Tim Minear-nyheter (och The Inside)

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav adolvsson » lör apr 15, 2006 2:33

noike skrev:FÖRBANNADE JÄVLA FOX!

Inte det bästa sminket på hans fatsuit men fan, det överkom han gallant.

Fast det passade. Dels som du säger tack vare Mapothers talang, förstås, men även på grund av hela... over the top-känslan som behövs för att komma undan med den här typen av bad guy.

Vilket tar oss till en av orsakerna varför det här avsnittet var så satans bra - balansen, blandningen. Ungefär precis allt som gjort att jag älskade The Inside fanns här. Humorn, mörkret, karaktärerna, kopplingarna till Rebeccas bakgrund, utveckling.

Och nu är det slut.

Fan i helvete.

Jag vill sluta titta på FOX-serier. Kan inte, men vill. Det är tur att man åtminstone inte betalar för dom...
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav noike » lör apr 15, 2006 2:42

Tim Minear och Jane Espenson -- oslagbar blandning. De måste göra något mer tillsammans.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Tam » lör apr 15, 2006 4:00

Det är The Inside som räknas.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav AKS » lör apr 15, 2006 12:19

Hehe, jag som överlag inte gillar den här serien jättemycket tyckte att 1.10 (som många tyckte var ett av de sämre) var ett av de bättre avsnitten.

Att det var Amber Benson som var mördaren förstod man dock väldigt snabbt, men det var ändå kul att se resten av avsnittet.

Tack gode gud att vad-hon-nu-heter inte blev den som skulle gå in i lägenheten på slutet. Jag är så jävla less på att se henne hela tiden som offer i serien, som den som alltid är utsatt för fara. Det var det jag hatade mest med de första avsnitten.

Synd också, för serien överlag, att den jag gillar minst som skådespelare *och* karaktär (Rachel Nichols) är den som har huvudrollen.
Senast redigerad av AKS lör apr 15, 2006 12:20, redigerad totalt 1 gång.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav eriked » lör apr 15, 2006 12:19

noike skrev:Tim Minear och Jane Espenson -- oslagbar blandning. De måste göra något mer tillsammans.
var inte David Fury med på ett hörn också? :?:

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall

Inläggav adolvsson » lör apr 15, 2006 12:27

eriked skrev:
noike skrev:Tim Minear och Jane Espenson -- oslagbar blandning. De måste göra något mer tillsammans.
var inte David Fury med på ett hörn också? :?:

Inte i 1x13. Tim har credit för storyn, Jane står ensam som manusförfattare. Som noike sa - oslagbart.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav eriked » lör apr 15, 2006 12:58

uschiamej... jag hängde inte med i svängarna! Jag menade The Inside i allmänhet

Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall

Inläggav wyndham » lör apr 15, 2006 23:33

1x13
Becky's in trouble. Must be Tuesday.

GOTT IN HIMMEL! THE INSIDE! Under recitationsscenen satt jag och vred mig av spänning/skratt/perverterad upphetsning. The Inside är som bäst när den slår på den stora trumman. Ett av dom tre bästa avsnitten skulle jag gissa, men vad vet jag. Förstod inte hur grotesk karaktärsbas den här serien hade förrän 1x11, och nu är det slut. Manly tears.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.

Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire

Inläggav Illyria » sön apr 16, 2006 0:40

1.13 Serenity-skämt! :D

Annars ett avsnitt i vanlig The Inside-stil, men det är inte en serie som jag kommer sakna. Serien hade potential men jag tycker inte den lever upp till den, jämfört med andra kriminalserier känns den tyvärr väl lite b-aktig. Inte Rebecca, men saker runt om. Den borde leva upp till introt mer ;) som fortfarande är väldigt snyggt.

Favoritavsnitt är nog avsnitt nr... 4 (tror jag det var), ska ta och se om det nu i veckan.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Tob » sön apr 16, 2006 20:48

1.13 Fan vad bra. Kanske det bästa avsnitt. Ett av de bästa åtminstonde.

Jag kommer sakna The Inside, och nu hoppas jag på ett dvdsläpp, man kanske kan hoppas på ett UK släpp framöver.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav adolvsson » sön apr 16, 2006 22:33

Snart, så...

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav MissKittyFantastico » sön apr 16, 2006 23:40

Nu har jag sett första av snittet av The Inside. Det var ju JÄTTEBRA!!!

Spänande och med en lätt obehaglig underton. Just nu har jag glömt namnet på han som spelar Web och jag orkar inte leta reda på det för tillfället, men visst spelar han nästan alltid obehagliga sviniga typer.

Och Adam Baldwin. Jag har saknat honom. Jag vet ju inte hur hans karaktär utvecklas i senare avsnitt, men jag fick lite Jayne-feeling när jag såg honom.

Just nu är jag jättenyfiken på vilka hemligheter de andra har. Hoppas man får veta det snart. Jag måste säga att jag såg första Bones i tisdags och tyckte att det var en hyfsat bra serie. Inte wow, men ok. The Inside verkar ha potential till att vara en wow-serie. Nu måste jag vänta en hel vecka på nästa avsnitt. Får njuta av de få avsnitt som finns.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie

Inläggav adolvsson » sön apr 16, 2006 23:47

wyndham skrev:Becky's in trouble. Must be Tuesday.

Spoilers hela serien, antar jag:
På ett sätt kan jag förstå om folk stör sig på det. Det är väl tur att jag är en så förstående ung man då, för å andra sidan skulle det kunna vara ett beivs på bristande uppmärksamhet - det finns ju där redan från början! Från Pauls kommentar fråga till Web om hon alltid kommer att vara bete, till profileringen av henne i sista avsnittet, och om jag inte minns fel även i avsnitt däremellan (men jag får fortsätta omtitten för att bli säker där). Det ligger i Rebeccas karaktär att vara offer, att utsätta sig själv för dom situationerna, och jag skulle bli mycket förvånad om det inte var en av anledningarna till att Web valde henne.

Tisdag eller inte, att utsätta Rebecca för farligheter är ingen nödlösning eller uttryck för fantasier, det är fullständigt logiskt och egentligen det ända alternativet. Det är mer eller mindre därför hon är där.

Och noike påpekade det här på ICQ, credit where credit's due and all that, att Rebecca redan från början är mer bekväm i rollerna hon spelar än i sitt riktiga jag. Det här är inte någon slump, "genomtänkt" är dagens ord.

Det här var första gången jag såg om piloten, och det slog mig hur mycket den växt efter att ha sett hela serien.

Jävla FOX. Jävla publik. Jag vill ha mer.

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav eriked » mån apr 17, 2006 1:00

MissKittyFantastico skrev:en massa bra saker
Tycker som MKF tror jag kommer följa denna och skita i Bones 8)

Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall

Inläggav adolvsson » mån apr 17, 2006 2:46

eriked skrev:tror jag kommer följa denna och skita i Bones 8)

Se, det är kommentarer som dessa som gör en person okej i min bok.

8)

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav dizzy » mån apr 17, 2006 11:41

eriked skrev:tror jag kommer följa denna och skita i Bones

Ta nu och var lite vettig och följ båda, åtminstone några avsnitt.
Annars kommer du sitta där och va lika sur och arg som adolvsson efter 13 Inside-avsnitt och Bones är inne på sin 2:a eller 3:e säsong. :P
Användarvisningsbild
dizzy
Scooby

Inläggav eriked » mån apr 17, 2006 11:55

ähh då sitter ju jag och drar igenom en X:e rerun av Buffy/Angel/Firefly

-I'm set for life

Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall

Inläggav noike » mån apr 17, 2006 12:32

dizzy skrev:Annars kommer du sitta där och va lika sur och arg som adolvsson efter 13 Inside-avsnitt och Bones är inne på sin 2:a eller 3:e säsong. :P

Vad spelar det för roll om Bones är inne på sin andra eller tredje säsong om man inte gillar serien? Jag hade inte mått bättre efter Wonderfalls nerläggning om jag bara hade följt Lost efteråt.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav eriked » mån apr 17, 2006 12:37

snarare sämre :(

Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall

Inläggav dizzy » mån apr 17, 2006 12:44

noike skrev:Vad spelar det för roll om Bones är inne på sin andra eller tredje säsong om man inte gillar serien?

Jovisst, men det kan man ju inte veta säkert efter ett avsnitt av varje. Och lägger man ner den ena nu bara för att de råkar starta samtidigt så man jämför dem med varandra tycker jag man kan göra ett misstag.

Edit:
Jag skulle också hellre sett en fortsättning på Inside än på Bones om jag skulle behövt välja, men nu tycker jag riktigt bra om Bones.
Användarvisningsbild
dizzy
Scooby

Inläggav wyndham » mån apr 17, 2006 13:07

adolvsson skrev:
wyndham skrev:Becky's in trouble. Must be Tuesday.

Spoilers hela serien, antar jag:
På ett sätt kan jag förstå om folk stör sig på det. Det är väl tur att jag är en så förstående ung man då, för å andra sidan skulle det kunna vara ett beivs på bristande uppmärksamhet - det finns ju där redan från början! Från Pauls kommentar fråga till Web om hon alltid kommer att vara bete, till profileringen av henne i sista avsnittet, och om jag inte minns fel även i avsnitt däremellan (men jag får fortsätta omtitten för att bli säker där). Det ligger i Rebeccas karaktär att vara offer, att utsätta sig själv för dom situationerna, och jag skulle bli mycket förvånad om det inte var en av anledningarna till att Web valde henne.

Tisdag eller inte, att utsätta Rebecca för farligheter är ingen nödlösning eller uttryck för fantasier, det är fullständigt logiskt och egentligen det ända alternativet. Det är mer eller mindre därför hon är där.

Och noike påpekade det här på ICQ, credit where credit's due and all that, att Rebecca redan från början är mer bekväm i rollerna hon spelar än i sitt riktiga jag. Det här är inte någon slump, "genomtänkt" är dagens ord.

Det här var första gången jag såg om piloten, och det slog mig hur mycket den växt efter att ha sett hela serien.

Såg om piloten igår. Och jo, den växte.
(spoiler, rubbet)
Själv har jag aldrig stört mig på Beckys återkommande knipor. Sista avsnittet är dock lite speciellt eftersom hon kallar sig Becky93 (året kidnappningen skedde?) och inte ett taget alias. Till skillnad från t.ex. 1x01 och 1x10 får hon inte samma självsäkerhet som det innebär att bli någon annan. Första och sista avsnittet har många fina paralleller och jag ser fram emot att se om resten av serien eftersom jag inte var ett megafan i början.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.

Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire

Inläggav MissKittyFantastico » mån apr 17, 2006 13:46

dizzy skrev:
eriked skrev:tror jag kommer följa denna och skita i Bones

Ta nu och var lite vettig och följ båda, åtminstone några avsnitt.
Annars kommer du sitta där och va lika sur och arg som adolvsson efter 13 Inside-avsnitt och Bones är inne på sin 2:a eller 3:e säsong. :P

The Inside verkar vara en bättre serie, men det behöver ju inte betyda att Bones är riktigt kass för det.

Jag får nog hålla med dizzy om att ge Bones en chans till. Det verkar ju inte vara en dålig serie precis. Lite lagom spännande sådär på en tisdagkväll. Jag ger nog Bones ett eller två avsnitt till innan jag betämt mig. The Inside har dock redan fått tummen upp från mig.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie

Inläggav The Buffster » mån apr 17, 2006 17:08

Har varit borta hela helgen (har inneburit stor TV- och BF-abstinens) och har först nu kunnat sätta The Inside på nedladdning. Längtar såklart, men samtidigt känner jag mig lite panikslagen. Sista avsnittet... Har inte sett det ännu men jag känner lungt att jag kan citera noike i alla fall.

noike skrev:FÖRBANNADE JÄVLA FOX!

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav buffymon » mån apr 17, 2006 19:03

jag tyckte Insider var bättre än Bones. Insider kändes fräshare och mer nyanserat. Men jag kommer att fortsätta att titta på båda serierna ett tag. Men jag måste säga att om det inte fanns Buffy kopplingar till båda serierna hade jag nog inte börjat titta på nån av dem.

Men mycket kul med båda serierna är att de handlar om tuffa kvinnor, jag är trött på alla allvarsamma, sammanbitna manliga poliskommisarier.
Skamlös reklam för mina Spuffy fics: http://buffymonmon.livejournal.com/
Användarvisningsbild
buffymon
Minion

Inläggav The Buffster » mån apr 17, 2006 20:15

1.13 Jaha då har man sett sista avsnittet. :cry: . Nu känns som FÖRBANNADE JÄVLA FOX! x 1000 istället.

Avsnittet var hur bra som helst. Antagligen det jag tycker näst bäst om (som jag nämnt tidigare så känner jag att 1.07 är mycket, mycket svårslaget, jag menar Web i gula diskhandskar). Det var dock ett tag sen jag såg dom allra första, så jag minns inte riktigt hur bra dom var. Men det här, ojojoj vad jag gillade det.

Visserligen så tyckte jag kanske att Ronald var lite väl grotesk. Men förutom det så älskade jag detta. Många väldigt bra saker. ”A space western”. ”You can tell me about your weekends while we wait”. Och så Rebeccas tomma lägenhet, med bara en tallrik och ouppackade lådor. Och drömsekvenserna. Jag gillade verkligen drömsekvenserna. Kanske inte för att dom var så bra i sig men mer för den kontrast dom erbjöd mot resten och för hur det verkligen förstärkte känslan av exakt hur ensam Rebecca är.

Scenen när dom läste var alldeles fantastisk. Dels för att Danny fick vara Fragile flower men mest för att det var så oerhört träffande beskrivningar av personerna. Jag kunde verkligen känna deras obehag. Jag kan bara tänka mig hur det skulle kännas att få sig själv beskriven på det sättet.

När det gäller att Rebecca väldigt ofta hamnar i knipa så håller jag helt med adolvsson i allt han skrev angående detta och har väl inte så mycket att tillägga. Eller ja, kanske att jag tycker att det är bra att hon ändå får vara så pass stark. Hon lyckas ju trots allt ofta ta sig fri på egen hand.

Och till sist slutet. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Jag vill har mer The Inside. Web (och dom andra) kommer med en blomma. Åååååh, vad fint det var.

Antar att det faktum att Beckys kidnappare fortfarande levde skulle ha behandlats i säsong 2 om vi nu hade fått någon sådan. Fan också att vi inte fick det.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav AKS » mån apr 17, 2006 23:37

1.12 Överlag ett av de bättre avsnitten i säsongen.

Hm, inbillade jag mig eller såg en av maskerna i den där sminkstudion ut som en demon fråna ntingen Buffy eller Angel? Kände igen det så himla väl att det nästan måste vara så.

Keith Szarabajka var suverän! Så himla kul att se honom igen.

Och slutet... gah, förstod att Web skulle lyckas få henne att undvika Corey som väl är precis vad Rebecca behöver. Han *har* sett hennes värld, haft en större biroll to.m., men vill ändå ha henne. Dessutom är han rolig, glad och söt. Typiskt att det skulle förstöras.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav caffeineaddict » sön apr 23, 2006 23:10

Då har jag sett de fyra sista Inside-avsnitten idag, och de var riktigt bra allihop, även om jag fortfarande inte tycker det är Wonderfalls eller Minear-Angel-klass.

1.10-1.13:
1.10 var trevligt kanske framförallt på grund av Amber Benson. Härligt att se flickan i en sådan roll, och hon gjorde den ordentligt bra. Sedan var det flera detaljer som gjorde det spännande.

Skulle kunna skriva samma sak om 1.11, och det var nog nästan ytterligare lite bättre. Även om det kändes som att det borde ha legat före Little Girl Lost (kan det stämma?). Cliffhangern var jag inte heller så förtjust i, särskilt nu när man vet att den inte fick någon uppföljning.

1.12 kan jag ärligt säga gav mig de första sanna obehagskänslor som någon seriemördar-serie/film har gett mig på år och dag. Visst att man kan tycka något är spännande eller lite äckligt från gång till gång, men det var något med hela barnporr/snuff-historien som framkallade ett äkta obehag hos mig som jag inte ens minns när senast jag kände p.g.a. en film eller serie. Sedan att slutet var lite tråkigt och förutsägbart gjorde då inte så mycket. Härligt att se Keith Szarabajka också, han är alltid mer än bara solid.

1.13 var seriens överlägset bästa avsnitt, härligt samspel mellan gänget rätt igenom, det är precis det jag har saknat mer av under resten av säsongen. Tror jag hade haft lättare att falla för de här karaktärerna om mer scener av det slaget hade släppts in. Sedan var hela Beckys situation härligt gräslig, även om mördaren kändes liiiiite cartoonish och over-the-top så fungerade han ändå. Grym stämning och spänning mot slutet.

Sedan är ju en personlig nitpick att "träffa vänner via internet" jämt måste porträtteras som "säkraste sättet att bli torterad och seriemördad" i sådana här serier (eller överhuvudtaget i media). Tycker vi här på BF är typ det bästa levande exemplet på att det inte stämmer. Eller känner någon som kommit på träffarna sig seriemördad eller torterad?

Synd naturligtvis att man inte fick någon fortsättning på slutet i 1.11 dessutom. Väntade mig först att det skulle vara han i början av avsnittet med Rebecca i buren, men icke.

I allmänhet var det en trevlig liten seriemördarserie som jag tror hade kunnat växa ordentligt om den hade fått en andra säsong (inte minst 1.13 tyder på det). Sedan är jag inte Rachel Nichols, eller Rebecca Lockes, största fan, men tycker ändå att tillräckligt många andra delar av serien fungerade mycket bra, och mot slutet blev ju faktiskt varenda avsnitt bara bättre och bättre.

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav caffeineaddict » sön apr 23, 2006 23:21

Spoiler hela serien:Såhär i slutändan, hur många av mördarna blev skjutna eller dog på annat vis och hur många fick de fast levande?

1.01: Skjuten av Web.
1.02: Sköt sig själv.
1.03: Skjuten av...?
1.04: Överlever, säkerligen frisläppt.
1.05: Skjuten av...?
1.06: Skjuten av Paul.
1.07: Överlever, fasttagen (?).
1.08: ?
1.09: Skjuten av Rebecca.
1.10: Den ena skjuten av den andra, den andra fasttagen.
1.11: Självmord by fire.
1.12: Inte seriemördare såsom de andra, men en mördare/barnporrskapare skjuten av Danny, en barnporrskapare fasttagen.
1.13: Skjuten av Rebecca.

Fyll i resten, jag minns inte. Flera skjutna i de tidiga avsnitten, det är jag säker på, minns bara inte vilka som sköt dem.

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Tam » sön apr 23, 2006 23:33

caffeineaddict skrev:1.13:
Sedan är ju en personlig nitpick att "träffa vänner via internet" jämt måste porträtteras som "säkraste sättet att bli torterad och seriemördad" i sådana här serier (eller överhuvudtaget i media). Tycker vi här på BF är typ det bästa levande exemplet på att det inte stämmer. Eller känner någon som kommit på träffarna sig seriemördad eller torterad?
.

Nu är ju Little Willow (som var ett av seriemördarens nicks) en av dom mesta postarna på nåt sånt där forum och en drivande kraft bakom fan-träffarana som cast&crew för Buffy också gick på. Så det är ju mest internt och roligt. The Inside är så smakfullt nördigt på det viset.

(Och jag hoppas ingen kände sig torterad av mig.)

Mindre nördigt men lika smakfullt var ju avlivandes av skurkar. Och den roliga tvisten i Pre-filer. "-Just kill me." "-No. I think we'll arrest you.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav noike » sön apr 23, 2006 23:40

caffeineaddict skrev:Då har jag sett de fyra sista Inside-avsnitten idag, och de var riktigt bra allihop, även om jag fortfarande inte tycker det är Wonderfalls eller Minear-Angel-klass.

Fast jag tycker det är orättvist att förvänta sig det. Det gick långa perioder i Angel när det inte var Angel-Minear-klass på det. Och Wonderfalls är något av det bästa som gjort någonsin på tv så...
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film