Jag håller med er andra angående käppar i hjulet för bröllopet. Det känns bara konstruerat och onödigt.
I övrigt: Paul Anka rules! Han var så fruktansvärt gullig i sin lilla swami-dräkt.

noike skrev:6.12 Rätt mediokert. De flesta beteede sig som idioter. Zach och Paris var höjdpunkterna, emn annars var det bara medelmåttigt.
caffeineaddict skrev:noike skrev:6.12 Rätt mediokert. De flesta beteede sig som idioter. Zach och Paris var höjdpunkterna, emn annars var det bara medelmåttigt.
Intressant att du reagerar så, jag tycker båda Lorelaiarna betedde sig oväntat sansat när det kom till hela frågan kring Luke och hans dotter. Jag var rädd att Lorelai d.ä. skulle få tokspel och skapa en jättekonflikt för att. Blev förvånad över att hon istället skötte det bättre än vad man kunde vänta sig och att det istället var Luke som fortsätter klanta till saker. Någonstans kan jag ursäkta honom för hur han hanterade dotter-frågan, men att be om ett uppskov på bröllopsdatumet just då? Verkligen, verkligen klantigt... nu skulle jag förstå och tillåta Lorelai ett större utspel.
adolvsson skrev:6x13:
Bästa avsnittet på länge. Antagligen det bästa sen Lorelei och Rory blev sams igen.
Fast inget slår slutet. Dom sista fyra minuterna, när Lorelei precis har sagt ifrån ingen lämnar stället och dom ska banne mig vädra all skit över middagen, ägde totalt. Dialogen, klippningen, skådespelarna i sitt esse. Allt. Ägde.
Jag är ovanligt spänd på nästa avsnitt. Fortsätter det som den sista kvarten, eller vad det kan ha varit, är serien defintivt tillbaka på spåret.
adolvsson skrev:6x14:
Gilmore Girls is sooo back!
caffeineaddict skrev:And I beg to differ. Det var aldrig borta. 6.10 och 6.12 var mindre svackor i en lysande säsong. Buffy hade större liknande svackor i nästan varenda säsong.
adolvsson skrev:6x16:
Jag älskar Rebecca Rand Kirshner.
adolvsson skrev:6x16:
Jag älskar Rebecca Rand Kirshner.
The Buffster skrev:6.16
Och hur söt var inte Doyle i Rorys jacka.
Glorificus skrev:6.16
Hela grejen med att Rory gjorde slut med Logan var konstigt... i en enda scen fick vi och Rory veta om Logans eskapader med brudtärnorna, och det skulle vara grund nog för henne att göra slut? Konstigt. Jag förstår inte vad det tjänar till... bortsett från att det kanske är svårt att upprätthålla ett förhållande som är intressant att följa om de bara är lyckliga... nä, konstigt. Måste nog se fortsättningen för att förstå vart de är på väg med den här historien.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]