Han spelade konstnären som VM misstänkte hade mördat sin flickvän i 1x07 "The Girl Next Door".
Yog-Sothoth skrev:Han spelade konstnären som VM misstänkte hade mördat sin flickvän i 1x07 "The Girl Next Door".
RalfiParpa skrev:Lite sniket kan tyckas, vem vet om Alyson Hannigans karaktär ens passar som en regular? (AKS vet antagligen men det var mer en retorisk fråga.)?
The reruns have improved by 33%, and if the new episodes do the same, it could be a 2.7/4 (fast nationals) which is near the ratings OTH gets.
AKS skrev:RalfiParpa skrev:Lite sniket kan tyckas, vem vet om Alyson Hannigans karaktär ens passar som en regular? (AKS vet antagligen men det var mer en retorisk fråga.)?
Huh? Skulle jag veta det? Menar du att jag alltid har åsikter om sånt eller att jag är en spoiler whore som är svag i själen och alltså tar reda på sånt i förväg? Eller menar du nåt helt annat, men jag är för trött för att fatta?
adolvsson skrev:Som gudinna antar vi naturligtvis att du är helt allvetande. Eller höll du på att avslöja något nu, något hemligt, något som kommer skaka varje forummedlems tro ända ner i grundvalarna? Va? Va?!
AKS skrev:Huh? Skulle jag veta det? Menar du att jag alltid har åsikter om sånt eller att jag är en spoiler whore som är svag i själen och alltså tar reda på sånt i förväg? Eller menar du nåt helt annat, men jag är för trött för att fatta?
Qarlsson skrev:Nu är frågan om man ska löpa amok på de tolv avsnitt som finns tillhands, eller vänta tills säsong 1 finns i sin helhet så man slipper utveckla något så onödigt som smärtsam längtan och abstinens..
Hazze skrev:CheeseGuy skrev:Hazze: Välkommen! Du kan ju prova att spela upp den med VLC, det fungerar säkert.
Provade att använda det programmet men det fungerade inte då heller. Vill så gärna se avsnittet....
Illyria skrev:Hazze: fungerar något inte att spelas upp ens i VLC skulle jag säga att din fil är korrupt och att du borde ladda hem en annan version/ladda hem den på nytt.
noike skrev:Jag skulle nog undersöka ifall det är ett codecproblem också.
malavel skrev:Var inte 'fördelen' med VLC att den inte använde codecs?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare