Underbart bra. Jag gillar att det inte kändes krystat att Chuck fick en ny intersect i skallen. Och det där med kung-fu kom med som en naturlig utveckling. I loved it!

Rombat skrev:Jag gillar att det inte kändes krystat att Chuck fick en ny intersect i skallen.
AKS skrev:Kanske ska plocka upp Chuck igen tycks det. Blev less fyra-fem avsnitt in i S2 eftersom den kändes repetetiv. Men jag har laddat ner t.o.m. avsnitt femton eller nåt så jag kan ju börja se igen när som helst. Får se...
AKS skrev:Hm, okej. Försöka stå ut då som med Supernatural? Även om Chuck är typ tjugo gånger bättre ändå. Ska försöka. Följer ju inte så många serier nu att jag borde kunna plocka upp Chuck igen.
adolvsson skrev:AKS skrev:Hm, okej. Försöka stå ut då som med Supernatural? Även om Chuck är typ tjugo gånger bättre ändå. Ska försöka. Följer ju inte så många serier nu att jag borde kunna plocka upp Chuck igen.
Jag avskydde verkligen Supernatural under den delen av andra säsongen. Ja, så långt jag tittade, innan jag la ner. Det finns en bunt avsnitt i mitten som jag inte sett och aldrig tänker se. Även som mest repetativt har jag aldrig ens funderat på att lägga av med Chuck. Så, uhm, vad jag försöker säga.... Försök!
Om Chuck gör samma upphämtning som SPN gjorde till säsong 3, då är jag i rena rama himmelriket.
Rombat skrev:Får hoppas inte Chuck kommer att göra som Supernatural och suga genomstekt strutkuk i fjärde säsongen då.
That's the good news. Here's the bad news: The 13-episode pickup came after Warner Bros. agreed to make significant budget concessions, including scaling back the number of episodes several members of the show's stellar supporting cast will appear in and, per one insider, possibly eliminating one actor altogether (R.I.P. Anna Wu?). The show is also expected to cut two of its staff writers.
gaspode skrev:sluta vara så positiv
AKS skrev:2.07: Nej, jag får nog ge upp Chuck nu. Känns som samma avsnitt hela tiden. Orkade bara se halva detta. Tror faktiskt att jag bestämmer mig för att det är tack och hejdå nu.
adolvsson skrev:Chuck är grönlyktad för en tredje säsong. 13 avsnitt, sannolikt lägre budget, men en tredje säsong likväl. Awright!
brainslicer skrev:adolvsson skrev:Chuck är grönlyktad för en tredje säsong. 13 avsnitt, sannolikt lägre budget, men en tredje säsong likväl. Awright!
med premiär...*gäääsp"...2010 efter vinter OS
noike skrev:brainslicer skrev:adolvsson skrev:Chuck är grönlyktad för en tredje säsong. 13 avsnitt, sannolikt lägre budget, men en tredje säsong likväl. Awright!
med premiär...*gäääsp"...2010 efter vinter OS
Jag tror inte du vill ha många serier emot OS.
Smallville vet Kristin Kreuk is joining Chuck for multiple episodes as Hannah, a girl Chuck meets on a flight to Paris. “Chuck and Hannah definitely have feelings for each other,” teases an insider.
Laid off from her glamorous publishing job, Hannah ends up working at the Buy More. (I’m sure that won’t prove distracting to the horny nerd herders at all!) This marks Kreuk’s first major TV gig since leaving Smallville.
HeY skrev:Min gissning skulle vara att inte så många kommer att hoppa av glädje över detta
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare