noike skrev:Snickesnack. Badlands är bäst.
AKS skrev:Har nu funderingar på att lägga till Friends with Benefits till listan ovan... Hm. Kan ju bli en positiv överraskning!
President Lincoln's mother is killed by a supernatural creature, which fuels his passion to crush vampires and their slave-owning helpers.
AKS skrev:AKS skrev:Har nu funderingar på att lägga till Friends with Benefits till listan ovan... Hm. Kan ju bli en positiv överraskning!
Blev faktiskt en positiv överraskning. En av de bättre romantiska komedier jag sett på ett bra tag. Inte där uppe med t.ex. Bridget Jones eller Love Actually eller dylika filmer, helt klart, men den var riktigt underhållande. Insåg precis också att jag sett Justin Timberlake x2 idag.Han var riktigt bra i denna faktiskt.
caffeineaddict skrev:Tintin
Faktiskt extremt underhållande och visar att Spielberg inte helt förlorat den där känslan för skoj och äventyr såsom man fick känslan av när man såg Indy 4 eller Lost World (han har säkert haft god hjälp med det av Moffat, Wright & Co.). Bra tempo, massor med skratt, väldigt snyggt. Den gick ju tydligen inte så bra ekonomiskt som de hade hoppats, men att döma av detta måste jag säga att jag hoppas på en uppföljare. 4 / 5, relativt svag fyra men ren och skär actionunderhållning som fungerar så här bra är så pass ovanligt nuförtiden att det behöver belönas.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]