Peppe skrev:Kan någon trevlig person tipsa om ett antal härliga zombiefilmer?
caffeineaddict skrev:Peppe skrev:Kan någon trevlig person tipsa om ett antal härliga zombiefilmer? :D
Får känslan av att det här är noikes område mer än mitt.
A bear skrev:"28 Days Later" är helt OK, även om purister inte håller den som en zombiefilm...
noike skrev:A bear skrev:"28 Days Later" är helt OK, även om purister inte håller den som en zombiefilm...
Verkligen? Jag har mer fått intrycket att alla tycker att det är en zombiefilm utom de som har gjort den -- och de är oerhört buttra över det.
caffeineaddict skrev:Men jag undrar om jag har sett Braindead sedan jag var tolv...?
A bear skrev: (möjligen med undantag för det där jäkla springandet - zombies ska inte springa)
Tob skrev:A bear skrev:Apropå det så sprang jag precis på "Land Of The Dead" på DVD för 90 spänn. Yay!
Sprang....innebär det att det inte var på webben?
Tam skrev:Western-inspirerad rymdopera med musikalnummer i svartvitt.
A bear skrev:Apropå det så sprang jag precis på "Land Of The Dead" på DVD för 90 spänn. Yay!
qarlsson skrev:A bear skrev:Apropå det så sprang jag precis på "Land Of The Dead" på DVD för 90 spänn. Yay!
Se till och se When Shaun met George på extramaterialet. bloody marvelous stuff!
(Eller något liknande.)If you would like to learn more about being a zombie, come around my trailer and I'll bite you in the face.
A bear skrev:qarlsson skrev:A bear skrev:Apropå det så sprang jag precis på "Land Of The Dead" på DVD för 90 spänn. Yay!
Se till och se When Shaun met George på extramaterialet. bloody marvelous stuff!
Gissa tre gånger vad som var det absolut första jag gjorde när jag kom hem med DVDn.
qarlsson skrev:A bear skrev:qarlsson skrev:A bear skrev:Apropå det så sprang jag precis på "Land Of The Dead" på DVD för 90 spänn. Yay!
Gissa tre gånger vad som var det absolut första jag gjorde när jag kom hem med DVDn.
Föredömlig prioriteringsförmåga
A bear skrev:Gissa tre gånger vad som var det absolut första jag gjorde när jag kom hem med DVDn.
A bear skrev:OK, jag tog av mig vinterkängorna först. Ingen gissade rätt. Ingen av er vann det jättefina pris jag hade tänkt ut. Besviken nu.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare