Tob skrev:Läst i förmiddags om att Svt inte planerar att sända Oscarsgalan i Oscar-tråden på dvdforum. Det måste vara något slags horibellt skämt. Drog iväg ett mail till tittarombudsmannen och tydligen stämmer det. Svt skall inte sända galan, för man prioriterar andra program.
Nä. Fan, säger jag. Tycker det är så sanslöst jävla illa att det finns inte. Ogillade jag OS sändningarna innan, så ja, hat är det nu.
Bender skrev:Off> Tror mest det handlar om pengar.. SVT har dumpat rätt många produktioner i år av den anledningen... (OS är dyyyrt)
Tob skrev:Läst i förmiddags om att Svt inte planerar att sända Oscarsgalan i Oscar-tråden på dvdforum. Det måste vara något slags horibellt skämt. Drog iväg ett mail till tittarombudsmannen och tydligen stämmer det. Svt skall inte sända galan, för man prioriterar andra program.
Nä. Fan, säger jag. Tycker det är så sanslöst jävla illa att det finns inte. Ogillade jag OS sändningarna innan, så ja, hat är det nu.
caffeineaddict skrev:Illah! Hade ju redan börjat längta efter att sitta uppe i Skellefte med Perke och älska Jon Stewart, svära över allt annat och Oscars-blogga med adolvsson och kinesen!
Tob skrev:Jag antar att det är kört....!![]()
![]()
![]()
Jag vill svära och spotta. Och mest av allt vill jag svära och spotta på Svt.
Vet att AKS, frågade längre upp, om det brukar komma ut rippar av Oscarsgalan. För jag tror jag kan hålla mig intakt från hemska nyheter om hur det har gått, om jag vet att jag kan få se galan kvällen efter, någon som vet något om en lösningen likt denna?
A bear skrev:Finns det ingen amerikansk kanal som kör den live över nätet?
CheeseGuy skrev:A bear skrev:Finns det ingen amerikansk kanal som kör den live över nätet?
Man kan ju hoppas det, eller som sagt danska DR1 eller TV2. Även om det går att ladda ner en rip senare så är det ju svårt att hålla sig ospoilad, speciellt eftersom jag antagligen måste till skolan innan jag kan se.
A bear skrev:Se på rippar dagen efter gör jag bara inte, hela poängen är ju att sitta uppe hela natten och följa't.
CheeseGuy skrev:Men... fan. Finns det någon chans att danska DR1 eller TV2 sänder den? Jag hittar inget på deras hemsidor, men de är på danska och har de inte tablåer för så långt fram (det är ju faktiskt nästan en månad kvar).
dizzy skrev:CheeseGuy skrev:Men... fan. Finns det någon chans att danska DR1 eller TV2 sänder den? Jag hittar inget på deras hemsidor, men de är på danska och har de inte tablåer för så långt fram (det är ju faktiskt nästan en månad kvar).
Arrggh, hade också hoppats på danskarna, men den ska tydligen sändas i DR2 läste jag nu idag.
Bender skrev:På dvdforum pratar dom om PPlive som kan streama TV från Asien.. Ett möjligt alternativ för Oscarsnatten verkar det som... Har precis fått igång ett kinesiskt nyhetsprogram. Tydligen får man in väldigt många kanaler via PPlive.
Bender skrev:På dvdforum pratar dom om PPlive som kan streama TV från Asien.. Ett möjligt alternativ för Oscarsnatten verkar det som... Har precis fått igång ett kinesiskt nyhetsprogram. Tydligen får man in väldigt många kanaler via PPlive.
AKS skrev:Ang. PPLive... Måste man regga sig för att kunna ladda ner programmet? Jag hittar inte var jag ska ladda ner...
http://www.asiaplate.com/ (Är det nån annan sida man hittar alla program på sen för här tycks det mest vara fotboll?)
EDIT: Hittade nu var man kunde ladda ner PPLive.
EDIT: Fast nu håller jag på att installera och vet inte vad jag ska välja på internetuppkoppling. Jag tror att jag har LAN (BBB 10MB upp och ner), men sen finns det ett alternativ "Outsida China Mainland" (det känns som jag det) och "Other". Hur 17 vet man vad man ska installera då?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare