Tinwiel skrev:Och han från Homicide: Life on the street spelar pappan till Lilly och Duncan... Sweet.
caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev:Och han från Homicide: Life on the street spelar pappan till Lilly och Duncan... Sweet.
Jag vet! Kyle Secor! Kickass!
AKS skrev:Ja, och så läste jag boken också. Mycket bra.
caffeineaddict skrev:Oh! Goddess! Vilken suverän bok det är.
Det måste ha varit länge sedan du såg serien dock, AKS, om du inte alls kommer ihåg Secor. Han spelade ju ingen biroll direkt, utan var nog vad man ändå får kalla för seriens huvudroll (även om det var en ensemble-serie). Lite som Carter i ER ungefär.
caffeineaddict skrev:AKS skrev:Ja, och så läste jag boken också. Mycket bra.
Oh! Goddess! Vilken suverän bok det är. Måste nästan läsa om den någon gång. Den trasiga pocketkopia som jag köpte och läste (where else?) i Baltimore står här i hyllan och ibland blir man nästan sugen på att läsa igenom den igen. Mästerverk.
Last night when I was watch E..Kristin came on and said that someone well known from the Buffy cast would be on Veronica Mars next month. She would not say who but she did say that UPN would be announcing it today.
She's currently scheduled for one episode, with a possibility of the role becoming recurring.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare