madskellig skrev:Jo, det lär jag ju göra, har hört mycket bra om de senare säsongerna. Trist bara att känna sig så oengagerad över en serie vars första 4 säsonger absolut skulle göra så att den platsar på min topp 10 lista.

AxelMusic skrev:DVD / West Wing - Complete Series Collection
...will be shipped within the next 12 hours

madskellig skrev:Ska bli spännande att se om S6 blir bättre som utlovat

caffeineaddict skrev:madskellig skrev:Ska bli spännande att se om S6 blir bättre som utlovat
mads, hur går det? Jag väntar med spänning...
 Ska nog ta mig tid och börja titta den här veckan förhoppningsvis, om inte skolan har några otrevliga överraskningar på lager.
 Ska nog ta mig tid och börja titta den här veckan förhoppningsvis, om inte skolan har några otrevliga överraskningar på lager.

caffeineaddict skrev:Omtitten begynner! :)
(spoiler WW 1.02) (och får även för första gången känna på den sanna magin i kombon Josh/Donna):
ROFLMAO!: Förutom Joshs ovan nämnda fantastiskheter så har Toby åtminstone två fantastiska ögonblick:

Sedan kan man ju inte låta bli att älska hans små flörter med Mallory heller. "Like most people, I'm an absolute nut for Chinese opera. The Chinese being known the world over for their soaring and romantic melodies, and what with your guarantee that there won't be sex, I don't see how I could say no."
 Sedan kan man ju inte låta bli att älska hans små flörter med Mallory heller. "Like most people, I'm an absolute nut for Chinese opera. The Chinese being known the world over for their soaring and romantic melodies, and what with your guarantee that there won't be sex, I don't see how I could say no."

Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare