OhMySpike skrev:Jag gillade serien de första 3-4 säsongerna. Fast nu har jag tröttnat, tyvärr. Serien är inte samma sak utan Jess.
Tam skrev:Och en edit till:
Ikapp nu. 6x07 var verkligen gigabra. Håller med i allt beröm det fått.
Och en sån där härlig passning att klockan var 4:03 när dom lekte citera-avsnitt-4x03. Rart.
caffeineaddict skrev:Bästa icke-HBO-serien som fortfarande görs.
caffeineaddict skrev:Tam skrev:Och en edit till:
Ikapp nu. 6x07 var verkligen gigabra. Håller med i allt beröm det fått.
Och en sån där härlig passning att klockan var 4:03 när dom lekte citera-avsnitt-4x03. Rart.
Bara för att vara den pilliga GG-nörd som jag är, citatet är från avsnitt 1.06. Jag kallade den 4:03-dialogen för att klockan var, just det, 4:03.
noike skrev:caffeineaddict skrev:Bästa icke-HBO-serien som fortfarande görs.
Nejdå. Bättre än många HBO-serier, men det finns en hel näve serien både kabel och vanliga kanaler som är bättre.
Noam skrev:6x11
..efter Rorys besök hos psykologen kunde jag inte tänka på annat än hur uselt skådespeleri man fick bevittna när hon "bröt ihop".. USCH OCH FY säger jag!!
Gordo skrev:Noam skrev:6x11
..efter Rorys besök hos psykologen kunde jag inte tänka på annat än hur uselt skådespeleri man fick bevittna när hon "bröt ihop".. USCH OCH FY säger jag!!
Fast som jag ser det så var det det som var meningen. Hon tar sig ju inte på allvar själv
Glorificus skrev:Gordo skrev:Noam skrev:6x11
Fast som jag ser det så var det det som var meningen. Hon tar sig ju inte på allvar själv
Ja, jag kunde inte tänka annat än på hur jag aldrig skrattat så mycket åt Rory och hur mycket jag älskade Alexis i den scenen.
adolvsson skrev:Glorificus skrev:Gordo skrev:Noam skrev:6x11
Ja, jag kunde inte tänka annat än på hur jag aldrig skrattat så mycket åt Rory och hur mycket jag älskade Alexis i den scenen.
Medhåll. Jag tolkade det visserligen som om Rory verkligen bröt samman (fast nu vill jag se om avsnittet för att kolla om jag kan bli säker), men att Alexis själv hade så svårt att hålla sig i scenen att dom valde att ha kvar den, antingen för att det var den bästa tagningen, eller bara för att den var så jäkla skön. Så tänkte jag. Hur det än ligger till, var det helt klart min favoritscen i avsnitten. Och hur roligt måste dom inte ha haft när dom spelade in den?!
The Buffster skrev:Jag tycker lätt att Rorys scen hos psykologen var avsnittets bästa. Jag har hört folk anklaga Alexis för dåligt skådespeleri ganska många gånger faktiskt men jag har aldrig riktigt kunnat förstå vad dom menar. Jag tycker att hon är fantastisk.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare