Ja, så har jag då sett klart säsong 2 av denna fina serie. Jag får tacka Kalle som tvingade mig att fortsätta se serien efter att det blev en jättelång paus efter 1.18 och jag inte hade lust att ta tag i serien igen. Inte för att jag tyckte att serien var dålig, men jag fick aldrig lust och kom mig aldrig för. Ja, förrän Kalle tvingade mig då.

I alla fall så tycker jag att S1 är den överlägset bästa säsongen. Den har inga mindre bra historier som
mordhistorian, Riggins som hänger efter Lyla eller rasist-Texas i biosalongen. Men det gör inte S2 till en dålig säsong. Absolut inte. FNL är en riktigt bra serie större delen av säsongen, men hamnar i ett par svackor. Jag hoppas att S3 klarar sig undan svackor för då kan det bli en riktigt fin avslutning på serien (för det lär ju knappast bli en S4 antar jag).
2.15: Bra avsnitt, men precis som 2.14 ett mellanavsnitt för att vara FNL.
Jag gillar inte alls "Riggins stalkar Lyla"-storyn. Jag finner det inte det minsta charmant utan obehagligt. Hon verkar ha funnit en fin kille där och om hon nu blir kär i Riggins så... nej tack, bara.
Bra scen: coach och Mo slåss och Tami bara går därifrån med ett "See you at home". 
Bra Smash-scener. Han gör rätt val naturligtvis, men jag tycker trots det synd om honom, Fint spelade scener av skådespelaren också.