AKS skrev:Tack, Langtry! Måste få säga att D'Argo var ganska oväntad, men Gigi och Virginia(?) såg ut som man kan tänka sig. Är VH rakad i serien eller har de lyckats få det att se så bra ut med hjälp av make-up? Hennes skallighet alltså:

Nea skrev:Vad gäller det du skrev om hur jäkla bra Browder är och hur duktig Claudia Black är på att uttrycka känslor utan några repliker, well, trust me, you ain´t seen nothing yet!
 )
)  Det hade jag *aldrig* fattat av mig själv. Hmm... Måste snart se om avsnittet, mao.
 Det hade jag *aldrig* fattat av mig själv. Hmm... Måste snart se om avsnittet, mao.Kommer du att se flera avsnitt under veckan? Vill läsa alla dina tankar efter det att du sett "Nerve"/"The Hidden Memory"! Och det finns en hel del roliga scener från "Through the Looking Glass", också.

Så, till slut kan jag säga att me likes this idea. Nu är jag bara nyfiken på vilket namn Aeryn ger honom.
 Så, till slut kan jag säga att me likes this idea. Nu är jag bara nyfiken på vilket namn Aeryn ger honom. Riktigt jäkla bra.
 Riktigt jäkla bra.

) är nog när Crais talar om för Crichton att han inte längre klandrar honom för broderns död och man ser John´s reaktion på detta. "Do you have any idea what you put me through?"
 ) är nog när Crais talar om för Crichton att han inte längre klandrar honom för broderns död och man ser John´s reaktion på detta. "Do you have any idea what you put me through?"

Chiana makes a flying leap när hon återser Crichton (kommer nog att få se mer sånt framöver kan jag tänka mig). Avsnittet avslutas med en öm scen mellan Crichton och Aeryn i Pilots rum. Som sagt, tror nog att vi sett samma avsnitt. Hoppas att jag kunnat förklara bättre vad jag känner inför Crichtons förändring som dock kanske bara ligger i skådespelet/regin och inte på manusnivå.
 Chiana makes a flying leap när hon återser Crichton (kommer nog att få se mer sånt framöver kan jag tänka mig). Avsnittet avslutas med en öm scen mellan Crichton och Aeryn i Pilots rum. Som sagt, tror nog att vi sett samma avsnitt. Hoppas att jag kunnat förklara bättre vad jag känner inför Crichtons förändring som dock kanske bara ligger i skådespelet/regin och inte på manusnivå.

Jag var nästan säker på att vi inte sett samma, men det var ju bra att det inte var något skumt med dina boxar, iallafall.
  Jag var nästan säker på att vi inte sett samma, men det var ju bra att det inte var något skumt med dina boxar, iallafall.   På sajten står det att det utkastade avsnittet filmades, men visades som en 'specialare' under den tredje säsongen istället. Märkligt.
  På sajten står det att det utkastade avsnittet filmades, men visades som en 'specialare' under den tredje säsongen istället. Märkligt. 
 ) mer arg och avvisande. Tänker främst på scenen där hon ser att D´Argo kvicknat till och torrt konstaterar: "Yes, I have eyes, Crichton." Å andra sidan kan det ju ha att göra med hennes hemliga överenskommelse med Crais och den konflikt det medför.
 ) mer arg och avvisande. Tänker främst på scenen där hon ser att D´Argo kvicknat till och torrt konstaterar: "Yes, I have eyes, Crichton." Å andra sidan kan det ju ha att göra med hennes hemliga överenskommelse med Crais och den konflikt det medför. 

adolvsson skrev:Langtry:
Snälla. Minska din stora Crichton-bild, eller länka till den iställer. Sådana där fuckar ju upp bredden på sidan något så seriöst. Gränslöst irriterande. Tack, tack.

Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare