jag som fastnade totalt för den när den gick på tv?
Pazuzu skrev:CiX skrev:Sjätte Dagen, någon mer än jag som fastnade totalt för den när den gick på tv?
Jag följde den som en besatt, vill jag minnas. Mycket bra, om än något konstig (men det är ju en svensk serie, så vad kan man begära.)
CiX skrev:Pazuzu skrev:CiX skrev:Sjätte Dagen, någon mer än jag som fastnade totalt för den när den gick på tv?
Jag följde den som en besatt, vill jag minnas. Mycket bra, om än något konstig (men det är ju en svensk serie, så vad kan man begära.)
Att den var "konstig" gjorde den ju bara bättre. Dessutom är den inte för lång heller, man får tillräckligt lite information.
Pazuzu skrev:Jovisst, men det är underligt att såfort en svensk serie ska handla om något övernaturligt blir det genast lite konstigt (fast fortfarande kan det vara bra förstås). Hoppas någon förstår mitt svammel mitt i natten.De drabbade som sändes förra året var också intressant, hoppas att det kommer mer sådant i framtiden.
(House läser en journal)
"She got a brain turmour, she's going to die. Boring."
Off skrev:Nu är det inte många avsnitt kvar innan jag slutar titta på simpsons helt. Nya säsongen är rakt igenom genomusel hittills.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare