Off, 6 januari skrev:Bleach får bli mitt animeprojekt i vår.
LWes skrev:Jag sträckläste just hela första volymen av Battle Royale... Jävlar vad äckligt sjuk serie... Så otroligt sjuk. Jag tror nästan att jag mår dåligt.
Jag vill ju veta hur det går och hur det slutar så jag antar att jag kommer läsa resten, men det är så sjukt... Helt fruktansvärt...
Jag har inte sett filmen, så det ska bli "kul" att göra det när jag läst ut mangan.
Helt sjukt...
Tinkerbelle skrev:LWes skrev:Jag sträckläste just hela första volymen av Battle Royale... Jävlar vad äckligt sjuk serie... Så otroligt sjuk. Jag tror nästan att jag mår dåligt.
Jag vill ju veta hur det går och hur det slutar så jag antar att jag kommer läsa resten, men det är så sjukt... Helt fruktansvärt...
Jag har inte sett filmen, så det ska bli "kul" att göra det när jag läst ut mangan.
Helt sjukt...
Läser du scans eller "på riktigt"? Jag har nästan letat ihjäl mig efter en torrent, men alla verkar vara döda.![]()
Filmen är i alla fall grym! Boken med.
LWes skrev:Tinkerbelle skrev:LWes skrev:Jag sträckläste just hela första volymen av Battle Royale... Jävlar vad äckligt sjuk serie... Så otroligt sjuk. Jag tror nästan att jag mår dåligt.
Helt sjukt...
Läser du scans eller "på riktigt"? Jag har nästan letat ihjäl mig efter en torrent, men alla verkar vara döda.![]()
Filmen är i alla fall grym! Boken med.
Scans all the way! Yay!
På http://www.mangaspot.com finns alla volymer. Inte som torrents, man laddar hem direkt från sidan.
sp1keout skrev:Tinkerbelle,
Vilka anime-serier har du sett egentligen? (Jag har inte sett klart Higurashi än, haha, inte kollat sedan vi pratade senaste... fy på mig)
sp1keout skrev:Najs, najs!
NANA är ganska fantastisk som manga, vart fixar du den någonstans? Och vart ser man när nya kapitel kommer? (Kontinuerligt?)
sp1keout skrev:Hur går det med läsandet Weslan?
LWes skrev:Det är inte ofta man kommer hem från en lång skoldag och är nöjd för någon annan anledning än att man äntligen kommit hem.
Idag är jag nöjd för vad jag gjort i skolan, nämligen läst Vol 2 & 3 av Battle Royale, läst färdigt vol 1 av Death Note och läst vol 1 av Dragon Ball! Det kallar jag produktivt!
LWes skrev:Det är inte ofta man kommer hem från en lång skoldag och är nöjd för någon annan anledning än att man äntligen kommit hem.
Idag är jag nöjd för vad jag gjort i skolan, nämligen läst Vol 2 & 3 av Battle Royale, läst färdigt vol 1 av Death Note och läst vol 1 av Dragon Ball! Det kallar jag produktivt!
Tinkerbelle skrev:men what's up med de alldeles för detaljerade sexscenerna? Det är fan ren hentai!Och så verkar tecknaren ha en viss förkärlek till hjärnsubstans.. yuck.
sp1keout skrev:Battle Royal? Death Note? Dragon Ball?
Läs Eyeshield 21 för sjutton!!!
LWes skrev:Läst två till volymer av Battle Royale nu. Jag kan förstå nu att du läste hela så snabbt Tinkerbelle för den är väldigt bra! Men jag har inte tålamod att bara läsa och läsa...
Jag ser verkligen fram emot att se filmen. Jag kan tänka mig storyn som live-action film, men inte karaktärerna, det ska bli intressant att se om dom lyckats fånga karaktärerna i skådespelare...
LWes skrev:och vet du Tinkerbelle om uppföljaren på filmen är samma som uppföljaren på mangan, eller om dom två är helt olika.
Och det finns en Director's Cut version av filmen, är det en bättre reprisentation av boken eller inte? Vet du?
Jag vågar inte läsa för mycket om dom här olika sakerna för jag är rädd för spoilers!
LWes skrev:Just läst färdigt Battle Royale vol 12!
sp1keout skrev:Tinkerbelle
Vilka serier ser du just nu annars då? Eller vilka manga-utgivningar följer du? (Inte vilka du redan sett/läst alltså...)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare