HeY skrev:Booyah! :D
Nej.
HeY skrev:Booyah! :D
noike skrev:HeY skrev:Booyah!![]()
Nej.
HeY skrev:noike skrev:HeY skrev:Booyah!![]()
Nej.
Jag tycker inte filmen var speciellt bra, men snygg är hon!
caffeineaddict skrev:HeY skrev:noike skrev:HeY skrev:Booyah!![]()
Nej.
Och det var därför vi skapade Monster's Ball. Mer hud, mindre misslyckad CGI.
HeY skrev:caffeineaddict skrev:HeY skrev:noike skrev:HeY skrev:Booyah!![]()
Nej.
Och det var därför vi skapade Monster's Ball. Mer hud, mindre misslyckad CGI.
Jag har faktiskt inte sett Monster's Ball.
caffeineaddict skrev:
Mer hud. Mindre misslyckad CGI.
noike skrev:Jag tycker inte hon är speciellt snygg i någon film. Vare sig med eller utan kläder är jag helt likgiltig inför henne.
noike skrev:Jag tycker inte hon är speciellt snygg i någon film. Vare sig med eller utan kläder är jag helt likgiltig inför henne.
Binchy skrev:Undrar vilken Bondfilm min man har lättast att förlåta att jag ser utan honom? Typ NU.
caffeineaddict skrev:Binchy skrev:Undrar vilken Bondfilm min man har lättast att förlåta att jag ser utan honom? Typ NU.
Moonraker. :P Frågan är om du förlåter dig själv.
noike skrev:caffeineaddict skrev:Binchy skrev:Undrar vilken Bondfilm min man har lättast att förlåta att jag ser utan honom? Typ NU.
Moonraker.Frågan är om du förlåter dig själv.
Allt det här Moonrakerpratet har fått mig att vilja se om den. DAMN YOU, DAMN YOU TO THE FUCKING PITS OF HELL!
Binchy skrev:Nope, remmarna är stora nog för att spänna fast typ en pistolgrepp och en -pipa. En film är ALLDELES för bred, remmarna är dessutom för långtifrån varandra. Fast om de verkligen var för en pistol så skulle de väl inte sitta på rak linje? (Alltså; man kan stoppa in en linjal, eller något annat rakt, innanför båda, utan att dra dem åt sidan.)
noike skrev:caffeineaddict skrev:Binchy skrev:Undrar vilken Bondfilm min man har lättast att förlåta att jag ser utan honom? Typ NU.
Moonraker.Frågan är om du förlåter dig själv.
Allt det här Moonrakerpratet har fått mig att vilja se om den. DAMN YOU, DAMN YOU TO THE FUCKING PITS OF HELL!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare