adolvsson skrev:Här är en länk som förklarar mitt exhalterade svammel ovan. Varsågod för info.
gaspode skrev:efter 1x02:
Summers karaktärs identitet skall väl vara ett mysterium, (möjligen med nån koppling till Fleming?)
A bear skrev:Episodes 1.01
JAG ÄLSKAR MANGAN OCH GREIG. Det var bara det.
"Alright, let’s look on the positive side."
"Positive side?!? No, just once please try not to find a positive side, because even if you can - which I very much doubt - my negative is so much bigger than your positive. My negative openly mocks your positive. My negative slaps your positive around. My negative grabs your positive, bends it over the sofa and buggers it from behind."
"...My positive did not enjoy that."
noike skrev:Jag har inte sett den för det är lite svårt att hitta kanadensiska tv-serier men Men With Brooms. Paul Gross och curling. Hitta!
eriked skrev:finns på TVTnoike skrev:Jag har inte sett den för det är lite svårt att hitta kanadensiska tv-serier men Men With Brooms. Paul Gross och curling. Hitta!
Va? har du 3 säsonger till? Njut på. Sen finns det Sons of Anarchy av samma skribent, du skulle gilla den.Matt skrev:The Shield. Jävligt skönt att ha tre säsonger kvar.
Fan vad Vic och Jag är lika
gaspode skrev:noike skrev:Raising Hope. White Trash-Garret Dillahunt.
gillar! särskilt Garret Dillahunt. Och han får faktiskt göra ganska mycket roligt med sin roll.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare