Nej, nu är det dags för ett nytt Smallville-avsnitt. Är inte van att vänta på denna serie. Såg ju S2, S3 och S4 under augusti (kanske började i slutet av juli) så att sitta så här och vänta... inte kul.
AKS skrev:Jo, det avsnittet är det. Ja, men då är du ju up to date, s.a.s.
Tinwiel skrev:Har varken tid att se eller plats för 4 säsonger på hårddisken.
AKS skrev:Tinwiel skrev:Har varken tid att se eller plats för 4 säsonger på hårddisken.
Det trodde jag också, Tinwiel. Det trodde jag också...
AKS skrev:Tinwiel skrev:Har varken tid att se eller plats för 4 säsonger på hårddisken.
Det trodde jag också, Tinwiel. Det trodde jag också...
The Buffster skrev:AKS: Det står förresten att dina spoilers är för 2.2, ska vara 5.2 right?
LWes skrev:5x02:
Jag tror inte på att Lana och Jason aldrig hade sex. Det är något författarna typ bestämmt i efterhand.
HeY skrev:LWes skrev:5x02:
Jag tror inte på att Lana och Jason aldrig hade sex. Det är något författarna typ bestämmt i efterhand.
Men Lana var ju osklud, minns du inte? T.ex avsnittet Spell, Isobell tar hårstrå från Lana när hon behöver 2 hårstrån från oskulder och sedan avsnittet då Jason gör slut och Lana vill få tillbaka honom. Hon trodde att det berodde på att de inte haft sex och försökte därför locka tillbaka honom med det, men han sa att det inte berodde på det osv.
Så såvitt jag vet, är hon oskuld..
AKS skrev:Ska bli kul att se mer av JM i serien!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare