adolvsson skrev:AKS skrev:adolvsson: Ska S3 bli sista säsongen?!?!
Nej, förlåt och ursäkta, jag vet inte hur jag kunde få det så tokfel. Två små bokstäver, korrigerat nu. Ordet skulle naturligtvis vara bästa.

adolvsson skrev:AKS skrev:adolvsson: Ska S3 bli sista säsongen?!?!
Nej, förlåt och ursäkta, jag vet inte hur jag kunde få det så tokfel. Två små bokstäver, korrigerat nu. Ordet skulle naturligtvis vara bästa.
noike skrev:adolvsson: bästa, sista. Rätt bra felstavning det där, med tanke på att bara sista bokstaven i orden är detsamma.
adolvsson skrev:Bara sista? Tre sista, väl, eller har jag gått och blivit helt dyslektiskt nu?
noike skrev:adolvsson skrev:Bara sista? Tre sista, väl, eller har jag gått och blivit helt dyslektiskt nu?
Nej, men jag kan inte räkna.
AKS skrev::D Hur står det till med grabbarna i kväll egentligen? Ni har väl inte haft lilla lördag i dag?
AKS skrev::D Hur står det till med grabbarna i kväll egentligen? Ni har väl inte haft lilla lördag i dag?
AKS skrev:Grabbar, grabbar... *skakar kärleksfullt på huvudet*
AKS skrev:For a short moment... we were closer than ever.
adolvsson skrev:Betyder det att jag är, typ, en riktigt profet nu?
brat skrev:1x07
Tokbra avsnitt!Handlade om Baltar. Cylonkvinnan hotade att avslöja att han ligger bakom förintelsen ifall han inte började tro på gud. Det låter galet och jag förstår det egentligen inte alls. Men det var väldigt intressant och spännande i alla fall.
Skrattade som en tok åt scenen då han pratade med kvinnan som han trodde var hans fantasi men alla kunde se henne. Han är så underbart galen. Älskar det.
brat skrev:VART ÄR MITT BATTLESTAR GALACTICA!??! JAG BLIR GALEN!!!!
UGLY BETTY SUGER
MADS - BOXAR!! LÅNA!! NU!!
madskellig skrev:brat skrev:MADS - BOXAR!! LÅNA!! NU!!
Absolut! Det är bara att skicka ett pm om när och var du vill att boxarna ska överlämnas
Glorificus skrev:brats dator har kraschat, så tills hon får igång den igen lär hon vara utan internet ett tag. Men jag vidareförmedlar meddelandet om boxutlåningen så länge. Är det förresten något extramaterial på de boxarna?
madskellig skrev:Inte så mycket extramaterial tyvärr, på första säsongen så är det bara deleted scenes. På andra säsongen är det podcast commentarys, deleted scenes och video log's.
Glorificus skrev:madskellig skrev:Inte så mycket extramaterial tyvärr, på första säsongen så är det bara deleted scenes. På andra säsongen är det podcast commentarys, deleted scenes och video log's.
Okej, antar att det är Play-boxarna... jag var på väg att köpa dem, tills jag insåg att R1-versionerna hade mer extramaterial. Men jag behöver en bättre tv för att kunna se R1, så det får bli ett sånt inköp först... nån gång...
madskellig skrev:Säsong 1 är en R2, men Säsong 2 är R1 versionen.
caffeineaddict skrev: (spoiler 3.07) Det enda jag inte riktigt gillade var Sharons immunitet. Det irriterade jag mig på att det inte kändes logiskt, mer så än hur sjukdomen hade överförts mellan de döda cylonerna och resurrection-skeppet.
noike skrev:Nej, att låta saker fungera logiskt i serien är nog vad serien är sämst på. Det är lite väl många undantag till allt, och vid väldigt bekväma tidpunkter också.
adolvsson skrev:noike skrev:Nej, att låta saker fungera logiskt i serien är nog vad serien är sämst på. Det är lite väl många undantag till allt, och vid väldigt bekväma tidpunkter också.
Ron Moore kommer ju trots allt från ett decennium med Star Trek. Sånt där blir väl oundvikligt då, kan jag tänka.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare