The Buffster skrev:Inte alls så bra som förra, men jag gillade det ändå på något sätt.
A bear skrev:Scenerna med terapeuten? Idiotiska. Kunde vi inte kört med voice-overs i stället?
Illyria skrev:Egentligen hade vi gärna kunnat få delar av den här informationen under året, t ex som att övriga studenter som dog blivit presenterade efterhand.
Illyria skrev:2.18
Kul min från Veronica när Wallace säger något snällt om Logan.
Beaver säger "Story of my life" angående att han får ta Dicks skit, jag vill veta mer! Om Beaver, inte Dick. Intressant hur de är mer värda döda också.
Illyria skrev:Jag har ingen koll på något här anmält sig till affisch-kampanjen, men anmälningen är fortfarande öppen, om någon skulle vilja få affischer skickade. Det är meningen att de ska skickas ut nu efter påsk, det finns även en bild på hur affischerna kommer se ut:
http://www.veronicamars.se/kampanj
(det finns möjligen även någon liten bonus som kommer lottas ut bland de som anmäler sig...)
Illyria skrev:RalfiParpa, intressant.
Skulle hon ha mördat Lilly pga affären med Aaron och vad de två då gjorde mot Logan eller menar du att det finns ännu mer bakom?
RalfiParpa skrev:Fick just en lite knasig aning, angående mordet på Lilly. Jag är nog inte först men har inte läst det någon annanstans, så jag skriver det.
Veronica Mars, mer eller mindre hela serien
Lynn Echolls som Lillys verkliga mördare? För, de hittade väl aldrig hennes kropp? Och alla vet vad sådant betyder i deckarsammanhang.
A bear skrev:RalfiParpa skrev:Fick just en lite knasig aning, angående mordet på Lilly. Jag är nog inte först men har inte läst det någon annanstans, så jag skriver det.
Lynn Echolls som Lillys verkliga mördare? För, de hittade väl aldrig hennes kropp? Och alla vet vad sådant betyder i deckarsammanhang.
Intressant teori, men finns det någonting som pekar på det förutom att hon inte setts till? Man tycker att om det är så borde det finnas NÅGON liten ledtråd, antytts någonstans... annars känns det lite gripet ur tomma luften...?
LWes skrev:A bear skrev:RalfiParpa skrev:Fick just en lite knasig aning, angående mordet på Lilly. Jag är nog inte först men har inte läst det någon annanstans, så jag skriver det.
Intressant teori, men finns det någonting som pekar på det förutom att hon inte setts till? Man tycker att om det är så borde det finnas NÅGON liten ledtråd, antytts någonstans... annars känns det lite gripet ur tomma luften...?
Hennes man hade en affär med Lilly, så hon har ju motiv.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]